Höh.... no minä otan teidän listalle, en kestä katsoa surevia naisia:
Mumpsi = Pääset minun muuminimien haastajat-listalleni
Metsänpeitto = Pääset minun ekopetivaatteet-listalleni.
Mamma ja pojat = Pääset minun kuka teki kenetkin-listalleni
WcAnkka = Pääset minun hyödylliset vessatavarat-listalleni
champion = Pääset minun mestarit-listalleni
Valon kantaja = Pääset minun uskottomattomimmat tekoset kautta historian-listalleni
Arkadian Ulla = Pääset minun "mikä olisi Ulla Taalasmaan nimi poliittisessa satiirissa"-listalleni
Shedevil = Pääset minun "Ketä varoisin syrjäkadulla"-listalleni
Saimaanrannan Äippä = Pääset minun suosikki laituri saimaalla - listalleni
evelie = pääset minut "paras suomenkielinen lyhennys evergreen sana"-listalleni
Jiscoana = Pääset minun "mikä on seuraava hittijuoma rannoilla"-listalleni
Zizilisko = Pääset minun "mikä eläin osaa kirjoittaa muuten mutta ässien kanssa on pieni vaikeuksia"-listalleni
päätön = pääset minun "suosikkiamputoidut"-listalleni
Terminologia = Pääset minun "Paras sana pätemiseen"-listalleni
Silvia Logo = Pääset minun "kenellä paras logo"-listalleni
Mirena04 = Pääset minun "kenen nikki tuo koulutodistuksen numeron mieleen"-listalleni
McGarmiwa = Pääset minun "kuka olisi MacGyverin paha sisko"-listalleni
Merlion = Pääset minun "Kenestä tulisi suomenkielisen harry potterin naispääosan esittäjä"-listalleni
Nyynä = Pääset minun "kenen nikki tuo söpön pienessä kolossa elävän pehmeä lemmikin mieleen"-listalleni
Meri-Kaisla = Pääset minun "jatka tätä: lämmin kesäpäivä, kallio, kylmä juotava ja ......"-listalleni
Kunnon kinttaat = Pääset minun "mitä päälle siperian reissulle"-listalleni
Levoton Strutsi = Pääset minun "kaunein eksoottisin lintu jonka tiedät"-listalleni
Marakatti = Pääset minun "Mikä tulee jos ahtisaari ja kissa yhdistetään"-listalleni
Gorthaur = Pääset minun "jos pääsiäisnoita olisikin hyvä ja kaunis, kuka hän olisi"-listalleni
Homemami = Pääset minut "kenessä yhdistyy kaksi tärkeintää asiaa, koti ja äiteys"-listalleni
suikku = Pääset minun "mikä olisi hyvä lempinimi suuseksille"-listalleni
Quiero = Pääset minun "suosikkilauseesi bulgariaksi"-listalleni
Sangria = Pääset minun "Kuka olisi goottikuningatar suomenmaan"-listalleni
kukamieoon = Pääset minun "mikä on paras kysymys kolmen promillen humalassa"-listalleni
Nos habetit humus = Pääset minun "mitä sanomalla teen vaikutuksen tyhmiin sukulaisiin"-listalleni
pieni sydän = Pääset minun "kuinka voi pienestä tulla jotain niin kaunista"-listalleni
Tytinä = Pääset minun "mikä rimmaa hytinän kanssa parhaiten"-listalleni
Pata akka = Pääset minun "mikä soimaa kattilaa parhaiten"-listalleni
Nicola81 = Pääset minun "minkä nimen antaisit rapumerralle jos niitä olisi yli 80"-listalleni
Auts = pääset minun "mikä sana tulee ekana suusta kun olet arvostellut vaimosi tukkaa"-listalleni