Mies elättää mielellään mua koska saa siitä mut palkaksi!

  • Viestiketjun aloittaja marikaaa
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
No jaa, en viittisi aivan nollatuloilla kotona olla, opiskelee tässä sivussa samalla niin saa edes ansiosidonnaisen ja kun opiskelee monimuotona, ei tarvi edes paljon koulun penkkiä kuluttaa.
 
"Neith"
jaa, miehelläni on mut vaikka ei siitä lystistä joudu maksamaan, ehkä kivempi niin
kun molemmat tienaa ja molemmat vastaa perheen elatuksesta ja hoitamisesta niin suhteessa ollaan enemmän tasavertaisia
lisäksi mun elämä on turvatumpi kun otan vastuun itsestäni ja tulevaisuudestani enkä ole riippuvainen toisen tuloista
 
"vieras"
Hyvähän se on tuossa elämäntilanteessa, toki varmaan saat myös normaalit äitiyspäivärahat tai kotihoidontuet. Se ongelma, mikä tuossa on,että olet riippuvainen miehesi tuloista. Mitä jos tulee ero tai mies kuolee? Tai joutuu työttömäksi? Aina kannattaa miettiä myös pahan päivän varalta asioita.
 
Kyllä mies minua tarvittaessa elättää, mutta myös minä häntä. Pyrin kuitenkin hankkimaan itsekin tuloja, sillä en ole maksullinen nainen. Ei miehen tarvitse minulle maksaa, että rakastan häntä ja olen hänen vaimonsa. En edes halua elää mieheni rahoilla, vaan ansaita itse. Perheen kuluista molemmat maksaa osuutensa, omat kulut molemmat itse.
 
Se rakastaa mua ja on kiitollinen että on saanut näin ihanan vaimon. <3 Mahdatte olla aika paskoja akkoja jos ei miehenne teitä elätä edes omien lapsien takia.
Eli se sun miehes rakastaa niitä lapsiaan niin paljon että on valmis siinä sivussa sutkin elättämään? Ettei lasten tarvitse mennä päiväkotiin.

Vai elättäisikö sun miehes sut silloinkin mukisematta jos teillä ei olisi lapsia ja haluaisit vaan olla kotona tekemättä mitään?
 

Yhteistyössä