Oltiin tiputtu jo toiselle sivulle
nyt ne nännit on sitten tullut kipeeks
kn on kyllä jo kovettunut, mutta limoja bongasin edelleen aamulla :/ onko kellään oviksen aikaan tätä samaa kun mulla että nännit kipeytyy?? en ole kierjotellut tuntemuksia ylös missään kierrossa, harmittaa kun sitten vois ihan tunnilleen melkein verrata mikä tuntemus liittyy mihinkin...
mietin sitä että tuleeko se nänni kipu vasta kun ovulaatio on päällä vai mikä sen oikeen aiheuttaa?? lämmöt aamulla 36.0 eilen ja toissapäivänä 35.8. eilen illalla lämmöt 36 kun sitä edeltävät kaksi päivää 36.4 ja 36.5. mulla tulee yleensä se romahdus ennen ovista, niis josko se nyt sitten olisi
ärsyttää vaan kun touhuttu vimeksi sunnuntai-iltana..miehellä ollut päivystysviikko ja jotenkin se on aina lähtenyt sillon kun on päästy vauhtiin..ja sitten mä oon tosi väsynyt ollu ja sammahtanut joskus yheksän aikaan |O eilenkin olis voitu mutten vaan millään jakasnut :ashamed: ehkä se on ihan hyvä mennä vaan fiiloksen mukaan :/ silti nyt on paineita, että onko tarpeeksi, jos se ovis oliskin vaikka päällä tai jtn...
:headwall: hirvee selitys, en oikeen itsekkään tiedä mitä yritän sanoo
nyt pitänee jatkaa töitä :kieh: no, enää tämä ja huominen päivä niin meikä alottaa kuukauden kesäloman B)
niin..mulla on valkoiset pellavahousut päällä, saas nähdä miten ämmän käy
*siirtää kahvikuppia kauemmas*
mukavaa päivää kaikille :wave: