Voiko olla narttukissalle jotain haittaa siitä et poikakisu panee sitä jatkuvasti

  • Viestiketjun aloittaja Roooootj
  • Ensimmäinen viesti
Meillä leikattu poikakissa pökki aina kiimassa olevaa (leikkamatonta) narttua.

Ei siitä ollut haittaa kun omille korville,
siis voi järkytys mitä metakkaa ne pitää touhutessaan :O
Öisin siihen oli varsinkin tosi kiva herätä,
se mouruaminen on niin rajan takaa tulevan kuulosta et hyi helv....
 
[QUOTE="Aapee";27320513]Kiitos onnitteluista, sitä tässä nyt vähän halutaankin :)

Mietin vain, että pitäiskö yöksi erottaa kissat, ettei ne koko yötä hässi[/QUOTE]

Miksi haluatte pentuja? Kissoja on niin saatanasti löytöeläinkodeissakin odottamassa uutta kotia, idioottimaista laittaa uusia sikiämään..
 
dah
[QUOTE="Aapee";27320513]Kiitos onnitteluista, sitä tässä nyt vähän halutaankin :)

Mietin vain, että pitäiskö yöksi erottaa kissat, ettei ne koko yötä hässi[/QUOTE]

Onko sinulla aivoja laisinkaan?
 
[QUOTE="Aapee";27320513]Kiitos onnitteluista, sitä tässä nyt vähän halutaankin :)

Mietin vain, että pitäiskö yöksi erottaa kissat, ettei ne koko yötä hässi[/QUOTE]

No jos te haluatte kissanpoikia niin sithän se on kai hyvä vaan. Eiköhän se narttukissa osaa sen torjua jos alkaa kyllästyyn.
 
"Aapee"
Olen lisääntynyt, vaikka orpoja ja kodittomia lapsia on maailma täynnä.

Ootko itse lisääntynyt? Melkeen suosittelen adoptoimaan..

Onko sulla itselläs aivoja ollenkaan? Et tiedä mikä kissa meillä on ja miksi ja kuka sille haluaa pennut ja silti tuut aukomaan päätäs
 
dah
[QUOTE="Aapee";27320578]Olen lisääntynyt, vaikka orpoja ja kodittomia lapsia on maailma täynnä.

Ootko itse lisääntynyt? Melkeen suosittelen adoptoimaan..

Onko sulla itselläs aivoja ollenkaan? Et tiedä mikä kissa meillä on ja miksi ja kuka sille haluaa pennut ja silti tuut aukomaan päätäs[/QUOTE]

Lisää tampioita siis kasvamassa.
 
dah itelles
No joo on kyllä kans ite aika idiootti kun tulee tänne aukomaan vaikkei tiedä yhtään mikä on tilanne, ootko dah koskaan kuullut vaikka rotukissoista?? jos ei oo muuta elämää ku nettipalstoilla v"ittuilu niin eikai sille mitään sitten voi..
 
  • Tykkää
Reactions: SuzieQ.
dah
No joo on kyllä kans ite aika idiootti kun tulee tänne aukomaan vaikkei tiedä yhtään mikä on tilanne, ootko dah koskaan kuullut vaikka rotukissoista?? jos ei oo muuta elämää ku nettipalstoilla v"ittuilu niin eikai sille mitään sitten voi..
Ei mulla tietenkään ole muuta elämää. Onneksi te pöljät annatte minulle sisältöä olemalla juuri noin ääliöitä.

Niillä nauruilla, joita teistä saan, minä elän vähintään 200-vuotiaaksi mikäli sanonta pitää paikkansa.
 
dah
[QUOTE="Aapee";27320594]Joo, ei tää käy ihan täysillä...

Jo on paska huumorintaju jos tällaisesta aloituksesta nauraa itsensä kipeäksi :D[/QUOTE]

Nauran sinulle, en aloituksellesi
 
mut
[QUOTE="Aapee";27320513]Kiitos onnitteluista, sitä tässä nyt vähän halutaankin :)

Mietin vain, että pitäiskö yöksi erottaa kissat, ettei ne koko yötä hässi[/QUOTE]

Olisi julmaa erottaa rakastunut pari.
 

Yhteistyössä