Hakutulokset

1. S

Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

tyty mun piti viime kierros syödä terot ja nyt pitää tauko niistäkin mut mä teen toisin päin ettei meillä hoitojen aloitus mee pidemmälle jos menkat tuliskin millon sattuu.. en mä usko et gyne hirveest vastaan laittaa, toivottavasti.. Eilen kaupungilla kyl näky niin paljon noita maha pystyssä...
  2. S

Laihduttajia jyväskylästä?

kyl sä kehtaat näyttää.. uskon et on tosi kaunis.. mulla sit pää oli vähän jumis eilen taas ni laitoin aikasin koneen kiinni.. ollaan pidetty ikkunaa öisin auki ni varmaan sekin aiheuttanu pääkipua ku nyt viime yönä laitoin kiinni sen ni ei nyt oo niin kauhee olo ku heräs.. niskat jumis, hyvä ku...
  3. S

Laihduttajia jyväskylästä?

mulla on öö... maxalt rabitab migreeniin.. maksaa pirusti.. mä en oikein kotiutunu olee blondi ni taas oon brunette.. outoa ku oon mä ennen tykänny olla blondi.. onks sul muuten facebookis omaa juttua? tuli vaan mieleen ku löysin taas yhden kaverin siel.. käytiin terassil oli ihan ilma...
  4. S

Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

kyllä se kaa yvin menee tällä kertaa.. ei sulla niin huono onni voi olla.. kyllä se loppuun asti mukana pysyy, usko pois.. onnea vaan vielä :heart:
  5. S

Huonepeliin tulijoita?

mä voin yrittää muistaa miten se pelattiin jos apua tarvit..
  6. S

Mikö oli se osoite jossa oli laitettu KUMMITUSKAMERAT johonkin vanhaan hylättyyn sairaalaan?

paitsi jos tota ihme kohtaa tarkotatte ni en mä siinä naamaa kyl näe.. epämääränen kohta vaan..
  7. S

Mikö oli se osoite jossa oli laitettu KUMMITUSKAMERAT johonkin vanhaan hylättyyn sairaalaan?

en minäkää niitä näe..mut mulla siinä 5 kameras ei ollu tota akkaa ku aukasin sivun se vaan ilmesty mut ei se mihkää liiku..

Yhteistyössä