Hakutulokset

1. A

Onko inssiin menijöitä ens vkol?

Moi, arvatkaas mitä: kolme päivää peräkkäin testasin negaa ja sitten tänä aamuna, kun tätin piti/pitäis tulla, testiin piirtyi kaksi viivaa. Toinen on himmeä, mutta viiva kuitenkin. Käyn hakemassa huomenna jonkun toisen merkkisen testin apteekista ja tsekkaan sillä ennen kuin riemastun. Jos...
  2. A

Moikkelis. Voi ei Vilma, eihän siinä noin pitänyt käydä. Niin kauan on kuitenkin mielestäni toivoa, kun menkat pysyy poissa, joten saanen pitää peukkuja vielä? Itsellänikin on kyllä selkeitä menkkaoireita jo, rinnat tositositurvoksissa, ihan sattuu kun kävelee, ja masu pingottunut ja lisäksi...
  3. A

Toivotaan tietty että pysyis menkat pois! Yritän itse kuitenkin olla varovaisen optimistinen ja ajatella myös seuraavaa kiertoa. Ollaan päätetty että seuraavassa kierrossa vielä kokeillaan inssiä, jos nytkään ei tärppää. Joten kolmen viikon päästä olis taas uusi piina käynnissä. Miten teillä...
  4. A

Moi, oli pakko tulle kertomaan teille, että tänään tuli vähäistä vaaleanpunaista vuotoa. Toiveissani se on tietenkin kiinnittymisvuotoa. Onko teillä vastaavia kokemuksia?
  5. A

Ainiin, unohdin mainita, että on tosi kiva kun on "samassa tilassa" olevaa jännitysseuraa! :wave: :flower:
  6. A

Moi taas, Luget on mulle ihan outoja, mutta teroja on tullut popsittua n. 30 kierrossa. Nyt on piiitkästä aikaa eka kierto, kun terot ei ole käytössä. Teroista ei ole ollut pahemmin sivuoireita, ennemminkin siitä kun ne on loppunut. Nyt rinnat on arat, kävellessäkin tuntuu ja vatsallaan...
  7. A

Kiitos rohkaisusta rv23 ja onnea loppuraskauteen! Me oltais keskimäärin varmaan Vilman kanssa ok, koska mun oikea munasarja ei reagoi mihinkään mitenkään milloinkaan, joten täytyy luottaa vasempaan. Hihi! Olen päättänyt testata ekan kerraan jo ensi viikon alkupuolella ja käytännössä varmaan...
  8. A

Mä ihmettelin tuota samaa, mutta lääkäri perusteli sen jollain rypyillä ja litistymisellä ja sillä ettei rakkula ollut vielä täyttynyt.En kyllä ymmärtänyt, mutta toivon että oli oikeessa...
  9. A

Moi Susa ja Vilma, onpa kiva kun ei tarvitse yksin piinistellä. Inssiihetkellä toinen munis oli lääkärin mukaan juuri irronut ja toinen irtoamassa 2-3 tunnin sisällä, joten aikataulu taisi mennä ihan nappiin. Näytteessä ei ollut hyviä suoraan eteneviä yhtään mutta rauhallisia mutkittelevia...
  10. A

täälläkin yksi tämän viikon inssi. masua turvottaa ja vihloo ja mustelmia vierivieressä. peukutetaan toisillemme!
  11. A

Lapsettomille!

Tulee mieleen tuosta alkuperäisestä kysymyksestä, että miksei samantien kielletä "lapsentekoa" kaikilta, siihen kykeneviltäkin, siihen saakka kunnes kaikki maailman orvot on adoptoitu. [väliäkös sillä siis...] Melkein raivona, melkein itkua vääntäen.
  12. A

Ärsyttääkö

Mua ei enää edes ärsytä. Joskus itkettää ja joskus raivostuttaa. Mutta yleensä myös adrenaliini nousee ja tulee sellainen "vielä minä teille näytän"-fiilis.

Yhteistyössä