Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

solina no siis en tiiä miu limiksen paksuutta,mutta miultahan ultrattiin nyt 2-3vk sitten munikset ja kohtu,eikä ne sanonu limiksestä mitää..näkeekö ne siitä sen paksuuden..?ja sanoisko ne siihen mitää jos se on liian paksu?

jj-t Rohkea nainen kun uskalsit miehelle tunnustaa..tommonen ei oo helppo juttu. En tiiä oisinko voinu omalle miehelle antaa tommosta anteeksi,en varmaankaa,mutta minusta toinen mahdollisuus kuuluu kaikille. Sen tosin punnitsee se ihminen/tilanne joka sen mahdollisuuden antaa. Mieti siltikkin tarkkaan et haluutko oikeesti sen toisen tilaisuuden..siis oikeesti...vai ootko siinä suhteessa vaan ku mies on vähän kuin "isoveli"eli oot tottunu sen läsnäoloon..näihin kyssäreihin ei miule tartte vastata,mutta kannattaa miettii niitä mielessä.

Jotenkii miulla on semmonen tunne et se ois kohtalon käsi,ja et varmaa nyt oot raskaana..niihä se yleesä ain menee..sillo ku ei pitäs ni johan tapahtuu..siltikkin kehoitan pitää mahdollisen lapsen. mutta en voi edes kuvitella kuinka pahalta siun miehestä tuntuu jos se lapsi ei oiskaa hänen.

En moralisoi sinuu, viestistäs huomas et kadut tekoos. Mutta voin sanoo et elämä joko muuttuu paremmaksi tai sit se vaan levii käsii..miulla ex mies petti..ja annoin anteeks useemman kerran..mutta suhde vain odotti hetkee kunnes se levis lopullisesti käsiin. Mutta toivon teille tosi paljon hyvää..ja kuten annoin miehelleni toisen mahdollisuuden, on myös sinun mies antanu siulle. Ja käytä se tilaisuus oikein. Paljon haleja :hug:

Täällä odottas siivous urakka..pitäs impata,vaihtaa petivaatteet..tiskata..ja meikä jumittaa koneel :D huomen ois vp.
 
pilvilinna mie oon aika huono tunnusteleen kroppani merkkejä ja tuo lima-juttukin on vähän niin ja näin aina ollu. En oo huomannu valkkarissa juur eroa oli sitten alkukierto tai loppu tai ovis. Tai siis ainoostaan sillon ovisajankohtana on sitä "kananmunalimaa" jonkunverran, mut muuten siis valkkari ihan normia. Onks sulla siis ihan kans tavallista vuotoo, mut vaan runsasta?? Eks sit kandeis vaan pupuilla JOS se ovis ny oiskin, näkeehän sen sit ultrassa jos on jo ollu.
JJ-t Sä saitkin melkosesti elämää tähänkin pinoon :D Ja minäkin olen silti sitä mieltä että eläpäs mihinkään katoo täältä. Mun piti kans kirjottaa ihan samasta asiasta kun Tähtisäde siinä ekassa viestissään, mut en jaksanu niin pitkää raapustaa. Siis se oli kun mun näppäimiltä. Jotenkin muakin ihmetyttää et kuin sun miehes kuitenkin otti asian niin hyvin?? Eikös se ees raivostunu eka? Mie tarvisin ainakin monen monta päivää aikaa miettiä tollasta, jos antasin sittenkään anteeks. Ku siinä mun edellisessä suhteessa mä kans olin se joka sano miten asiat tehdään ja mies tuli vähän niinku narussa. Se oli niin helppo, et sitä kans alko käyttään hyväkseen, ihan tahattomasti. Se kans anto mulle aina kaiken anteeks...tai no sit parin voden jälkeen se alko itekin sit pettään jne. Mut siis mulla meni jo ihan arvostus koko ihmiseen ja sitä oikeen testas et viäkö se tän kestää ja viäkö se tän antaa anteeks. Se oli sellanen kierre, minkä ties katkeevan millon vaan. Jotenkin alko ihan arvostuskin meneen koko ihmistä kohtaan ku tuntu et se oli välillä liiankin nössö ja monasti riidat päätty siihen et mie sanoin et vitsit ku siä et ikinä ees kunnolla suutu mulle mistään, et ei siun kans jaksa ees riidellä. Eli aattelin vähä sitäkin et millastahan se hänen rakkautensa mua kohtaan oikeen on kun kaikki on sallittua. Loppuvaiheessa (siis seukattiin 5 vuotta) minä sit olin se riippakivi joka ei osannu irrottaa. Tänä päivänä olen niin onnellinen että se lopullinen ero tuli. Kyllä sen sydämessään tietää jos suhteella ei oo tulevaisuutta. Ja sillon ei tosiaan kannata harkitakaan mitään vauvajuttuja.

Ollankohan me kuulkaas saatu kesä ny?! =) On niin komee ilma et meenpä minäkin ulos istuun ukon kanssa. Tytykin päikkäreillä. Ihanaista päivää kaikille!
 
JJ-t: Laitan nyt minäkin sulle viestiä, vaikka en tähän pinoon kuulukaan. Ihan ensin haluan sanoa sulle, että olet ihailtavan rohkea ja suoraselkäinen ihminen, kun kerroit miehellesi. Musta ei varmaan ikinä olis ollut samaan. Tuolla luonteella sä selviät varmasti ihan mistä vaan! Vastaukset siihen, mitä sun nyt pitäis tässä tilanteessa tehdä, on jo sulla jossain itsessäsi. Kukaan meistä ulkopuolisista ei loppujen lopuksi voi tietää, mikä on sulle oikein. Suhteen jatkaminen on rohkeaa teiltä molemmilta, mutta myös eroaminen voi olla rohkeaa.

Mä seurustelin joskus tosi nuorena yhden pojan/miehen kanssa, joka kanssa olis varmaan suostunut jatkamaan suhdetta tilanteessa missä tahansa. Yritin monta kertaa lopettaa suhteen, mutta kerta toisensa jälkeen pitkät keskustelut ja itkut sai mut muuttamaan mieleni. Koko ajan kuitenkin sydämessäni tiesin, ettei suhteella ole tulevaisuutta, ja erohan siitä sitten pitkän kipuilun jälkeen tuli. Loppujen lopuksi suhteen jatkaminen ei olisi ollut oikein tuota toistakaan kohtaan, koska hänkin ansaitsee ihmisen, joka rakastaa häntä oikeasti ja haluaa todella olla hänen kanssaan. Olisin myös itse menettänyt mahdollisuuden hyvään, tasapainoiseen ja todella onnelliseen parisuhteeseen, jos olisin jäänyt roikkumaan vanhaan.

Ihan hirveästi tsemppiä sulle ja kaikkea hyvää! Ja sanonpa vielä kerran, että todella ihailen rohkeuttasi! :hug:
 
Minä tännekin kerron tässävähän omaa napaa, vaikka JJ-t varmaan vie kaikkien huomion.
Huomasin vaan, että mulleoltiin kuitenkin myös jaksettu kommentoida ja tsempata, joten KIITOS kaikille. :flower:

Mie sit taisin bongata oviksen ekaa kertaa! =)

Eli se ois ollu... sunnuntaina.
Sillon tosiaan juili kamalasti munasarjoja ja mies "tökki" niihin sillon pötkyllään, ja se sattu ikävästi.
Limojakin riitti. Seksin jälkeen kouristi molemmilta puolilta aika ikävästi, joten aloin päikkäreille.
Sit seuraavana päivänä halusin kokeilla vieläkö särkee munasarjoja. Ei särkeny, ja limatkin meni ohi.
Eli kaikki täsmää! Sain uuden Donnankin eilen, siellä oli ihan vähän suolakiteitä, joka kertois siitä,että ovis ois menny.

Ja sit lämmötkin täsmäs!
Miun normaali lämpö on 35.5. Ja tänään, parisen päivää oviksen jälkeen oli 36.9! Joka on mulle ihan kuumetta melkein! Mulla siis on niin alhainen peruslämpö, että jo 37 asteessa oon ihan sängyn oma. :D

Odotellaan tätiä.
Jos tulis nopeeta, niin terot ois toiminu ja kierto lyhentyny. Jos ei tule ollenkaan, niin vielä parempi!

JJ-t: Älä lähde pois, sähän kuulut meidän piiriin!

-B
 
JJ-t:lle viel sen verran juttelisin, että mitenkäs sit jos ny jatkatte lapsen yrittämistä? Ni mietin vaa, et pistät mieheski aikamoiseen vaaraan jos sulla tauti olisikin... Kehenkää ku ei voi luottaa nyky maailmassa, hyvä jos itteensä, ni saati sit baaripanoihin.. Ni mie vaa kannan huolta ettet sit sillekin tartuttais ny jos jotai oiskii tullu. Mut toivot. asiat selkenis pian!! :hug:
 
Näin viime yönä unta et plussasin kolmella eri testillä..eemulla olin iha täpinöissäni kunnes tajusin et se olikii vaa unta :ashamed: voi kurjuus..
"tänne tilataan yksi haikara ja pentu"
"juu pannaan tulemaan seuraavalla vuosisadalla"
 
Torstai 24.7

Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna




Rosetta..........46/38-48.....yk 10......esikoinen.....ei vielä mtn.
Piglet..............42/27...........yk 8.........esikoinen...ter.+clom.+met.
Milo.................39/34...........yk 6........esikoinen.....clomit
Pantalaimon....33/41..........yk 9........esikoinen.....met.
Aurora72.........33/30-39......yk4........1.yhteinen...prim.+clomit
Emili................30/33-42.......yk9........??...............??
JJ-t..................29/32?.........07/07...esikoinen......clomit
tyty86.............27/30-35.......yk 5.....esikoinen......terot
Rouva B..........26/38-41.......yk 4 (tjot 3v)..esikoinen...terot
Velvet Kiss......24/~41.........11/07.......esikoinen.....luomuilee(pco)
suikku.............22/29-32......yk 13......esikoinen......clomit+terot
Tähtisäde........22/26........11/07....esikoinen....clom.+terot+fem.
miracle............20/26...........yk 7........esikoinen.......ei vielä mtn
pilvilinna..........15/28-?........yk 10......esikoinen......clomit+luget
risukasaa.........15/n.27........23kk........toinen..........terot
mama-84..........15/28..........yk 21.......toinen...........ei vielä mtn
Laala................10/..?...........yk?..........esikko...........terot+clomit
Tanjusha82.......9/30...........yk 9........kolmas..........clomit+t erot
Solina83..........9/28-32.......yk 15......kolmas........clomit+ luget



Imettävä kuumeilija:
Muisku78..................................................toinen


Taustalla:
Rouva Pikkumyy, luomuilee



MIA = Missing In Action
titonia...............56/??...........09/07.......esikoinen.....clomit +terot Julietta.............54/37...........yk 2.........esikoinen.....ei vielä mtn
Milliäinen..........53/35...........yk??........esikoinen.....clom it+terot
juttis................52/30-33.....yk2..........esikoinen



Plussanneet:
Nimi.................LA...........................yk..........monesko tulossa

Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs
Nooraska........??/1.2009...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?...........toinen
Lappitar..........10/1......................yk7...........toinen
Sirpula.............16.1......................yk10........esikoinen
pilviini............??/??.......................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...........yk11.......esikoinen
kaa................19.3.2009................08/07.....esikoinen
Linna..............?...........................?...............esikoinen
Hani-...............?............................yk 9.........toinen
 
tyty: Tiedän tunteen! Mäkin näin unta viime yönä, että synnytin pienen pojan ja se oli niiiin realistinen uni, että aamulla kun heräsin oli ihan kamalaa huomata, ettei se ollut totta. :ashamed: Näin muuten ekaa kertaa unta pojasta, aikaisemmin mun "univauvat" ovat olleet tyttöjä. :)

ON: Oikean puolen jomotus lakkasi yön aikana, mutta siirtyi vasemmalle. :eek: En saanut kunnolla nukuttua, kun yöllä oli välillä koko alavatsa ihan kuin tulessa. :(
 
Noniin mä nyt liityn tännekin.
Eli 24-vuotta ens viikolla täyttävä opiskelija olen Turusta...
Alkukuusta käynnistettiin kierto teroilla (ed. kierron pituudeksi tuli n.158päivää ) ja nyt on clomeja popsittu viime viikosta, tänään kp10, huomenna tiedossa seurantaultra YTHS:llä. :D
Saa pitää peukkuja, että siel näkyy yks tai vaikka kaksikin follikkelia (mun sisko innostu jo aiheesta että jos oliski KOLME... :LOL: )...
 
JJ-t: Vaikka ruma oli temppusi, niin ihailtavasti kerroit miehellesi ja selvititte asian. Kovasti toivon, että pääsette suhteessanne eteenpäin ja saatte molemmat suhteeltanne sitä mitä toivotte. :hug: Äläkä minnekään katoa, eihän tuollainen asia liity mitenkään siihen, ettet täällä saisi olla! :heart:

Laala, tervetuloa! Toivottavasti tärppää pian!

Rouva B, onnittelut oviksen löytymisestä! =)


Kauheata kiirettä on pitänyt. Yritän kovasti palstailla vähän enemmän. =) Täällä ovis löytyi sattumalta kp 28, ja nyt on sitten yritetty kovasti lähettää simoja matkaan. Vaikka ihmeen myöhään tuo ovis tuli... :eek: Noo, nyt peukut ja varpaat pystyyn. Kaikille muillekin peukkuja!
 
pilvilinna: Onnea oviksesta! :flower: =) Nyt vaan peukut pystyssä tärppiä odottelemaan. Plussatuulahdus! +++++ :whistle:

ON: Oudot oireet jatkuu vielä. Aamulla pissasin jo purkkiinkin, mutta en kuitenkaan tehnyt testiä. :ashamed: Maanantaina sitten... Tänään lähden viikonlopun viettoon Tampereelle, joten en varmaan ihan joka päivä ehdi koneelle. Hauskaa ja helteistä viikonloppua kaikille! B)
 
Perjantai 25.7

Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna




Rosetta..........47/38-48.....yk 10......esikoinen.....ei vielä mtn.
Piglet..............43/27...........yk 8.........esikoinen...ter.+clom.+met.
Milo.................40/34...........yk 6........esikoinen.....clomit
Pantalaimon....34/41..........yk 9........esikoinen.....met.
Aurora72.........34/30-39......yk4........1.yhteinen...prim.+clomit
Emili................31/33-42.......yk9........??...............??
JJ-t..................30/32?.........07/07...esikoinen......clomit
tyty86.............28/30-35.......yk 5.....esikoinen......terot
Rouva B..........27/38-41.......yk 4 (tjot 3v)..esikoinen...terot
Velvet Kiss......25/~41.........11/07.......esikoinen.....luomuilee(pco)
suikku.............23/29-32......yk 13......esikoinen......clomit+terot
Tähtisäde........23/26........11/07....esikoinen....clom.+terot+fem.
miracle............21/26...........yk 7........esikoinen.......ei vielä mtn
pilvilinna..........16/28-?........yk 10......esikoinen......clomit+luget
risukasaa.........16/n.27........23kk........toinen..........terot
mama-84..........16/28..........yk 21.......toinen...........ei vielä mtn
Laala................11/..?...........yk?..........esikko...........terot+clomit
Tanjusha82.......10/30...........yk 9........kolmas..........clomit+t erot
Solina83..........10/28-32.......yk 15......kolmas........clomit+ luget



Imettävä kuumeilija:
Muisku78..................................................toinen


Taustalla:
Rouva Pikkumyy, luomuilee



MIA = Missing In Action
titonia...............57/??...........09/07.......esikoinen.....clomit +terot Julietta.............55/37...........yk 2.........esikoinen.....ei vielä mtn
Milliäinen..........54/35...........yk??........esikoinen.....clom it+terot
juttis................53/30-33.....yk2..........esikoinen



Plussanneet:
Nimi.................LA...........................yk..........monesko tulossa

Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs
Nooraska........??/1.2009...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?...........toinen
Lappitar..........10/1......................yk7...........toinen
Sirpula.............16.1......................yk10........esikoinen
pilviini............??/??.......................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...........yk11.......esikoinen
kaa................19.3.2009................08/07.....esikoinen
Linna..............?...........................?...............esikoinen
Hani-...............?............................yk 9.........toinen


 
Täällä pitäs olla koko v.loppu duunissa..iltavuoroja..ei oikee huvittas..jotekii tuntuu et tähä päivää mennes oon saanu ajatukset piettyy tästä vauva asiasta suht kurissa..mut nyt lähti taas mielikuvitus laukkaa ja toivon et ois tärpänny..pitäs laittaa jäitä hattuu..
se vaan kirpasee muuten liian kovaa ku menkat taas alkaa..kohta kauppaan ja sit jos vaikka kerkeis
ennen töihi lähtöö..
 
tyty: Joo, täällä kanssa mielikuvitus jyllää jo, vaikka kuinka yrittäisi pistää jäitä hattuun. Tiedän, että jos tässä kierrossa täti yllättää, se on varmasti korkein pudotus ikinä. :| Oikea kunnon romahdus. :ashamed: Toisaalta, kun sen nyt jo aavistaa, niin ehkä se ei olekaan niin kamalaa... *toiveajattelua*
 
Pantalaimon Kivaa tampesterin reissua!
Pilvilinna Jee! =) Onnittelut oviksesta! Ei kun hommiin sitten ja peukut pystyyn että viiva näkyy myös parin viikon päästä toisessakin testissä :D
Laala Tervetuloa minunkin puolesta! :wave: Jokos oot ultrassa käyny? Tuu sit kertoon mitä siä näky!
Mua alkaa jotenkin ketuttaan tää omakin tilanne. Kun ei ikinä ole mitään kerrottavaa tältä rintamalta :( Tiiänhän mää et ei mulla kiire viä oo, mut kun ei pääse ees yritystä alottaan.
 
Huh huh hellettä, mä en kestä nyt tänä kesänä yhtään kuumia ilmoja. Taitaapa johtua näistä turkasen hormooneista joita joutuu napsimaan. Kävin tänään shoppailemassa sellaisen oikein leffatähti tyyppisen hellehatun ja uudet arskat. Jospa ne vähän varjostaisivat ja helpottaisivat oloa.

Eipä mulla sen kummempia. Ajattelin vain pinoa nostaa ylemmäs. Ovista odotellaan....



tyty86 Juu, siellä ultras ne olis voinut samalla limikset kattoo. Mutta eivät ne sitä aina katso, tai sano vaikka katsois.... Mä itte kävin silloin muutamakuukausi sitten ja limis oli kp 14 11mm mikä mun ymmärtääkseni on aika paljon.....

Laala, tervetuloa mukaan sekalaiseen joukkoomme.

Täällä alkaa monella olemaan jänskät päivät käsillä. Jännittyneenä jäämme odottelemaan uutisia.


Aurinkoista ja ihanaa viikonloppua kaikille.
 
Solina: Vähän sama juttu täällä. Helle ahdistaa, vaikken edes syö ylimääräisiä hormoneja! :whistle: Nytkin kun vietiin koiruus ulos, olin pienessä ylämäessä ihan kuitti. :ashamed: Onneksi koirakin on väsynyt helteestä, eikä olisi jaksanut pitkää lenkkiä. Mulle ainakin aurinkolasit on ihan ehdottomat jo toukokuun alusta lähtien. Muuten saan kärsiä pää- ja silmäsäryistä. Lisäksi ne estää kivasti otsaryppyjä, kun ei tarvi siristellä. :D

Muisku: Toi odottelu on varmasti turhauttavaa. :hug: Jaksamista sinne, loppujen lopuksi se aika vierähtää nopeasti ja pääsette yrityksen alkuun!

Tein tänään jotain ekaa kertaa: otin liftareita kyytiin! Tosin vain osaksi matkaa, kun piti kissa viedä hoitoon, enkä viitsinyt esitellä ventovieraita kyytiläisiä miehen vanhemmille! :LOL: Sellainen mukava parikymppinen suomalainen pariskunta, jotka olivat liftanneet Pohjois-Saksasta saakka. En ole koskaan aiemmin ottanut liftareita kyytiin, yleensä on aina ollut auto täynnä. Musta se on ihan hauska tapa reissata, joskus nuorempana on itsekin tullut tehtyä. Tosin näinä aikoina saa ja pitääkin olla hiukan varovainen kenet ottaa kyytiin. Mutta nuo olivat niin reippaan ja normaalin oloisia, että uskalsin. :D
 
tänään päivällä miulle soitettiin siintä gynelle pääsystä ja aika olis jo 8.8 =) mutta järkytykseksi neuvolatäti sanoi et pitää varautuu munatorvien aukiolotukimuksii samalla :eek: APUAA..!siis en ollu yhtää varautunu tommosee..että jo näin pian..oon ihan paniikissa.. :snotty: |O se neuvola täti sano et se ei oo 100%varma et se tehhää,mut jos ultraukses ei löydy mittää ni sit varmaa samal tehää toi aukiolotutkimus.Normisti vasta ku vuos takana ettei oo tärpänny mut näitten vuotojen takii rupeevat jo"tositoimii"..ja sitte ruetaa tutkii miehen simppoja..ukolle ku sanoin ni se oli sille iso paikka,ja se sano ettei oo tämmösee varautunu eikä tiiä miten pystyy siihe..ymmärrän kyl sitä..ei tää helppo paikka oo..mies kun luuli et tuleehan noit lapsii,mut eipä tuu nii helpol :ashamed: ei paljoo juteltu ku sovittii et koha se tulee lapista ni sit jutellaa lisää tästä asiasta..sanoin kyl miehelle et ollee huoleti,vika on 99%varmuudel miussa :'( mutta sanoin kans et tahon sen mukkaa tonne tutkimuksee henkiseks tueks..ei siis operointi huoneesee vaan sinne odotustilaa..oon kuullu nii monenlaisii kokemuksii tosta aukiolotutkimuksesta..kaveri kerto et mikkää ei oo ikin koskenu nii paljo ku sen tekeminen :eek: ..neuvola täti sano vaa et pittää syyä varuilta buranaa..mut uskokee et en vedä pelkkää buranaa :kieh: vaan tää hoitsu ottaa tuhdinpaa kamaa..panacodia vähintää..mutta jos nyt tärppää tässä kierros ni pitää peruu toi gyne aika..

Pelottaa ihan kamalasti koko gynelle meno..muutenkii,ei pelkän ton tutkimuksen takii :ashamed: ..oon ihan varma et tärppii ei tuu tässä kuussa..nytkii ku olin töissä mahaa kouristi sillee menkka maisesti monta kertaa..ja sit olin iha varma et nyt menkat alko ku jottai hulahti housuu,mut se oliki valkkarii..onhan se hyvä et tutkivat..mut jotekii pelottaa.. :'(
 

Yhteistyössä