Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

tyty Jokainen kokee tietty asia omalla tavallaan, mut omasta kokemuksesta voin sanoo et ei sitä ssg:tä kannata pelätä. Mullekin tehtiin se yllättäen ku lekurikäynnillä lääkäri sano et hänellä ois ny aikaa et tehään samalla. Mitään särkylääkettä en saanu siis tietenkään ja se oli hyvin nopee toimenpide. Mua ei ainaskaa sattunu juur ollenkaa. Pikkusen se ilman puhallus vihlas, mut tosiaan se oli pelkkä vihlasu. Kyl mie luulen et pahempaakin oot kokenu :D ... usein ihmiset vaan liiottelee,oon meinaa kans kuullu noit juttuja. Mitenkähän sitten aikovat synnyttää???
 
tyty, elä suotta murehi! Eikös sitä sanota, että sillon ei edes satu yhtään jos ne röörit on jo auki siellä. Ja sehän on vain hienoa, et noin pikaiseen saisitte mahdollisen avun jo! :hug: :hug: Ja me ollaa tääl tukena ja voit purkaa iha rauhassa tuntojasi, hyvin se menee! sie oot vahva nainen! Ja sit oot vaa mielissäs, kun sait sen pois alta jos ne sen tekee :hug: :heart:
 
muisku joo jotkus on taas sanonu et ei se ku nipistelee vaa.. :| mut pelko on persiis siltikkii..ja kiitti miracle :hug:

Onhan se hienoo et apua saan näinkii nopeesti..oonhan jo tätä asiaa tuskaillu pitemmän aikaa..mut siltikkin pelottaa..oon jalat ristis et tää miun mahakipu ois vaa tärpistä johtuvaa..mut tiiän myös et se on tosi kaukaa haettuu.. :ashamed:
 
Menin tänä aamuna testaamaa pregnent r-testillä ja sain tosi haaleen vaaleen haamun,erottaa jos tikkuu hieman kääntelee..mutta siis nyt en yhtää viel iloitse tosta,koska huomen on se mahdollinen tätipäivä, eli oon 99%varma et taas on kysees kemiallinen ja huomen alkaa vuoto :snotty: eli en taho mittää onnitteluja..aattelin vaa ilmottaa et tääl on niin PIINAPÄIVÄT ku olla ja voi...

Onhan noita oireita..mutta en sit tää onko tädin tai teroje aikaasaannosta. Ja siis noi "menkkakivut" on tosi erikoisii,ku ne niiku kramppaa mahaa ja kouristaa vähä aikaa..sit ei taas mittää..tissit on iha järkyn kippeet :kieh: ja väsyttää ..eilekii olin iha väsyksis iltavuoros duunis. Eilis ja tänä aamuna kerkesin pari kulausta ottaa kahvii ku maha meni sekasii..(juon yleesä kolme isoo malkkii kahvii ja ei mahassa tunnu mittää ). Ja sit se et oon ollu ihan puol kuollu treeneissä..tuntunu et ei oo voimii yhtää ja hikoillu normaalii enempi..ja nälättää..joo..tulipaha lista :whistle: mutta joo..toivon tosiaa et ei huomen menkat alkas eikä tarttes mennä sinne aukiolotutkimuksee..
 
tytylle peukkuja! Oispa ihanaa jos se viiva nyt vahvistuis huomiseen! Toivotaan niin ja ainakin ihan hyvältä näyttää et tekis melki mieli jo onnitella, mut jätetään huomiseen kun niin halusit.
Mä lähen tästä vähän shoppaileen.Tai kaverille pitäs lahja löytää illaks. Aina sitä jättää kaikki tällaset ihan viime tinkaan.
 
Lauantai 26.7

Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna




Rosetta..........48/38-48.....yk 10......esikoinen.....ei vielä mtn.
Piglet..............44/27...........yk 8.........esikoinen...ter.+clom.+met.
Milo.................41/34...........yk 6........esikoinen.....clomit
Pantalaimon....35/41..........yk 9........esikoinen.....met.
Aurora72.........35/30-39......yk4........1.yhteinen...prim.+clomit
Emili................32/33-42.......yk9........??...............??
JJ-t..................31/32?.........07/07...esikoinen......clomit
tyty86.............29/30-35.......yk 5.....esikoinen......terot
Rouva B..........28/38-41.......yk 4 (tjot 3v)..esikoinen...terot
Velvet Kiss......26/~41.........11/07.......esikoinen.....luomuilee(pco)
suikku.............24/29-32......yk 13......esikoinen......clomit+terot
Tähtisäde........24/26........11/07....esikoinen....clom.+terot+fem.
miracle............22/26...........yk 7........esikoinen.......ei vielä mtn
pilvilinna..........17/28-?........yk 10......esikoinen......clomit+luget
risukasaa........17/n.27........23kk........toinen..........terot
mama-84........17/28..........yk 21.......toinen...........ei vielä mtn
Laala..............12/..?...........yk?..........esikko...........terot+clomit
Tanjusha82.....12/30..........yk 9........kolmas..........clomit+t erot
Solina83..........11/28-32.......yk 15......kolmas........clomit+ luget



Imettävä kuumeilija:
Muisku78..................................................toinen


Taustalla:
Rouva Pikkumyy, luomuilee



MIA = Missing In Action
titonia...............58/??...........09/07.......esikoinen.....clomit +terot Julietta.............56/37...........yk 2.........esikoinen.....ei vielä mtn
Milliäinen..........55/35...........yk??........esikoinen.....clom it+terot
juttis................54/30-33.....yk2..........esikoinen



Plussanneet:
Nimi.................LA...........................yk..........monesko tulossa

Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs
Nooraska........??/1.2009...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?...........toinen
Lappitar..........10/1......................yk7...........toinen
Sirpula.............16.1......................yk10........esikoinen
pilviini............??/??.......................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...........yk11.......esikoinen
kaa................19.3.2009................08/07.....esikoinen
Linna..............?...........................?...............esikoinen
Hani-...............?............................yk 9.........toinen
 
Voi tyty86 , sä jätit meidät kaikki nyt jännityksen valtaan. Pidetään peukkuja.




:LOL: :LOL: Mä täällä hihittelen yssikseni. Munasarjoja pakottaa hyvin lupaavasti (tää on vielä paremman puolen kierto ) toho pakotukseen auttaa lämminkauratyynyt. Jote sain niinkin hauskan mielikuvan kuin että hautoohan ne linnutkin muniaan... niin miksen sitten minäkin :LOL: :LOL: :LOL:

Nojoo, vielä näytti ovistesti haaleaa viivaa, mutta jospa se huomenna, ylihuomenna vahvistuisi. Eli odotellaan odotellaan vielä. Tai voishan sitä harjoitella :ashamed:
 
Joo kieltämättä oon aika tulisil hiilil..eikä tilannetta ayta yhtää se et maha kivut on alkaneet muuttu menkkakivuiksi..eli samanlaiseks tasaseks jomotukseks :/ :headwall: oon iha varma et huomen alkaa menkat..mutta tun aamul kertoo et mikä on tuomio
 
Voi tyty86 :hug: :hug: :hug: tosi kurjaa. Onneksi olet menossa nyt sinne lääkärille uudestaan. Ja vaadit nyt että asia selvitetään perinpohjin. Onhan tohon saatava selko miksi se ei kiinnity. Ja ennenkaikkea jotain apua.

:hug: sinulle vielä.


Omaa napaa sen verran että oviskivut jatkuvat. Joten odotellaan....
 
solina joo kyllähän tää hiljaseksi vetää :| pelottaa vaan et mitä kaikkee miussa on vialla ku ruetaa tutkii..koska joku on huonosti,ei näin muuten kävi et viiden kemiallinen peräkkäi..ei tämmönen oo kehollekkaan kauheen hyväksi..
 
kurjatilanne kyllä. Ja uskon kyllä et pelottaa ja mietityttää. Mutta nyt kun menet sinne lääkärille niin sano että jotain apua on nyt saatava ja kysy niistä lugeista. Eihän sitä tiedä jos ne auttaiskin..... :hug: koeta jaksaa. Kyllä ne lääkärit varmasti saavat vielä selvyyden tohon sun ongelmaan. Ja saatte avun ja sitä kautta se raskauskin jatkumaan.

Keskenmenohan se kemiallinenkin on. Ja jos niitä on kolme ollut niin sittenhän se on lääkäreiden selvitettävä toistuvien keskenmenojen syy.
 
solina mietin vaa et lasketaako tää keskenmenoks ku on "vaan" kemiallinen :ashamed: ja tosiaan 5 kertaa nyt peräkkäin..kun aluksi oli ihan innoissaan tästä vauva asiasta mut nyt tuon innostuksen tilalle on tullu huoli ja murhe..henkisestihän tää ottaa tosi koville. Mieskin rupee vasta pikkuhiljaa tajuu et ei tää ookkaa nii yksinkertasta et koha rakastellaa ni saahaa lapsii.. :( ..ja se ei ymmärrä sitä miten oma keho valmistautuu mahdolliseen raskauteen joka kuukaus..hormoonit hyrrää jne. ja sit taas kaikki romuttuu..ei se oikee käsitä miks on niin paha mieli itellään.
 
No mutta onhan se selvitettävä että miksi munasolu ei pysty kiinnittymään jos jatkuvasti käy noin.

Monet lääkärit eivät edes tunne sanaa kemiallinen raskaus. Vaan se on keskenmeno. Hyvin varhainen vain.....

Ok, ovathan nuo kemialliset suht yleisiä. Mutta jos niitä on joka kierrossa niinkuin tytyllä niin onhan se asia herranen aika selvitettävä
 
Niin... mä luulen kyllä, tai se kokemus mikä mulla julkisesta puolesta on ettei ne ota vakavissaan niin varhasia keskenmenoja, ne kun on niin tavallisia.. muutenhan ne sais olla tutkimassa kokoajan laumoittain naisia jotka yrittää raskautta (kaikilla kemiallisia varmaan on!), jos nekin laskettais! Monet vaan ei testaa ennenku menkat on reilusti myöhässä eikä siten edes tiedä noista keskenmenoista. Ja jokkut testitkin voi olla ei-niin-luotettavia. Nehän joutus luottaan vaan potilaan sanaan ja silmiin että testissä on näkyny esim. kovin hailakka haamu...
Karua tekstiä, toivottavasti en nyt pahottanu lisää kenenkään mieltä, mutta tällänen (kyyninen) näkemys mulla on.
 

Yhteistyössä