Käykö muita "teho" jumppauttamassa ilolihaksiaan?

Eli siis tarkoitan esim fysioterapeutilla?

Mä käyn yksityisellä suht säännöllisesti ja muuten kuulia käytän,ihan hyviä tuloksia tullut,olen tosi tyytyväinen! (ja mies tietty..)

Sellasen laitteen millä fysioterapeutti jumppautaa lantiopohjan lihaksia kun sais itselleen kotiin,niin hyvä ois! :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.04.2006 klo 00:08 härski Hilda kirjoitti:
No ilman muuta! Käytkö sinäkin siellä Jaken jumppakoulussa? On muuten nasta mesta ja upea ohjaaja. Antaa todella SYVÄLLISTÄ ohjausta.
ookkeiii... et oo ilmeisesti kuullut että fysioterapeutitkin telkee asiakkailleen lantioipohjalihas jumppaa,tosin ei kuulilla,vaan siihen on olemassa ihan oman laite...käyppä vaikka kurkkuu silikonitietosivuilta,muistaakseni siellä oli jotain juttua tuosta fysioterapeuttisesta jumpasta! =)

on muuten tehokkaampaa kun kuulilla! ;)
 
vieras edelleen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.04.2006 klo 11:16 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.04.2006 klo 00:08 härski Hilda kirjoitti:
No ilman muuta! Käytkö sinäkin siellä Jaken jumppakoulussa? On muuten nasta mesta ja upea ohjaaja. Antaa todella SYVÄLLISTÄ ohjausta.
ookkeiii... et oo ilmeisesti kuullut että fysioterapeutitkin telkee asiakkailleen lantioipohjalihas jumppaa,tosin ei kuulilla,vaan siihen on olemassa ihan oman laite...käyppä vaikka kurkkuu silikonitietosivuilta,muistaakseni siellä oli jotain juttua tuosta fysioterapeuttisesta jumpasta! =)

on muuten tehokkaampaa kun kuulilla! ;)
SORRY! pikkasen tuli kirjoitusvirheitä..."telkee" kurkkuu" ym..

(tekee,kurkkaa..kuuluis oikeesti lukee :LOL: )
 
Nainen
Minä en oikein kehtaisi mennä fysioterapeutille levittelemään... eikös sinne saa lähetteen, jos on vähän pahempia ongelmia? Vai onko niitä joitain yksityisjumppareita, joille voi mennä muutenkin?

Kyllä perusjumpalla saa itsensä kuntoon, jos ei ole pahempia ongelmia. Vaikka kyllä siltä fysiopterapeutilta varmasti hyviä vinkkejä saisi...
 
En käy, mutta olen ajatellut, että pitäisi kyllä käydä. Ajattelen niin, että tuskin siellä tarvii oikein urakalla käydä kun ei ole esim. virtsan karkailua tai muuta vaivaa, mutta haluaisin, että jumppari tarkistaa, että esim. teen jumppaliikkeet oikein ja neuvoo vaikka juuri mulle sopivan jumppaohjelman.
 
Kyllä fysioterapeutilla voi käydä,vaikka lihakset olisi tosi hyvässä kunnossa,sieltähän saa vaan lisäyksenä tehojumppaa,ja lihasten kuntokartoitusta. ;)

Tietty jos lihakset tosi surkeessa kunnossa,ja on esim. virtsankarkailua,niin silloin saattaa lääkäri tai gyne kirjoittaa lähetteen fysioterapeutille.

Itse olen jo kauan treenannut sekä kuulilla että ilman,mutta eipä ole pahaksi ollut kun sääännöllisesti käyn fysioterapeutilla,niin ja tosiaan se "vekotin" millä siellä jumpataan on tehokaampi kuin kuulat,tosin myös kuulilla saa hyviä tuloksia!

Tää on tätä,kun mikään ei riitä... :whistle: :D
 

Yhteistyössä