Muuttaako toinen synnytys alakertaa yleensä enää? Jääkö "alakerta" samanlaiseks kun yhdenkin synnytyksen jälkeen?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
jos mun mies on rehellinen niin tavara on samanlainen kun ennenkin. tai esikoiseni jälkeen,ennen sitähän miehenikanssa ei ollakkaan oltu "silleen" :D
koskaan ei oo tullu valituksia.
oon kyllä treenannut alapäätä,edelleen jokapäivä. se ehkä auttanee asiaan.
 
miiuli
ekan jälkeen alapää oli muutaman kuukauden ihan tohjona, toisen jälkeen kunnossa jo muutamassa viikossa. muutoksia ei tullut toisen syntymästä, kyllä ne ekasta tuli :/
nyt kohta vuosi viimeisestä synnytyksestä, enkä osaa sanoa onko alapää nyt mitenkään sen ihmeempi kuin ennekään synnytyksiä.
 
nou hätä
Kolmannen synnytyksen jälkeen paikat ihan entisellään. Tiukkuutta olen treenannut geishakuulien kanssa jo ekasta alkaen. Emättimen aukko jotenkin "avonaisempi", mutta edelleen sieltä sisältä saan ne lihakset puristelemaan tahtoni mukaan.
 
Hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Alkuperäinen kirjoittaja bbb:
no kuule ei muuta.takana 4 synnytystä ja kireempi ku ennen lapsia ilman jumppaa.
peesi tähän paitsi vasta kaks synnytystä takana mut impeydyn varmaan uudestaan:D
Kyllä mä kuitenkin treenaisin vaikka ois millainen, siellä kun kuitenkin on lihaksia.
 
tiukennusta
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
jos mun mies on rehellinen niin tavara on samanlainen kun ennenkin. tai esikoiseni jälkeen,ennen sitähän miehenikanssa ei ollakkaan oltu "silleen" :D
koskaan ei oo tullu valituksia.
oon kyllä treenannut alapäätä,edelleen jokapäivä. se ehkä auttanee asiaan.

Miten te jaksatte/-muistatte sen treenin??
Olisko ne kuulat hyvä keino?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti-Kengu:
Hyvin jaksaa ja muistaa treenata lihaksiaan.Kuulat tai pallot toki voi olla apuna.
Niin ja jos mun mies on rehellinen,niin ei mun paikat ole löystynyt.Olen saanut synnytyksen jälkeen paikat tiukaks joka kerta =)
No ihan samaiset ajatukset mullakin :flower:

Kuulat on tullut tavaksi :wave:
 
vieras
No mulla ainakin kyllä ikä ja 3 synnytystä ovat omat selkeät jälkensä jättäneet, ei takuulla ole paikat ennallaan. hienoa, jos tosiaan kaikilla muilla ovat paikat kireämmät kuin ennen synnytyksiä... vaikea uskoa. Toisenlaisiakin kertomuksia kyllä kuulee.
 
ihmetellen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mulla ainakin kyllä ikä ja 3 synnytystä ovat omat selkeät jälkensä jättäneet, ei takuulla ole paikat ennallaan. hienoa, jos tosiaan kaikilla muilla ovat paikat kireämmät kuin ennen synnytyksiä... vaikea uskoa. Toisenlaisiakin kertomuksia kyllä kuulee.
Minäkin hieman epäilen näitä,,,,,
Toisaalta olen nyt vasta alkanu oikein tosissani tekemään sitä alapään treeniä. Kai ne kuulatkin pitäis hankkia ::?
 
Rukoilijasirkka
Ekasta jäi aika iso arpi ja tokasta ei mitään. Tokan jälkeen paranin nopeemmin kaikin puolin. Olin tehnyt koko raskausajan lantionpohjan lihaksia edellisestä kokemuksesta viisastuneena.
 
Sinkkuäiti
Ekasta synnytyksestä palautuminen hitaampaa, jos tehty välilihan leikkaus. Toisessa ei yleensä tehdä.

Minäkin vannon kuulien nimeen, baarista bongattu nuorimies ihmetteli ääneen, miten mulla oli tiukempi kuin hänen 17v ex-tyttöystävällä. :D Hämmästys ja hölmistys oli niin aito, että tuskin huijasi.
 
Sinkkuäiti
Edellisellä oli siis tarkoitus selittää, että paikat voi tulla treenin myötä entistä ehommiksi, 17v joka ei ole ikinä treenannut voi olla heikommat lantionpohjan lihakset kuin äidillä, joka on treenannut pari-kolme vuotta.
 
3:tta odottava
Alkuperäinen kirjoittaja Sinkkuäiti :
Edellisellä oli siis tarkoitus selittää, että paikat voi tulla treenin myötä entistä ehommiksi, 17v joka ei ole ikinä treenannut voi olla heikommat lantionpohjan lihakset kuin äidillä, joka on treenannut pari-kolme vuotta.
Olen kuullut samantapaista exältäni hänen nuoruusvuosilta. Ne teini-blondit ym bimbot ei ollutkaan yleensä sängyssä mitään. Ja miehelläni ei mikään keskivertoa pienempi vehje..
Tutustuin jo 18 ikäisenä lihastreeniin äidin kuulia #lainaamalla#. Sen jälkeen on tullut elämäntavaksi se treenaus. Paikat on piukkana ja lihaksia osaan supistella vaikka kesken aktin. Kiitos kuula-treenin!
 

Yhteistyössä