heippa :wave: täälä ollut sotatila pari päivää :'( nyt alkaa jo vähän oleen paremmat fiilikset molemmilla. puhuttiin kaikki asiat haalki ja nyt alotetaan ihan uudenlainen suhde, missä molemmilla on aikaa toisille ja myös mies osallistuu kotitöihin. eilen esmeks yhdessä tyhjättiin ja täytettiin tiskikone, pikkujuttu, mutta noita mä just kaipaan. jo pitkään oon miettinut että onko tämä todella sitä mitä haluan ja vauvahaave on pitänyt mut tässä suhteessa. meillä ei ole ollut vähään aikaan sellasta "huumaa" jota kaipaan. no meikä meni ja mokas :ashamed:
nyt tulee romaani: perjantaina mies lähti viikonlopuks pelaileen yhteen kaupunkiin ja oli siis pois. mä kärsin kamalista oviskivuista, mutta päätettiin silti lähtee terassille. se ei sitten jäänytkään siihen pariin vaan tuli otettua ihan kunnolla. sitten oltiin kunnon baarissa ja näin täälä ihan unelmatyypin. me alettiin jutteleen ja pelattiin yhdessä pokeria, josta tuli kunnon voitot ja sitten se tarjoskin ihan liikaa viinaa ja meikä oli ihan seis. no pidettiin hauskaa ja tanssittiin ja kerroin sille meijän tilanteesta, kuinka ei mene hyvin. tää taas kertoi että on juuri eronnut ja tietäää miltä musta tuntuu.
jossain vaiheessa suutelin sitä. siinä vaiheessa tiesin että oon heittänyt roskiin meijän koko 5 vuotta kestäneen suhteen. silti se toisen kanssa oleminen tuntui jollain tavalla hyvältä. vein sen meille kotiin. meillä oli hyviä keskusteluja ja päädyttiin sitten kunnon touhuunkin loppujen lopuksi. ja tässä tulee se tyhmä kohta, jos ei vielä tarpeeksi tyhmältä kuulosta. kun oltiin pantu kerran niin alettiin sitten puhuun siitä että me ollaan yritetty lasta jo yli vuosi. no kuningasidea!!! tällä tyypillä on yksi lapsi joten se ehdotti, että koitetaas jos vaikka nyt tärppäis ja siinä sitten jyystettiin ilman kortsua.
mulla oli kuitenkin ovis sinä päivänä, että nyt mietityttää. hyvä tässä on se että sillä oli tullut joku puoltutia ennen sitä, niin ei varmaan mitään parhaimpia siittiöitä ollut. nyt dpo 5 ja lämmöt koholla ja tissit turvonnut, mun sakällä se raskaus on alkanut just nyt!!
no mietin yksikseni pari päivää mitä teen ja päätin että mä lopetan tän suhteenenkä aio loukata miestä kertomalla sitä viimeisintä syytä, kun muutenkin on mennyt huonosti. maantaina sitten aloin puhuun sille. se vaan rukoili että yrittettäis vielä, ettei voi elää ilman mua ja rakastaa mua todella. kuinka tossa vaiheessa voisin olla enää niin kylmä että pysyisin päätöksessäni? mä tiesin etten pysty elään itteni saatikaan miehen kanssa tää asia harteillani ja päätin sitten kertoa. kerroin sille kaikki likaset yksityiskohdat. ja mikä ihmeellisintä, se sanoi antavansa anteeksi!! mä kerroin ton kortsuhässäkän ja se oli sille kaikkein pahin. se on ihan varma että oon nyt raskaana ja vaatii isyystestiä. jos niin olis sattunut käymään niin sitten mies sanoi ettei varmaan pystyin oleen mun kanssa.
päätettiin että lähden yöksi pois kun se miettiii asioita, mutta parin tunnin päästä se soitti että haluaa mut kotiin. kuinka kukaan voi antaa tällästä anteeksi?? asiat meinas mennä jo siihen että mä halusin silti erota, vaikka toinen antaa anteeks kaiken. lopulta itsekkin tajusin kuinka mun mies mua rakastaa. sen on rakastettava todella paljon, että edes harkitsee jatkavansa mun kanssa. no nyt me on päätetty jatkaa.
mä en enää luota itseeni. mä sanoin sen miehelle. sanoin että jokin on vialla, kun menin sellasta tekeen. sanoin että se tuntui hyvältä. enkä pystynyt vannomaan, etteikö se toistuisi. silti me nyt yritetään ja ollaan toistemme tukena kaikessa ja tehdään yhdessä enemmän. lupasin lopettaa ovistikuttelun ja clomit yms. vähäksi aikaa, mutta palstailua en pysty. teille on niin hyvä puhua :heart:
äskön tää toinen mies lähetti viestiä, vähän pomppasi sydän kurkkuun..mutta enköhän mä sen pian unohda. mulla on ihana mies joka rakastaa mua, oma talo ja auto (siis pankin) ihania ystäviä, jotka on meidän molempien kavereita. mulla on mies joka haluaa perustaa perheen mun kanssa. olin menettää tän kaiken! menetin jo mielessäni, mutta sainkin toisen tilaisuuden. sanoin kyllä miehelle, että jos musta ei tunnu että tää on sitä mitä haluun niin sitten erotaan. siis tämä uusi parempi suhde. ymmärrän ettei se pysty oleen ihan heti normaalisti mun kanssa, mutta eiliset halit ja pusut tuntui hyvältä, mä rakastan sitä ja se mua :heart: toivon todella että asiat muuttuu paremmaksi, meille suodaan lapsi ja rakastetaan toisiame elämämme loppuun saakka.
okei, ne jotka jaksoi lukea saa antaa palautetta!! antakaa neivoja, omia kokemuksia, moraali saarnaa, haukkumista, ihan mitä vaan!!! rakkaat palstasisaret, pystyttekö te antamaan antteksi mulle? siis voitteko ajatella että mä kulu edelleen tänne palstaileen muiden pitkään yrittäneiden kanssa? mä olen tyhmä ihminen, joka on saanut toisen tilaisuuden. nyt itkettää :ashamed: