Hakutulokset

  1. C

    Miksi naiset ei pidä pilluistaan huolta?

    Eilen gynellä naisp. gynekolgini kysyi karvanpoisto menetelmästäni käynnin yhteydessä. Hän ei tiennyt valoimpulssihoidoissa käymistäni. Kerroin tämän ja vain 10-20% enää karvastosta aktiivisia. Ne on helppo epiloida tai nyppiä.:wave:
  2. C

    Joo Smartballsit tuli tänään postissa ja nyt pelkkää ongelmaa?

    Ainakin Chardonna kierrukallisena (hormoni) käyttää kuulia ahkerastikin. Liukastusta ei aina tarvitse kun tahtoo olla liikaa omasta takaakin. Pikkuhousunsuoja on vakio kun laitan kuulat paikoilleen. Mehut jää silleen sitten suojaan:saint:
  3. C

    Miksi naiset ei pidä pilluistaan huolta?

    Hyvä niin! (peukku pystyyn) Tosiaan arjen tohinassa meinaa unohtua tuo pimppi-treeni. Apuna minäkin olen käyttänyt geishakuulia jo vuosia. Aloitin jo teini-ikäisenä ja nyt 3:n muksun äitinä edelleenkin jatkan tätä harrastusta. Uusin aluevaltaus on ollut kuulien käyttö zumba tunnilla, jo kaiken...
  4. C

    Ajeletko kaikki alapään karvasi? Ikäsi?

    Ennen sheivasin, vahasin, nyppimällä yms-kaikki keinot on tullut kokeiltua. Nyt kohta 5 vuotta ikiposliinia valoimpulssilla ja laser käsittelyllä. =) B) ai niin 37v. :wave:
  5. C

    Onko kukaan mu kuullut että sikarokote voisi mahdollisesti aiheuttaa hedelmättömyyttä?

    Helppo kein se olisikin saada tämä maapallon ylikansoittuminen aisoihin :|
  6. C

    Kuulien käytöstä

    Mulla ne kuulat on kyllä pääasiassa pimppalihaksien voimisteluväline. Toisaalta joskus ne vaan alkaa tuntua niin pirun hyvältä siellä :p Etenkin pitempi aikaisessa käytössä ;)
  7. C

    Kaikki nuoret naiset posliineja?

    No ei tartte mitenkään julkeasti toljotta, vaan huomaan ohimennen naisvartalon kauneuden vaikka siellä saunatiloissa :wave: Ja tietysti kauniisti hoidettu (tai se kuuluisa posliini) korostaa huoliteltua tyyliä :flower: Myös kauniit (ei tarkoita isot) rinnat saa katseen kääntymään...
  8. C

    Sisarusten saunominen

    samoin täällä. Oltiin vasta meidän mökilla yhteissaunomassa. Molemmat veljeni (33 ja 35v) vaimojensa kanssa. Ei siinä mitään outoa nähdä sisarukset alastomina.
  9. C

    Raskaana olevat! Sheivailusta kyselisin.

    Itselläni karva-sota onneksi lähes kokonaan ohi. Laser ja valoimpulssi ovat olleet tehokas keino. Kyllä niitä voiteitakin ja vaahtoja saa käyttää. Jotkut ihan tarkoitetut intiimialueille. B) :wave: =)
  10. C

    Käykö muita "teho" jumppauttamassa ilolihaksiaan?

    Olen kuullut näistä apulaitteista fysiojumpparin opastuksella harjoittelusta. Kuitenkin ihan hyvin on riittänyt geishakuulat ja niistä kokemusta monta-monta vuotta jo. B) :whistle:
  11. C

    Muuttaako toinen synnytys alakertaa yleensä enää? Jääkö "alakerta" samanlaiseks kun yhdenkin synnytyksen jälkeen?

    No ihan samaiset ajatukset mullakin :flower: Kuulat on tullut tavaksi :wave:
  12. C

    Miksi trimmaatte häpykarvat ja jos posliini, miten yleisillä paikoilla?

    Minulla on ja pysyy posliinip###u ja aivan oma tahto :wave: Käyn aivan normaalisti yleisissä saunoissa, työkavereiden kanssa saunailloissa, salin suihkutiloissa ja yms.. En mitenkään häpeä tai peittele alapäätäni karvattomuuteni takia. lapset kotona tietää ja hyväksyy minut tälläisenä :) :flower:
  13. C

    Hyvät ja toimivat geishakuulat?

    Kyllä näin se taitaapi olla :o Kannattaa hankkia ekaksi sellaiset "vertailupohja"-kuulat, ja sen jälkeen tietääkin jo mitä tarvitsee ;)
  14. C

    Luna-kuulat vs. Aquaflex-kuulat?????

    No minulla on tuollaiset Luna merkkisetkin kuulat. Ovat melko uusi hankinta, mutta olen kyllä tykännyt vaihtelun vuoksi pitää näitäkin. :saint: Ja molemmat samaan aikaan Instrun Vagitrim-kuulat myös löytyy, ja nekin on käytössä 2-3kpl kerralla. Siis nyt lihaskunnon ollessa kohdallaan niitä...
  15. C

    G: Miten ja millaiseksi siistit alapään karvasi

    No ei ne ihan 100% ole kadonnut, mutta melkein. Aloitin valoimpulssi (Dermaclear) hoidolla ja sen jälkeen pari kertaa on laseroitu ;) Riittää kerran kuukaudessa ne muutamat hajakarvat pinseteillä nyppäisten poistaa =)
  16. C

    alapää ja suonikohjut (?) :X

    Minulla oli häpyhuulissa, siis molemmissa sisähuulissa ja turposivat ihan mahdottoman isoksi ennen synnytystä :o Synnytyksen jälkeen kyllä hävisivät osittain. Nyt huulet ovat vaan tuplaisot mutta eivät vaivaa, tai ole kipeät onneksi. :|
  17. C

    Apu löytyi pieniin tasaisiin nänneihin.

    Niitä nännin suurentaja-pumppja saa myös seksikaupasta. ;)
  18. C

    smartballs treenikuulien käyttö raskauden aikana??

    Smartballsit oli minullakin silloin odutusajan ja heti taas synnytyksen jälkeen jatkoin reenailua. :whistle: Puhtaus on hyvin tärkeää tässä kuulien kanssa treenatessa, neuvolassa näin opastivat asiaa kysyessäni. Muuten ihan O.K: =)
  19. C

    paljasta pintaa

    Kivat teille!! :p Minulla nyt helppo homma kun ei enää karvat kasva. Muutama vuosi sitten kävin kosmetologin käsittelyssä otattamassa paikat lopullisesti karvattomaksi. ;) :wave:

Yhteistyössä