Hakutulokset

1. S

Laihduttajia jyväskylästä?

sulla sitä vauhtia riittää.. varmaan joka päivä :) mä pidän mesen auki ni huutele jos kerkeät.. toivottavasti huomaan sut :D
  2. S

Joko katsoitte tämän? Tukiaisen tanssi :/

:laugh: erotiikkaa :laugh: hauskaa :D
  3. S

laitoin sut sinne.. toivottavasti saat kutsun ku meet mesee.. onko sulla sukua saarijärvellä? tunnen saman nimisiä sieltä..
  4. S

juu mä lisään sit sut mun mesee.. sulla kiireinen päivä taas tulos :) voi kun ois mullakin.. mä en osaa oikeestaan vaan olla kotona.. huoh.. pitää keksiä jotain..
  5. S

mä tuun joskus suoraan kaksplus.fi/keskustelu ni pääsee.. joskus en pääse etusivun kautta ollenkaa.. joo nää kyl tökkii aika pahasti.. kyl mä ne hoidot aloitan mut pelottaa se pistäminen pirusti.. sulla taitaa olla kiire päivä.. onko sulla muuten meseä? pilviäkin se rupee kerää.. jotain...
  6. S

Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

ex-mm :D etköhän sä silti saa tänne pinoon kirjoittaa.. mun mielestä ainakin.. me "tunnetaan" sut.. kirjoittele vaan :hug: kyllä se siitä..
  7. S

meitähän näyttäis olevan monta jotka elokuussa rupee pistämään, onneks en oo ainut, mua nimittäin pelottaa koko ajatus :( ja kohta se on jo ovella :| onneks on täällä tukea :)
  8. S

mä oon miettiny sauvakävelyä mut en viel oo ostanu.. se tekis hartioille hyvää.. joo on se söpö.. oli eilen viel niin kiltisti.. :heart: sun pitäs tulla käymään ni näkisit sen :D mua on kummallisesti ruvennu mietityttää koko hoitojen aloittaminen.. kun kuulin telkas et...
  9. S

huomenta :wave: onko kukaan muu ruvennut miettimään hormonihoitojen vaikutusta syövän kehittymiseen? kuulin uutisista yks päivä et hormonikorvaushoidot saattaisivat lisätä syöpäriskiä.. en tiedä mistä nyt tuulee mutta olen ruvennut miettimään koko kunnon hoitojen aloitusta.. blaah :headwall:
  10. S

joo leivottiin kaikkea mitä pitikin.. tuli hyviä.. paitsi mies ne varmaan sit loppujen lopuks syö.. mä tykkään leipoa mut en ite hirveest syö tollasia herkkuja.. ja se leipä oli tosi veikeetä.. voin antaa ohjeen jos joskus haluat.. käytettiin pupua ulkona.. taas naapurit vakoili :laugh: ja...
  11. S

Jyväskylän Viherlaakso?

kävin viime kesänä siskon tytön kanssa ja tykättiin kyllä.. siellä on meriosvoja, prinsessan linnaa ym.. kiva paikka.. viherlandia vieressä missä voi käydä kattoo esim. puhuvaa papukaijaa.. keskustan satamasta pääsi ainakin viime kesänä laivalla viherlaakson/landian satamaan josta jonkin verran...
  12. S

miten löydän tämän huutonetistä

tossa kuvassa mun mielest lukee Showgirl-Q.. sillä hakisin mut en tiedä muuta keinoa.. jos kaikki juhlamekot kattoo läpi menee varmaan koko yö..
  13. S

tyty en kyl tiedä pääseekö ne perille asti jos vuotaa.. on kyl outoa.. jos se oli se kystapuhjennu.. mut sinuna ehkä soittaisin lekurille et mitäs nyt.. eihän tosta noin ainakaan varmaan mitään tule.. saisit itsekin varmuuden ja tietoa ettet vaan murehtis sitä..
  14. S

Ajattelin tehdä mustikkapiirakas, pitääkö ne mustikat sulattaa, ennen kun laittaa taikinan päälle?

ei tarvii.. jos sulattaa niin se koko taikina saattaa suttaantua mustikan väriseks..
  15. S

mä oon tehny tänää vaik mitä.. leikattiin pipanan kynnet, leivottii suklaamurukeksejä, mustikka-vattupiirakka ja paprika-chilileipä ja käytettiin pipanaa ulkona mut tuli niin synkkä taivas et piti lähtee sisälle ku oltiin n.puoli tuntia oltu.. ja se tykkäis niin paljon olla ulkona.. noh jos joku...
  16. S

mulla helpottaa venyttely vähän pääkipuun ja nyt tosiaan oon pistäny aina ikkunan kii yöks ni ei oo päätä särkeny.. varmaan tuli yöllä kuitenki sen verran viileetä ilmaa vetona niskaa.. kyl siel elosel varmaa saa siiderii kai.. se kattoterassi kyl kuulostaa ihan kivalle.. leikattiin just pipanan...
  17. S

Rouva B miten sä voit huomenna ottaa jo teron jos sulla ei ovista viel oo tullu? täällä ei mitään :|
  18. S

BabyPlussan ovistestistä

minä myös kastan testin astiaan jossa virtsaa.. toimii hyvin.. suosittelen..
  19. S

tyty niinpä.. varmaan oli vaan hyvä päivä ni ei kirpassu.. niitä tuntuu olevan kyl tosi paljon.. ehkä niihin kiinnittää huomioo taas enemmän.. talvella ne on takkien takana piilos ni ei huomaa niin hyvin niitä..

Yhteistyössä