Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

uskottava se on et raskaana ollaan. viiva on vahvistunut eilisestä, mut ei vielä ole mikään tasavärinen kontrollin kanssa. ostin myös apteekista kalliin predictor testin ja plussaa sekin näytti, on kuulemma hyvin tarkka ja varma.
oireita on ruvennut myös hiipimään esiin. masussa nippailee ja hyvin tunnistan ne esikoisen odotusajan alusta. aika ajoin on TOSI öklö olo, huih, toivottavasti ei tuu ylös :LOL:

tosi hassua et just ku sain sumplittua lääkärin kanssa et tutkitaan, ni sit pamahtaa plussa :D
 
ONNITTELUT vielä Linna ja Hani :flower:
Mies lähti sinne Iron Maiden - keikalle tänään ja mä oon saanu viihdyttää likkaa koko illan yksinäni. Tosi kiva lauantai-ilta!!
tyty muutes, kiva jos ootte sopinu asian miehen kanssa. Ohan se totta et ihminen ansaitsee toisen mahdollisuuden, ainakin yleensä. Ja tuota minä juuri aiemmalla kirjotuksellani tarkotin niinku itekin totesit et tokasta kerrasta vihelletään sit peli poikki saman tien. Siinäpä se suhde punnitaan. Toivon teille ihanaa jatkoa yhteiselolle! :heart:
 
Sunnuntai 20.7.

Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna




Rosetta..........42/38-48.....yk 10......esikoinen.....ei vielä mtn.
Piglet..............38/27...........yk 8.........esikoinen...ter.+clom.+met.
Milo.................35/34...........yk 6........esikoinen.....clomit
Pantalaimon....29/41..........yk 9........esikoinen.....met.
Aurora72.........29/30-39......yk4........1.yhteinen...prim.+clomit
Emili................26/33-42.......yk9........??...............??
JJ-t..................25/32?.........07/07...esikoinen......clomit
tyty86.............23/30-35.......yk 5.....esikoinen......terot
Rouva B..........22/38-41.......yk 4 (tjot 3v)..esikoinen...terot
suikku.............18/29-32......yk 13......esikoinen......clomit+terot
Tähtisäde........18/26........11/07....esikoinen....clom.+terot+fem.
miracle.............15/26...........yk 7........esikoinen.......ei vielä mtn
pilvilinna..........11/28-?........yk 10......esikoinen......clomit+luget
risukasaa.........11/n.27........23kk........toinen..........terot
mama-84..........11/28..........yk 21.......toinen...........ei vielä mtn
Tanjusha82......5/30...........yk 9........kolmas..........clomit+t erot
Solina83..........5/28-32.......yk 15......kolmas........clomit+ luget



Imettävä kuumeilija:
Muisku78..................................................toinen


Taustalla:
Velvet Kiss, yritys jatkuu syksyllä
Rouva Pikkumyy, luomuilee



MIA = Missing In Action
Nuusku.............99/26............yk...........neljäs..........clomit+terot
Stella82............96/30-32......yk 9.........esikoinen.....terot
titonia...............53/??...........09/07.......esikoinen.....clomit +terot Julietta.............51/37...........yk 2.........esikoinen.....ei vielä mtn
Milliäinen..........50/35...........yk??........esikoinen.....clom it+terot
juttis................49/30-33.....yk2..........esikoinen



Plussanneet:
Nimi.................LA...........................yk..........monesko tulossa

Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs
Nooraska........??/1.2009...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?...........toinen
Lappitar..........10/1......................yk7...........toinen
Sirpula.............16.1......................yk10........esikoinen
pilviini............??/??.......................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...........yk11.......esikoinen
kaa................19.3.2009................08/07.....esikoinen
Linna..............?...........................?...............esikoinen
Hani-...............?............................yk 9.........toinen
 
tyty: Tosi hienoa, että olette saaneet juteltua miehen kanssa ja asiat ovat selvinneet. :hug: Toivottavasti kaikki sujuu tulevaisuudessa hyvin! =) Mukavaa, että sulla oli ollut kiva ilta.

hani- ja linna
: Ilmoittakaa sitten, kun tiedätte, lasketut aikanne, niin saadaa ne tuohon listaan. :D Onnea vielä kerran molemmille! :heart:

ON: Eilen oli ihan mahtava päivä. Käytiin vähän shoppailemassa ja löysin aivan ihanan mekon! Sitten mentiin Korkeasaareen ystäväpariskunnan kanssa ja hämmästelimme ja ihailimme eläimiä monta tuntia. :) Illalla käytiin vielä syömässä ja vähän istumassa iltaa. Lisäksi sain tosi vahvan haamun ovistestiin (vaikkei se mitään itsessään tarkoitakaan) ja koko päivän kyllä jomotteli oikeaa munasarjaa siihen malliin, että jotain voisi olla tapahtumassa. Kaiken kaikkiaan loistava päivä! :D
 
pantalaimon kävin tuolla toisessa pinossa vaklaamassa, kuinka tiesitkin että olin jouskarin kanssa vihteellä..?? :D näinkö hyvin meidät täällä tunnetaan :eek:

lämmöt on nyt kunnolla noussut että ovis oli sillon perjantaina :D nyt vaan mietityttää kun on taas viikonloppuna ryyppäystä luvassa :ashamed: elikkä dpo 7-9 pitäs ottaa ja kunnolla..ainahan ne sanoo ettei siitä mitää haittaa ole jos on tärpännyt, mutta ei tää ole niin helppoa muutenkaan ollut, niin eipä tuo ainakaan hyvää tee :/ kyllä sitä stressi purkautuu, mutta tulee kyllä morkkiksena takasin :ashamed:
 
Moi kaikille,

ihanaa että täällä on plussia ropissut :)

tulin kertomaan kuulumiseni, kirjoittelen nyt enempi tuolla helmimasut 09 joukossa. Eli sain plussan clomien 3. kierrosta 30.5. Nyt on siis RV 11+3, esikoinen tuloillaan, toivottavasti. Naama kukkii kuin puberteetti-ikäisellä, mutta muutoin olen välttynyt mm. pahoinvoinnilta ym. Pari itkukohtausta olen myös saanut, jolloin en ole tiennyt onko mies vai meikäläinen ollut enemmän hämillään.
Olen käynyt ekan neuvolan ja neuvolalääkärin ja huomenna on eka kunnon ultra, vähän jänskättää.
Tuolla meitin helmimasujen pinossa on ollut tosi paljon keskenmenoja ja itse tässä elellään päivä kerrallaan kylmä hiki otsalla. Vielä viikko pari niin voi pikkasen huokaista, kun ns. kriitisin aika on ohi.

RouvaB kyselit onko joku raskautunut pelkillä teroilla, niin kyllä on, ystäväni jolla todettiin PCO ja vielä lisäksi suuri kysta munasarjassa sai gynellä ultrassa diagnoosin, ettei voi tulla raskaaksi ainakaan siitä kyseisestä kierrosta, koska riittävän isoja munasoluja ei ollut näkyvissä. Myös kysta olisi syytä poistaa ennen seuraavaa siirtoa, eli clomien aloitusta. NO kuinka ollakkaan hän raskautui juurikin samaisesta kierrosta ja siis pelkillä teroilla. Kierto oli venynyt vain tosi pitkäksi eli siksi ultrassa ei näkynyt vielä 'sopivia' munasoluja.

Onnea matkaan kaikille :hug:

haavemamma rv 11+3
 
JJ-t Musta siitä juomisesta ei nyt niin kannata morkkista ottaa. Siis ainakaan tän vauva-asian tiimoilta...ehkä jostain muusta syystä sitten :D Eihän sitä voi joka kierrossa varoa että mitäs jos nyt onki tärpänny. Ja niinhän ne sanoo et on luonto siinäkin hoitanu hommansa et ei siitä ryyppäämisestä voi sikiölle olla haittaa ennenku on jo melki oltava tietoinen raskaudestaan ja eikai se raskautumista sinänsäkään mitenkään vaikeuta.
 
Muisku oon samaa mieltä siu kaa ton juomisen suhteen..eli äidin ja sikiön verenkiertohan yhtyy siin rv6 paikkeil..joten jos juopottelee ennen plussaa ni ei siit oo mittää harmii..oon varmaa muutekii sit erilainen ku en aijo kyl varoo esim hiusten värjäystä jos tuun raskaaks..ja syyäkki aijon iha normaalisti..siis ei tietty tahallaa jotai "kiellettyjä" ruoka aineita vaan et jos miel tekee fetaa ni fetaa kans syön =) ..mutta jokainenhan meistä tekee miten parhaaksi näkee..eikä miusta siin oo mitää väärää jos haluu välttää esim.joitain ruoka aineita..

Täällä on niin niin laiska päiä ollut ettei mittää järkee =) en oo koko päivänä saanu yöpukuu pois päältäni..oon vaa losottanu sängyssä ja syöny..pötsi pinkeenä..siis en tiiä johtuuko noista teroista nyt mut kokoaja on ihme mielitekoja..tekee miel sitä sun tätä,äske piti paistaa lettujakii :p ja sipsii tekis mieli..tosin minuu kyl rupee ain syötättää viikkoo ennen menkkoja..liekkö sitä..mut oon myös koko pv:n juossu kusella..samaten viime yön 3krt :eek: ja väsyttää vaan..
 
mua vaan itteeni kauhistuttaa mitä tää kesä on tuonut tullessaan :eek: yleensä en juopottele kun max kerran kuussa ja nyt mennyt jo 4 viikonloppua putkeen :ashamed: mulla on kyllä morkkikset tällä hetkellä ihan muusta kun juomisesta, että osaa ihminen olla tyhmä :headwall: muttei siitä sen enempää :x

mä oon kanssa aina ajatellut etten aio elää tätä kuumeiluaikaa niinkun olis jo raskaana. elän niinkun huvittaa, mutta silti aina oviksen jälkeen mieli on erilainen :/ nyt on kyllä lähiaikoina ollut ihan muut asiat mielessä, josko tämä auttaisi tärppiin :saint: viimeksi kävi niin että tuli ylläriplussa, kun ei asiaa ajatellut :)
 

Tyty: Ihanaa, että asiat selviävät! Eiköhän sulla ole hyvin kiltti mies tästä eteenpäin, kun vähän kait säikäytti...

Kiitos myös kaikille miun kysymyksiin vastanneille.... teistä on ollu suuri apu!
Sit kops tuolta toisesta ketjusta taas miun omaa napaa:

Mulle taas sattuu ja tapahtuu:

Rikoin miun Donnan, en ees tiiä miten osasin kun se on aika yksinkertanen kapistus! Mut kuitenkin, just on ovisajat käsillä ja nyt ei oo Donnaa! :'(
Varmuuden vuoksi sitten yhdyin mieheeni, ja sattu kyllä outo juttu:

Vasempaan munasarjaan särki se seksi niin penteleesti!
sanoinkin miehelle että hei, sie tökit miun munasoluja!
Se oli ihan ihmeissään että häh... :eek:

Sit kun noita miehiä on niin helppo kusettaa.
Sanoin, että otetaan asia puheeks kun on se lääkäri meillä ensi kuussa. Että sillä on liian pitkä penis, ja se tökkii miun munasarjoja. Niin että varattas aika leikkaukseen, ei oo iso operaatio. Pala pois vaan kärjestä.

Niin mies oli jo kauhuissaan että EI EI hänen munaansa leikellä. :LOL:
Meni jo uskomaan! Shocked

Seksin jälkeen otin päikkärit, ja oli särkyä molemmin puolin munasarjoissa. Vasemmalla puolella ollu "suonenvetoa" munasarjassa jo kauan. Sit kun heräsin, niin se suonenveto ja kipuilu oli ohi. Olikohan mulla sit ovis? Limaakin on tänään ollu paljon...

-B
 
huh huh, nyt on juhlat juhlittu. Vieraita kävi. poitsu sai paljon lahjoja, tarjottavat kelpasivat ja kaikilla tuntui olevan hauskaa.

väsyttää vain..... |O |O

Joku kysyi tiputteluvuodoista. Minulla on kokemusta..... Ilman lääkkeitä menkat kestävät 7-10päivää sika runsaina. Ja tiputteluvuoto alkaa n, kp 13 ja jatkuu menkkoihin asti. vuodan siis käytännössä lähes kokoajan.
Nyt on onneksi löytynyt oikea lääkitys. Clomeja 100mgx5 ja lugeja 300mg 12pvä

Se muutama päivä ennnen menkkoja alkava tuhruttelu on aivan normaalia eikä siitä tarvitse olla huolissaan. Eikä se missään nimessä estä raskautta. Jos normaaliraskaus on alkeekseen ei pieni tuhruvuoto loppukierrosta sitä estä. Se raskaus luultavasti estää tuhruttelun.

Sitten jos tiputtelua alkaa olla viikon tai enemmän on hyvä mennä tarkastaa tilanne.


Ja sitten omia kokemuksia. Meillä esikko sai alkunsa vuoden yrittämisen jälkeen ekasta terolut kierrosta :) :) Sillon mulla tiputtelu alkoi reilu viikko ennen menkkoja.

Kakkosen aikoihin tuhruttelu oli samalla lailla kuin nyt. Terolutit eivät auttaneet mitään. Ekasta clomikierrosta kävi niin että tuhruttelu alkoi tuttuun tapaan. Ajattelin että peli selvä, ei onnistunut. Makasin sängynpohjalla palellen väsyneenä. Mutta sitten tiputteluvuoto loppuikin. Ja just juhlittiin poitsun 2v synttäreitä. Eli hemmetin hyvin kävi.

Noh, tämä kolmas onkin sitten vähän hankalampi saada alulle.....

Muuten, lista menee mulla päivän jäljessä. Nyt on kp 5 eli maanantaina sitten kp 6 Clomeja vielä 2päivää jäljellä Nyt tässä sitten vain kasvatellaan viikko muniksia ja sen jälkeen pidetään hauskaa, tositarkoituksella...... ;) toivotaan parasta.
 
Solina,

Tuossa Terolut-tärppikierrossa... Miten söit Teroja (kp:t) ja söitkö niitä jo ennen ovista (eli oliko tosi pitkät kierrot).

Oon vähän utelias, kun on eka Tero-kierto, ja haluaisin silti olla toiveikas että silti vois raskautuakin...
Kun siis täällä syödään reeeeeilusti ennen ovista niitä, että kierto saatais järkeväksi (oli 41).

Onnea vielä poikasellesi!!

-B
 
Rouva B mulla oli silloin suht lyhyet kierrot. 26päivää. Mutta reiluviikko ennen menkkoja alkoi se turkasen tiputteluvuoto. Ja siihen siis teroja sain.

Apuan, enhän mie enää muista miten niitä söin. Varmaan joskus kp 15 aloitin ja jotain 10päivää,tai vähän enemmän söin. Mutta luultavasti ovuloin siis ennen niiden aloitusta.


Mutta toivotaan parasta kohdallesi. Jospa teillä kävisi hyvätuuri. Tai ainakin saisit kierrot lyhenemään. ja sitä kautta oviksen aikaistumaan.


Akseli kiittää onnitteluista ja onnea kovasti myös kaikille raskautuneille. Ihana asia.
 
täällä alko siis tuhruvuoto..kuten aina ennenki dpo7 :ashamed: kyllä osaa masentaa..jos miu prolaktiini arvo ja kilpirauhasarvo on hyvä ni miks tulee välivuotoja..ja syön siis nyt teroja viidettä päivää vasta :eek: viime kierros autto toho tuhrutteluu ku vedin teroja 2tpl pv 10pv ajan..nyt siis viides tero pv ja tuhru alko..nyt siis tuhrutan viikon kunnes menkat taas alkaa.. :headwall:
 
JJ-t: Et ole ainoa, joka käy vaklaamassa eri pinoissa. ;) Lisäksi oli jo aiemmin puhetta tapaamisesta, joten siitäkin arvasin. Tuletko ens viikonloppuna mun ja Jouskarin seuraksi terassille? :D Ymmärrän kyllä tuon morkkiksen. On mullakin ollut kausia, jolloin on tullut otettua lähes joka viikonloppu, mutta kun tietää, että se on ohimenevää, niin ei siitä kannata suurempia syyllisyydentuntoja ottaa. :hug:

tyty: Voi itku sitä tuhrua! :( Jaksamista... :hug:

Solina: Kp:t korjattu ja näin myöhässä vielä paljon onnea 2-vee pojallesi! =) :flower:

haavemamma: Kiva kuulla, että raskaus on sujunut mukavasti! :heart:

ON: Täällä on kotiuduttu Helsingistä. Luulin jo saaneeni plussan ovistikkuun, mutta se haaleni huomattavasti testiajan jälkeen, joten tuskin oli oikea plussa. :ashamed: Munasarjaakin jomottelee vielä, joten nähtäväksi jää onko tämä jälleen jotain PCO:hon liittyvää vai tuleeko ovis vieläkin myöhemmin. Se tosin tarkoittaa sitä, että kiertokin taas venyy. Anyways, tämänpäiväiset siittiöt tuskin jaksavat kovin pitkään, joten taisi se tämäkin kierto mennä harakoille... :ashamed:
 
Nostetaas meitä enneku ollaan jo toisella sivulla...
tyty Siis mikä hitto laittaa tuhrutteleen???! :kieh: Inhottavaa!!
Pantalaimon Toivotaan mielummin sitä ovista. Voihan se olla et jos se meni vaan sulta ohi. Sehän on aika tarkkaa et tikuttelee oikeeseen aikaan. Mä tikutin välillä aamulla ja illalla kun lekuri sano et kerta päivässä ei aina riitä. No, tämän kyllä varmaan moni muukin on kuullut, mutta totesimpa vielä. Peukut sulle kuitenkin!
 
Mä en kestä tätä! |O Mun kroppa vedättää mua ihan sata nolla ja kierto heittelee ihan miten sattuu. Ei se mikään ovisplussa eilen ollut, se enteili menkkoja!!! Kuulemma ovistikkuihin voi tulla vahvempi viiva ennen kuukautisten alkua. Tänään alkoi tuhru, ja äsken kun koitin, oli kohdunnapukka ihan pehmeä löllykkä. Sieltä se täti taas tulee. :'( Munasarjanippailut johtui luultavasti keltarauhasen kasvusta. Voi hemmetin hemmetti! :kieh: Mä en yhtään tunne omaa kehoani. Nyt en osaa olla edes iloinen tästä lyhentyneestä kierrosta, kun v*tuttaa ja itkettää vaan. :ashamed: Lisäksi, jos mulla on nyt näin lyhyt kierto, niin mun gyneaika ja miehen simppatestienkin ajankohta on ihan päin helvettiä! :kieh: Ei tässä ole mitään hyvää.

Päivitän listan myöhemmin ja mulle kp 1:n... :ashamed:
 
No voe kettu Pantalaimon!
Minen kans osaa kropan oireiden perusteella sanoo kierroistani mitään. Ovis ei tunnu miltään, menkat ei juur miltään (pienoinen juilinta), raskauskaan ei tuntunu miltään...paitti sit se ku aloin oksentaan :kieh:
 
Tytö86 voi että. tuo tiputteluvuoto on kyllä niin kurjaa. Kuulostaa niin samalta kuin mitä minulla oli silloin joskus. Ja edelleen. Minulla myös kaikki arvot ihanteelliset eikä mitään muuta vikaa löytynyt kuin että tiputtelee.
Minulle jopa lääkäri sanonut että ei me sille voida mitään kerran et e-pillereitä halua......

Mutta nyt kolmisenkuukautta sitten kävin eräällä kovasti suositellulla yksityisellä gynellä Jyväskylässä.
Ja hän keksi heti mitä vialla. Minun kohtuuni kehittyy tavallista paksumpi limakalvo, siis aivan liian paksu. Ja vaikka menkat kestävät 7-10päivää sika runsaina ( yösiteitä menee n. 3kpl yössä, ja silti saattaa tulla läpi) niin siltikkään kaikki ei kerkiä vuotaa pois vaan alkaa heti oviksen jälkeen. ( mä ovuloin satunnaisesti luomuna ja aina se yrittää, harvemmin vain onnistuu ) Eli mulla se tiputtelu luomuna alkaa kp 13 ja jatkuu sitten menkkojen alkuun saakka.

Eli minulla tiputtelun syynä ovuloimattomuus ja liianpaksu limakalvo. clomeja 100mg x 5 ja sitten oviksen jälkeen lugeja 300mg x 12 on saanut mun kropan toimimaan niinkuin kuuluukin. Jo hurjat kaksi kiertoa olen saanut nauttia normaaleista kierroista ilman jatkuvaa vuotoa.

ajattelin vain kertoa vielä tyty86 että miten minulla. Eihän sitä tiedä jos sulla olisi jotain samanlaisia ongelmia.....



Pantalainen, no voi kurja että se täti päätti yllättää. Toi on kyllä niin inhottavaa kun oma kroppa ei toimi niinkuin pitäisi.


 
tiedättekö muuten, voikohan sekin vaikeuttaa tätä mun raskaaksi tulemista kun mulla on kohdussa 3 arpea. ( 2 sektiota ja 1 kohdunrepeämä ) Olen vain miettinyt että jos siellä alkio yrittää kiinnittyä just arvenkohtaan eikä sitten pystykkään.

huoh, mä ryven täällä itsesäälissä. Taitaa tää tilanne ja nämä turkasen sateet saada kaikki vähän masentuneiksi. Miehessä ei onneksi ole mitään vikaa. Mussa sitten sitäkin enemmän. En ovuloi, vuodan kokoajan verta, ja kohdussa on ne arvet, lisäksi kohtu lievästi sydämenmallinen ja sekin voi vaikeuttaa tätä projektia.
 
Maanantai 21.7.

Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna




Rosetta..........43/38-48.....yk 10......esikoinen.....ei vielä mtn.
Piglet..............39/27...........yk 8.........esikoinen...ter.+clom.+met.
Milo.................36/34...........yk 6........esikoinen.....clomit
Pantalaimon....30/41..........yk 9........esikoinen.....met.
Aurora72.........30/30-39......yk4........1.yhteinen...prim.+clomit
Emili................27/33-42.......yk9........??...............??
JJ-t..................26/32?.........07/07...esikoinen......clomit
tyty86.............24/30-35.......yk 5.....esikoinen......terot
Rouva B..........23/38-41.......yk 4 (tjot 3v)..esikoinen...terot
suikku.............19/29-32......yk 13......esikoinen......clomit+terot
Tähtisäde........19/26........11/07....esikoinen....clom.+terot+fem.
miracle............16/26...........yk 7........esikoinen.......ei vielä mtn
pilvilinna..........12/28-?........yk 10......esikoinen......clomit+luget
risukasaa.........12/n.27........23kk........toinen..........terot
mama-84..........12/28..........yk 21.......toinen...........ei vielä mtn
Tanjusha82.......6/30...........yk 9........kolmas..........clomit+t erot
Solina83..........6/28-32.......yk 15......kolmas........clomit+ luget



Imettävä kuumeilija:
Muisku78..................................................toinen


Taustalla:
Velvet Kiss, yritys jatkuu syksyllä
Rouva Pikkumyy, luomuilee



MIA = Missing In Action
Nuusku............100/26............yk...........neljäs..........clomit+terot
Stella82............97/30-32......yk 9.........esikoinen.....terot
titonia...............54/??...........09/07.......esikoinen.....clomit +terot Julietta.............52/37...........yk 2.........esikoinen.....ei vielä mtn
Milliäinen..........51/35...........yk??........esikoinen.....clom it+terot
juttis................50/30-33.....yk2..........esikoinen



Plussanneet:
Nimi.................LA...........................yk..........monesko tulossa

Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs
Nooraska........??/1.2009...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?...........toinen
Lappitar..........10/1......................yk7...........toinen
Sirpula.............16.1......................yk10........esikoinen
pilviini............??/??.......................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...........yk11.......esikoinen
kaa................19.3.2009................08/07.....esikoinen
Linna..............?...........................?...............esikoinen
Hani-...............?............................yk 9.........toinen
 
pantalaimon mietin vaan et jos toi onkii ovista eikä tätiä =) jos sen takii napukkakii on lällerö..ja tulee tuhruu..mutta voihan se myön olla et täti tekee tuloaa :kieh: joka on tosi harmillista..mutta jos vaan voitte ni pupuilkaa ihmel ;) *kuiskaa* varmuuden vuoksi"!

solina joskus aiemmin johkin pinoon kirjoititkin itestäs..(jos en väärin muista ) ja kerroi raskautunees tuhrusta huolimatta..miten se onnistuu..tai siis jotenkii sitä vaan aina heittää kierveen kaivoo ku alkaa tää tuhru :|

Joo ja täällä on ollu kummaa juilintaa aamul kohdussa..liekkö tuhrusta..nyt ei enää mitää..kauhe enälkä kokoaja ja vituttaa :kieh: ne terot ne terot tekee tän..sanoinkii miehelle et tää maho lehmä ei syö ens kuus mitää hormonii..antaa perseen vuotaa 24h/7 :kieh: ja haudutetaan persettä rievuilla ihan nilelle saakka.. :headwall: voi pojat että ottaa pannuun.. |O ja väsymykseenki löyty syy..HB 107 vaa :eek: eipä oo ylläri..miulla ku on nii runsaat menkat ni hemppari ei oo hyvä ja jostai syystä vaan rauta ei imeydy..noh oonki jo syöny reilu viikon rautaa.
 
tyty: Kiitti. Jotenkin sitä on nykyään niin pessimistinen, että uskoo vain siihen pahimpaan. Mies on valitettavasti 200 km:n päässä, joten pupuilukaan ei enää onnistu. :ashamed: Jaksuhalit sullekin, toi tuhruilu on varmasti ihan kamalaa. :( :hug: :hug:
 
Pantalaimon, kiitos päivittelyistä.
eihän sitä tiedä jos se olisikin ovista. Mutta jos ei ole niin harmittelun lähestyvästä tädistä.


tyty86 joo, olen varmasti kirjoitellut. Enpä tiedä miten se oli mahdollista. Kävi kai helvetin hyvä tuuri. En kyllä itsekkään jaksa uskoa että toistakertaa voisi käydä niin. Vaan jos ja kun tiputtelu on alkanut niin menkathan ne sieltä on tullut. Eli luovutan kyllä itsekkin silloin vaikka yhden ihmeen jo koinkin.

että sun jutut kuulostaa tutuilta. itsellä siis samaa. Mulla myös huonohemppa, ollut aina. Eikä rauta oikein tahdo imeytyä. Jatkuvasti sitä saakin olla ottamassa.

Mutta toivotaan että sullekkin löytyisi apu tuohon tuhrutteluun. Oletko sä tehnyt ovistestejä? Eli oletko varma että ovuloit? Jos sulla onkin jotain samantyyppistä vikaa kuin mussa. Jos kerran sullakin on runsaat menkat ja hormooniarvot kohdillaan?
 

Yhteistyössä