Sii eikä!
Hani- kans!
Raskaanahan siä jos kerran haamun sait, älä yhtään yritä!
ONNEA hirmuisesti! :heart:
Kyllä tästä taitaa tulla oikein plussakuu!
Mäkin tänään meinasin tehä ihan hassuja... Kaupas käydessäni tuli sellanen olo et tarvii osataa r-testi et voishan sitä testata muuten vaan
No, onneks tulin järkiini ja jätin testin hyllylle. Kaikki sanoo et voihan raskaaks tulla vaik menkat ei oiskaan tullu...no periaatteessa joo.. mut mun tapauksessa ei. Ärsytti kun anoppi just hiljan kyseli et kai te pian kakkosta alatte hommaan ni mä sit sanoin vaan et eipä oo menkkojakaan kuulunu ja tuskin kuuluu itestään ni hää kans et "no mut voithan sä raskaaks tulla ilman et menkkoja ois viä ehtiny tuleen" !! No haloo!! Jos mul on PCO ja en ovuloi ja menkat tulee muutaman kerran vuodessa ja esikko sai alkunsa inssillä, niin tottahan toki mä tuun nyt raskaaks ihan tosta vaan ilman menkkoja!! :kieh: Yllätyksiä voi aina tulla, mut kyllä mäkin tilanteeni tiän sen verran hyvin et tiän missä mennään.
Eli oishan se ollu pelkkää rahan tuhlausta ostaa se testi, mut jostain vain tuli yhtäkkiä sellanen olo. Ja eipä noita vauvansiemeniäkään oo juuri viime aikoina kylvetty
joten eiköhän unohdeta tämä tyhmä päähänpisto ja odotellaan nyt niitä menkkoja vaan.