Hakutulokset

  1. K

    Mirena kierukka ja paino? Kellään positiivista sanottavaa??

    itellä on mirena ja kaikki sekasin. vuodon pituus mitä sattuu ja kipua sekä langat häveyksissä. No mut se on tapaus kohtaista. Tässä yksi näkökulma kierukasta. Ja kaikkien ymmärretyksi että tälläistä ei ole kaikilla.
  2. K

    Suuttuisiko miehesi jos "jäisit kiinni" itsetyydytyksestä?

    en suuttiuisi. Voihan se mieskin yllättää naisen tyydyttäämässä itseään.
  3. K

    entä jos en vaa enää jaksa))

    oletko perheellinen?
  4. K

    Oon niin rikki, väsyny ja mitä tahansa. Antakaa tulla, olen hiprakassa ja vauva nukkumassa

    et sinä huono äiti ole! Olet vain väsynyt ja syy siihen on että sinä hoidat lasta eniten ja mies ei. tiedän tunteen mulla on ollut sama juttu. onneksi se helpottaa kun lapsi kasvaa. Itselläni on kolme lasta ensimmäistä imetin 3 viikkoa ja siihen loppu maidon tulo ja kahta seuraavaa en ole...
  5. K

    Voiko olla narttukissalle jotain haittaa siitä et poikakisu panee sitä jatkuvasti

    Jos poikakissa leikattu ei hätää. jos ei niin onnea perheenlisäyksestä
  6. K

    Viettekö toisen lapsen päiväkotiin, jos toinen on kipeä?

    No voisin sanoa sinustakin että huono äiti! Itse en maksa päivähoitomaksuja kun olen työmarkinatuella ja opiskelen kotona joka päivä puol yhdeksästä neljään asti.
  7. K

    Tietosuoja

    jokaisella henkilö kunnalla on omat tunnukset sinne potilastietoihin, kyllä ne siitä kiinni jää. sairaan hoitajat eivät saa sinne mennä huvikseen kattomaan ei edes lääkäri.
  8. K

    Viettekö toisen lapsen päiväkotiin, jos toinen on kipeä?

    No jokainen tekee tyylillään tään homman :)
  9. K

    Tietosuoja

    Kenenkään potilastietoja ei saa mennä lukemaan se on vakava rikos. Muistelin että ainoastaan hoitava lääkäri voi katsoa silloin tietoja kun on hoitamassa potilasta. Tee rikosilmoitus!
  10. K

    Viettekö toisen lapsen päiväkotiin, jos toinen on kipeä?

    Kyllä minä vien terveen lapsen hoitoon. Ei terveellä lapsella ole mitään estettä siihen. Ja sit tuli mieleen että molemmista lapsista maksetaan hoitomaksu, ei sitä huvikseen makseta tyhjästä.
  11. K

    Mies elättää mielellään mua koska saa siitä mut palkaksi!

    no nyt lemahtaa ja pahasti
  12. K

    Mä en tuu raskaaksi ja kuopus täyttää kolme!!! Mä en halua työkkäriin!

    mene oma ehtoiseen opiskeluun ja vaikka monimuoto opiskeluna. Siltä ajalta saat työmarkinatuen ja ylläpitokorvauksen ja ehkä vielä työlistämistukea melkein viis euroa päivälle 200 päivän ajan. oma ehtoista opiskelu tuetaan työmarkkinatuella 2 vuotta.
  13. K

    Onko kukaan onnistunut laihduttamaan vaikka syö thyroxiania jai abilifyä?

    pikku hiljaa se alkaa vaikuttamaan aineenvaihduntaan silti pitää liikkua ja syödä terveellisesti. thyroxin palauttaa vain aineenvahdunnan tasaiseksi.
  14. K

    Onko kukaan onnistunut laihduttamaan vaikka syö thyroxiania jai abilifyä?

    thyroxin on kilpirauhasen vajaatoimintaan määrätty lääke.
  15. K

    Toimiko tukiperhe tässä asiassa oikein?

    Tukiperhe ei kyllä ole toiminut oikein. kyllä asiasta olisi pitänyt ilmoittaa ajoissa jos on onkelmia. Miusta niille ei enää yhtään tukilasta kerta valehdellaan että kaikki on hyvin vaikka ei olevinaan olekkaan. Kyllä niitä hyviäkin tukiperheitä on. Jos se ei vaan tykännyt teidän lapsista vaikka...
  16. K

    toimiko naapurin emäntä mielestänne oikein?(lasten riita)

    ne on niitä vapaankasvatus lapsia joita ei komenneta ne saa siitä estoja.
  17. K

    Sattuiko repeäminen/eppari (synnytyksessä)

    jos repeää niin ei ne tiiä sitä ennalta että repeät ja jos joutuu leikkaa niin silloin ne puuduttaa.
  18. K

    Sattuiko repeäminen/eppari (synnytyksessä)

    jos kerta pelkäät niin älä tee lapsia.
  19. K

    Sattuiko repeäminen/eppari (synnytyksessä)

    ei se puuduttaminen tunnu pahasti kun jo muutenkin on paikka vähän kipeenä.

Yhteistyössä