Joo Smartballsit tuli tänään postissa ja nyt pelkkää ongelmaa?

  • Viestiketjun aloittaja Ei yhtään kiva
  • Ensimmäinen viesti
keino löytyy(
Mulla on ihan sellaiset pienet ja mun mielestä aika painavat kuulat.
Mun ongelma on se että kun niissä ei ole narua niin en uskalla niitä enää käyttää.
En meinannut saada niitä pois.Menin jo ihan paniikkiin kun ajattelin joutuvani johonkin lääkäriin niitä poistamaan.
Kyykyssä ponnistaen sain ne kaivettua pois.

Enkä kyllä usko että kolme isoa (n. 4,5kg) lasta synnyttäneenä mun paikat voisi noin piukat olla.
Vaikka ukko niitä aina kehuukin ;)
Armas siskoni on fysioterapeutti ja joutuu työssään mm opastamaan lantiopohjaharjoittelua. Kun silloin aikoinani siirryin Smartballseista käyttämään pienempiä kuulia, niin hän neuvoi laittamaan alussa kuulat kondomiin. Kondomin suljin tiukasti liukkaalla lahja yms-narulla joka ei ime pöpöjä. Siihen sitten jää silmukka häpyhuulien ulkop. pois ottoa varten. Helppo ja hyvä vinkki.
 
Kysyin ja saa
[QUOTE="Tietämätön";22850331]Saako niitä käyttää, kun on kierukka?[/QUOTE]

Kysyin gynekologiltani kun oli lihaskunnon harjoittelusta kyse. Kuulemma kierukan kanssa ei estettä geishakuulien käyttöön. Kuitenkin hän (siis naispuolinen gyne) neuvoi valitsemaan kuulat joissa ei ole kovin ohut se väli-ulosvetolanka. Itselläni oli jo kuulat ostettu ja näissä on paksu päällystetty se yhdysnaru.
 
[QUOTE="Tietämätön";22850331]Saako niitä käyttää, kun on kierukka?[/QUOTE]

Ainakin Chardonna kierrukallisena (hormoni) käyttää kuulia ahkerastikin.
Liukastusta ei aina tarvitse kun tahtoo olla liikaa omasta takaakin. Pikkuhousunsuoja on vakio kun laitan kuulat paikoilleen. Mehut jää silleen sitten suojaan:saint:
 
oooon
[QUOTE="eee";22851807]Onko täällä ei-synnyttäneitä, jotka käyttäis noita kuulia?[/QUOTE]

Minulla nuo smartballsit ja en ole synnyttänyt. Ostin ne kun olin 18, siis 5 vuotta sitten. Tykkään niistä, ja poikafrendi tykkää kun lihaskunto on kohdallaan.
 

Yhteistyössä