Hakutulokset

1. A

Hei, Vilma täällä!

Moi!! Onpas mukava "nähdä" teitä täällä. Kiva kun Susa sinäkin viitsit meitä käydä katsomassa, ihan uskomattoman upeat viikot sinulla jo! Tutulta kuulostaa Vilman ajatukset, sillä minäkin olen hoitotauolla (ja täytyy sanoa että hyvää tekee). Mitenkäs teidän rakennusprojeksti etenee? Olo on...
  2. A

Kuulumisia!

Olen pahoillani Vilma. Tiedän täsmälleen miltä sinusta tuntuu. Veritesti näytti mulle puhdasta negaa, joten se siitä toivosta sitten. Olen sisältä ihan rikki, vaikka yritin valmistautua tähän. Samalla uskoin, toivoin ja luotin niin kovasti "viimeiseen mahdollisuuteen", ja luulin että sinne asti...
  3. A

Kuulumisia!

Moi =) Ihanaa kuulla, että Susalla ja pikkuisella on kaikki hyvin ja Vilmallakin on kaikki syyt olla hyvillä mielin näin joulun alla. Ja miksipä ei, sillä joulu on ihmeiden aikaa ja kaikkea voi sattua ja tapahtua... Eiköhän oteta Vilma tuosta Susan vinkistä vaarin, kanneta kortemme kekoon ja...
  4. A

Kuulumisia!

Moi, ihan pikaisesti olin täällä lukemassa, mutta nyt huvittaa ja on pakko kommentoida... Ollaan Vilma samassa tahdissa taas. Mulla on tänään kp 1 ja piikit alkaa huomenna, eli pistellään yhdessä... Mitä Susalle? toiveikkaana uudessa kierrossa, Annimari
  5. A

Kuulumisia!

Moi, kiva kuulla susta Vilma! Harmi että sunkin elimistö kovasti tuntuu hidastavan hoitojen etenemistä, mutta onneksi pääset pian gynelle. Tulehan sitten kertomaan miten käy. Missä Susa luuraa? Joko olet varannut ekan ultran? Tänne ei kp 1 ole vieläkään tullut, mutta pientä tihkua on ollut jo...
  6. A

Hän voisi olla lapseni

Jaksamista sinulle arkipäivän koettelemuksiin ja sydämen pohjasta toivon sinulle voimia kantaa lapsettomuuden taakkaa mukanasi joka hetki. :hug:
  7. A

Kuulumisia!

Moi. Koita relata Susa, vaikka se onkin varmaan mahdotonta kun on niin innoissaan. Kyllä siellä varmasti kyydissä ollaan, varmaan itu vaan testailee mamman hermoja ;-) Täällä ollaan samoissa fiiliksissä Vilman kanssa, eli odotellaan vaan kun ei muuta voi. Hoidot saattaa siksi siirtyä ensi...
  8. A

Kuulumisia!

Sydämelliset onnittelut sinulle Susa! Aivan kertakaikkiaan upea juttu, ihan tulee tippa linssiin myötätuntoilosta. Tulethan kertomaan raskauskuulumisia myös meille? Annimari
  9. A

Kuulumisia!

Moi. Onnittelut Ellille plussasta, toivotaan että kaikki sujuu onnellisesti loppuun saakka. Onko Susa sulla mitään oireita? Vilma, oletko sinä jo testannut, eikö testipäiväsi ole jo ollut aikoja sitten? Pidän peukkuja! Mulla oli virallinen testipäivä perjantaina ja miinusta tuli, koko...
  10. A

Kuulumisia!

Morjensta. Kiva "nähdä" teitä! Tässä kierrossa ei ole ollut lainkaan sitä viime kierron kutinaa ja jännitystä, kun olosuhteet oviksen aikaan oli niin epäedulliset. Eli välikiertofiilikset niinkuin Vilmallakin. PMS on myös täällä eli uuden kierron uusi yritys voinee olla jo ensi viikolla tai...
  11. A

Onko inssiin menijöitä ens vkol?

Kiitos Emilia tsempistä, joka loi toivoa, vaikka meinaakin tulla uskonpuute tähän touhuun! Tämä hoitorumba on tympässyt ja masentanut nyt kunnolla. Perjantain ultrassa munis oli 18 mm ja limakalvo liian ohut ja siittiöt lähes toivottomat, eli ei hyvä tilanne. Oviksesta ei ole ollut edellenkään...
  12. A

Inssi lokakuussa

Huomenta, täällä yksi lokakuun inssiläinen. Oon pikkusen teitä jäljessä sillä inssi tehtiin toissapäivänä. Monesko piinapäivä teillä? Onkos mitään oireita? terv. Annimari pp2
  13. A

Moi! Pitkästä aikaa täällä. Kuulostaa niin tutulta nuo Vilman epätoivoisuuden tuntemukset ja Susan toiveet kevätvauvasta. Alkukierto on niin masentavaa aikaa, että ei meinaa jaksaa mitään. Nyt taas vähän piristää kun saa odotella uutta inssiä, joka siis lienee jo perjantaina. Huomisessa...
  14. A

Moimoi! Harmi kun Vilmalla menee ovis nyt huti. Mutta siittiöthän elävät viikon, joten toivoa on... Piikit on ihan iisejä, huono puoli on se hinta, hyvä puoli parantunut raskauden mahdollisuus. Korvauskatto on tosiaankin 600 ?/ kalenterivuosi, itselläni umpeutui jo kesällä, jolloin kelalta tuli...
  15. A

Hei vaan, niinhän siinä sitten kävi että kunnon lorina alkoi eilen illalla. Se mun plussaviiva himmeni himmenemistään koko viikon ajan, joten epäilys sen uudelleenvahvenemiseen oli suuri mutta toiveet olivat vieläkin suuremmat. Suuremmat kuin koskaan ennen ja pettymys sen mukainen. "Onhan...
  16. A

Voi itku teidän puolesta. :( On se niin typerää tuo inssi kun täytyy kärsiä, jännittää, elää toivossa ja maksaa, mutta tuloksesta ei ole mitään takuuta. Jos esim. jos menis kampaajalle ja ottais permiksen, maksais satasen eikä saisikaan kikkuroita päähänsä, niin itku tulis siinäkin. Koska...
  17. A

Susaaaaa! Mitä kuuluu? nimim. utelias
  18. A

Voi harmi Vilma sun negaa, mutta eipäs harmitella enempää ennen kuin lorisee. Susa, tulethan kertomaan heti aamulla mitä testi näyttää? Olet kyllä harvinaisen maltillinen ja järkevä testaaja. Olisipa niin kiva kuulla hyviä uutisia. Nolottaa tunnustaa, mutta mä tein aamulla kolme (!) testiä...
  19. A

Mun käsittääkseni 14 päivää oviksesta voi testata riippumatta kiertopäivästä, koska HCG:tä alkaa tulla kun alkio kiinnittyy, joka taas riippuu oviksesta eikä kp 1:stä. Tosin joskus HCG näkyy vasta oviksen jälkeen 16.pv tai myöhemminkin. Toi 14 pv oviksen ja menkkojen välillä on lähes vakio...
  20. A

Pääsisitkö Vilma verikokeeseen tk:een? Tulisi varmuus, kun menkat on jo myöhässä niin monta päivää ja testikin lupailee jo =)

Yhteistyössä