Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

ainiin, tein tänään viimehetken päätöksen että haluan ovistestit mukaan tähän kiertoon. Heti aamusta tein tilauksen ja maksoin. Joten toivottavasti kerkiää tulla perjantaille milloin tikuttelu olisi hyvä aloittaa.
 
Ja vielä. Millään ei näköjään saa kaikkea kerralla kirjoitettua.

Tyty86 sä olet pyörinyt mielessäsi. tilanteesi on niin likellä omaani. Sillä minullakin oli myös sen vuoden aikana kun esikoista yritettiin saada alulle 4-5 kemiallista raskautta. Silloin kyllä kävi niin hyvä tuuri että ekasta terolutkierrosta tärppäsi lopulta.

Mutta jos sulla arvot kerran on hyvät ja tosi runsaat menkat ( niinkuin mullakin ) niin voiskohan sullakin olla mahdollista että kohdunlimakalvo on liian paksu. Sillä se voi estää alkion kiinnittymisen. Mullakin nimittäin enemmän vika siinä kiinnittymisessä kuin hedelmöityksessä.
Onko sulla ultrattu sitä milloinkaan?

Pitää kaivaa omat paperit esiin ja niistä se mun limiksen paksuus. Laittelen sen tänne kunhan löydän ne paprut

Kunhan aloin miettimään kun kuulostaa monet asiat niin tutuilta
 
Rouva B Jänskättää jo sun puolesta! Toivon nyt sitä plussaa kyllä sulle! =)
JJ-t Sinä kun käskit antaa palautetta... Mä ehkä en oo ihan samoilla linjoilla edellisten kanssa. Mikä minä olen tuomitsemaan ketään ja enhän mäkään tunne sua ollenkaan, mut jotenkin kylmäs tuo sun juttus. Mä en tiedä esim. minkä ikäinen oot, mutta mä elin tuollaista vaihetta lähemmäs 10 vuotta sitten...nyt siis kolmekymppiä linssissä. Seukkasin vuosia yhen tyypin kans ja me kyl molemmat petettiin toisiamme. Sisimmässäni tiesin et ei siitä mitään tuu. Me ei kyl ees asuttu yhes tms. ja opiskelin eri paikkakunnalla. Välil meil oli taukoja, mut sillonki ku ei ollu mulla oli muita. Mua ihan oksettaa ajatella sitä aikaa nyt...tai no, se oli sitä aikaa. Tänä päivänä en voisi kuvitella tekeväni mitään sellaista miehelleni, siis sitä ei vaan ees ajattele ja mä vissiin tappasin itteni jos menisin pettään häntä. Ikinä en ainakaan antais itelleni anteeks ja jos se ois mies joka pettäis, niin en mä varmaan sillekään pystyis anteeks antamaan. Musta se on niin lopullista!!!
Et säkään sitä varmasti tarkotuksella tehnyt et " hei lähempä baariin ettiin lapselleni isää", et todellakaan, mut niin vaan pääsi käymään, ymmärrän senkin. Ja kaikki kunnia sulle siitä että kerroit miehelles. Se on varmasti ollut vaikeaa, mutta ainoa oikea ratkaisu musta. Jos miehesi on sulle valmis antaan anteeks niin teidän todellakin kannattaa yrittää vielä. Ihana mies sulla kyllä on! Ja hei tosiaan, en mä halu mitään saarnata sulle...mä en siihen oo todellakaan oikee henkilö omien kohellusteni perusteella, kerroin vaan miltä musta tuntuu. Muista nyt arvostaa miestäsi ja toivon todella että te saisitte pian YHTEISEN nyyttin kainaloonne. Jaksuja!
).( Ei mitään :(
 
JJ-t: Minustakin on tosi hienoa, että kerroit rehellisesti miehelle missä mennään! Ja rohkeutta vaati myös tulla tunnustamaan se meille! :hug: Kiitos siis luottamuksestasi ja siitä, että pidät mielipiteitämme arvossa. Kaikki me joskus hairahdumme ja vaikka itse nyt ajattelenkin, etten voisi koskaan pettää miestäni, niin mielestäni koskaan ei voi sanoa ei koskaan. Miehesi kyllä tosissaan rakastaa sinua, kun haluaa vielä yrittää. Se on upeaa ja hienoa myös, että tajuat saaneesi todellakin toisen mahdollisuuden. Toivon, että osaat käyttää sen hyväksesi ja että osaat antaa myös itsellesi anteeksi. Sillä minulla on tunne, että se saattaa olla loppujen lopuksi kaikkein vaikeinta.

Aika uskomaton tosiaan tämä toinen mies! :eek: Mutta ehkä alkoholilla oli osuutta asiaan, kun uskalsi noin vain jättää kondomin pois. Sinuna minä pelkäisin kuitenkin sukupuolitautia enemmän kuin raskautta. :ashamed: On nimittäin itsekin joskus sinkkuaikoina tullut puuhailtua melkein ventovieraiden kanssa ilman kortsua ja voi sitä morkkista! :ashamed: Onneksi minulla on käynyt tuuri, enkä ole koskaan mitään saanut. Klamydiatestinhän voit tehdä jo 3 viikon päästä, mutta esim. HIV paljastuu testeissä vasta 3 kk:n ja lopullisesti vasta vuoden päästä. En siis halua pelotella tai mitään, mutta haluan, että tiedät kuitenkin riskit. :hug:

Paljon voimia sulle JJ ja miehellesi myös! :hug: Toivottavasti rakkaus voittaa tämänkin vaikeuden. Olet ajatuksissani.

Rouva B:lle tsempit jännäilyyn! Täällä pidetään peukkuja sulle! b:)d

ON: Himskatin Jouskari sai istutettua eilen epäilyksen siemenen mun aivoihin ja tänään sitten piti mennä tekemään raskaustesti. No, ihan odotettu negahan se oli, mutta yllätyksekseni sain elämäni ensimmäisen roskishaamunkin. :D Munasarja tykyttelee vieläkin oikealla puolella. Niin ja finnit palasivat, with a vengeance! :LOL:
 
JJ-t, en moralisoi, koska olettaisin sun muutenkin tietävän kuinka järjettömän typerästi teit... Moraalitonta ja selkärangatonta tuollainen on. MUTTA kuten sanottua, mäkin oon tosi ilonen, et kerroit ja luotit tuon verran meihinkin kertoaksesi =) Ja Siitä ennen kaikkea oon TODELLA iloinen, että kerroit tuon miehellesi. Rehellisyys se on kuitenkin se avainsana parisuhteessa. Käsittämätöntä et antaa anteeks... Toivotaan, et hän pystyis sit tuon asian kanssa sinut olemaan ja kaikki menis sit loppupeleistä hyvin =) :hug: Tosin, ny kannattaa sit mennä sukupuolitautitesteihin sekä olla kortsun kera miehes kanssa, ettei hän saa mitään tauteja, mitä kenties saatoit saada.
 
Ja mä en kyllä näe sen miehen motiiveiksi toisen auttamista saamaan lapsen.. Vaan puhtaasti paljaalla vetämisen ilon..Eli sen puolesta en näe siin toisessa miehessä mitään hyvää, toivotaan ettet tautia saana. Mutta toivotaan et pääsette tän yli yhdessä, ja raskaaksi et tullu ainakaan tälle toiselle miehelle =)
 
JJ: Sellainen kysymys pompsahti vielä mieleen, että jatkatteko kuitenkin vielä vauvan yritystä, jos ei tässä kierrossa sitten tärppää? Ymmärrän kyllä, että varmaan otatte asian kerrallaan ja katsotte vasta sitten mitä teette. Mietin vain... Itse en ehkä pystyisi tuossa tilanteessa heti jatkamaan yrittämistä :ashamed:, mutta mehän olemme yksilöitä.
 
kiitos kaikille, niinkun sanoin halusin kaikenlaista palautetta!! sukupuolitaudeista sellasta, että siltä tyypiltä kyllä kysyin sillon yöllä, suraavana aamuna ja juuri äskön. oonko tyhmä kun luotan siihen?? se on siis juuri eronnut eikä ole ollut kekenkään kanssa eron jälkeen, mutta onko sen nainen sitten ennen eroa, en tiedä..? ehkä sitä kannattaa mennä, jotkut taudit on niin slakavalia, ettei niistä tule mitään oireita. itselläni ei ikinä ole ollut mitään, testeissä olen kyllä käynyt.

pantalaimon kysyit vauvayrityksistä. kyllä me jatketaan. niinkun kerroin, olin eilen vielä itse se osapuoli, joka oli lopettamassa tämän suhteen. mutta se vauvahaave on niin suuri, etten aio sitä jättää. haluan myös onnellisen perheen mieheni kanssa. nyt katsomme päivä kerrallaan miltä tuntuu. ja jos minusta vielä tuntuu etten ole olennellinen, eikä mieheni ole juuri se jonka kanssa perheen haluan niin sitten eroamme. mutta lasta yritämme jatkossakin, muttei niin yrittämällä. enemmän tjottailua.

muisku kyllä olen suht nuori, eli 22-vuotias. siksi mielessäni käy, että jos en olekkaan onnellinen tässä suhteessa, niin minulla on aikaa. toivon todella että suhteemme tästä parantuu ja myös itse tulen olemaan onnellisempi. aikaahan se vie, sen näkee sitten..

miracle oon aikas samaa mieltä tossa että se halus vetää vaan paljaalla! miehet on miehiä :kieh:

olo on kun idiootilla :'(
 
JJ-t olit tuolla "meidän" pinossa käynyt mainitsemassa tästä ketjusta... Sen vaan halusin sanoa että kävisit kuitenkin niissä testeissä, ei se mies välttämättä edes itse tiedä onko hänellä mitään vai ei, monet jutut voi olla oireettomia kymmenenkin vuotta. Ihan vaan senkin takia että monet tuollaiset jutut voi aiheuttaa jopa lapsettomuutta ja muita ikäviä ongelmia. Ja saisitpahan itsellesi mielenrauhan ainakin, kun tietäisit varmaksi.

Mutta hienoa että olette saaneet noin avoimesti puhuttua asiasta miehesi kanssa!

 
JJ-t Olen samoilla linjoilla kuin Muisku78, Miracle ja Pantalaimon. En pysty oikein käsittämään miten tuollaiseen tilanteeseen edes joutuu. Saat kuitenkin minun isosisko-halaukseni :hug: ja suuren arvostukseni siitä, että kerroit asiasta heti miehellesi ja avauduit meillekin. Itse tarkastelisin vielä rauhassa koko tilannetta ja tunnustelisin omaa sydäntä. Jos ja kun tiedät(te) mitä teet, niin jatka sen mukaan ja päätä olla vahvempi ensi kerralla. Huokutuksia elämäsi varrella varmasti tulee, mutta hyvä ja vahva suhde vie sinua koko ajan oikeaan. Tsemppiä teille! :heart:

Ja sitten omaa napaa...Kierrot ovat siis 23/~41 ja luomuna yritellään. Olen jo aloittanut oviksen bongaillun ja testailun, mutta mitään ei ole tapahtunut. No viime kierrossa sain oviksen vasta kp 28. Luomuilemme siis tässä kierrossa (leikkauksesta huolimatta) ja jos ne kuukautiset eivät ala kuulumaan, niin jatkan Teroilla (ekaa kertaa) ja clomeilla. Voi kunpa nyt tärppäisi! =) Olen yllättämässä torstaina mieheni oikein kunnolla ja mikä olisi osuvampaa kuin ovulaatio niihin aikoihin...
 
Keskiviikko 23.7.

Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna




Rosetta..........45/38-48.....yk 10......esikoinen.....ei vielä mtn.
Piglet..............41/27...........yk 8.........esikoinen...ter.+clom.+met.
Milo.................38/34...........yk 6........esikoinen.....clomit
Pantalaimon....32/41..........yk 9........esikoinen.....met.
Aurora72.........32/30-39......yk4........1.yhteinen...prim.+clomit
Emili................29/33-42.......yk9........??...............??
JJ-t..................28/32?.........07/07...esikoinen......clomit
tyty86.............26/30-35.......yk 5.....esikoinen......terot
Rouva B..........25/38-41.......yk 4 (tjot 3v)..esikoinen...terot
Velvet Kiss......23/~41.........11/07.......esikoinen.....luomuilee(pco)
suikku.............21/29-32......yk 13......esikoinen......clomit+terot
Tähtisäde........21/26........11/07....esikoinen....clom.+terot+fem.
miracle............19/26...........yk 7........esikoinen.......ei vielä mtn
pilvilinna..........14/28-?........yk 10......esikoinen......clomit+luget
risukasaa.........14/n.27........23kk........toinen..........terot
mama-84..........14/28..........yk 21.......toinen...........ei vielä mtn
Tanjusha82.......8/30...........yk 9........kolmas..........clomit+t erot
Solina83..........8/28-32.......yk 15......kolmas........clomit+ luget



Imettävä kuumeilija:
Muisku78..................................................toinen


Taustalla:
Rouva Pikkumyy, luomuilee



MIA = Missing In Action
titonia...............55/??...........09/07.......esikoinen.....clomit +terot Julietta.............53/37...........yk 2.........esikoinen.....ei vielä mtn
Milliäinen..........52/35...........yk??........esikoinen.....clom it+terot
juttis................51/30-33.....yk2..........esikoinen



Plussanneet:
Nimi.................LA...........................yk..........monesko tulossa

Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs
Nooraska........??/1.2009...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?...........toinen
Lappitar..........10/1......................yk7...........toinen
Sirpula.............16.1......................yk10........esikoinen
pilviini............??/??.......................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...........yk11.......esikoinen
kaa................19.3.2009................08/07.....esikoinen
Linna..............?...........................?...............esikoinen
Hani-...............?............................yk 9.........toinen
 
Tähtisäde
JJ-t Mulle tuli mieleen seuraavia asioita lukiessasi juttuasi, joka oli kyllä hyvin rohkeasti tehty, että uskalsit kertoa sen meille: puhuit paljon siitä, että miehesi rakastaa sua ja haluaa olla sun kanssa. Samoin kuin, että teillä on jo yhteinen omaisuus jne. Mutta mitä sinä tunnet? Rakastatko sinä miestäsi samalla tavalla? Kokemuksesta tiedän, että on vaikeaa lähteä suhteesta, jossa on yhteiset kaverit, auto, talo jne., varsinkin kun mies on periaatteessa täydellinen: luotettava, hyvä ihminen ja kaikkea mitä pyytää saattaa. Mulla kävi niin, että vuosia työstin asiaa mielessäni. Ei periaatteessa ollut syytä erota, mutta jotenkin kuitenkin ajattelin, että ei hän ole se oikea, ei ole sellainen fiilis. Vaikka en ole ikinä kokenut mitään tuollaista kuin sinä, niin heräsi tunne, että voisiko sulla olla samanlainen tunne? Kun toinen rakastaa enemmän kuin itse, se antaa myös jonkinlaisen turvallisuuden tunteen siitä, ettei tule jätetyksi ja ehkä myös tietyn vallan tunteen, saa rauhassa kiukutella ja temppuilla ja toinen nielee sen. Meillä ei ollut mitään pettämisiä, mutta käyttäydyin muuten vaan välillä kuin pilalle hemmoteltu kakara. Mä ainakin käytin tilannetta tiedostamattani hyväkseni. :ashamed: Jos nykyisessä suhteessa käyttäytyisin samalla tavalla niin mieheni kyllä sanoisi pari valittua sanaa. Ja ihan varmasti hän rakastaa mua yhtä paljon kuin edellinenkin mies, mutta suhde on nyt tasapainossa, kun kumpikaan ei roiku kummassakaan. En nyt tiedä, oliko tuo juttu yhtään JJ-t:n tilanteeseen liittyvä, mutta tällainen ajatus vaan heräsi. Se täytyy vielä sanoa, että vaikka edelleenkin arvostan exääni ja olemme ihan hyvissä väleissä ja huono omatunto vaivaa siitä, että olisin kyllä voinut näyttää hänelle paremman minänikin niin ONNEKSI irtaannuin suhteesta ja uskalsin itsenäistyä ja sain vielä tuntea senkin, kun rakastaa toista niin, että sydän räjähtää! :heart:

Sitten vielä uteliaisuuteni heräsi, että tunsitko tämän herran entuudestaan jotenkin? Koska mun mielestä joko tyyppi on IHAN heikkona suhun tai sitten oli joko niin kännissä/v-n tyhmä, että uskalsi lähteä pelaamaan venäläistä rulettia. Jos pelkkä ilman kortsua akti oli mielessä, niin sitten on kyseessä joku niin tyhmä pelimies, että ehkä tekee tuota enemmänkin. Mun käsitykseni mukaan pelimiehet ei vaan paljoa ylimääräisiä juttele eikä viestejä lähettele perään... Minkälainen muuten seuraava aamu hänen kanssaan oli? Halusiko hän jatkaa tapailua?

Meitä on täällä tosi monta, jotka parin viikon päästä jännäilee sun kanssa paljon normaalia enemmän. Kaikki varmasti sanovat oman rehellisen mielipiteensä asiasta, mutta mä ainakin haluan ajatella niin, että me ollaan täällä tukemassa toisiamme. Tänne pitää saada uskaltaa kirjoittaa syvimmät fiilikset. Mihin tämän terapeuttinen vaikutus muuten perustuisi? Oikein paljon voimia JJ-t ja toivottavasti asiat selviävät hyvin päin pian!


:wave: myös kaikille muille palstatovereille!
 
töpökkä jos odottaisn lasta toiselle miehelle, pitäisin sen. JOS testi on positiivinen niin teemme isyystestin heti kun on mahdollista, JOS se olisi tämän toisen niin antaisin mieheni punnita asioita ihan rauhassa. mutta lapsen tulisin pitämään, vaikka sitten yksin.

velvet kiss ja muut: selitin tuossa viestissäni, kuinka suhde on ollut jo aiemmin huonolla pohjalla. en osaa enkä halua kaikkia asioita ja kaikkia tunteita tänne kirjottaa. en todellakaan hypännyt sänkyyn toisen kanssa sen takia että tuntui siltä. asiota oli niin paljon muitakin mielessä. en oleta että ymmärtäisitte tekoani ja varmasti ihmettelette miksi haluamme lapsen jos suhde ei ole toimnut. sitä olen kysynyt itseltäni jo pitkään. toivon vain että ymmärrätte että me kaikki teemme virheitä. enhän minä teidän hyväksyntäänne tarvitse! omapahan on elämäni. palailen vauva-asioissa palstalle ku sitä tuntuu, en taida oikein kuulua tänne, halusin vain purkaa mieltä ja saada palautetta :ashamed:

mukavaa kesän jatkoa kaikille :wave:
 
JJ-t, sinuna en todellakaan luottais... Johan se HIV mieskin todistaa sen, että kehenkään ei ole luottamista (siis se joka ympäri Suomea Hiv:ä tartutti). Tuskin senkään vaimo tiesi tuosta kaikesta mitä oli, joten sinuna kyllä kävisin testeissä.
 
JA mun mielestä JJ-t tänne kuulut siinä missä muutkin jos vauvaa yritätte edelleen :hug: Jokainen tekee suhteessaan omat valintansa, ja tämä oli sinun. Yksi monista valinnoista siis. Täällä saa ja pitääkin saada tukea toisilta. Vaikkei kukaan varmaan hyvällä tuollaista toimintaa katso, niin se oli sinun valintasi ja ainakin olit rehellinen! :hug:
 
Tähtisäde
JJ-t: Älä nyt ihmeessä minnekkään katoa! Mun mielestä ainakin kuulut porukkaan ihan samalla tavalla kuin ennenkin. Sen verran haluan kuitenkin sanoa, että lapsella ei voi paikata rakoilevaa suhdetta. Lapsi aiheuttaa sen, että vahvakin suhde varmasti repeilee liitoksistaan. Mitä olen ympärilläni kokenut niin heikkoon suhteeseen syntynyt lapsi jää usein ilman toista vanhempaa hyvin pian. Onnellisimmatkin pariskunnat ovat välillä helisemässä vauvan kanssa. ;)
 
JJ-t: Minä en ole koskaan luottanut, vaikka mies on sanonut olevansa puhdas. Aina olen käynyt testeissä ja onnekseni joka kerran ovat tulokset olleet hyvät.

Kirjoitit tuolla aiemmin, että suhteestanne on puuttunut se "huuma". Oletteko seurustelleet pitkään? Olet sen varmasti joskus sanonutkin, mutten nyt muista. :ashamed: Mitä pidemmälle suhteessa mennään, sitä kauemmas jää se alkuaikojen huuma. Toki minäkin sitä kaipaan, etenkin näin kesäisin. Sitä rakastumisen tunnetta, kun toinen on vielä uusi ja jännittävä. Joskus heikkoina hetkinä ajattelenkin, että voi kun vain heittäytyisin ja jättäisin kaiken ja aloittaisin alusta. Mutta se menee ohi ja jälkeenpäin sitä katuu ikinä ajatelleensakaan. :ashamed: Huumaa kestää vain pari vuotta ja olen monesti kuullut sanottavan, että seurustelun kolmas vuosi on koettelevin. Silloin pitäisi löytää jotain muuta sen huuman tilalle.

Mutta kuten sanoit, et sinä tarvitse meidän hyväksymistä ja kun emme tiedä kaikkia olosuhteisiin vaikuttaneita tekijöitä, meidän neuvomme ovat vain vähintäänkin puolikelpoisia. :|

Mukavaa kesän jatkoa myös sulle ja palaile asiaan myöhemmin, jos sinusta tuntuu, että tarvitset taukoa täältä! Me varmasti kaikki olemme uteliaita tulevaisuutesi suhteen ja valmiita myös tukemaan, kun sitä tarvitset! :hug:
 
Pantalaimon, sullahan onkin nyt sitten jänskät ajat edessä kerran roskishaamun sait. Eihän sitä ikinä tiedä.....

Ja en minäkään sano että hyväksyisin JJ-t tempauksen Mutta eihän se varsinaisesti meille kuulu. Ja jos JJ-t:n mies on valmis antamaan anteeksi ja hyväksymään asian niin toivotaan parasta heille. Että kaikki kääntyisi parhainpäin kuitenkin.

Ja JJ-t tottakai sinä saat edelleen palstailla kanssamme jos se sinusta tuntuu hyvältä. Ei me sinua nyt tämän takia hylätä
 
JJ-t, huhhuh, sulle on tapahtunu..! No, kaikille voi sattua virheitä, vaikka mun suhde ei ois entisellään pettämisen jälkeen enkä vois sitä omassa suhteessa hyväksyä.. Pääasia että nyt oot kuitenki kertonu miehelles etkä koita mitenkään pimittää mitään :) Tota miehen reaktioo vaan ihmettelen, kuinka noin helposti antaa anteeks... en halua aiheuttaa mitään lisäepäilyksiä tms. riitaa mutta onkohan sillä itellä aivan puhtaat jauhot pusseissa..? Jos on itekin tehny jotain vastaavaa niin ehkä se on helpottunu sen oloo että oot nyt tavallaan tasannu tilit?

Kehottasin kuitenkin käymään testeissä, eihän se mies pakosti itekään tiedä jos on vaikka oireeton klamydia, ja jos vaikka sen exä on pettäny sitä.. toihan voi tukkia putket jos jää hoitamatta!!

Mulla oli talvella samanlaista 'riski'meininkiä, sillä erotuksella tosin että oltiin erossa miehen kanssa ja se tiesi alustalähin niistä mun muista miesvirityksistä.. oli liian suuri houkutus kokeilla avuks vieraitakin siittiöitä (ei ollu vielä varmuutta endosta) ja paljaalla tuli pantua melko lyhyen tuttavuuden jälkeen, ja vieläpä joko täysin tai suhtkoht selvinpäinki! Ykski kierto, olin kolmen eri ukon kans :ashamed: ja ois periaatteessa ollu 2 isävaihtoehtoo (toinen niistä exä/nyxä )...
Mutta siis sen jälkeen kun päätettiin jatkaa yhessä niin kävin testeissä, vaikka kumpiki niistä vieraista miehistä oli sanonu ettei oo tauteja.. mutta ihan omanki mielenrauhan vuoks, ja etten ainakaan enää huononna raskaakstulomahdollisuutta entisestään!

Hienoo myös että oisit valmis ottaan lapsen vastaan ja kantaan vastuun teostas, oli isä kumpi tahansa.. abortista en viitsi sanoa sen enempää nyt tähän, vois tulla tiukalla mielipiteellä liian rumaa tekstiä,. se on kans yks juttu mitä en oikein pysty hyväksyyn... :x
 
Solina: Joo, mä en usko siihen roskishaamuun yhtään! :D Se oli kuitenkin joku silmänlume vaan, enkä kyllä mene kaivamaan enää roskista ja tarkistamaan. :LOL:

Tänään sain taas aavistuksen verran vahvemman viivan ovistestiin. Mutta mä luulen, että olen ikuisesti tuomittu saamaan vain tuollaisia haamuja ovistikkuihin. :ashamed: Kun on tää pco, niin ei voi ikinä tietää, johtuuko nään haamut ja munasarjakivut vaan niistä rakkuloista, vai tapahtuuko siellä oikeasti jotain. Ja kun ei edes varmuuden vuoksi pääse miehen kanssa puuhailemaan. :(
 
JJ-t Älä nyt minnekään katoa (ellet niin halua). Rehellinen kirjoittelusi jo kertoo että olet järkevä nainen, ja katso minkä verran olet saanut halauksia ja vastauksia vaikkei me kaikki olla tekojasi hyväksyttykään. Mä luulen jo että ne ketkä kirjoittavat tässä (herkkä aiheisessa?!) pinossa, ymmärtävät toisiaan paremmin ja pystyvät elämään toisten tunteita enemmän kuin jossain muussa pinossa kirjoittavat.

Tähtisade mitäs sinulle kuuluu?

Pantalaimon Joo, kait sitä voi minutkin lisätä listaan. Eli kp 23/~41, yritystä 11/07, PCO, luomuilua tällä hetkellä, ja esikoinen haaveissa.

Nautitaan auringosta siskot :heart:
 
JJ-t Aluksi todella suuret halaukset :hug: :hug: :hug: Älä poistu mihinkään, tänne on hyvä purkaa asioita ja tunteita ja kaikki me ollaan sun tukena vaikka kaikki ei välttämättä tekoa hyväksy. virheitä sattuu meille kaikille, toisille pieniä ja toisille vähän suurempia. Tärkeintä on kuitenkin miten TE asiaan miehen kanssa suhtaudutte. Ja yllättävän hyvin mies on suhtautunu, se rakastaa sua tosi paljon. Toivotaan ettei asia kuitenkaan jää kaihertamaan miehen mieltä ja nouse ylös aina uudelleen ja uudelleen. Mutta sen näyttää aika :hug: :hug:

On mulla asiaakin. Kaikki lima-asiantuntijat hoi :wave: Mitäköhän tää tarkottaa.
kp 10-12 limantuotanto oli ihan hurjaa!!! Siis tosi liukkaat kelit koko ajan. Nyt eilen ja tänään on ollu kuitenki selvästi kuivempaa ja tänään sain ovistestiin plussan :eek: Huomenna on vasta follikkeliultra jossa näkee mitä siellä on tapahtumassa. Ja JOO! Toivottavasti ei ole liian myöhään, tuli mokattua ajanvarauksessa lahjakkaasti, eli toivottavasti ei ovis ehdi olla ennen sitä!!!! Mut niin, onko kokemuksia kellään tosta lima-asiasta?????
 

Yhteistyössä