Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Linna: Ihanaa kuulla susta ja vielä ihanampaa, että sulla oli noin hurjan hyviä kuulumisia!! :hug: :D Oikein paljon onnea plussasta ja paljon tarrasukkia matkaan! :flower: :heart: Mukavasti antaa itsellekin toivoa tähän luomukiertoiluun. :)
 
linna siis todella paljon siulle onnee :hug: :heart: :heart: pitää vissii mein jokaisen uskoo aa et se plussa tulee ku sitä vähiten odottaa =) ..

Täällä on käyty treenamaassa hikirääkissä itteeni..hei jj-t miulla otettiin siis toi prolaktiini n.3-4pv ennen ovista..eli onko se siltikkin hyvä =) ?koska ainakin testi plussan mukan ovuloin..niin ja hienoa et vihdoin ja viimein ovis tulee siulakii :D !!
 

Torstai 17.7

Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna





Nuusku................96/26............yk...........neljäs...........clomit+terot
Stella82...............93/30-32......yk 9.........esikoinen.....terot
titonia..................50/??...........09/07.......esikoinen.......clomit+terot Julietta.................48/37...........yk 2.........esikoinen.....ei vielä mtn
Milliäinen..............47/35...........yk??........esikoinen.....clomit+terot
juttis.....................46/30-33.....yk2..........esikoinen
Hani-...................43/??............11/07......toinen........ei vielä mtn.
Rosetta................39/38-48.....yk 10.......esikoinen.....ei vielä mtn.



Piglet...................35/27...........yk8..........esikoinen..ter.+clomit+met.
Solina83..............32/28.............yk14........kolmas..........clomit+luget
Milo......................32/34............yk 6.........esikoinen......clomit


pantalaimon........26/41............yk 9............met.
Aurora72.............26/30-39.......yk4.........1.yhteinen...primilut+clomit
Emili.....................23/33-42.......yk9.............??
JJ-t.......................22/n.32.........yk07/07...esikoinen......clomit
tyty86.................20/30-35.......yk5.........esikoinen.......terot
Rouva B.............19/38-41........yk4 (tjot 3v)..esikoinen...terot



suikku..................15/29-32......yk13......esikoinen......clomit+terot
Tähtisäde.............15/26..........11/07.....esikoinen......clomit+terot+femostanit
pilvilinna...............8/28-?........yk10........esikoinen.....clomit+luget
risukasaa.............8/n.27..........yk23kk....toinen...........terot
mama-84.............8/28............yk21........toinen...........ei vielä mtn
Tanjusha82.........2/30..............yk9.........kolmas............clomit+terot



Imettävä kuumeilija:
Muisku78..................................................toinen
[colour purple]



Taustalla:
Velvet Kiss, yritys jatkuu syksyllä
Rouva Pikkumyy, luomuilee

Plussanneet:


Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs tulossa
Nooraska........??/1.2009...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?..........toinen
Lappitar..........10/1......................yk7..........toinen
Sirpula.............16.1......................yk10........esikoinen
pilviini............??/??.......................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...........yk11.......esikoinen
kaa................19.3.2009................08/07.....esikoinen
Linna..............?...........................?...............
[/colour]
 
Kaipa minäkin voisin pinoutua taas virallisesti, vaikkei meillä olekaan muita apukeinoja kuin metut käytössä tällä hetkellä. :) Eli kp:t on siis huomenna 27/41 ja yk 9 meneillään. Tosiaan, pari kuukautta oli yritystaukoa ja tässä kierrossa tikuttelen taas ovista. Tosin saapi nähdä, saanko yhtään mitään viivaa noihin tikkuihin. :ashamed: Miehellä on varattu aika simppatesteihin 4.8. ja mulla on gyne 18.8.
 
Kiva! :) Täälähän on jälleen porukkaa "aktivoitunu" ja palaillu taukoilemasta.
Linna Mahtavat Onnittelut!!! :hug: Kyllä nämä plussa-uutiset aina lämmittävät mieltä. Jotenkin ei vielä edes osaa olla kateellinen teille plussanneille kun itellä sitä yritystä tosiaan ei voi oikeen alottaa virallisesti. Esikon kohdalla muistan et muiden plussat aina vähän kirpas vaik olikin sit toisaalta kuitenkin ilonen. Ja tosiaan kyllä ne saa aina uskoa pidettyä yllä tähän hommaan.
Pitää tästä vissiin koisiin mennä. Tuo tyttö ei oo oikeen nukkunu viime viikkoina, ihme itkua kaiket yöt eli sitä tiedossa siis taas tällekin yölle :(
 
Torstai 17.7.

Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna




Hani-................43/??...........11/07.....toinen........ei vielä mtn.
Rosetta............39/38-48.....yk 10......esikoinen.....ei vielä mtn.
Piglet...............35/27...........yk 8.........esikoinen...ter.+clom.+met.
Solina83..........32/28...........yk 14.......kolmas........clomit+ luget
Milo..................32/34...........yk 6........esikoinen.....clomit
Pantalaimon.....26/41..........yk 9........esikoinen.....met.
Aurora72.........26/30-39......yk4........1.yhteinen...prim.+clomit
Emili.................23/33-42.......yk9........??...............??
JJ-t...................22/32?.........07/07...esikoinen......clomit
tyty86.............20/30-35.......yk 5.....esikoinen......terot
Rouva B..........19/38-41.......yk 4 (tjot 3v)..esikoinen...terot
suikku.............15/29-32......yk 13......esikoinen......clomit+terot
Tähtisäde........15/26........11/07....esikoinen....clom.+terot+fem.
pilvilinna...........8/28-?........yk 10......esikoinen......clomit+luget
risukasaa.........8/n.27........23kk........toinen..........terot
mama-84..........8/28..........yk 21.......toinen...........ei vielä mtn
Tanjusha82......2/30...........yk 9........kolmas..........clomit+t erot



Imettävä kuumeilija:
Muisku78..................................................toinen


Taustalla:
Velvet Kiss, yritys jatkuu syksyllä
Rouva Pikkumyy, luomuilee



MIA = Missing In Action
Nuusku.............96/26............yk...........neljäs..........clomit+terot
Stella82............93/30-32......yk 9.........esikoinen.....terot
titonia...............50/??...........09/07.......esikoinen.....clomit +terot Julietta.............48/37...........yk 2.........esikoinen.....ei vielä mtn
Milliäinen..........47/35...........yk??........esikoinen.....clom it+terot
juttis................46/30-33.....yk2..........esikoinen



Plussanneet:
Nimi.................LA...........................yk..........monesko tulossa

Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs
Nooraska........??/1.2009...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?...........toinen
Lappitar..........10/1......................yk7...........toinen
Sirpula.............16.1......................yk10........esikoinen
pilviini............??/??.......................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...........yk11.......esikoinen
kaa................19.3.2009................08/07.....esikoinen
Linna..............?...........................?...............esikoinen

 
Heh, enpä malttanut pitää näppejäni erossa tosta listasta! :LOL:

Kuten huomasitte, lisäsin sinne kategorian "MIA = Missing In Action" niille, joista ei näyttäisi kuuluneen mitään vähään aikaan. Sieltä voi sitten poistaa/lisäillä porukkaa, kun tulee päivityksiä tilanteisiin... :)
 
Harrastan näitä toisten pinojen lukua ja aivan ihmeellinen yhteissattuma kävi, tänään just mietin et missähän Linna on ja mitä sille kuuluu ja siinä samassa saan lukea mahtavia ja iloisia uutisia!! Onneksi olkoon Linna, todellakin toivon että kaikki menee hyvin :hug: :heart: :flower:
Mistähän minä saisin jonkin uuden harrastuksen tai projektin jossa tämä vauvakuumeilu hieman unohtuisi ja huomaamatta plussaisin :whistle:
 
Pikaisesti kuulumisia. Tänään kp 2/28-32 yk 15 Huomenna alkaa clomit ja se onkin sitten viimeinen clomikierto ennen pistoshoitoja. Huoh, en olisi kyllä uskonut että tästä näin vaikeaa tulee.

Viikko ollut kiireinen ja jatkuukin kiireisenä poitsun synttäreitä järjestäessä. Koko viikonloppu siis juhlitaan.


Mukavaa ja aurinkosta viikonloppua kaikille sekä onnea......

P.s Kuulin tänään että miehen veljellä on emäntänsä kanssa samat suunnitelmat kuin meillä. Pelottaa että mitenköhän sitä reagoi jos ja kun sieltä saa uutisia.
 
Super paljon onnea LINNA :flower: Antaapa tilanteesi ihanasti toivoa meidänkin luomukiertoihin. Oikein alkoi jänskättämään!

Rouva B ja Kaa Oikeassa olitte, eli sen takia täällä ei kannata olla ettei stressin ja paineen määrä kasva. Lisäksi tätä pidetään yleisesti varmasti sellaisena höyrypäisien ihmisten puuhana. Mäkin taidan siis lukeutua niihin :LOL: Yleensähän kun se on kuitenkin niin, että niin monta lääkäriä kun on, niin samamäärä tulee hieman erilaisia ohjeita, jotka kaikki riippuu kuitenkin vielä omasta yksilöllisestä tilasta. Mä ainakin yritän olla stressaamatta tästä palstailusta liikaa ja pyrin olemaan "kypsä-pinoilija"! :D

Yksi kaverini on saamassa kanssa uutena vuotena vauvan ja toiselle on tulossa helmikuussa vauva...Kyllä sitä vaan kateus pilkistää, vaikka kuinka onnellinen olisikin! No, mä yritän ajatella positiivisesti ja nauttia kesästä lonkeroiden kanssa ;)

JJ-t En tiedä kannattaako mua lisätä vielä...Tai jos haluat niin voihan sitä lisätä vaikka kierrosta en vielä tiedä eli kp 18/~41 , esikoinen, yritystä 11/07, ja tällä hetkellä ei taas mitään käytössä.
 
Voi nolo!

Kävin ihan väärässä pinossa! Ihmettelinkin mihin miun viesti on täältä kadonnut!
Olin tuolla yli 35v-kuumeilijat -pinossa. :ashamed: Oon sitäpaitsi 26 vuotias.
Menin jopa kommentoimaan sinne muina miehinä toisille ihan kun ois tuttuja. :D

Mut kopsasinpas nyt sieltä:
Minä: Mulla siis kuudes teropäivä, ja pistää vasenta munasarjaa. OIskohan lie ovista, mut Donna ei ainakaan näytä mitään. Ja oishan se ihme jos ovulointi onnistus terojen avulla nyt, kp 21, kun kierto on 41 ilman teroja.
Voikohan olla mahdollista? Kun mulle sanottiin täällä jossain että terot EI aikaista ovista.

-B
 
Hei kaikille!

Minä pyörin palstoilla alkuvuodesta jokusen kuukauden ja jäin sitten tauolle....kiertoni olivat mitä sattuu, Terolutit olivat apuna mutta ovulaatiota ei tapahtunut siltikään. Viimein, kesäkuussa menin yksityispuolelle ja siellä alavatsa ultrattiin. Todettiin että muuta vikaa ei ole kuin että munasolu ei oikein tahdo kypsyä. Sain clomit ja nyt ensimmäisen kuurin jälkeen plussasin eilen kolmella eri testillä vahvat plussat (kp38) =) Käynti yksityisellä oli melko kallista eivätkä lääkkeetkään mitään halpoja ole, mutta se kannatti! harmittaa, että odotin niinkin kauan ennen kuin tajusin mennä hakemaan apua. Toivon kaikille teille onnea tärppäämiseen, itse siirryn nyt vihdoinkin tuonne odotuspuolelle ;)

p.s Linna: minäkin muistan sinut hyvin, ONNEA!
 
Rouva B Älä välitä, mullekin on käyny noin :D Luin joskus tiiviisti yhtä pinoa vaik ite en ollu ikinä siihen kirjottanu, mut se koski mua niin hyvin ja sit tietty ne tyypit siä tuli nimimerkeiltään niin tutuiks mulle vaik niillä ei ollu hajuakaan siis musta. Sit joskus joku kysy siä jotain mihin mulla oli vastaus ja ihan ajattelemattani vastasin hälle ja kommentoin viä jotain edellistäkin hänen tilannettaan ja jotain omia juttujaki lisäsin ja siä oltiin vähän että häh, mistäs mä tiän kaikkee ja kukas mä muka oon :LOL: Vähä joutu sit selitteleen.

Ja yö oli juuri mitä ennustkinkin. Likka huusi 00.30 - 3.00 :kieh: Tai ei nyt ihan yhtäsoittoo, mut aina kun sai sen rauhoteltua ja pääs ite takas sänkyyn ni johan taas alko. Taisin miehellekin siinä jo äksyillä et hitto tätä touhua, mie en jaksa!! Päivällä sit asiat näyttää onneks valosemmilta ja tyttökin taas niin kullanmurulta :)
 
TERVE :wave:

juuri lääkärin kanssa sovimme että menen tutkimuksiin ens torstaina. sit piti vielä tehä varmistus raskaustesti ja sieltä tuli haamu!!!!!!!!!!!!! alle testiajan ja erotta tirkistelemättä. mut mä en siis voi uskoo et olis tärppi käynyt. en kyllä uskalla tehdä uutta testiä :LOL: jos se haamu häviää. mulla on noita halpatestin liuskatestejä.

oon täällä ny ihan ymmälläni :eek:
 
Perjantai 18.7.

Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna




Hani-................44/??...........11/07.....toinen........ei vielä mtn.
Rosetta..........40/38-48.....yk 10......esikoinen.....ei vielä mtn.
Piglet..............36/27...........yk 8.........esikoinen...ter.+clom.+met.
Milo.................33/34...........yk 6........esikoinen.....clomit
Pantalaimon....27/41..........yk 9........esikoinen.....met.
Aurora72.........27/30-39......yk4........1.yhteinen...prim.+clomit
Emili................24/33-42.......yk9........??...............??
JJ-t..................23/32?.........07/07...esikoinen......clomit
tyty86.............21/30-35.......yk 5.....esikoinen......terot
Rouva B..........20/38-41.......yk 4 (tjot 3v)..esikoinen...terot
suikku.............16/29-32......yk 13......esikoinen......clomit+terot
Tähtisäde........16/26........11/07....esikoinen....clom.+terot+fem.
pilvilinna...........9/28-?........yk 10......esikoinen......clomit+luget
risukasaa.........9/n.27........23kk........toinen..........terot
mama-84..........9/28..........yk 21.......toinen...........ei vielä mtn
Tanjusha82......3/30...........yk 9........kolmas..........clomit+t erot
Solina83..........2/28-32.......yk 15......kolmas........clomit+ luget



Imettävä kuumeilija:
Muisku78..................................................toinen


Taustalla:
Velvet Kiss, yritys jatkuu syksyllä
Rouva Pikkumyy, luomuilee



MIA = Missing In Action
Nuusku.............97/26............yk...........neljäs..........clomit+terot
Stella82............94/30-32......yk 9.........esikoinen.....terot
titonia...............51/??...........09/07.......esikoinen.....clomit +terot Julietta.............49/37...........yk 2.........esikoinen.....ei vielä mtn
Milliäinen..........48/35...........yk??........esikoinen.....clom it+terot
juttis................47/30-33.....yk2..........esikoinen



Plussanneet:
Nimi.................LA...........................yk..........monesko tulossa

Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs
Nooraska........??/1.2009...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?...........toinen
Lappitar..........10/1......................yk7...........toinen
Sirpula.............16.1......................yk10........esikoinen
pilviini............??/??.......................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...........yk11.......esikoinen
kaa................19.3.2009................08/07.....esikoinen
Linna..............?...........................?...............esikoinen

 
suikku: Kiitos! :hug: Voi harmi, missä se sun ovis nyt piileksii?! :( :hug: Jaksuja, älä meitä kuitenkaan tykkänään unohda.

Rouva B: Joo, ei terojen pitäisi ovista aikaistaa, mutta eipä ne sitä estäkään. Joten voihan olla, että sulla siellä kypsyy munasolu ja siitä johtuu tuo kipuilu. Mutta terot sitkistää limaa (tai jotain sinnepäin olen ainakin lukenut), joten hedelmöitys on hankalampaa, kun syö teroja. Poistitko sen väärään pinoon joutuneen viestisi? :D

ärrierille paljon onnea plussasta! =) :flower:

hani-: Onpa jännittävää! :D Nyt peukut pystyssä, että se haamu sieltä vahvistuu plussaksi! b=)d :flower:

Solina: Onnea pojan synttärien johdosta ja onnea myös tähän viimeiseen clomikiertoon! :hug: :heart:

Muisku: Harmi, että yö meni tytön kanssa tapellessa. :hug:

ON: En ole vielä tänään tikutellut, mutta jotenkin mulla on vahva fiilis, että tää kierto on taas paaaaljon pidempi kuin tuon 41 päivää... :ashamed:
 
Siis herran jestas täällähän plussia satelee :D onnee teille paljon Hani jaärrieri :heart: :flower:

Nyt ois vapaata koko v.loppu..jee B) meikä lähtee bodypumppii
ja sitte illal kamun kaa

Palailen huomenna karapulan kourissa..
 
pantalaimon kiva kun oot palanut kunnolla tänne meidän joukkoon :D olet näköjään päivitellyt jo, ja saat kyllä jatkaa!! en siis enää päivitä, jollei toisin sovita, vai..?! oonkin yrittänyt saada jonkun tuuraan kun joskus voi olla viikonkin jakso etten ehdi palstaileen niin sitten on kaikilla päivät ihan sekasin :ashamed:

tyty hauskaa iltaa!! kyllä se sun prolaktiinis on just passeli :D

ärrieri paljon onnea plussasta :heart: :flower: te plussaajat todellakin annatte toivoa meille kauan tahkoneille :saint:

hani ja haamuhan ei tule turhaan :eek: onko sulla kuinka kauan menkat myöhässä, vai onko ollenkaan?? jänskättää :D

ihanaa kun kesä tuo tullessaan hyviä uutisia :heart: mä oon ihan helvetin kipee :eek: sattuu alavatsaan ihan oudolla tavalla..molempiin muniksiin ja kohdun seuduille. sillä tavalla että olis koko ajan pissahätä, tai että menkat alkaisi tai niin että olis lihas revähtänyt :/ siis eihän tuolla ole lihaksia, vai onko..? :LOL: voiko oviksen aikaan olla tälläsiä kipuja?? mulla ei ole sitten ikinä ollu, eilen tuli plussa niin olisko tää sitä :/ mitkä ne hyperin oireet on..? tässä alkaa jo miettimään pahinta :ashamed:

 
Kiitos tuhannesti onnitteluista! :heart: Täällä on näköjään hirmu monta tuttua! Alkaa tulla oikeasti sellainen olo, että oon raskaana, kun pääsee kertomaan jollekkin. Huomenna teen vielä uuden testin, vaikka luulisi, ettei testit anna kahta väärää positiivistakaan. Oon tosiaan aivan äimänä, että meillä tärppäsi, kun luomumenkkojakaan ei oo tullu puoleen vuoteen. Ja luulisin, että tämä kierto oli myös tosi pitkä, sillä päivät oli reilusti yli 40 ennen kuin testissä mitään näky.. Toivottavasti nämä ihmeet antaa teillekkin näiden samojen ongelmien kanssa painiville toivoa. Vielä kyllä vähän pelottaa, että en oikeasti ookkaan raskaana.. :whistle:
 

Yhteistyössä