Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Lumi- Tervetuloa joukkoon! :wave: Enpä tiä tosta greippimehusta... :| En mä oikeen oo sitä pitäny oikeen minään apuna tähän yritykseen. Enkä tajua miks ei sais lääkkeitten kans juoda?? En oo kuullukaan sellasta, mut jos kerran oot paremmin perehtyny niin voihan se niinki olla ettei suositella. Ite kyl joisin ihan surutta :D
Laala Pahoittelut negasta, mutta tosiaan jospa se siitä vielä. Voit vaik mun seuraks tiistaina testailla uudestaan :D
Mul on papa keskiviikkona ja siin lapus luki et ei saa olla raskaana, ni aattelin nyt kuitenkin ihan kaiken varalta testata kun tosiaan niitä menkkoja ei oo kuulunu viä kertaakaan. Tiänhän mä ite et nega se on, mut jos en testaa niin ihan varmaan kysyvät et "kai oot testannu?" Eikä auta et selitän et mie en kyllä raskaaks niin helpolla tuu...
Joo, mun menkkaoireet on kadonnu oikeestaan kokonaan. Nyt sit jo aattelen et kuvittelinkohan nekin ihan tyystin :/ Sit se selkäsärkykin ja oikeestaan vattakipu myös saattaa johtuu vaan viime viikon voimistelureeneistä...ainakin tehtiin siä vattalihaksia...et enpä tiä sit mitä se täs parina päivänä oli... en miä tiä muutenkaa. Tänään niin ketutuspäivä taas, eikä tää täti-tilanne auta yhtään kyllä asiaa. :(
 
Kiitän onnitteluista. Tänä aamuna testattu pregentillä vähän vahvempi plussa / haamu.
Joten taida vielä hetkisen pysyä haamuilijoissa ja teidän seurassa.
Tai kyllä mä alan pikkuhiljaa uskomaan että ehkäpä tämä voikin olla totta eikä nuo testi valehtele mulle.
Mutta kun ei nuo menkat ole edes myöhässä vielä ja se alkuraskaudenkeskenmeno kummittelee edelleen. Ehkä jos tästä viikosta selviää....

Muisku onnea testailemiseen. Minkäs ikäinen se sun pikkuisesi olikaan? Mullahan alkoi menkat vaikka imetin kun poika täytti vuoden. Ja hyvä niin tän vauvakuumeen kannalta. Piinailu kuitenkin jatkui edelleen sillä enhän mä voinut käyttää mitään lääkkeitä niin kauan kuin imetin. Tän vuoden tammikuussa kun poika täytti 1.5v niin loppui sekin lysti ja pääsi ihan tosissaan mukaan tähän vauvaprojektiin.

toivottavasti teitä ei häiritse vaikka mä edelleen pyörin täällä. Jotenkin ei osaa vielä vain siirtyä odottajiinkaan. Ja pitää jännätä miten teidän muiden käy.....
 
Solinalle hirmusti Onnea :heart:

Minutkin voi taas lisätä listalle =) Nyt kp25/ ? menossa, aloitin tässä kierrossa syömään Femiglandineja eli helokkiöljykapseleita ja ne näyttäis auttavan pitkiin kiertoihin tai ainakin tämä kierto näyttäisi jäävän lyhyeksi. Nyt jo vähän tuhruttaa ja tuntuu että hanat aukeaa milloin hyvänsä. Mulla ei ole ikinä ennen ollut näin lyhyttä kiertoa jos menkat oikeasti alkaa. Normaalisti kierrot on ollut 37-45. Luulen oviksenkin tapahtuneen tikutella en älynnyt, kun en uskonut että ovis vois olla niin aikaisin. viikko sitten tajusin rintojen kipeytymisestä oviksen todennäköisesti jo olleen.
 
Semmonen kyssäri tällä kertaa, että mitä kaikkia luontaistuotteita ootte syöneet hedelmällisyyden parantamiseksi tai raskautumisen todennäköisyyden lisäämiseksi?

Tähän mennessä oon törmännyt ainakin tämmösiin näissä ketjuissa:

  • - greippimehu
    - vehnänalkioöljy
    - helokkiöljykapselit
    - karpalokapselit (näiden pitäis parantaa limiksen PH:ta tyttösiittiöitä varten, jos oikein muistan)

Mikä noiden tarkoitus on, mihin ne vaikuttaa tai mihin niiden pitäis vaikuttaa? Ja mitä muita luontaistuotteita täällä yleisesti käytetään, nimenomaan hedelmällisyyttä ja raskautumisen todennäköisyyttä ajatellen?
 
Ainakin näitä..

-greippimehu
-omenaviinietikka
-helokkiöljy
-punaviini
-monivitamiini

Ei mitään apua.
Niin, ja jostain luin että lääkkeitä ei sais ottaa greippimehun kans, se jotenki saattaa arvaamattomasti tehdä lääkepitosuuden liian suureks tms.!
 
Mie en oo kokeillut muutakun noita helokkikapseleita ja Omega 3:sta, että pysyy rasvahappotasapaino kunnossa tai jotain. Noiden helokkikapseleiden pitäs kai tasapainottaa hormonitoimintaa tai purkinkyljessä ainakin lukee että tasapainottaa hormonitoimintaa ravitsemuksellisesti. Itse olen tosi kyyninen kaikkia kikka-kolmosia kohtaan, mutta sorruin sitten kuitenkin noita kokeilemaan ja näyttää tosiaan siltä että ainakin tämä kierto ois lyhentynyt huomattavasti, en tosi jaksa vieläkään usko että se johtuis noista helokeista, voihan olla että mulla ihan sattumalta sattui lyhyt kierto tähän saumaan :). Syön noita kuitenkin vielä pari kiertoa ja jos nekin jää yhtä lyhyeksi niin sitten uskon että nillä oikesti on vaikutusta,
 
solina ole vaan ihan rauhassa tällä puolella jos et uskalla vielä odottajien puolelle =) ja hienoa että plussa vahvistuu :heart:
pilvilinna taustailu tekee hyvää..ainakin miulle.. :hug:
Lumi tere tulemasta tänne :wave:

Tänä aamuna tein suursiivouksen ja iltapäivästä treenaamaa.. =) en vaan tajuu et mihi miu ovis on jääny jumittaa :/ testit edelleen nega ja perjantain gyne sano et foliikkelin pitäs v.lopun aikaa irrota..ku oli jo nii iso..kasvaakoha se edelleen :eek: juilimista on ja limoja..mut testit negaa..makkarin puolel on tullu touhuttuu kyl :p kohan nyt se plussa tulis o-testii..tästä tulee varmaa taas pitempi kierto ku ovis viel kanittaa vastaa eikä tuu :kieh: eilen käytii leffas kahtoo se uus muumio..ja oli ihan paska..en suosittele!
 
pilvilinna voi rähmä! :hug: Tsemppiä itelleskin!
Solina Niin mein tyty vasta 10kk :ashamed: Et tiän itekin et täs mikään tulipalokiire oo ollenkaan, mut huomaan selvästi et kun täälä oon alkanu tein kans pyöriin niin on oikeen tullu jo vähän pakkomielle tästä hommasta. Ja tosta tädistä...joskus aiemminkin kirjotin et kun mul se PCO ja tosi epäsäännölliset kierrot enkä ovuloi niin sen takia jo jännitän et tuleeko mulle menkta ylipäätään ja onko pco yhtään helpottunu raskauden myötä jne. Raskaakstulo sit onkin jo luku erikseen.
).( Mä kyselinkin jo toiselta palstalta tästä asiasta, mut kerrompa teillekin. Eli eilen kun kirjotin et menkkaoireetkin oikeestaan hävinny niin sit viime yönä räjähti... heräsin juilintaan keskel yötä ja se koveni sit tosi äkkiä oikeen kivuliaaks. Lähdin vessaan mut lysähdin eteisen lattialle kaksinkerroin enkä pystyny enää liikkuun yhtään ku alamahaan sattu ihan s...tanasti! :kieh: Huusin miehen paikalle ja käskin soittaa johki ku tuntu et kuolen siihen paikkaan. Päivystyksestä käskivät vaan tilaan ambulanssin jos kipu ei mee ohi. Mut se vaan ylty ja mä oksensinkin siitä kivusta ja luulin et taju menee ihan just. Puoli tuntia se maha oli ihan ku krampissa, ku supistukset mut viä kivuliaampaa jos vaan mahdollista eikä mitään taukoja tosiaankaan. Sit se alko helpottaan yhtäkkiä. Mitään vuotoo ei tohon liittyny et en tiä... on tää mun kroppa sekasin. Mut toista tollasta kohtausta en kyl enää kestä, oli se niin kamalaa! Enkä tiä voisko toi jotenkin liittyä sit menkkajuttuihin. no olkoon..
Noista "kikka-kolmosista" niinku Rosettakin sano, niin en minäkään paljo perusta. Ohan ne varmasti muuten ihan hyväks terveydelle, mut niinku jo Lumi- :llekin vastasin niin en mä niiden tehosta raskautumiseen oikeen menis vannoon. Mut kaikkeehan voi yrittää! Ite en ikinä oo käyttäny mitään.
 
Muisku78, kuulosti ihan kystan puhkeemiselta.. sehän on vaaratonta, mutta kova kipu johtuu siitä kun ne nesteet vuotaa vatsaonteloon. Mulla oli kans joskus ihan vastaava.. se kohtaus tuli yhdynnän jälkeen ja kesti noin 15min-puol tuntia.
Tosiaan on usko viimestään nyt menny noihin poppaskonsteihin.. kaikenlaista sitä epätoivoissaan ja viimesenä oljenkortena kokeileekin! :p Eiköhän se pitäs tulla säännöllisellä seksillä ilman mitään sen kummempaa kikkailua, jos kaikki on kunnossa!
 
^ja ^^ joo no tota en tullu aatellekskaan ku mul niit ikinä ollu. Pitäskö sille sit jotain tehdä jos on ollu tollasesta kystasta johtuvaa? Ja tuleeko se vuoto sit joskus? Kun tosiaan mitään vuotoo ei oo ollu nyt. Näkeeköhän sen ultrassa kun täs aattelin et varaisin johki yksityiselle viä tänään tai huomenna aikaa?
 
muisku ei noille kystille tehä mittää, ellei ne oo nii isoja et aiheuttaa jatkuvaa kipua/oireilua..ja ne kystat on normaaleja..ja vuotoo ei miu tietääksee tuu vaikka se puhkeekii..voit syyä särkylääkettä jos on kipuja..ja monetha joutuu sairaalaa just sillo ku se kysta puhkee ku se kipu on nii kova.
 
Pantalaimon Ai sä tätä ketjua vaan... mä jo aattelin et mitä sä nyt testailet :D :LOL: Et oisko ollu sulla uusintatestiin jotain syytä :whistle:
Mie kävin äsken ostaas r-testin ku huomen tosiaan pitää testata varoiks sen papan takia. Nyt se kuitenkin polttelee tua kassissa kun viä toisessa ketjussa joku käski ton viime öisen takia testaan. No, kattoo ny viäkö sitä tänään tarvii pissii siihen vai maltanko huomiseen. On tääkin, kun mitään varsinaista kuumeiltavaa eikä piinailtavaa mulla ees oo, mut testi on aina testi :D
 
Huomenta. Tänään testattu apteekin omalla selkeä plussa. Ei toi viiva ole kyllä vieläkään ihan yhtä vahva mutta tarpeeksi selkeä että uskon sen olevan plussa.
Eli uskallan siirtyä nyt plussanneisiin. Lasketuksi voisi laittaa 20.4.2009

Mitenköhän Muiskun testi näytti?

Rosetta, kiitos onnitteluista ja onnea sinulle kierron lyhentämiseen.

tytylle onnea oviksen metsästykseen.

Muisku, tiedän noi tunteet. On ristiriitaista kun toisaalta ei tahtoisi lopettaa imettämistä mutta toisaalta tahtoisi päästä tosissaan yrittämään. Oletko sä yhtään suunnitellut vielä kuinka kauan imetät? Mie imetin poikaa 1.5v ja mullahan oli resepti jo odottamassa että heti kun loppuu niin saan aloittaa tero :D
Tsemppia.
Olipas kamalan kuuloinen kipukohtaus. Toivottavasti ei toistu.

Minä taidan nyt pikkuhiljaa siirtyä tuonne odotuspuolelle. Mutta varmasti käyn välillä kuikkimassa että mitä teille kuuluu. On tämä lista niin ihana ollut olemassa.

Kovasti onnea teille kaikille tulevaan. Plussapuhureita listalle. Toivottavasti meistä kaikki saavat sen plussan ja lopulta pienen nyytin syyliinsä.
 
Solina Onnea nyt vielä hirmuisesti...kyllä me jo uskotaan :D Tervemenoo sinne odottajiin ja ihanaa raskausaikaa!
Eilen illalla testasin negan. Ihan odotettavissa ja se siitä!!
Varasin myös gynen täks aamuks ja sieltä juuri tulin. Toisessa munasarjassa 4cm kysta, joka ilmeisesti osiks oli vuotanut. Siitä se kipu sitten varmaan on ollut. Kahen kuukauden päästä kontrolli. Limiksen paksuus 7mm eli siitä, eikä oikeen mistään muustakaan lekuri ei vonut päätellä koska menkat alkais... mut jotain siis ilmeisesti oli tapahtunu ku ei limis ihan olematon ollut. En tiä...paska fiilis kuitenkin. Eipä mitään positiivista oikeen jääny käteen ja mitään ei ihan lähiaikoina vissiin tapahdu, joten pitäsköhän sitä tässä siirtyy sit vähän taustalle ja odotella pari kk ihan rauhassa...Saa nähä kuin onnistuu.
 
Tähtisäde
Solina: :flower: SUURONNITTELUT!! Koita ottaa nyt relasti ja NAUTTIA!
Muisku: :hug: Eihän toi kyllä yhtään kivaa ole. Annetaanko sen kystan siellä nyt vaan olla ja se sit katoaa kun siltä tuntuu? Mäkään en pääse ikinä gyneltä kunnolla hyvillä fiiliksillä... josta siirrynkin omaan napaani: ;)

Eli eilen kävin taas ultrassa katsomassa onko Menopurit tehonneet muniksiini. Voitte varmaan arvata: ei ollut. Ihan vähän oli kasvanut, mutta kyllä lekurikin oli ihmeissään, kun muhun ei mikään tehoa. Kroppani on kuin kiveä! Eli pari piikkiä ehdin ottaa ja 1mm oli tullut lisää viikonlopun aikana ja suurimman koko oli nyt 12mm. Niistä kahdesta pienemmästä en edes jaksanut kysyä, ihan sama! Onni kuitenkin, että limis oli kasvanut ja oli nyt 7mm, joten jotain hyötyä oli Menopurista ollut. Nyt sitten jatkan Menopuria joka päivä ma-ke ja torstaina taas ultraan. Lekuri oli sitä mieltä että niiden PITÄISI kasvaa tällä määrällä ja että pääsisin sitten heti ultran jälkeen laittamaan Pregnylin. Koitan kyllä ajatella positiivisesti, mutta kyllähän tää vähän pistää mietteliääksi, että mikä h-vetti mussa on vikana? Ja nyt oli taas sellainen kerta kun lääkäri katsoi mua osaa ottavasti ja kysyi, että haluaisinko jutella tai kysyä häneltä jotain. Melkein antoi Nessua. Eipä tullut kyyneltäkään. En siis ole luovuttanut, enkä luovuta! Mutta huippu lääkäri mulla on!! Vaikka rahaa menee niin, että huh huh!
 
Tähtisäde se kysta on nyt siä sen pari kk ennenku meen kontrolliin. Jos on kasvanu niin sit käsittääkseni sille tehään jotain. Jos ei oo kasvanu tai on itekseen kuihtunu pois ni sit tietty hyvä homma ja sitä todellakin toivon. Sainpa taas yhen murheen lisää mikä vissiin vaikeuttaa raskautumista sitten...ihan ku se esikoisenkaan teko niin helppoo ois ollu :kieh: :(
Mulla muuten oli sillon...oisko se ollu peräti se inssikierto mistä esikko sai alkunsa...vähän tolleen ku sulla et munikset ei meinannu kasvaa ja kävin parissakin ultrassa silleen muutaman päivän välein ja munis kasvo ihan vähän vaan aina ja sit lekuri oli jo luovuttamassa ja sanokin et eipä tuosta näytä mitään tulevan et JOS haluut niin voihan niitä piikkejä viä koittaa...mut hän siis sano sen oikeen silleen et eipä vissiin kannata ja lisäs viä et on ne kyl aika hintavia jos ihan turhan takia käyttää. No, mä olin teitty valmis käyttään joka ikisen oljenkorren mitä mahdollista ja sanoin et halun koittaa niit piikkejä. Ja kuinkas ollakkaan, munikset oli kasvanu :) Oli lekurikin vähän ihmeissään sillon. Mä pidän sulle kyllä peukut pystyssä et se folli kuitenkin siä intoutuis kasvaan!
 
Mulla tänään testattu haalean haalea haamuviiva. Juuri ja juuri silmällä erottaa ja näyttää se enemmän punertavalta kuin harmaalta. Mutta en laske sitä vielä plussaksi. Vähän se antaa kyllä toivoa...
 
Täällähän plussaa yks sun toinen =)
Laalaa *kuiskaa* "Onnee.. :heart: "

Täällä on limoja ihan muille jakaa..on niin märät kelit että.. :D tänään tuli jo kunnon viiva ovistestii..se taitaa olla plussa, mutta viiva saattaa huomen viel olla vahvempi..joten tänään tai huomen o-plussa :whistle:
tähtisäde eipä ollut mukavia uutisia gynellä :hug: toivotaan kuitenkin viel parasta..
 
Laala: Voi vide! Kylläpäs nyt jänskättää sun puolesta! :D

Tähtisäde: Toivottavasti sieltä se yksi hyvä munis kasvaisi! b:)d :hug: Muiskun esimerkki oli hyvä, ettei kannata luopua toivosta.

Sori, että eilen ja tänään oli vähän lyhyet kommentoinnit. Kauheat mahakivut ja päänsärky päällä, joten ei paljoa huvita istua koneella juoruamassa. :ashamed: Mulla tänään siis kp 1 ja yk 10. Päivittelen vielä listan...
 

Yhteistyössä