Heippa siskot!
Muisku: Mulla joo on Donna, ja kyllä se toimii! Sulla siis olisi kyllä ovis, mikäli et ollu menny syömään tai juomaan mitään, koska se muuttaa tulosta. Ja PCO ei vaikuta sylkitestiin. Testaile vielä nyt jälkeenpäin ja katso pieneneekö rihmasto, mikä olisi merkkiä siitä, että ovis ois menossa ohi... Mieoon ollu tyytyväinen, se on suomessa testattu ja hyväksytty, toisin kun monet pissitestit, ja varmempikin kuulema on kun pissaversiot.
Minun napu (kops):
Minä siis ollu kotikulmilla tuolla Tytyn asuttamassa kaupungissa pidennetyn viikonlopun. Eilen sit lomailin Helsingissä, Lintsillä. Pikkusisko tuli meille taas toviksi asustelemaan.
Kropassa tapahtuu outoja.
Terot oon lopettanu melkein viikko sitten (huomenna tulee 7 päivää). Tätiä ei kuulu mitenkään. Muita oireita kyllä on. Nyt ois siis dpo 9 kai (saatto olla ovis aiemminkin) .
Dpo 5 oli kamala kylkikipu. Koko automatkan ja vielä illalla nukkumaan mennessä. Tuntui oikealla puolella, about munasarjan korkeuksilla, mutta kyljemmässä.
Dpo 6 olin laatata Joensuun torille.
Noina aikoina alkoi myös tissejä jomottaa, varsinkin öisin.
Nyt viimeyönä dpo 9, en voinu enää nukkua vatsallani (ja yleensä nukun niin). Niin kipeät tissit oli.
Kaikista kummin oire on, että hormonaaliset selkäkivut (ilmenee 2 viikkoa ennen menkkoja) jäi pois kokonaan tässä kierrossa! Ja kahtena viime kiertona oon joutunu molempina jopa viikon saikun ottamaan selän takia!
Tämmösiä oireita täällä. Voivat tosin ehkä johtua teroistakin?
Tarkotus ois testata ensi viikolla jos ei täti maisemiin ilmaannu.
-B