Kuulumisia!

Elli, joko oot testaillu? Vai oletko hieman kärsivällisempää sorttia kuin meikäläinen joka testaa testaamisen perään vaikka ei olis myöhässäkään vielä.. (tai mistäs sitä näillä kierroilla tietää onko myöhässä vaiko ei) ..ja tuijottaa testiä, mieskin sano jo että ei se viiva sillä tuijottelemisella tuu. No ei tuu ei, se on kyllä huomattu :D

Susallakin alkaa oleen jo jännät paikat kohtapuoliin. Tosin sä näytät olevan aika rauhallista sorttia, mikä on vaan valttia tässä pelissä :flower: Tiedän sun tunteen kun kattelee vierestä niitä isomahaisia äityleitä jotka kilvan kertoo tuntemuksiaan raskaana olosta. Ei oo helppoa.

Eilen kävi meillä kaupassa varas (olen siis kaupassa töissä :) ) joka oli kertonu että pöllii tavaraa kaverilleen jolla ei oo rahaa ostaa ruokaa saatika käydä varastamassa ruokaa koska jos se jäis kiinni niin siltä otettais lapsi pois!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! \|O \|O \|O Voihan vee, jos oisin ollu paikan päällä olisin antanut tulla täydeltä!! Että rupes sappi kiehumaan kun kuulin asiasta. Tää maailma on niin epäreilu, se on kyllä tullu huomattua jo ajat sitten..

No mutta täällä sappi kiehuu, joten selviä pms-oireita on edelleen =)

Palataan, ja toivottavasti hieman ilosemmalla mielellä.

Ai niin, oireita ei edelleenkään oo kummosempia. Vähän mahaa nipistelee sillon tällön mutta ei paljon. Ja tosiaan luulen että tissit on kohta kipeet kun puristelen niitä jatkuvasti. Sekin on musta kummallista että MINÄ puristelen niitä eikä esim armas mieheni :) Täytyy vissiin illalla antaa sille tehtävä :whistle:

elli777
tänä aamuna testasin ja plussasin :heart: :heart: , en voi oikein ymmärtää koko juttua enkä uskalla hirveesti tuulettaakaan vielä, kun viimeeksikin meni kesken, mutta liihottelen täällä himassa onneni kukkuloilla (varpaat tuskin hipoo maata).
Vilma jokos sä testasit?

Susa71
..tulin kurkkimaan taas kirjoituksia/kuulumisia,huomasin että joku toinenkin susa kirjoitteli tuolla,joten vaihdoin nyt itseni Susa71:ksi,jos vaan muistaisin sen...
Mitäs testit näyttää?Itse testaan vasta loppuviikosta,jos sitten enää tarvitsee!?Mukavaa pyhää!

Moi.

Onnittelut Ellille plussasta, toivotaan että kaikki sujuu onnellisesti loppuun saakka. Onko Susa sulla mitään oireita? Vilma, oletko sinä jo testannut, eikö testipäiväsi ole jo ollut aikoja sitten? Pidän peukkuja!

Mulla oli virallinen testipäivä perjantaina ja miinusta tuli, koko kierrossa ei ole ollut yhtään mitään oireita, vaikka kuinka on rintoja puristellut ;-) Vuoto pysyttelee poissa, ei edes mitään pms-oireita ole vielä. Tylsää tämä odottelu. Tulis nyt jo se vuoto niin olisi taas toivoa.

Näyttäis vähän siltä että "vanha inssikolmikko" on taas jäljellä ja samassa rytmissä kuukautisiaan (tai niiden poisjääntiä) odottelemassa. Pidetään peukkuja että nyt tulis tärppejä!

Annimari

Hei vaan kaikille! Ja onnea Elli!! :flower:
Täälläpä testailtiin eilen ja negaa tuli niin että paukahti. Voihan *#%&! Minkään valtakunnan oireita ei enää oo, eli menkatkin on tipotiessään taas vaihteeksi (puhumattakaan siitä kuuluisasta toisesta viivasta). Kyllähän se olis pitäny arvata että niistä kuumista aalloista ei hyvää seuraa.

Kaikki se positiivisuus mitä aikasemmin etes vähän oli, on kadoksissa. Saa nähdä mistä sen taas löytää, vai löytääkö enää mistään. :(

Mitä kuuluu muille testailijoille?

Kiva kuulla teistä,vaikka ei mukavia uutisia ollutkaan!
Turha kai enää sanoa että älkää vielä huolestuko ennekuin lorisee?Mulla ei kanssa kummempia oireita,odotellaan täälki vaan.Mä oon aina ollut aika "hikoilija",mutta tällä viikolla ollut jotenki runsaampaa,inhottaa kun pikku matkan kävelet niin selkä märkä...liekö unettomuus(tällä hetkellä se kausi menneillään)/ahdistus/kiihtymys syynä,kilpirauhanen,"vaihdevuodet"vai joku muu hormonaalinen juttu?Alaselkäkin tuntuu vaan aina(kierron joka pvä melkein)kipeältä,mistähän sekin viestittää?Endostako?
No joo,ei kovin mieltä kohentavat tunnelmat täälläkään,tiedä vaikka saataisi kp1 tällä kertaa samalle päivälle?Mukavempaahan se olisi tietty että saataisiin mieluumin rv:t(raskausvkot)mahd.pian alkamaan!
Palataan asiaan,voimia arkeen!

No hei taas,kovin on hiljaista.Tulin taas tsekkaamaan kuulumisia,mutta ei ollut.Saanko kysellä että joko teillä Vilma ja Annimari on alkanut?Mulla ei viel,testaan varmaan viim.ylihuomenna(sillon kp31,viimee kuussa alkoi sillon).
Kävin tänään katsomassa Äideistä parhain elokuvan,ei ollut kovin kevyttä katseltavaa..
Jep,ei tässä kummempia.

Heippuli hei, tännepäin ei mitään kummosempia. Ei lorise vielä ei, kp tänään 33. Oireita on koko ajan suurinpiirtein. Aamulla ajattelin sängyssä vielä makoillessani että nyt on kyllä varmasti alkanut, mahaa kivisteli siihen malliin. Ja voi perkule kun menin vessaan niin ei muuta ku valkovuotoa -yök! Toissapäivänä viimeksi olin taas niin valmis heittämään essun seinään tän jutun tiimoilta ja melkein teinkin sen, ajattelin että nyt aletaan käyttään kortsua ettei joka v*tun kuukausi tarvi vatvoa tätä samaa asiaa. Täytyy sanoa että on vielä harkinnan alla luovuttaminen, tosin miehen kanssa en oo asiasta pahemmin ehtiny jutella kun taas ollaan ihan eri aikaan kotona.

Jännä juttu sinänsä tuo ehkäsyn käyttö, viime vuoden keväällä me käytettiin kortsua kun suunniteltiin häitä, ihan vaan siks että mulle riitti yhden ison asian käsitteleminen kerralla. (ihan niinku olis tarvinnu pelätä että tuun raskaaksi -pah!) No, neljän kuukauden ajan siinä "kärvisteltiin" ja menkat tuli aina ajallaan, 28 päivää. Häitten jälkeen taas heitettiin kortsut mäkeen ja ongelmat alko. :\| En ymmärrä, onko kyse stressistä, vaikuttaako miehen siittiöt tai jotkut muut aineet muhun niin negatiivisesti että kuukautiset on aina miten sattuu?? Onko kyse siis niin sanotusti siitä että me ei yksinkertasesti sovita niiltä osin yhteen?? :'( Näillä tämmösillä mietinnöillä saan päähäni kyllä jo vaikka minkälaisia ajatuksia!

Voihan hemmetti taas tuli paatostettua -sori- ! Ei ollu oikein muutakaan paikkaa mihin mennä taas avautumaan. Palataan taas ja toivottavasti hieman ilosemmissa merkeissä.. :/ Ja kiitos jos jaksoitte lukea!

:wave: Moi taas.
Ette usko!Testasin PLUSSAA juuri äsken,joten olette ensimmäiset avomieheni jälkeen joille kerron!! =) :heart:
Kädet tärisee vieläkin...uskomatonta!Ilmankos olo on tuntunut vähän"uhkeammalta" ja selittynee se hikoilukin nyt!Alaselkää polttaa,mutta se ei ollutkaan menkkakipua,yes!
Toivon koko sydämestäni että Vilma ja Annimari +muut teillä tärppää myös!Ja tiedän senkin mitä fiiliksiä tämä viestini teissä saattaa aiheuttaa(itse ainakin olen ollut katkera muille raskautuneille,mutta silti onnellinen heidän puolesta!).Älkää menettäkö uskoanne!Kiitos "nettiystävyydestänne" ja pidän peukkuja teille ja odotan iloisia uutisia netin välityksellä teiltäkin jatkossa!
:hug:
Olen "jalat maassa"olevaa tyyppiä,joten nyt odotan ultrakäyntiä ensiksi eli vkolla 6-7 tiedän onko kehittyvä ihmisen alku oikeassa paikassa,todella toivon niin!No,nyt yritän saada unen päästä kiinni...
Ps.Kaivakaahan tekin ne testit vielä esille,jos ei vielä alkaneet!

elli777 harmaana
Onnea sullekin susa :flower: :flower: , mulla olisi tuo 7 viikon ultra 25.11, jännittää, eikä uskalla tuuletella ennenkuin varmuudella siellä nähty elämää! toivottavasti tulee vielä muitakin plussia tähän ketjuun :)

Moi kaikille tähän ketjuun kirjoittaneille!

Olen lueskellut viestejänne ja seurannut ilolla keskuudessanne vallitsevaa kannustavaa ilmapiiriä :) Älyttömän sydämelliset onnittelut kaikille teille, jotka olette äskettäin ja aiemminkin saaneet plussan testissä!!! Se on varmasti aivan uskomattoman ihana hetki, kun se vihdoin tapahtuu.

En ole aiemmin tänne kirjoitellut, joten kerron hieman tilanteestani. Aloitin puolisoni kanssa hedelmöityshoidot huhtikuussa 05, ja tänään oli jälleen uusi surun päivä, kun ensin tuli testissä miinusta ja sen jälkeen alkoin varmemmaksi vakuudeksi vielä oikein supermenkat.... :'(

Takana siis reilu puoli vuotta hoitoja, kaksi epäonnistunutta alkion siirtoa ja kolme epäonnistunutta inseminaatiota. Ekat IVF:t tuli hieman "vahingossa", koska munasarjat reagoi tosi herkästi Puregoniin, ja muniksia kypsyi niin monta, että inseminaatio ois ollut lähes hengenvaarallinen. Tuntuu, että tämä muuttuu koko ajan rankemmaksi, jokainen pettymys on aina vähän edellistä suurempi - mutta teille sitä ei tarvinne enemmälti selittää.

Nyt täytyykin ratkaista, jatkammeko IVF:llä, ja lääkäri ehdotti jo lahjoitettuakin alkiota, koska monirakkulaisilla munasarjoilla varustettuna omilla munasouluilla tehtynä hyperstimulaation vaara on olemassa, eikä joidenkin oireita luettuani hirveesti houkuttele (!) No, ehkä me kuitenkin ensin kokeillaan omilla ja katsotaan jatkoa sitten, jos on tarpeen - toivottavasti ei!

Anyways, hirrrveeesti onnea vielä jo plussanneilla, ja jaksua ja iloista mieltä meille muille!
;)

Niin, unohtui tuosta viestistä, että olisi kiva tietää enemmän myös teistä. Olette varmaan toistenne historiaan jo jossain määrin tutustuneetkin - jopa toistaneet sitä väsyksiin asti ? - mutta jos jaksatte, niin kuulisin mielelläni, vaikka lyhyestikin, millaisia kokemuksia teillä itsellänne on ollut! =)

Kiitos onnitteluista Elli ja Pirpana! :)
1.5vuoden yritys "palkittiin"vihdoin(meinasi jo toivo mennä),kaksi inssiä takana ja sitä ennen 7kiertoa clomeja.Nyt kun olen ynnännyt,niin luulen että mulla oli sitten syynä limakalvon ohuus(ajoittain,mistä lekuritkin sanoi)ja tiputteluvuoto.Ja luin jostain että juuri keltarauhashormoni auttaisi noihin vaivoihin,hwo knows?Niinpä mietinkin että miksei mulle sitä aikasemmin oltu määrätty?No,mutta pääasia että nyt viimein onnisti ja raha ym.on nyt sivuseikka.
Odotan eka ultraa niin sitten uskaltaa ehkä vähän enemmän iloita uutisesta ja toivoa että raskaus tällä kertaa menisi täysiaikaiseksi!
Kiitos tuesta ja mukavaa pyhää!Me lähdetään taas huomenna mökille.. B)

vaimoperhonen
Onnea hirmuisesti kaikille plussanneille!!!
Toivottavasti minäkin pääsen plussailemaan lähiaikoina. Ensi viikolla on ultra pakastesiirtoa varten. PAS on mulla toinen.

Suurkiitokset teille kaikille onnitteluista!
Pelästyin tänään pahemman kerran kun kävi tiputtelemaan ja pahin oli heti mielessä!Tein äske uuden testin ja kai se plussa oli.Kävin sen ostamassa paluureissulta mökiltä paniikissa ja Eurossa on vaan noita Fertest-testejä,mitkä musta ei ole hyviä mutta kyllä se kai positiivista silti näytti.Pelko on varmaan läsnä koko loppuraskauden!Onkohan toi tiputtelu kuinkin yleistä vai viestiikö se vahaisesta keskenmenosta?Enkö olekin tosi positiivinen?Pitäisi vähän relata kai?
Klinikalle missä käyty,sai eka ultran vasta15.12!Kiirettä siellä on,joten jos en muualta eka ultra-aikaa aikaisemmin saa niin sinne saakka pitäisi jännätä ja miettiä onko kaikki ok!Ihmettelen silti,että vaikka ilmaisin huoleni ja heillä asioinut niin miksi aikaisempaa aikaa ei irronnut?!
Kertokaahan kuulumiset/missä mennään Vilma ja Annimari ym.?
Kiitokset vielä kerran tuestanne kaikki ja palaillaan asiaan!
:flower: :flower: :flower: :flower:

IIIIKK! Onnea Tuhannesti Susa!!! :heart: Toivotaan että tuo tiputtelu ei tosissaan olis mitään vakavaa! Täällä edelleen odotellaan menkkoja alkaviksi, jomotusta kyllä on aina aika ajoin alamahassa mutta mitään ei näy. Tällä hetkellä kp 37. Kohta pistän ring ring klinikalle että nyt jotain toimintaa tähän tilanteeseen niin päästäis vielä hyvällä tuurilla tän vuoden puolella inssiin.

No, sitä odotellessa. Ja ethän Susa unohda meitä??! =)

Ps. Annimari, missä mennään?

Moi.

Koita relata Susa, vaikka se onkin varmaan mahdotonta kun on niin innoissaan. Kyllä siellä varmasti kyydissä ollaan, varmaan itu vaan testailee mamman hermoja ;-) Täällä ollaan samoissa fiiliksissä Vilman kanssa, eli odotellaan vaan kun ei muuta voi. Hoidot saattaa siksi siirtyä ensi vuoteen.

Annimari

Moi..en ole oikein pystynyt relaamaan,mitä "enemmän"tiputellut,sitä enemmän olen itkenyt!Tänään ei ole tullut kuin"WC-pinnistelyjen"yhteydessä ja olo vähän helpottunut.Niin sitä vaan luulisi että positiivinen tulos helpottaisi,mutta ei -kun on kauan odottanut tätä ja luulee sen menettävänsä niin tuska on pahempaa kun menkkojen alkaminen!
Epävarmuus ja pelko syynä,mutta nyt ei auta kuin vähän ajatella positiivisemmin ja toivoa parasta,etten stressillä saa sitten aikaiseksi mulla ollutta verenpainetta tai keskenmenoa ym!Mutta tieto lisää tuskaa(kun olen lueskellut asiasta),mutta toisaalta taas se helpottaa vähän kun lukee että muillakin on ollut samanlaista oireilua ja se tiputtelu voi olla normaalia istukan kiinnittymisvuotoa! I hope so!

Ootteko Vilma ja Annimari olleet yhteyksissä lääkäriin,mitä sanoivat/mitkä teidän jatkosuunnitelmat?Olen nimittäin edelleen kiinnostunut ja hengessä mukana teidän(ja muiden) kanssanne,joten
älkää luulkokaan että pääsitte minusta eroon! :p
Kuulemisiin

Kuulumisia pitkästä aikaa! Täällä odotellaan edelleen menkkoja, en oo ees jaksanu ottaa klinikalle mitään yhteyttä kun ei kiinnosta. Vituttaa vaan lähinnä ihan julmetusti. Ajattelin että sitte kun mennään 60 kiertopäivän puolelle niin sitten viimeistään soitan. Tällä hetkellä kp 47. Ihan hyvä että ei ookkaan mitään jutskia meneillään kun mulle tuli ilmeisesti jännetupintulehdus käteen niin joutuu vetään buranaa aika paljon useita päiviä. Voi siis rauhallisin mielin ottaa aina lääkkeen.

No, enempää en viiti kirjotella että käsi ei tykkää liikaa huonoa.

Kertokaahan mitä teille kuuluu!! :wave:

Yhteistyössä