JJ-t Mulle tuli mieleen seuraavia asioita lukiessasi juttuasi, joka oli kyllä hyvin rohkeasti tehty, että uskalsit kertoa sen meille: puhuit paljon siitä, että miehesi rakastaa sua ja haluaa olla sun kanssa. Samoin kuin, että teillä on jo yhteinen omaisuus jne. Mutta mitä sinä tunnet? Rakastatko sinä miestäsi samalla tavalla? Kokemuksesta tiedän, että on vaikeaa lähteä suhteesta, jossa on yhteiset kaverit, auto, talo jne., varsinkin kun mies on periaatteessa täydellinen: luotettava, hyvä ihminen ja kaikkea mitä pyytää saattaa. Mulla kävi niin, että vuosia työstin asiaa mielessäni. Ei periaatteessa ollut syytä erota, mutta jotenkin kuitenkin ajattelin, että ei hän ole se oikea, ei ole sellainen fiilis. Vaikka en ole ikinä kokenut mitään tuollaista kuin sinä, niin heräsi tunne, että voisiko sulla olla samanlainen tunne? Kun toinen rakastaa enemmän kuin itse, se antaa myös jonkinlaisen turvallisuuden tunteen siitä, ettei tule jätetyksi ja ehkä myös tietyn vallan tunteen, saa rauhassa kiukutella ja temppuilla ja toinen nielee sen. Meillä ei ollut mitään pettämisiä, mutta käyttäydyin muuten vaan välillä kuin pilalle hemmoteltu kakara. Mä ainakin käytin tilannetta tiedostamattani hyväkseni. :ashamed: Jos nykyisessä suhteessa käyttäytyisin samalla tavalla niin mieheni kyllä sanoisi pari valittua sanaa. Ja ihan varmasti hän rakastaa mua yhtä paljon kuin edellinenkin mies, mutta suhde on nyt tasapainossa, kun kumpikaan ei roiku kummassakaan. En nyt tiedä, oliko tuo juttu yhtään JJ-t:n tilanteeseen liittyvä, mutta tällainen ajatus vaan heräsi. Se täytyy vielä sanoa, että vaikka edelleenkin arvostan exääni ja olemme ihan hyvissä väleissä ja huono omatunto vaivaa siitä, että olisin kyllä voinut näyttää hänelle paremman minänikin niin ONNEKSI irtaannuin suhteesta ja uskalsin itsenäistyä ja sain vielä tuntea senkin, kun rakastaa toista niin, että sydän räjähtää! :heart:
Sitten vielä uteliaisuuteni heräsi, että tunsitko tämän herran entuudestaan jotenkin? Koska mun mielestä joko tyyppi on IHAN heikkona suhun tai sitten oli joko niin kännissä/v-n tyhmä, että uskalsi lähteä pelaamaan venäläistä rulettia. Jos pelkkä ilman kortsua akti oli mielessä, niin sitten on kyseessä joku niin tyhmä pelimies, että ehkä tekee tuota enemmänkin. Mun käsitykseni mukaan pelimiehet ei vaan paljoa ylimääräisiä juttele eikä viestejä lähettele perään... Minkälainen muuten seuraava aamu hänen kanssaan oli? Halusiko hän jatkaa tapailua?
Meitä on täällä tosi monta, jotka parin viikon päästä jännäilee sun kanssa paljon normaalia enemmän. Kaikki varmasti sanovat oman rehellisen mielipiteensä asiasta, mutta mä ainakin haluan ajatella niin, että me ollaan täällä tukemassa toisiamme. Tänne pitää saada uskaltaa kirjoittaa syvimmät fiilikset. Mihin tämän terapeuttinen vaikutus muuten perustuisi? Oikein paljon voimia JJ-t ja toivottavasti asiat selviävät hyvin päin pian!
:wave: myös kaikille muille palstatovereille!