Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

JJ-t: Kiitos ja voin jatkaa päivittelyä. Yritän päästä nyt viikonloppunakin päivittelemään. Kohtuhan on iso lihas! ;) Ja onhan alavatsalla vatsalihaksia sekä lantionpohjanlihakset. :D Kyllä kai oviksestakin voi tulla tuollaiset kivut. Älä pelkää pahinta. :hug:

tytylle oikein hauskaa iltaa! :D Mä yritän ottaa iisisti, mutta kun en ole kumonnut kuppia taas piiiitkään aikaan, niin saa nähdä miten naisen käy! :LOL:
 
LINNA mulla on melkein sama tilanne ku sulla. menkoista ei oikein oo ollu tietoakaan ja nyt kp:t huitelee jo 43 ja tänään sain sen selkeän haamun, pelottaa muakin et en oo kuitenkaan raskaana. oireita ei oikeastaan ole. rinnat aristanu mut toooosi vähän ja aika ajoin on ollu oksu olo. maanantaina luulin et mulle tulee oksennustauti ku kaverin vauvalle tuli. mut ei se sit ollukkaan sitä :LOL:

uutta testiä en oo vielä uskaltanu tehä. ajattelin et huome aamulla vois tehdä.
 
Hani-: Mahtavaa! Ymmärrän kyllä täysin fiilikset. Sain vielä kaksi samanlaista haaleaa viivaa, kahteen testiin. Kyllähän sitä toisaalta uskoo, ettei niitä tyhjästä tule, mutta toisaalta taas niin vaikea uskoa. Lupasin itselleni, että uskon ihan oikeasti siihen kolmanteen plussaan (jos se tulee! :eek: ) Joka tapauksessa onnea!! :heart:
 
Sii eikä! Hani- kans! :eek: Raskaanahan siä jos kerran haamun sait, älä yhtään yritä! :) ONNEA hirmuisesti! :heart:
Kyllä tästä taitaa tulla oikein plussakuu!
Mäkin tänään meinasin tehä ihan hassuja... Kaupas käydessäni tuli sellanen olo et tarvii osataa r-testi et voishan sitä testata muuten vaan :LOL: No, onneks tulin järkiini ja jätin testin hyllylle. Kaikki sanoo et voihan raskaaks tulla vaik menkat ei oiskaan tullu...no periaatteessa joo.. mut mun tapauksessa ei. Ärsytti kun anoppi just hiljan kyseli et kai te pian kakkosta alatte hommaan ni mä sit sanoin vaan et eipä oo menkkojakaan kuulunu ja tuskin kuuluu itestään ni hää kans et "no mut voithan sä raskaaks tulla ilman et menkkoja ois viä ehtiny tuleen" !! No haloo!! Jos mul on PCO ja en ovuloi ja menkat tulee muutaman kerran vuodessa ja esikko sai alkunsa inssillä, niin tottahan toki mä tuun nyt raskaaks ihan tosta vaan ilman menkkoja!! :kieh: Yllätyksiä voi aina tulla, mut kyllä mäkin tilanteeni tiän sen verran hyvin et tiän missä mennään.
Eli oishan se ollu pelkkää rahan tuhlausta ostaa se testi, mut jostain vain tuli yhtäkkiä sellanen olo. Ja eipä noita vauvansiemeniäkään oo juuri viime aikoina kylvetty :D joten eiköhän unohdeta tämä tyhmä päähänpisto ja odotellaan nyt niitä menkkoja vaan.
 
Piti tulla tänne vielä marisemaan omaa napaa, ennen kuin hyppään junaan ja viikonlopun rientoihin. :ashamed: Tänään en saanut ovistestiin edes sitä hailakan hailakkaa testiviivaa, vaikka tässä pari viikkoa on jokaiseen testiin sellainen tullut. :headwall: Ja ihan normaalisti olin pissaamatta kaksi tuntia, enkä juonut kovin paljoa. Että mistäs nyt taas tuulee? Perhana, tää oviksen bongailu on ihan mahdotonta, tai siltä ainakin tuntuu. :kieh:

Kunpa vaan tulisi jo elokuu, niin pääsisi Polven hyvään huomaan ultraamaan munasarjoja. *huokaus* (Polvi on siis mun gynen sukunimi. :D )
 
Minäkin marisen omaa napaa:

Minä bongasin Donnassa ekat muutokset! eli tosiaankin, siellä oli semmonen matomainen juttu siellä linssin reunassa, tai muutama...! eli ovulaatio on pian tulossa, mut ei oo vielä muutosvaihe edes meneillään. Eli ihme kyllä, terot aikaisti ainakin miun ovista ja toivottavasti lyhensi kiertoakin! Nyt siis kp 21 ja tätipäivä oli viime kierrossa 41... Pitkästä aikaa mulle siis kuuluu edes jotakin!

Kysymys taas: Tiedättekö tai oletteko koskaan kuulleet KENESTÄKÄÄN joka ois plussautune pelkistä Teroista, joita syöty kp 15-24 (ei siis oviksen jälkeen)?

Haaveilen siis vaan salaa tässä että saisko kuitenki vähän toivoa plussaa testiin tässä kuussa?

-B
 
Ohan täällä (ja lapsettomuuspuolella) muutama ketjukin jossa jokkut kertoo että on tullu.. tosin en muista oliko terolut ainoo lääke. Mutta ainakin tiedän lähipiiristä varmasti yhden, jolla autto ne pelkästään, äitini.. :whistle: ;) Toiveita on ollu että historia ois toistanu itteensä seuraavassa sukupolvessa, mutta eipä siltä näytä :(
 
Mie aattelin josko saisin tulla tänne teidän kanssa juttelemaan kun tuntuu että ei se tärppää kuitenkaan kun tuota tuhruilua on.. (aiemmi siis jo vähäks aikaa tänne tulin kyseleen) Vai onko teillä jokin aikaraja kui kauan pitää olla yrittäny tai sit jokin et oltava varma et jokin on vialla?
 
Juu.. ois vaa nii mukava saada kunno tietoa.. Mut ehk ois hyvä kyl mennä sinne gynellekin.. Tosin meenkin, mut vast häide jälkee ko sit o paremmi varaa.. Mut tosiaan tiputtelee sen 4pvää pahimmillaan enne kunno vuotoa ni alkaa jo huolestuttaa jos on jottai pahastikii vialla..

Ny ois kp 14/26, sillä olin kai havaitsevinani oviksen eilen.. TOSIN, ongelma on ny tämä: Limoja ol todel paljon (en täs kierros käyttäny kyl ees greippimehua) ja limojen lisääntyminen alko sunnuntai-maanantai -akselilla. Sit kipuilua oli kp 12 ja 13 (aiemminki ol pienempää), sekä hitusen pahaa oloa enne nukkumaan käyntiä.. Mut aattelin, et joskos se johtuis siit, ku en ollu syöny. Mut sit eilen oli enne rakastelua iha kuiva ku sahara... Siis tuolla allaalla :D Ja tänää ollu myös ni aattelin joskos se ovis ois jo sit ollu.. Tosin viel tarkkailen noit lämpöi, et jos ei nouse parin pvän pääst ni sit en kyl ovuloinukaan...

Eli esikoisesta tääl kovasti haaveillaan ja yk 7 menossa... yk3 tärppäs mutta meni kesken eli ny on yk4 menossa km jälkeen :ashamed:
 
miracle minen enää päivitä täälä, mutta kaippa tuo pantalaimon pistää sut listoille :D ihmeellinen toi sun tilanne :/

hassua, jos niin voi edes sanoa mutta me tavattiin täälä palstoilla sillon kun mulla oli km ja sä alotit kuumeilun ja nyt sä menet niinkun mun jalanjälkiä täälä.. en siis tietty tarkota että meillä on samat ongelmat ja sulla niin pahat kun mulla, mutta sitä että tunnistan sussa itseni n. puoli vuotta sitten.. :heart:
 
no clomit tehos ihanteellisesti ekalla kierrolla, josta kemiallinen. tokalla ovis kp 33, eli varmaan olis luomunakin tullut ja nyt kolmas ja ovis oli/on nyt ja kp 22 (kai) eli ei toimi niinkun pitäis :/ lähete meillä julkiselle on mennyt, mutta sinne voi olla vielä aikaa..mulla on clomeja ja teroja kaapissa, mutta saattaa olla että mennään luomuna tai joillain siihen asti kun julkiselle äästään..jos kestää liian kauan niin mennään suoraan avaan tai väestöliitolle...
 
miracle Tervetuloo mukaan! :wave: Kyllä tänne saa tulla jokainen joka tuon pinon otsikon tuntee yhtään omakseen. Kestääkös sun menkat muuten sitten monta päivää jos tota tiputtelua on eka 4 päivää?? Itel on aina ollu menkat tosi niukat, melki vois sanoo et pelkkää tuhruttelua ja ehkä yhtenä päivänä kunnon vuotoo. No, tietty sille on ihan syynsä mulla eli PCO ja ovuloimattomuus.
Mäkin olen kuullut pelkillä teroilla plussanneista. Ihan mahollista!

Mie olin eilen illalla vähän humputtelemassa. Käytiin kaverin kanssa ihan baarissakin käänytmässä vaik aamuun asti ei reissussa oltukaan. Pahemmin ei uskaltanut ottaa kun viime kerrasta on tosiaankin aikaa, mut kivaa oli =)
 
Lauantai 19.7.

Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna




Rosetta..........41/38-48.....yk 10......esikoinen.....ei vielä mtn.
Piglet..............37/27...........yk 8.........esikoinen...ter.+clom.+met.
Milo.................34/34...........yk 6........esikoinen.....clomit
Pantalaimon....28/41..........yk 9........esikoinen.....met.
Aurora72.........28/30-39......yk4........1.yhteinen...prim.+clomit
Emili................25/33-42.......yk9........??...............??
JJ-t..................24/32?.........07/07...esikoinen......clomit
tyty86.............22/30-35.......yk 5.....esikoinen......terot
Rouva B..........21/38-41.......yk 4 (tjot 3v)..esikoinen...terot
suikku.............17/29-32......yk 13......esikoinen......clomit+terot
Tähtisäde........17/26........11/07....esikoinen....clom.+terot+fem.
miracle.............14/26...........yk 7........esikoinen.......ei vielä mtn
pilvilinna..........10/28-?........yk 10......esikoinen......clomit+luget
risukasaa.........10/n.27........23kk........toinen..........terot
mama-84..........10/28..........yk 21.......toinen...........ei vielä mtn
Tanjusha82......4/30...........yk 9........kolmas..........clomit+t erot
Solina83..........3/28-32.......yk 15......kolmas........clomit+ luget



Imettävä kuumeilija:
Muisku78..................................................toinen


Taustalla:
Velvet Kiss, yritys jatkuu syksyllä
Rouva Pikkumyy, luomuilee



MIA = Missing In Action
Nuusku.............98/26............yk...........neljäs..........clomit+terot
Stella82............95/30-32......yk 9.........esikoinen.....terot
titonia...............52/??...........09/07.......esikoinen.....clomit +terot Julietta.............50/37...........yk 2.........esikoinen.....ei vielä mtn
Milliäinen..........49/35...........yk??........esikoinen.....clom it+terot
juttis................48/30-33.....yk2..........esikoinen



Plussanneet:
Nimi.................LA...........................yk..........monesko tulossa

Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs
Nooraska........??/1.2009...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?...........toinen
Lappitar..........10/1......................yk7...........toinen
Sirpula.............16.1......................yk10........esikoinen
pilviini............??/??.......................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...........yk11.......esikoinen
kaa................19.3.2009................08/07.....esikoinen
Linna..............?...........................?...............esikoinen
Hani-...............?............................yk 9.........toinen

 
miracle: Tervetuloa mukaan! :wave:

Rouva B: Toivottavasti se ovis sieltä plumpsahtaisi! :D

ON: Eilen oli tosi mukava ilta. Istuttiin puistossa piknikillä myöhään iltaan ystävän kanssa. Käytiin yksillä vielä baarissakin miesten kanssa, jotka olivat Maiden-keikan jälkitunnelmissa. :D Tänään mennään Korkeasaareen ja rannalle. Aurinkoista lauantaita! B)
 
Joo hengissä ollaan ja olokin on oikein hyvä :D ..siis eilen ei noussu päähä kunnol ees alko..mut enpä paljoo ottanukkaa..sika vähä oli porukkaa liikkeel..ja väsy iski 2 aikaa..joten tulin kiltisti kottii nukkuu =) mukavaa oli rupatella..meno ois voinu olla kyl hieman kovempi..mut tärkeintä et porukka oli mukava mil oltii liikkeel..tänää pitäs lähtee kapungille ostaa kummipojalle synttärilahjaa..
RouvaB en oo koskaa kokeillu tota donna testii..eikös se tehä sylestä?Onhan ihmisii jotka on pelkkien terojen avulla plussannu..mm.miu äiti =) mutta ainakii piissistä tehtävät ovistestit reagoi myös alkaviin menkkohin..ja niihin tulee haamu..tai ehkä myös vähän vahvempi haamu..muttei tietenkään plussaa..
miracle joo tere tulemasta :wave: tällä on ainakii hyvin tietävää porukkaa..oon ite ainakii saanu palsta siskoilta hyvää apua kysymyksiini =)
 
miracle :wave: kannattaa mennä suoraan gynelle jos asia kovin vaivaa.. mä menin puolen vuoden yrityksen jälkeen tk-lääkäriin, niin se vaan suunnilleen naureskeli mut ulos sieltä että ku ei oo vuotta yrittäny niin ei voida tehä mitään, ja ettei välivuodot raskaakstuloo estä.. :| ite kuitenkin tunsin ettei kaikki oo kunnossa, enhän muuten ois sinne mennykään. Sano se että voisin käydä kystakontrollissa, mutta julkisella sitä ei voida tehdä. No sinnittelin sit kuitenkin sen vuoden täyteen.. Tavalliset lääkärit ei kai myöskään voi kirjottaa mitään hormonireseptejä, niin sitten kuitenki joutuu meneen gynelle.
 
moikkelis kaikki =) tervetuloa miracle

aargh ku mulla menee hermot kun ei edelleenkää ovistestissä oikeestaa mitää.. tirkistelemällä haamu.. eli ei mitään.. meillä oli miehen kans eilen ihana keskustelu tästä vauvan yrityksestä ja tuli niin ihana olo siitä.. mennään varmaan kumpikin opettelee pistämistä jos jänistän :( kohta lähdetään kavereiden luo iltaa viettää.. saapahan ainakin gynelle sit sanoa tuliko vai ei sitä ovista ilman lääkkeit.. ilmeisest ei..
 
|O väsyttää, piti lähteä eilen terassille parille yhden palstalaisen kanssa...no tappiinhan meni ja koko päivän oon saanut kärsiä ihanasta olosta :kieh: ja morkkista pukkaa :ashamed:

kyllä se ovis eilen oli kivut oli kamalat, mutta panadolin avulla lähti pois..nyt alkoi siis piinapäivät :D kahden viikon päästä jännäillään, kiva kun kerrankin sain kunnon oviksen :D
 
jj-t hieno homma et ovis tuli ja pääset piinailee =)
Linna onnittelut vielä kerran :heart: :flower:

Tylsä lauantai ilta.. :/ päivän oli tekemistä..kävin kaupungil hemmottelee itteeni..ostin alusvaatteita ja treeni housut :D sitte otin arskaa B) aah..ihanaa..oispa huomen viel lämmin keli. Tuntuu vaan et koko kämppä on ku pätsi ku saunas kävin ja nyt koko kämppä hehkuu sen takii..

Ollaan miehen kanssa juteltu ja olen tullut siihen tulokseen,että haluun yrittää viellä. Kovin pahoillaan se on ollut koko tilanteesta ja miun mielen pahoittamisesta..sanoi ettei tiedä edes miksi meni tekemään semmoisen virheen ja typeryyden. Sanoinki sille et jos tämmöi viel toistuu ni sit lähen kyselemättä..oma olokin on jo aika hyvä. Olen itkut itkeny ja pahan olon raivonnu..nyt alkaa tyyntymään. En koskaan kyllä unohda tilannetta, mutta annan nyt toisen mahdollisuuden. Koska jos koskaan ikinä itse mokaisin noin, toisoisin saavani toisen tilaisuuden. Kohtelen muita,kuten kohtelisin itseäni.
 

Yhteistyössä