Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

pantalaimon joo toi pessinismiys on tarttuvaa :eek: sama juttu täällä..tää vauvan etko on niin turhauttavaa toisinaan..tuntus et ois paljo helpompaa jos ei tarttes tästä stressaa..mutta kun ei se oikee onnistu..ku sit ei sais ees haluta koko vauvaa :ashamed:

solina onn jo 6kierrosta tikuttanu ja joka kerta onn saanu vahvan ovisplussan tikkuu..ja siit 14pv eteepäi ni on alkanu menkat ja aina yleesä dpo7-8alkaa tuhru..joka on menkkoihi saakka..nyt siis yk5 ja kaksi kierrosta on ollut ilman tuhruu..muuten on ollut kokoajan..ja ei oo tullu tärppii vaikka ei ois tuhrunnukkaa..
Joo ja siis miu menkathan on semmoi 7pv kestävät niagarat :kieh: mutta nyt en enää tiiä et mikä on sitä menkka kipuu ja vuotoo ollu ku 4kemiallista peräkkäi..eli siis kemialliset on tullu vaikka on ollu tuhruu..ja siis keltarauhas arvojenhan pitäs olla hyvät..joten miksi se alkio ei sitten voi kiinnittyä..siis tosi outoo..epäilen kyl et miulle on endometrioosi.

Tänne ei mitään. Kuhan nostelen meitä!
Solina hui kauhee ku siä vuodat :eek: Miul vähän toisin päin. Menkat saattaa kestää 3 päivää ja sekin melki vaa tuhrua. Usein yks kunnon vuotopäivä. Ei sekään hyvä raskautumisen kannalta.

tyty86 ai niin joo, kun sulla oli sellainen juttu. No hyvä jos ovuloit kuitenkin. Kyllä ne luget olisivat varmasti sulla sitten kokeilemisen arvoinen juttu. Niitä kannattaa pyytää itse lääkäriltä. Kun täälläpäin ainakin nuo terot tuntuvat olevan se ihmelääke mitä määrätään aluksi kaikkeen tälläiseen vaivaan. Minäkin sain luget vasta kun itse pyysin.

Muisku78 Niinpä. voitte uskoa että tämä tyttö hakee e-pillerit heti kun vauvakuume ei enää vaivaa ( paitsi että mulla se taitaa olla kroonista sorttia )
sä olet tosiaan sitten vastakohta mulle. Mutta eipä tuokaan ole tosiaa kiva vauvakuumeen kannalta. Mutta muuten ehkä kivempi olisi noinpäin.

Muuten, endoohan mullekkin on kaikki lääkärit ehdotelleet näitten tiputteluvuotojen takia. Mutta munasarjat näyttävät just siltä kuin kuuluukin.

Mulla taas ihan päinvastoin.. mä oon jo 2 vuoden ajan koittanu ehdotella lääkäreille endoo, mutta eipä otettu vakavasti kun ei ultrissa oo ennen kevättä näkyny mitään merkkejä.. no nyt se on vissiin päässy rehottaan jo pahemminki ku pesäke näkyy munasarjassakin :'( vihdoin ihme kyllä ollu puhetta jo sen poistosta jos siitä kasvaa... empä usko kyllä enää mitään tapahtuvan enneku tälle taudille tehdään jotain..ku vaan tietäs millä ihmeen konstilla sinne laparoskopiaan pääsee!? Kannnattaako hoitojakaan tehä ennenku poistettas noin merkittävä haitta raskaudelle? :|

Hui ko olin iha kokonaa unohtana tän pinon :p

Mut siis niin, miulla viimekskii tuhrutteli 4pvää, sit kunnon vuotoa ol kaks pvää ja tuhrua taas kaks pvää... Tosin vähempi vuotoo noina runsaan vuodon päivinä oli ko ylleensä..

tyty, hienoa, et saitte asiat kuntoon!! Mie kyl vähä arvasinkii, ettette te eroa ;) =) Upeaa! Eiköhän se ny ois oppina jos noin katuvaisena oli! :heart:

JJ-t, voi siuta.. No mut jos juokin ja just ko tietää et se on väliaikaista ni ei siitä kannata morkkista ottaa :hug: Ymmärrän mie ton hyvin, ko miutakii ressaa tää vaavijuttu aika paljo ni etenkii menkkoje aikaan tekis mieli vetästä oikee kunnolla..

Täällä on tuhru melkee kaikonnu..ainoastaa jää paperii vaaleenpunasta valkkarii..jospa se ei enää lykkäis sitä mustan ruskeeta tuhruu..pysyis vaa tossa vaal.pun. valkkarissa..onpa aika menny nopeesti..5pv ennää ni sit ois kierto taas päässy loppuusa.. :snotty:

Miulla on tissilihakset iha humissa ku käin taas eile pumpissa :D ja tänään taas reenaamaa.. =)

Nolona hiipii hän takaisin... :ashamed: Taisin hötkyillä eilen ihan suotta. Illalla tuli vielä ehkä ruokalusikallinen kirkasta vuotoa, mutta sen jälkeen ei mitään. Tänään ei ole tullut edes tuhrua. Mutta mistäs nää mun tätioireet sitten johtuu? Finnit on hävinneet, rinnat on pehmeät, kuten myös kohdunnapukka. Kerran aiemmin on ollut tällaista, että tulee vain tuhrua, joka loppuu ja se oli viime syksynä, kun kierto venyi 75 päivään. Toivottavasti ei nyt käy niin...

Tiistai 22.7.

Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna

Rosetta..........44/38-48.....yk 10......esikoinen.....ei vielä mtn.
Piglet..............40/27...........yk 8.........esikoinen...ter.+clom.+met.
Milo.................37/34...........yk 6........esikoinen.....clomit
Pantalaimon....31/41..........yk 9........esikoinen.....met.
Aurora72.........31/30-39......yk4........1.yhteinen...prim.+clomit
Emili................28/33-42.......yk9........??...............??
JJ-t..................27/32?.........07/07...esikoinen......clomit
tyty86.............25/30-35.......yk 5.....esikoinen......terot
Rouva B..........24/38-41.......yk 4 (tjot 3v)..esikoinen...terot
suikku.............20/29-32......yk 13......esikoinen......clomit+terot
Tähtisäde........20/26........11/07....esikoinen....clom.+terot+fem.
miracle............18/26...........yk 7........esikoinen.......ei vielä mtn
pilvilinna..........13/28-?........yk 10......esikoinen......clomit+luget
risukasaa.........13/n.27........23kk........toinen..........terot
mama-84..........13/28..........yk 21.......toinen...........ei vielä mtn
Tanjusha82.......7/30...........yk 9........kolmas..........clomit+t erot
Solina83..........7/28-32.......yk 15......kolmas........clomit+ luget

Imettävä kuumeilija:
Muisku78..................................................toinen

Taustalla:
Velvet Kiss, yritys jatkuu syksyllä
Rouva Pikkumyy, luomuilee

MIA = Missing In Action
Nuusku............101/26............yk...........neljäs..........clomit+terot
Stella82............98/30-32......yk 9.........esikoinen.....terot
titonia...............55/??...........09/07.......esikoinen.....clomit +terot Julietta.............53/37...........yk 2.........esikoinen.....ei vielä mtn
Milliäinen..........52/35...........yk??........esikoinen.....clom it+terot
juttis................51/30-33.....yk2..........esikoinen

Plussanneet:
Nimi.................LA...........................yk..........monesko tulossa

Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs
Nooraska........??/1.2009...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?...........toinen
Lappitar..........10/1......................yk7...........toinen
Sirpula.............16.1......................yk10........esikoinen
pilviini............??/??.......................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...........yk11.......esikoinen
kaa................19.3.2009................08/07.....esikoinen
Linna..............?...........................?...............esikoinen
Hani-...............?............................yk 9.........toinen

pantalaimon mie kyl eppäilen siulla sitä ovista =) tosin en ossaa varmaksi sannoo mut kuitenkii=)..joillekkii tulee ovikse aikaa tommosii oireit..se on iha yksilöllistä..mut eipä tästä kehosta ota koskaa varmal selvää mittää :kieh:

pantalaimon kuulostaa iha samalta ku miulla 3pv enne ovista..siis tosi outoo..sillon siitä uodosta täällä valitinkii..en ossaa sannoo oikee et missä meillä mättää..miulakii oli sillo napukka iha löllerö.. :/ tosi kummaa..

tyty: Aika hassua, että meillä oli samanlaista vuotoa! :eek: Saitko ovisplussan tosiaan vasta kolmen päivän päästä siitä? Mulla vieläkin jomottelee tuolla oikeassa munasarjassa, mutta en ole enää testaillut ovista. Pitäisiköhän?

Pantalaimon siis joo ei koskaa tullu tommosta vuotoo..ja ovisplussa tuli 3pv ton vuodon jälkee..eli en tosiaa tiiä johtuko tuo vuoto tulevasta oviksesta,kun ikin ei oo tommosta ollu..ainoastaa tää tuhru nyt loppikierros..oikeesti niin kyl perseestä koko keho..heti ku lasta ruettii yrittää ni rupes tuhruu tulee..en tiiä miksi..onkoha tää miulla jo jotekii psyykkistä :eek:

Mulla on nyt jännäilyä täällä...
Eilen otin vikan Teron, ja nyt on sit totuuden hetki. Eli odotellaan tätiä ja toivotaan, että terot tosiaan ois lyhentäny miun kuukautisia! Eli että joko alkais nyt nopeeta (mikä ois tooosi hienoa) tai sit ei ollenkaan ja plussaisin (mikä ois maailman hienointa!).

Kauankahan tässä joutuu odottelemaan...
Sit ensi kierrosta Clomhexalit mukaan. Jo on kumma jos ei näillä aseilla tärppää! :kieh:

Vauva pieni, tervetuloa, äiti täällä oottaa... :heart: :D

-B

heippa :wave: täälä ollut sotatila pari päivää :'( nyt alkaa jo vähän oleen paremmat fiilikset molemmilla. puhuttiin kaikki asiat haalki ja nyt alotetaan ihan uudenlainen suhde, missä molemmilla on aikaa toisille ja myös mies osallistuu kotitöihin. eilen esmeks yhdessä tyhjättiin ja täytettiin tiskikone, pikkujuttu, mutta noita mä just kaipaan. jo pitkään oon miettinut että onko tämä todella sitä mitä haluan ja vauvahaave on pitänyt mut tässä suhteessa. meillä ei ole ollut vähään aikaan sellasta "huumaa" jota kaipaan. no meikä meni ja mokas :ashamed:

nyt tulee romaani: perjantaina mies lähti viikonlopuks pelaileen yhteen kaupunkiin ja oli siis pois. mä kärsin kamalista oviskivuista, mutta päätettiin silti lähtee terassille. se ei sitten jäänytkään siihen pariin vaan tuli otettua ihan kunnolla. sitten oltiin kunnon baarissa ja näin täälä ihan unelmatyypin. me alettiin jutteleen ja pelattiin yhdessä pokeria, josta tuli kunnon voitot ja sitten se tarjoskin ihan liikaa viinaa ja meikä oli ihan seis. no pidettiin hauskaa ja tanssittiin ja kerroin sille meijän tilanteesta, kuinka ei mene hyvin. tää taas kertoi että on juuri eronnut ja tietäää miltä musta tuntuu.

jossain vaiheessa suutelin sitä. siinä vaiheessa tiesin että oon heittänyt roskiin meijän koko 5 vuotta kestäneen suhteen. silti se toisen kanssa oleminen tuntui jollain tavalla hyvältä. vein sen meille kotiin. meillä oli hyviä keskusteluja ja päädyttiin sitten kunnon touhuunkin loppujen lopuksi. ja tässä tulee se tyhmä kohta, jos ei vielä tarpeeksi tyhmältä kuulosta. kun oltiin pantu kerran niin alettiin sitten puhuun siitä että me ollaan yritetty lasta jo yli vuosi. no kuningasidea!!! tällä tyypillä on yksi lapsi joten se ehdotti, että koitetaas jos vaikka nyt tärppäis ja siinä sitten jyystettiin ilman kortsua.

mulla oli kuitenkin ovis sinä päivänä, että nyt mietityttää. hyvä tässä on se että sillä oli tullut joku puoltutia ennen sitä, niin ei varmaan mitään parhaimpia siittiöitä ollut. nyt dpo 5 ja lämmöt koholla ja tissit turvonnut, mun sakällä se raskaus on alkanut just nyt!!

no mietin yksikseni pari päivää mitä teen ja päätin että mä lopetan tän suhteenenkä aio loukata miestä kertomalla sitä viimeisintä syytä, kun muutenkin on mennyt huonosti. maantaina sitten aloin puhuun sille. se vaan rukoili että yrittettäis vielä, ettei voi elää ilman mua ja rakastaa mua todella. kuinka tossa vaiheessa voisin olla enää niin kylmä että pysyisin päätöksessäni? mä tiesin etten pysty elään itteni saatikaan miehen kanssa tää asia harteillani ja päätin sitten kertoa. kerroin sille kaikki likaset yksityiskohdat. ja mikä ihmeellisintä, se sanoi antavansa anteeksi!! mä kerroin ton kortsuhässäkän ja se oli sille kaikkein pahin. se on ihan varma että oon nyt raskaana ja vaatii isyystestiä. jos niin olis sattunut käymään niin sitten mies sanoi ettei varmaan pystyin oleen mun kanssa.

päätettiin että lähden yöksi pois kun se miettiii asioita, mutta parin tunnin päästä se soitti että haluaa mut kotiin. kuinka kukaan voi antaa tällästä anteeksi?? asiat meinas mennä jo siihen että mä halusin silti erota, vaikka toinen antaa anteeks kaiken. lopulta itsekkin tajusin kuinka mun mies mua rakastaa. sen on rakastettava todella paljon, että edes harkitsee jatkavansa mun kanssa. no nyt me on päätetty jatkaa.

mä en enää luota itseeni. mä sanoin sen miehelle. sanoin että jokin on vialla, kun menin sellasta tekeen. sanoin että se tuntui hyvältä. enkä pystynyt vannomaan, etteikö se toistuisi. silti me nyt yritetään ja ollaan toistemme tukena kaikessa ja tehdään yhdessä enemmän. lupasin lopettaa ovistikuttelun ja clomit yms. vähäksi aikaa, mutta palstailua en pysty. teille on niin hyvä puhua :heart:

äskön tää toinen mies lähetti viestiä, vähän pomppasi sydän kurkkuun..mutta enköhän mä sen pian unohda. mulla on ihana mies joka rakastaa mua, oma talo ja auto (siis pankin) ihania ystäviä, jotka on meidän molempien kavereita. mulla on mies joka haluaa perustaa perheen mun kanssa. olin menettää tän kaiken! menetin jo mielessäni, mutta sainkin toisen tilaisuuden. sanoin kyllä miehelle, että jos musta ei tunnu että tää on sitä mitä haluun niin sitten erotaan. siis tämä uusi parempi suhde. ymmärrän ettei se pysty oleen ihan heti normaalisti mun kanssa, mutta eiliset halit ja pusut tuntui hyvältä, mä rakastan sitä ja se mua :heart: toivon todella että asiat muuttuu paremmaksi, meille suodaan lapsi ja rakastetaan toisiame elämämme loppuun saakka.

okei, ne jotka jaksoi lukea saa antaa palautetta!! antakaa neivoja, omia kokemuksia, moraali saarnaa, haukkumista, ihan mitä vaan!!! rakkaat palstasisaret, pystyttekö te antamaan antteksi mulle? siis voitteko ajatella että mä kulu edelleen tänne palstaileen muiden pitkään yrittäneiden kanssa? mä olen tyhmä ihminen, joka on saanut toisen tilaisuuden. nyt itkettää :ashamed:

JJ-T: Olen pahoillani ja ylpeä samaan aikaan! On todella rohkeaa ja hienoa, että pystyit olemaan rehellinen miehellesi! Ja ikään kuin lyöt kortit pöytään ja sanot, että tässäpä tämä, haluatko yrittää.

Sulla tulee 2 viikon päästä aikasta jännää, jos se plussa sieltä paukahtaisi. Niin paljon ihmiset sanoo, että sehän tulee just sillon kun ei oottais!

Ihmetyksen aihe oli tää siun baarista löytämä mies! Kukas se noin äkkiä on valmis yrittää tuleeko lasta! :eek: Aika jännää, kai niitä sit miehissäkin löytyy, tosiaan.

Mitä ikinä siellä päätetäänkin, niin täällä sua tuetaan ja kuunnellaan. Kiitos luottamuksestasi!
Voimia vaikeitten aikojen yli toivotan...
Pettämistä tapahtuu tilastollisesti vähintään puolissa kaikista suhteista, joten se on usein semmonen homma, josta on joko päästävä yli ja antaa sen tehdä teistä vahvempia, tai on sitten vaihdettava suhdetta. Tupla tai kuitti. Toivottavasti te pääsette yli. Tsemppiä kauhiasti molemmille!

Ja toki olet tänne tervetullut, eihän se nyt meidän tehtävä ole toisia tuomita! "Hän heittäkööt ensimmäisen kiven joka itse on täydellinen..."

Toivoopi Rva B :heart:

rouva b kiitos ihanista sanoista :heart: on ihana kun joku osaa noin toiselle puhua...

itsekkin ihmettelen tätä miestä, että miten se voikaan ajatella että siitänpä tuosta puolitutun :eek: sittenkun se vielä sanoi että olis pitäny ilman kortsua ekalla kerralla niin olis ollut paremmat simpat :LOL: mitäköhän se ajatteli :eek: mitä ihmettä oon itse ajatellut :headwall:

se lähetti tosiaan viestä äskön ja kerroin sitten sille tilanteen. sovittiin että poistetaan molemmat toistemme numerot. ja poistettu on, unohdettu on!!!!

Pantalaimon, no hyvä ettei se täti sieltä kurvannutkaan. Jospa se ovis olisi vasta tulossa.
Minulla myös näissä kahdessa kierrossa missä kroppa on toiminut edes vähän niinkuin kuuluu ( eli lääkitys kunnossa) on verta tullut vähäsen paripäivää ennen ovista.

rouva B pidetään peukkuja. Ja on kyllä nyt sulla enskiertoon ainakin kunnon aseet käytössä. Eli toivotaan parasta.

JJ-t toi vetää aika sanottamaksi. Ihana jos miehesi kuitenkin kykenee antamaan anteeksi. Onhan tuo varmasti rankkapaikka suhteelle ja vaatii töitä,molemmilta. Mutta ehkä se sitten lopulta vie sitä parempaan. :hug: jaksamista sinulle ja miehellesi. Toivottavasti saatte kaikki asiat kuntoon.

Omaa napaa sen verran että nyt kp 8 limat ovat selvästi lisääntymään päin. Munasarjoissa nippailee lupaavasti, eli eiköhän siellä muniksia nyt ole kasvamassa. Nyt tässä keskitytäänkin sitten vain kasvattelemaan niitä.
Ja jippii huutoja ja hurraa huutoja. Mun laihdutuksessa eka etappi on saavutettu. Eli ylipainosta on päästy eroon ja just ja just olen normaaliapainon rajalla nyt. Onhan tässä nyt vielä töitä tehtävä ja toiset 10kg saisi lähteä. Mutta nyt voin ihan virallisesti sanoa päässeeni eroon ylipainosta.

Juu aikamoinen jäbä :eek: tyyliin; "heitän oman korteni kekoon jos toinen siitä vaikka saisi onnen"
Oliko teillä JJ mitään puhetta että JOS nyt raskaudut niin mites se isyystesti, haluaako hän siitä tiedon tai jotain?

Yhteistyössä