Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:JOo se jätkä on jämähtäny siihen paikalleen. Se on varmaan törmänny kummitukseen eikä tajua liikkua enää.Alkuperäinen kirjoittaja suikku:nyt siellä yhdes kameras seisoo joku
kaks punapaitasta siellä on. Ei maar en mää ainakaa nää mitää, oonkohan ihan mielikuvitekseton :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja suikku:Piushka ei ku kameras 5.. punanen paita päällä.. tummat pitkät hiukset näyttäis olevan..
No etteks te muut sit näe niitä siä. Siinä lattiassakin näkyy selvästi jonkun pärstä.Alkuperäinen kirjoittaja Piia-:Näät hahmoja kuvassa joka on pysäytetty :/Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:Ootteko huomannu että kun niitä kuvia kattoo tarkkaan niin siellä näkee naamoja ja muuta lattiassa ja seinissä? Mä just yks päivä katselin ja ainakin siinä kuvassa missä se mies on niin näin niitä hahmoja.
juu, on valittuna katottu ja valitsematta ja aina vaan yhtä tylsää käytävää joka kuvaAlkuperäinen kirjoittaja suikku:Piia-ootko huomannu valita ne kamerat mitä haluat kattoa? muuten se ei päivitä niitä..
Oootko millon viimeks pyyhkiny näytöstä pölytAlkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:No etteks te muut sit näe niitä siä. Siinä lattiassakin näkyy selvästi jonkun pärstä.Alkuperäinen kirjoittaja Piia-:Näät hahmoja kuvassa joka on pysäytetty :/Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:Ootteko huomannu että kun niitä kuvia kattoo tarkkaan niin siellä näkee naamoja ja muuta lattiassa ja seinissä? Mä just yks päivä katselin ja ainakin siinä kuvassa missä se mies on niin näin niitä hahmoja.
No suurenna se kuva missä se äijä on ja kato sitä lattiaa oikein tarkkaan. Semmonen vaaleempi kohta siinä lattiassa oikeella reunalla noin 3cm ylöspäin siitä kuvan alareunasta. Siinä näkyy naama.Alkuperäinen kirjoittaja Piia-:Oootko millon viimeks pyyhkiny näytöstä pölytAlkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:No etteks te muut sit näe niitä siä. Siinä lattiassakin näkyy selvästi jonkun pärstä.Alkuperäinen kirjoittaja Piia-:Näät hahmoja kuvassa joka on pysäytetty :/Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:Ootteko huomannu että kun niitä kuvia kattoo tarkkaan niin siellä näkee naamoja ja muuta lattiassa ja seinissä? Mä just yks päivä katselin ja ainakin siinä kuvassa missä se mies on niin näin niitä hahmoja.
Kyl mullaki nyt ku oikein kattoo ja miettii, mut toi on näkyny siinä siitä lähtien ku ton sivun aukasinAlkuperäinen kirjoittaja suikku:mulla ainakin näkyy 5 kameras joku akka kaiketikin..
No niin on! tylsiä kummajaisiaAlkuperäinen kirjoittaja suikku:mut se ei vaan hirveest liiku.. kummallisia kummituksia et paikallaan pysyvät noin kauan..
Ihan aikuisten oikeesti mää en nää :/ Tarttee varmaan käydä silmät tiskaamassaAlkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:No suurenna se kuva missä se äijä on ja kato sitä lattiaa oikein tarkkaan. Semmonen vaaleempi kohta siinä lattiassa oikeella reunalla noin 3cm ylöspäin siitä kuvan alareunasta. Siinä näkyy naama.Alkuperäinen kirjoittaja Piia-:Oootko millon viimeks pyyhkiny näytöstä pölytAlkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:No etteks te muut sit näe niitä siä. Siinä lattiassakin näkyy selvästi jonkun pärstä.Alkuperäinen kirjoittaja Piia-:Näät hahmoja kuvassa joka on pysäytetty :/Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:Ootteko huomannu että kun niitä kuvia kattoo tarkkaan niin siellä näkee naamoja ja muuta lattiassa ja seinissä? Mä just yks päivä katselin ja ainakin siinä kuvassa missä se mies on niin näin niitä hahmoja.
Sit oikeessa ylänurkassa näkyy vastaava pärstä.
Ettekö te muut näe niitä?
näkyy 5pikselilaatikon kokoinen naamaAlkuperäinen kirjoittaja Piia-:Ihan aikuisten oikeesti mää en nää :/ Tarttee varmaan käydä silmät tiskaamassaAlkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:No suurenna se kuva missä se äijä on ja kato sitä lattiaa oikein tarkkaan. Semmonen vaaleempi kohta siinä lattiassa oikeella reunalla noin 3cm ylöspäin siitä kuvan alareunasta. Siinä näkyy naama.Alkuperäinen kirjoittaja Piia-:Oootko millon viimeks pyyhkiny näytöstä pölytAlkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:No etteks te muut sit näe niitä siä. Siinä lattiassakin näkyy selvästi jonkun pärstä.Alkuperäinen kirjoittaja Piia-:Näät hahmoja kuvassa joka on pysäytetty :/Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:Ootteko huomannu että kun niitä kuvia kattoo tarkkaan niin siellä näkee naamoja ja muuta lattiassa ja seinissä? Mä just yks päivä katselin ja ainakin siinä kuvassa missä se mies on niin näin niitä hahmoja.
Sit oikeessa ylänurkassa näkyy vastaava pärstä.
Ettekö te muut näe niitä?