Onnenarpa ja Janne Antin

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hyvä että joku kertoo mitä j toilailee.kun ei kaikki ole facessa.
Tämä on myös vaarallista, että uskot mitä vihaajat täällä kertoo. Et näe todellista tietoa. Minusta on ylipäätään outoa, että seuraat keskustelua etkä edes tiedä tai näe Jannen omia postauksia. Et näe mitään Jannesta. Miksi olla jossain keskustelussa hänestä? Et voi keskustella koska et tiedä mitään ja jos sanot, että tiedätpäs kun luet vihaajien kommentit täällä, se on ihan sama kuin pistät paperipussin päähän ja lähdet liikenteeseen.

vierailija
Tuon Onnenarpa- avautumisen yhteydessä Janne mainitsi että hän ei aio olla enää hiljaa. Hän ei enää välitä miten hänen käy, hän aikoo kertoa silti totuuksia. No kun Janne dramaattisesti vihjaili että mafia saattaa hänet hiljentää mutta hän ei enää välitä kuinka hänen käy... Niin joku fanihan sitten ilmaisi huolensa Jannen puheista, ja kertoi tehneensä tästä huoli-ilmoituksen
Janne aiheuttaa haittaa itselleen, huoli onkin aiheellinen ja käynti keskustelemassa terveydenhuollossa.

vierailija
Jep. Tämä on se miljoonan dollarin kysymys. Miksi on täällä, kun ei lue mitään Jannen postauksia. Ei tiedä yhtään missä mies menee ja mitä tekee. Lukee ainoastaan vihaajien vääristelyt täällä.
Ihan sama jos mä menisin keskusteluun Pertti Lahtisesta. En tiedä hänen teoistaan mitään, en näe hänen kirjoittamia juttujaan mutta siellä mä vaan olen keskustelemassa hänestä 😂. Siis niin naurettava koko ajatus, mutta täällä sitä tekee paritkin ihmiset. Voi Jessus.

Yhteistyössä