Kaikki nuoret naiset posliineja?

  • Viestiketjun aloittaja Voi tsiisus
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja uimari:
Alkuperäinen kirjoittaja Boycot:
Alkuperäinen kirjoittaja uimari:
Mäkin oon ihmetellyt tätä. Käyn usein uimahallissa ja ihan tiirailemattakin näkee, kun monien naisten alapää on suoraan esillä. Mun mielestä ajeltu alapää ei ole kaunis, karvat peittävät mukavasti. Voihan ne bikinrajat ajalla, jos vaivaa..
No aika monen naisen maha on ruma röllykkä ja tissitkin roikkuu, milläs karvoituksella ne sitten peität pilaamasta toisten naisten suihkuhetkeä uimahallissa..?
Jepulis jep. Mutta kyllä ainakin minun mielestä alapää on intiimimpi ruumiinosa kuin maha tai tissit. Mutta mikäs siinä jos haluaa römpsäänsä julkisesti esitellä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei vaan nuoret ole posliineja vaan vanhat luonnostaan. Tällä palstalla joskus taannoin nuori selitti "häpeissään", että mummollani on posliini, kun olivat uimahallissa.

No sehän selvisi sitten, että karvat vähenee ajan myötä ja lopulta olemme posliineja kaikki.
Mulla ei alunperinkään ole mitään kauhiaa puskaa joten varmaan aika nopiaa sitten vanhana muutun posliiniksi.
 
Siis missä hemmetin uimahalleissa te käytte kun ne muka toisten tavarat on esillä aivan selvästi?!?!?! :eek: :eek: :eek: En mä ainakaan ole tälläästä huomannu uimahallissa. Tai sitten mä osaan vain olla kattomatta muitten römpsää...
 
Blue
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Siis missä hemmetin uimahalleissa te käytte kun ne muka toisten tavarat on esillä aivan selvästi?!?!?! :eek: :eek: :eek: En mä ainakaan ole tälläästä huomannu uimahallissa. Tai sitten mä osaan vain olla kattomatta muitten römpsää...
No kun pitää tuijottaa ja töllöttää ja tulla sit taivastelemaan heti tänne!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Nämä jotka sanoo, että kaikki näkyy sieltä alapäästä niin miksi ihmeessä te vahtaatte muitten alapäitä?! :eek: :eek: Mä olen käynyt monta kertaa uimahallissa enkä todellakaan vahtaa toisten alapäitä vaan sen verran olen häveliäs ja kohtelias etten vahtaa toisten värkkejä.

Taitaa nämä vahtaajat saada jotain kiksejä asiasta... :whistle: :whistle:
No ei tartte mitenkään julkeasti toljotta, vaan huomaan ohimennen naisvartalon kauneuden vaikka siellä saunatiloissa :wave: Ja tietysti kauniisti hoidettu (tai se kuuluisa posliini) korostaa huoliteltua tyyliä :flower:
Myös kauniit (ei tarkoita isot) rinnat saa katseen kääntymään vaistomaisesti :heart:
 
posliini on pop
No, itse olen taas uimahallissa ihmetellyt, että miksi ihmeessä joku tahtoo pitää moista rämevajaa. Posliini on paljon hygieenisempi, mukavampi ja nätimpi. Ja ei varmasti tarvitse kaikkien kaikkia karvoja ajella, mutta voisi edes sen verran miehiään ajatella, että sheisivat suurimman osan karvoista pois.
 
Rukoilijasirkka
Kun karvat ajaa pois, niin ei silti näytä pikkutytöltä. Eihän parran ajanut mieskään näytä pikkupojalta.

Karvojen ajaminen alapäästä on ihan ikivanha juttu, sitä tehtiin keskiajalla ihan yleisesti ja muinaisessa Egyptissäkin.

Ne on vaan karvoja, ihan kuin hiukset. Mikä siinä kauhistuttaa?
 
mamma 41v
Mua ällötti jo teini-ikäisenä punertavan väriset karvani, joten jo silloin valitsin posliinimuodin.

Miehenikin on hyväksynyt jo ensitapaamisesta alkaen minut karvattomana. Juurineen nyhtäminen ja valoimpulssihoito on saanut karvankasvuni lähes loppumaan, joten poistosta ei juuri vaivaa enää.
 
Tuosta suuseksihommasta jäi kiinnostamaan että monenko miehellä on posliini?
Saahan niitäkin karvoja suustaan sylkeä sitä mukaa kun lippasee, kuten joku niin hienosti tuolla aikaisemmin muotoili :D


JA mikä tehtävä tosiaan niillä karvoilla on? Ja mitä tehtävää se ajaa jos niitä jättää tuohon eteen?

Mä olen sillain osittain posliini, ja mun karvankasvu on kyllä sitä luokkaa että ottalampun kans sais olla gynekin asialla jos mä en tuolle majavalleni mitään tekis.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja uimari:
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:
Alkuperäinen kirjoittaja uimari:
Jepulis jep. Mutta kyllä ainakin minun mielestä alapää on intiimimpi ruumiinosa kuin maha tai tissit. Mutta mikäs siinä jos haluaa römpsäänsä julkisesti esitellä :D
Jos on seisoma-asennossa, niin eipä siitä paljon muuta näy kuin sitä samanlaista ihoa mitä muuallakin on. Sitten jos joku alkaisi saunassa oikein levittelemään niin siinä ei paljoa karvoitukset auttaisi.
Noinkohan. Ainakin mä olen nähnyt meidän hallissa sellaisia karvattomia alapäitä, että yöks. Ja kyllähän sieltä kaikki roikkuu esillä!
Ei mulla ainakaan roiku yhtään mitään, nätti viiva vaan...
 
Ajelen mutta en kaikkia
Mun mielestä täysin karvaton toosa on ruman näköinen, vähintään semmoinen vauhtiraita olisi hyvä olla. Voihan sen ajella täysin karvattomaksi sieltä reiän ja jne luota mutta jättää niitä karvoja ainakin siihen kummulle.Täysin karvaton pimppa on pikkutytöillä, ei sovi mielestäni aikuiselle naiselle.
 
Ohis
Mua ei haittaa kenenkään posliini. Mutta se ärsyttää, että mun kasvani häiritsevät muita. Eiköhän nyt jokainen saa antaa alapäänsä olla sellainen kuin se on? Ja jos mun mieheni ei kestäisi karvoitusta, niin eiköhän tuo olisi jo vaihtanut maisemaa moneen kertaan...
 
molemmat
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Tuosta suuseksihommasta jäi kiinnostamaan että monenko miehellä on posliini?
Saahan niitäkin karvoja suustaan sylkeä sitä mukaa kun lippasee, kuten joku niin hienosti tuolla aikaisemmin muotoili :D


JA mikä tehtävä tosiaan niillä karvoilla on? Ja mitä tehtävää se ajaa jos niitä jättää tuohon eteen?

Mä olen sillain osittain posliini, ja mun karvankasvu on kyllä sitä luokkaa että ottalampun kans sais olla gynekin asialla jos mä en tuolle majavalleni mitään tekis.
Armas miehenikin ajelee aina joskus kaikki karvansa sieltä. Nyt tosin menny muutama kuukausi posliinina. Hänellä ei ehdi kuin pieni sänki kun jo taas on ajellu. Minusta ihan jees.
 

Yhteistyössä