Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Tässä lista. Pahoitteluni siinä ehkä esiintyvistä virheistä, koska välissä oli näin monta päivää. :ashamed:

Solina: Kiitos myötätuntohaleista. :hug: Niinhän se nega aina kirpaisee. Onneksi viikonloppuna oli niin paljon menoa ja meininkiä, ettei sitä ehtinyt jäädä suremaan. Nyt sitten on vähän alakuloinen olo, etenkin kun vuotoa saa näköjään vielä hieman odotella.

Rva B: Toivottavasti tosiaan olisi se eka ja vika clomikierto! :) Ikäviä noi sivuoireet. :/

Lainasin tänään kirjastosta kasan lapsettomuudesta kertovia kirjoja. Lisäksi luin eräästä naistentauteja ja synnytyksiä käsittelevästä kirjasta koko lapsettomuutta koskevan luvun. Eipä siellä mitään uutta tietoa ollut, paitsi ehkä ne tilastot. Olin yllättynyt, kuinka suuria onnistumisprosentit kuitenkin ovat hoidoissa. Olen aina ajatellut, että ne ovat lähes yhtä huonot kuin luomuillessa. Mulla onkin nyt sitten tää kuukausi aikaa totutella ajatukseen uusista hoidoista (tai no, uusista ja uusista). Mieskin kävi viemässä tänään spermanäytteen, jonka tulokset saadaan kolmen viikon päästä.
 
Pantalaimon: Meillä ihan sama tilanne. Mies vie näytteen to, ja tulokset 3 vkon päästä. Oisko sulla heittää meille joku tilastosieltä? Noin niiku piristykseks?

Minä: Toivon tosiaan vikaa Clomikiertoa, niin karseen makusiakin noi hexalit ainakin. Pahoinvointia ei oo ollu, mut tukka harmittaa eniten. En oo turhamainen, mut tukkaa ei kyllä kohta enää oo yhtään jälellä.
Työkaveri kerto eilen. Plussannu heti eka yrittämällä, vaikka jätti pilsut just pois... :eek:
Vaikkei käy tasan onnen lahjat, niin kiva saada juttuseuraa töihin tästäkin aiheesta. :heart:

-B
 
Rva B: =) Sen ainakin muistan, että reilu 80% hoidoissa käyvistä saa lapsen. Jopa 50% ovulaatioinduktiolääkkeitä (en muista oliko pelkästään klomifeenisitraatti vai muutkin lääkkeet mukana) käyttäneistä tulee raskaaksi kolmen hoitokierron aikana! :eek: Se oli musta yllättävän paljon. Ensi kuussa olisi meillä sen kolmannen hoitokierron aika... :whistle:

Ihanaa B, kun osaat suhtautua noin hyvin toisen plussauutisiin. :)

Mä sitten lukaisin eilen kaksi kirjaa, kun oli niin mielenkiintoisia. :D Sitä "Lapsettomuus - 30 tositarinaa" voin suositella. "Rakkaustesti" oli enemmän kaunokirjallinen, muttei oikein onnistunut sykähdyttämään mua. Päähenkilöön oli aika vaikea samastua ja juoni ei edennyt kovin loogisesti. Vielä on yksi kirja odottamassa. Hirveän vähän kuitenkin oli lapsettomuudesta kertovia kirjoja! Aihe on tottakai tosi vaikea, mutta jotenkin olisin kuvitellut, että etenkin tietopohjaisia kirjoja olisi enemmän. Minä kun olen tutkijatyyppiä (ja kohta koulutukseltanikin sellainen), niin tykkään hakea kaiken mahdollisen tiedon itseäni koskevista asioista. :saint:
 
Muisku78 olisikin tämä juuri SE kierto. Mutta epäilenpä. Nuo oireet nyt vain kiusaa mua. Tuskinpa ne mitään nyt kuitenkaan tarkoittaa. Ja sitten kun teen sen nega testin ja menkat alkaa niin tipun kovaa ja korkeelta. Ja tulen sitten teille itkemään kurjuuttani.

Olipas eilen outoa. Mua eilen jo päivällä vähän ahdisti rinnasta. Se meni kyllä ohitse kun lepäsi. Mutta illalla alkoi sattumaan tonne vasemman rinnan alla ja sivulle. Hädin tuskin pystyi hengittää kun teki niin kipeää. Jotain tunnin verran kesti sitä ennenkuin helpotti. Mitähän lie oli. Aika kamalaa joka tapauksessa.

Pantalaimon, mitäs hoitoja teil on sitten edessä? Mullahan alkaa enskierrossa ne pistoshoidot, ja arvatkaas jännittääkö....

Rouva B pidetään peukkuja että sulla olisi nyt eka ja vika clomi kierto. Mullahan poika tärpääs silloin aikoinaan ekasta clomikierrosta.....

Jaahas, pitäisi vissiin alkaa siivoilemaan kun kaaos on taas levinnyt tähän taloon. Jotenkin nyt vaa houkuttais jäädä tähän sohvalle makoilee ja tunnustella näitä nippailuja ja haaveilla vielä kun on aihetta siihen ja se on mahdollista. Huoh, kuluis vaan tää viikko nopeaan. Niin sitte tietäis miten kävi. Ja vois joko nauttia raskaudesta tai alkaa henkisesti valmistautua niihin pistoshoitoihin.
 
Tiistai 5.8.

Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna




Rosetta..........58/38-48.....yk 10......esikoinen.....ei vielä mtn.
Piglet..............54/27...........yk 8.........esikoinen...ter.+clom.+met.
Milo.................51/34...........yk 6........esikoinen.....clomit
Pantalaimon....45/41-45......yk 9........esikoinen.....met.
Aurora72.........45/30-39......yk4........1.yhteinen...prim.+clomit
Emili................42/33-42.......yk9........??...............??
Velvet Kiss......36/~41.........11/07.......esikoinen.....luomuilee(pco)
suikku.............34/29-32......yk 13......esikoinen......clomit+terot
pilvilinna..........27/28-?........yk 10......esikoinen......clomit+luget
mama-84........27/28..........yk 21.......toinen...........ei vielä mtn
juttis...............27/30-38.....yk3..........esikoinen......terot
Laala..............22/..?...........yk?..........esikoinen...........terot+clomit
Tanjusha82.....22/30..........yk 9........kolmas..........clomit+t erot
Solina83..........21/28-32....yk 15......kolmas........clomit+ luget
Milliäinen.........11/35...........yk??........esikoinen.....aridimex
Tähtisäde........10/26........11/07....esikoinen....clom.+terot+fem.
tyty86.............10/30-35.......yk 6.........esikoinen......terot
Rouva B..........6/?.......yk 5(tjot 3v)..esikoinen...ter.+clom.


Imettävä kuumeilija:
Muisku78..................................................toinen



MIA = Missing In Action
titonia...............68/??...........09/07.......esikoinen.....clomit +terot Julietta.............66/37...........yk 2.........esikoinen.....ei vielä mtn



Plussanneet:
Nimi.................LA...........................yk..........monesko tulossa

Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs
Nooraska........??/1.2009...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?...........toinen
Lappitar..........10/1......................yk7...........toinen
Sirpula.............16.1......................yk10........esikoinen
pilviini............??/??.......................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...........yk11.......esikoinen
kaa................19.3.2009................08/07.....esikoinen
Linna..............?...........................?...............esikoinen
Hani-...............?............................yk 9.........toinen
JJ-t..................?............................07/07......esikoinen
Pikkumyy.........?..............................?...........ensimmäinen yhteinen
 
Solina: Auh, toi pistos kuulostaa ilkeältä! :( Et haluaisi tulla meillekin siivoamaan? :ashamed: Tää kämppä on ihan kaaoksessa, enkä mä saa mitään aikaiseksi. :kieh:

Meidän hoidot tietysti riippuvat tällä hetkellä miehen sperma-analyysin tuloksista. Jos tulos on normaali, jatkan vielä ainakin sen yhden kierron clomeilla (maks. annoksella). Jatko riippuu siitä, millainen vaste clomeilla saadaan. Jos miehen tuloksessa taas on jotain häikkää, niin sittenhän meidän kannattaa jatkaa suoraan julkiselle puolelle inssiin tai muihin hoitoihin tuloksesta riippuen. Nyt siis olen käynyt YTHS:llä, siellä on hyvä gyne, muttei kuitenkaan resursseja clomeja "rankempiin" hoitoihin.
 
Pantalaimonille iiisot kiitokset listan päivittelyistä. Kuhan nyt sais edes täällä siivottua. Vai pidetääks tänään yhdessä siivouspäivä :D

Toivotaan että miehelläsi kaikki kunnossa.


Omiin oireihin pitää muuten vielä lisätä hillitön vatsan alueen turvotus. Joo, oon varmaan vain nyt huonosti.

Mutta nyt siis dpo8 oireilistalla - seksihaluissa muutoksia - alavattan nippaillut --- vattan turvotus eikai sitä oikein muuta. Ja tuskinpa nuokaan mitään positiivista tarkoittaa.
 
Hei vaan! Kohta on taas edessä testaaminen, ei yhtään huvita sitä negaa taas tuijotella. Nyt on dpo12 ja perjantaina viimestään pitäs testailla, jotta ei turhaan venytä kiertoa lugeilla. Mä oon jo valmiiks masentunu siitä tuloksesta. Jotenki enemmän kuin ennen. :'( Vaik periaatteessa nyt on ihan hyvät mahkut olla raskaana, ajoitus oli hyvä ja muniksia oli yksi hyvänkokoinen.... mutta jotenki tää fiilis.... Ehkä taas pelkää sitä kovaa pudotusta, ku sunnuntaina jo vähän toivo heräs, ku kramppas pari kertaa alavatsasta niin kovaa että meinas taju mennä. Mutta hyvin pian palasin maan pinnalle ja totesin että miksi se nyt tärppäis kun ei ole aiemminkaan tärpänny. Sorry, täällä ollaan vähän maassa, jälleen kerran!!! :ashamed:
 
Pilvilinna: :hug: Tuo pettymykseen valmistautuminen on vaan sitä itsensä suojaamista. Siks tulee etukäteen murehdittua ja ahdistuttua. Ja joillakin vielä tuo PMS riesana, mikäei ainakaan nosta mielialaa. Plussia sulle toivon kovasti! :heart:

Solinallakin kuulostaa hyvältä! Toivottavasti oireet vaan lisääntys ja isoin oire on sit se plussa! :D Vai tuli sulle poitsu jo ekasta Clomikierrosta! Jee, minä haluan kanssa nyt vauvan! Ens viikolla pitäs tehdä se. :LOL:

Pantalaimon: Wau, on kyllä hienoja uutisia! Tsänssit on ton tilaston mukaan hyvät.
Mulla on kyllä semmonen varma tieto, että 3 kk:n sisällä tulisin raskaaksi. En vaan tiiä onko se nyt vai 2 kk:n päästä.... :p
Tuo on muuten totta, että kun itseään asia koskee, niin helposti tulee siviilisällistä tietoisampi kun ammattilaisesta! Täälläkin palstalla on ainaki pari jotka ois jo valmiita lapsettomuus-gynejä tai kätilöitä.
Ja sama meidän narkkarinuorten kanssa. ne tietää ihan kaikista pillereistä kaiken. :LOL:
Oppivainen eläin tämä ihminen. Varsinkin kun on omat Mansikit ojissa.

-B

MUOKS! Minä siis en ole narkkarinuori! Vaan meillä käy täällä niitä, mie siis hoidan heitä. :LOL: :LOL:
 
pilvilinna Täältä piristys :hug: ! Mie tosiaankin ymmärrän sun murheitas. Välil vaan on kaikki niin rankkaa ja välil sit on parempi mieli. Toivotaan plussaa siihen testiin ja jos sitä ei vielä tässä kierrossa tule, niin sit tuut ilman muuta tänne valittaan vaan!
Rouva B Mikäs se sellanen varma tieto on et oisit viimestään syssyllä raskaana? :eek: :whistle: Minäkö utelias??!! =) Toivotaan että pitääpi paikkaansa!!!
MIE tääl edelleenkin noitten limojen kanssa leikin :D Tänään kyllä vähän vähemmän on tullut ku eilen...mikä oli siis todella runsasta. Sellastakin mietin et jospa se Donna oiskin ollu sillon reilu viikko sitten oikeessa ja ovis ois ollu ( niin, tämähän on tietysti hyvin epätodennäköistä, mutta täytyyhän se minunkin vähän päästä kuumeileen :LOL: ) niin nämä limat nyt sitten ennakois tätiä ja hänen pitäs saapua tossa viimestään viikon päästä. Ohan siinä sekin et kun noita limoja googletin niin jossain kerrottiin et oviksen jälkeen pitäs tullakin kuiva kausi :eek: joten eipä nämä sit sitäkään oikeen voi ennustaa, mutta mutta... kun kerran menkat ei oo alkanu niin mä nyt kehittelen sitten vaikka tyhjästä jotain mikä viittais siihen et kierto kohta palautuis jne. jne.
 
Muisku: Mulla oli vielä viime viikolla ihan liukkaat kelit, ;) mutta nyt on koettanut kuiva kausi. :ashamed: Tätiä ootellessa siis...

pilvilinna: Tiedän tunteen. :hug: On se negan testaaminen niin kurjaa. :( En varmasti enää ikinä usko plussaan ennen kuin sen näen, jos silloinkaan. :D

Solina: Joko aloit siivoamaan? Mä ajattelin alkaa nyt. Laitan Leeviä soimaan ja nupit kaakkoon! :D
 
Kiitos kaikille :heart: Mulla oli aika rankka viikonloppu, se varmaan vaikuttaa mielialaan. Olin häissä, missä oli mun ikäsiä naisia, joilla kaikilla muilla oli vähintään yksi lapsi, ja siellä puhuttiin koko päivä vain lapsista, synnytyksestä ym. Huoh! Meinas itku tulla ku ei saanu puheenaihetta kääntymään mihinkään muuhun. Me sit miehen kans vetäydyttiin syömingien jälkeen toiseen pöytään ja juteltiin omiamme tai sitten mummojen kanssa tarjoilusta. Naisten keskustelu oli oikeesti "mitäs nyt" -osion tasoa! Kummallista oli tilanteessa se, että en yhtään kaivannut kuulua siihen joukkoon, vaan tuli sillain vastareaktio koko aiheeseen. No en tiedä ymmärrättekö mun pointtia, mutta en siis ollut kateellinen enkä kiusaantunut, vaan ärsyyntynyt siihen porukkaan, jonka elämä oli vain vaipanvaihtoa ja raskausarpia.

Noi Pantsun tilastot kyllä vähän piristää B)

Muisku Mulla ei tässä kierrossa limailut menny kyllä yhtään ohjekirjan mukaan. Parhaimmat limat oli heti menkkojen jälkeen, jotka kuivu ovulaatiota kohti. Ehkä just oviksen aikoihin oli limailua, mutta ei läheskään sellasella runsaudella kun kp 7-10. Sitten ei tullukkaan kuivaa kautta vaan limailu jatku vaikka ovis oli varmasti ohi. Kait noi voi mennä ihan miten vaan, tai sit mä oon ihan kumma :eek:
 
Muisku: Mie tiedän mooonia asioita ennalta. Esim. nykyisen asuntonikin kuvailin viimeistä piirtoa myöten jo vuosi ennen kun koko taloaoli ees olemassa. Sitä voi sanoa esim. kanavoinniksi tai ennustamiseksi. Ja ne on ihan erilaisia näkyjä kun mmitkään unet, ja on pitäny joka kerta paikkansa. :D Näin myös miun miehen ja meidän häät ja kissat ja kaikki jo ennen kun olin tavannu ketään.
Niin. Ja tiedän myös, etä saan 2 lasta, ja toinen on varmasti poika. Toinen siis toivottavasti tyttö. Eh... :ashamed: Mut ite kysyit! :D
Ja kyllä mie ainaki luottasin Donnaan. MIKÄLI et oo menny syömään tai juomaan mitään mikä vois pilata tuloksen. Mie en siks käytäkään donnaa kun vaan aamusyljestä.

Pilvilinna: Mulla taas menee niinpäin, että mie tungen sinne raskausarpi ja synnytyskeskusteluun vaikken mammojen mielestä ees kuulu! Mie oon niin messissä näissä vauvajutuissa, että tuntuu kun tietäsin kaiken jo kaikeasta, mikä on varmaankin äideistä ärsyttävää. :LOL: :LOL:

-B
 
Rouva B Ahaa! No, mie en tiä noista tollasista jutuista mitään, mut on siul kyllä sit hieno taito!! :) Ja jos viä kaikki noi luettelemas jutut on pitäny paikkansa, niin eihän siul sitten oo hätäpäivää tän kuumeilun suhteen :D Aika jännää kyllä!
Ja mitä siihen Donnaan tulee... olin kyllä tosiaan syönyt sillon, mut ainakin se tunti oli väliä ja oviskuvio oli tosi selkee. No, sen mukaan miul siis ois kai joku dpo7 ? et pianpa se nähdään oliko ovis ja tuleeko täti. Kyllä miä sitä akkaa oonki täs jo ihan tarpeeks oottanu, jotenkin on vaan tosi epäuskonen olo et muka MULLA ois ollu ovis!?! :eek:
 
Pilvilinna :hug: tuo on kurja tunne kun huomaa luovuttaneensa jo valmiiksi. Mutta eipä sitten pääse pettymäänkään niin pahasti. Mutta pidetään peukkuja, jospa se yllättäisikin positiivisesti.

rouva B toivotaan, toivotaan kovasti niin. Se plussa olisi kyllä niin ihana saada. Ja sitä samaa toivon kovasti sinullekkin, niinkuin kaikille muillekkin täällä listassa. Me jännäilläänkin sitten samoissa. Mie testaan viimeistään tiistaina. Silloin olis dpo 15 tai sitten viikonloppuna jos en malta odottaa sinne asti.
Toivottavasti sun enne on oikeassa. Näetkös enteitä muillekkin ;)

Pantalaimon, keittiön sain siivottua, ja vähän olkkaria. Mutta olishan tuota siivoamista viel, ja kokoajan tulee sisään. Mie luulen että meijän huushollia on mahdoton pitää siistinä...

Muisku78 jos sitä tätiä ei ensviikolla ala näkymään niin sitten sun on kyllä varuiksi tehtävä testi. :D Mutta toivotaan kovasti että tulis se plussa tai täti. Käynistyis sunkin kierto ja pääsisitte tosissaan kuumeilee.


tilastot on kyl hyvät. Mullakin pitäisi periaatteessa niiden mukaan tärpätä nyt. Sillä kolmas clomikierto menossa, tai oikeastaan kuudes. Mutta kolmas oikealla annostuksella. Pitäisi vain luottaa siihen että kyllä meillekkin, kaikille listalaisille vielä joskus vauva suodaan. Ei vaan aina jaksaisi odottaa sitä.

Mulla on PAHOINVOINTIA Joku vattatauti varmaan iskee, tai sitten mielikuvitus tekee tepposet, niinkuin näitten muittenkin oireitten kanssa. Ei vaan voi käydä niin hyvätuuri että nyt olisi raskaana. Se on yksinkertaisesti mahdotonta.
Mähän lopetin sen tupakoinnin parisen kuukautta sitten. silloin tällöin olen kuitenkin saattanut yhden polttaa ilman mitään ongelmia. Nytkin yritin, mutta olin oksentaa tohon pihalle.
En tiedä.


Mutta haaveissa on hyvä elää. Vielä viikko pitäisi kärvistellä, oikea piinaviikko.
 
^juu oireita vaan lisää roppa kaupalla solinalle :D Ei nyt mitään vattatautia pitäs liikentees ainakaan olla, eli... :whistle:
Mie mietin kans et ens tiistaina voisin testata vaik sitten piruuttani. Näänpä sen onko se Donna-ketale valehdellu mulle :D Kyl minuu pikkusen naurattaa täs itteenikin, ku menkat ei oo alkanu enkä ees varsinaisesti oo päässy kuumeileen ja ny jo suunnittelen testausta :LOL: Ja olen kyl päättäny et testien kans ei hötkyillä, eli se tiistai on aikasin päivä sitten...mutta,mutta ehkä me solinan kans sit pissitään yhes tikkuun :D
 
Pantalaimon: Toivotaan, että ne hoidot tehoaa teillekkin!

Pilvilinna
: Ymmärrän, ettet halua kuulua siihen joukkoon. Mulla on ihan samoja fiiliksiä, vaikka oon raskaana..

ON: Tänään se siis täysin varmistu, että raskaana ollaan. Kävin nimittäin ultrassa. Koko ei yhtään vastannut kiertopäiviä. Eli mun LA ois noin 1.4. Aprillipäivä :LOL: Tämä vielä varmistetaan ultrassa kahden viikon kuluttua, mutta jos tuo pitää paikkansa, niin ovis on ollut kiertopäivänä n. 30! Ja raskaustesti näyttänyt plussaa dpo 9. Siis apteekin oma testi.. Oireetkin alkoi tosi aikaisin hedelmöityksestä. Tosin ei ollut niin voimakkaita kuin Clomien aiheuttamat oireet ekassa clomi-kierrossa, mutta kuitenkin. Tämä ei varmaan helpota yhtään niitä, joilla on "oireita" tosi aikaisin ja raskaustestit myös ajoissa käytössä. :) Tosin lohduttavaa siltä kannalta, että tosi pitkässäkin kierrossa voi plussata..

Ei vieläkään kyllä tunnu, että olisin oikeasti raskaana. Olin jo niin luovuttanut asian suhteen, että asia tuntuu epätodelliseltä, eikä osaa edes niin iloita asiasta kuten asiaan kuuluisi..
 
RouvaB : mulla on kanssa noita juttuja (kulkee suvus), et joitakin asioita vaan tietää ennaltaan. Se on välillä vaan aikast karmivaa. Mulla on hirvein se kun pienänä (6v.) tiesin, kun puhelin sois, että soitetaan sellasta asiaa, että joku on kuollut. Soittaja oli isäpuoleni, joka oli löytänyt äidin isän kuolleena.
 
Solina:No kyllähän noi oireet jo aika hurjalta kuulostaa! toivottavasti se ois sitä itteensä, täällä kovasti jännäillään kaikkien plussaajien puolesta!
Ja en kyllä nää muille. Joskus nään, mutta en sitä pyydä, se vaan tulee. En siis voi itse ollenkaan kontrolloida millon jokukin "tietämys" tulee. Mut sit KUN tulee, niin se on tarkotettu jaettavaksi.

Mama84: Mulla sama juttu. Oon hoitsu, niin jo 2 kertaa oon tehny saattohoidon niin, että meen avaimella sisään asuntoon, jossa en oo aiemmin ees käyny (siis palvelutalossa sellasen asuntoon, joka on niin hyväkuntoinen ettei tarttee vielä mitään palveluita!). Siis oon vaan tienny että nytjust tuolla tarvitaan meikäläisätä. Kuolema on niin vahva energia kun se on läsnä, että sen bongaa kyllä... ja se on tosi outo tunne.

Minä: Jee, vika Clomin puolikas otetaan tunnin päästä! Huomenna miehellä simppakoe, menen mukaan "avuksi". Tulokset ja eka lapsettomuuslääkärin vastaanotto 3 viikon päästä.
Mut sitä ennen on vielä ovis etsittävänä ja hyödynnettävänä ensi viikolla. :heart:

-B
 
Linnalla onnea :flower: ja :hug: hyvistä ultrakuulumisista. * koettaa tarrautua paidanhelmaan ja raahautua mukaan odotuspuolelle ****

Rouva B toivotaan toivotaan. Oireita kyllä löytyy. Mikä ei todellakaan ole tavallista mulle. Yleensä kun ei tunnu mitään. Mutta voihan nää johtua mistä tahansa muustakin. Jännittää, mutta pitää yrittää olla toivomatta liikoja jottei pety taas niin pahasti.
Voihan nää mun oireet ja tuntemukset johtua niistä lähestyvistä pistoshoidoistakin... alitajunta yrittää kehitellä jotain jottei niihin joutuisi.

Onnea sinulle munisten kasvatteluun. Toivottavasti tulee oikein hienoja.

Jaahas, mä lähden jatkamaan sitä eilen keskenjäänyttä siivousta.
 
Linna: Onnea hyvistä ultrakuulumisista! :heart:

Rva B: Ai saako ne Clomhexalit puolitettua? Mulla kun oli niitä "aitoja" clomeja keväällä ja ne oli sellaisia pieniä sinisiä kovakuorisia, ettei niitä ainakaan olisi saanut puoliksi. :whistle:

Solinalla on aikas hyviä oireita. b:)d Onko sulla ollut aiemmista raskauksista oireita? Tietysti raskaudetkin on hyvin yksilöllisiä, näin olen lukenut. Tsemppia siivoukseen. Mä en sitten saanut juuri mitään eilen aikaiseksi. :ashamed: Jospa tänään.

ON: Nyt on sitten menkkajuilinnat alkaneet. Jee! :D Tulisi se vuoto vielä, niin kaikki olisi jättebra. Lähinnä iloitsen sitä, että a) ovuloin ja b) tunnen ovulaation. Tulevassa kierrossa siitä ei tietysti mitään hyötyä ole, mutta ehkä sitä seuraavassa clomikierrossa. Voi, toivon niiiin, että saataisiin vaste! Ei haittaa, vaikkei tärppäisikään, kunhan se lääke toimisi. :ashamed:
 
Keskiviikko 6.8.

Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna




Milo.................51/34...........yk 6........esikoinen.....clomit
Pantalaimon....46/41-45......yk 9........esikoinen.....met.
Emili................43/33-42.......yk9........??...............??
Velvet Kiss......37/~41.........11/07.......esikoinen.....luomuilee(pco)
suikku.............35/29-32......yk 13......esikoinen......clomit+terot
pilvilinna..........28/28-?........yk 10......esikoinen......clomit+luget
mama-84........28/28..........yk 21.......toinen...........ei vielä mtn
juttis...............28/30-38.....yk3..........esikoinen......terot
Laala..............23/..?...........yk?..........esikoinen...........terot+clomit
Tanjusha82.....23/30..........yk 9........kolmas..........clomit+t erot
Solina83..........22/28-32....yk 15......kolmas........clomit+ luget
Milliäinen.........12/35...........yk??........esikoinen.....aridimex
Tähtisäde........11/26........11/07....esikoinen....clom.+terot+fem.
tyty86.............11/30-35.......yk 6.........esikoinen......terot
Aurora72.........11/30-39......yk5........1.yhteinen.......ei mitään
Rouva B..........7/?.......yk 5(tjot 3v)..esikoinen...ter.+clom.


Imettävä kuumeilija:
Muisku78..................................................toinen


MIA = Missing In Action
titonia...............69/??...........09/07.......esikoinen.....clomit +terot Julietta.............67/37...........yk 2.........esikoinen.....ei vielä mtn
Rosetta..........59/38-48.....yk 10......esikoinen.....ei vielä mtn.
Piglet..............55/27...........yk 8.........esikoinen...ter.+clom.+met.



Plussanneet:
Nimi.................LA...........................yk..........monesko tulossa

Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs
Nooraska........??/1.2009...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?...........toinen
Lappitar..........10/1......................yk7...........toinen
Sirpula.............16.1......................yk10........esikoinen
pilviini............??/??.......................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...........yk11.......esikoinen
kaa................19.3.2009................08/07.....esikoinen
Linna..............?...........................?...............esikoinen
Hani-...............?............................yk 9.........toinen
JJ-t..................?............................07/07......esikoinen
Pikkumyy.........?..............................?...........ensimmäinen yhteinen
 

Yhteistyössä