voiskos joku kertoo mikä tässä nyt mättää...?!

  • Viestiketjun aloittaja "siru"
  • Ensimmäinen viesti
"siru"
menee vaan hermo tuon miehen kanssa! nyt ollut jo viime viikosta asti tosi vihainen ja ilkeä mulle sekä myös meidän lapsille,enkä taida enää pystyä ymmärtämään saatikka sitten jaksamaan sitä!tekee töissä pitkiä päiviä,joten silloin munkin päivät venyvät täällä kotosalla kolmen lapsen kanssa ja kaipaa välillä sitä omaa aikaa,jota ei sitten liiemmilti jää...koiratkin jonkun pitäisi lenkkeilyttää ja olen sitten illalla jo niin väsynyt että enää vaan jaksa ja taas seuraavana päivänä sama alkaa alusta! mies taas ei ymmärrä sitä ja puhelee vaan että HÄNEN työt ja HÄNEN elämänsä ja HÄNEN tavaransa jne. mistä tuollainen outo vihaisuus voi olla peräisin? en uskalla edes päivisin soittaa töihin miehelleni ettei hänen tarvitse siitä sitten kotona raivota.mitä ihmettä voin tehdä enää? kaiken olen yrittänyt miehen mieliksi tehdä,mutta mikään ei vain tunnu hänelle riittävän! tuntuu vain etten enää tunne koko miestä..
 
annanmanna
Varmaan stressi. Ja sitten kun päivän odottaa miestä kotiin niin paineet yhteiseen oloon vaan kasvaa. Mulla ei siippa ainakaan osaa kertoa stressistä vaan ärsyilee vaan ja siihen kun lisää vielä omat väsymykset niin jo on sota käynnissä. Tsemppiä!
 
Paineita töissä?

Olen myös lasten kanssa kotona ja miehellä on melko iltapainotteista työtä,päivän ärsyttävin hetki on se kun toinen tulee töistä.Välillä on päiviä jolloin tekisi mieli kiljuen mennä samalla ovenavauksella ulos vähän saamaan omaa aikaa ja toisaalta toinen on väsynyt ja nälkäinen.Pyrin aina antamaan pienen hengähdyshetken miehelle,syö rauhassa yms sen jälkeen laitetaan muksut yhdessä nukkumaan.Tarvitsen itsekkin töissä ollessani pienen nollaushetken töiden jälkeen.

Vaikka mikä harmittaisikin niin ei sitä silti tuolla tavalla perheeseen saisi purkaa.: /
 
"siru"
[QUOTE="hhh";23927317]Menet töihin?[/QUOTE]

vaikka menisin töihin,olisin silti oman ajan puutteessa,kun töistä tullessani kaikki hommat ja lastenhoito olis mun vastuullani kuitenkin.ja mies jokatapauksessa tekisi pitkiä päiviä ja mun alan työstä saisin samn verran käteen rahaa kuin nytkin ollessani kotona,en ole siksi pitänyt sillä mitään kiirettä! kiitos ehdotuksestasi kuitenkin!
 
"vieras"
no saisitko teille lapsenlikkaa joskus?
Vaikka rahalla? Se meinaan rauhottaa kummasti, kun saa vaikka siivota RAUHASSA. Tai vaikka vain piereskelisi tunnin kun joku katsoo lasten perään pihalla.

Mies tarvii vähemmän töitä ja sinä tarviit omaa aikaa.
 

Yhteistyössä