Onko inssiin menijöitä ens vkol?

Moi taas,

Luget on mulle ihan outoja, mutta teroja on tullut popsittua n. 30 kierrossa. Nyt on piiitkästä aikaa eka kierto, kun terot ei ole käytössä. Teroista ei ole ollut pahemmin sivuoireita, ennemminkin siitä kun ne on loppunut. Nyt rinnat on arat, kävellessäkin tuntuu ja vatsallaan maatessa erityisesti. Voinee johtua myös alkukierron extrahormoneista...Katotaas nyt kuinka käy.

Toivotaan tietty että pysyis menkat pois! Yritän itse kuitenkin olla varovaisen optimistinen ja ajatella myös seuraavaa kiertoa. Ollaan päätetty että seuraavassa kierrossa vielä kokeillaan inssiä, jos nytkään ei tärppää. Joten kolmen viikon päästä olis taas uusi piina käynnissä. Miten teillä, otatteko kierron kerrallaan ja katsotte tilanne kerrallaan vai onko teillä olemassa jo varasuunnitelma?

Hello again!meinattiin kanssa kerran ainakin kokeilla vielä inssiä,jos nyt ei tärppää.. kun jos esim.tällä kertaa oli syynä(who knows?)liian varhainen irrotuspiikki?Lekuri puhui kyllä kolmesta kerrasta,mutta jos mahd.seuraavassa kaikki osuu nappiin(tark.ajoitus) ja ei tärppää niin eiköhän se ole siinä.Koeputkihedelmöitystä pitää sitten miettiä tarkemmin.Meitä kyllä kehoitettiin nopeaan toimintaan..Luin vauva-lehden keskustelupalstalta että siellä jotkut oli saaneet irrotuspiikin vasta inssin yhteydessä,musta se olisi ollu parempi siinä vaiheessa mullekin näin eka kerralla.Mites teidän miehet?Onko mukana jännittämässä?Meillä nyt vähän"tunteet jäässä",mutta ehkä se tästä..

Jaahas, nyt se ois sitten niinku viimenen piinistelyviikko käsillä. Enpä olis uskonu että se näin äkkiä menee tää aika. Mulla on lähinnä vaan menkkaoireita, turvottaa, kiukuttaa jne. Eilen oli melkosta kipuilua oikealla (taas) puolella, mutta tänään ei oo mitään oireita.
Täytyy kai sitä sitten alkaa valmistautumaan niihin menkkoihin ja sitä myöten seuraavaan inssiin. Saas nähdä vieläkö tehdään luomukiertoon vai otanko hormonit käyttöön..

Mies on sen verran mukana että käy ne siittiöt luovuttamassa :) välillä kyselee kierron päiviä. Tärkeimpänä asiana tietenkin lohduttavana olkapäänä kun on huono (lue epätoivoinen) päivä. Ja muutenkin kuuntelee kun kerron sille mun mukamas oireita, naureskelee "partoihinsa" kun puristelen rintoja tyyliin jokohan nää olis jo kipeenä.

Mutta palataanpa, toivottavasti plussan kanssa! :heart:

Heissan. Tunteet on melkosen apeat tällä hetkellä. En sitten malttanut pitää näppejä erossa niistä testeistä ja testasin tänään.. :'(
Negaa tuli. Mullahan oli se inssi kaks viikkoa sitten keskiviikkona.. Eli eiköhän sen olis jo pitäny näkyä tai jotain..
Mieski vaan tokas että koita ajatella jotain muutakin välillä, kun itkun partaalla oon ollu. Meinasin tintata turpaan! \|O

No ei kai se auta kun ojotella ne menkat ja sitten alkaa taas tsemppaamaan uuteen kiertoon ja uuteen inssiin.

Toivottavasti en kuitenkaan saa samoja piiniskamuja siihen kiertoon mukaan :flower:

Kertokaahan miten teillä menee??!!

Moikkelis.

Voi ei Vilma, eihän siinä noin pitänyt käydä. Niin kauan on kuitenkin mielestäni toivoa, kun menkat pysyy poissa, joten saanen pitää peukkuja vielä? Itsellänikin on kyllä selkeitä menkkaoireita jo, rinnat tositositurvoksissa, ihan sattuu kun kävelee, ja masu pingottunut ja lisäksi takuuvarma työ/ siivous/ leivontainnostus joka tulee yleensä paria päivää ennen...

Mä testasin jo eilen ekan kerran: tuloksena elämäni eka himmeähkö testiviiva tikkuun. Ja tänä aamuna tikkuun ei sitten tullutkaan YHTÄÄN MITÄÄN! Taisin saada itseni ja mieheni innostumaan liian aikaisin, ihan tyhjästä. Se testiviiva johtui varmaankin irrotuspiikistä. No, huomenna testaan jokatapauksessa ja ylihuomenna ja sitä seuraavana... Paitsi jos menkat ehtii eka.

Kerrothan Susa pian mitä sun tikku näyttää!

..hello,älkäähän vielä menettäkö toivetta,vasta sitten kun lorisee..eikö niin?!Ite teen testin vasta 1,2,tai 3.10 jos enää sitten tarvitsee?!Todellakaan mulla ei ole kuin se yksi testi joten teen sen sit mahd.myöhään,perjantainahan tulee vasta mulle 2vkoa täyteen!Tiputtelu ei viel alkanut,mutta selkää ja vatsaa kyllä tuikkii ja vihloo..Taitaa olla selviä merkkejä ei toivotusta vaiheesta kuukaudessa! :'( Mulle terapiaa on lähteä metsään sauvomaan,niin saan turhat höyryt päästäni pois,tänäänki olin aika rankalla reitillä ja muitakin paikkoja särkee siksi.Pitäisi saada vaikka 5kg pois,kun ei näköjään sillä"toivotulla tavalla"ala paino nousemaan...Pitäkää lippu vielä korkealla,"suru-tai iloliputetaan" vasta sitten kun ollaan varmoja,ok "inssikullat"?! Kuulemisiin...
:hug:

...huhuu,taas "ahdistelen"teitä?Miten menee?En meinannut uskaltaa taas viestitellä kun teistä ei ole kuulunut mitään,mutta rohkaisin mieleni.Oletteko testailleet ed.testien jälkeen?Onko mieli maassa(toivottavasti ei!) vai odotammeko kaikki vielä jännittyneinä mitä tuleman pitää?Tsemppiä ja pärjäillään!

Hei Susa.. Täällä ollaan! Testailin siis eilen aamulla vielä, kaks viikkoa inssistä. Ja se oli hieman omituinen se testin tulos. Mun mielestä siinä oli joku viiva, mutta sitten taas kun katoin sitä hetken päästä uudestaan niin ei siinä mitään viivaa ollukaan! Tänään tunsin oikein kunnon vihlasun tuolla alamahassa, tiä sitte mitä sekin oikein oli vai oliko mitään. Täytynee testata vielä jos menkat ei ala lauantaina.. Eihän tässä enää pitkästi oo.

Mulla on peruspessimisti asenne päällä, ei taaskaan meille..

Mitäs sulle kuuluu?! :wave:

Moi,

arvatkaas mitä: kolme päivää peräkkäin testasin negaa ja sitten tänä aamuna, kun tätin piti/pitäis tulla, testiin piirtyi kaksi viivaa. Toinen on himmeä, mutta viiva kuitenkin. Käyn hakemassa huomenna jonkun toisen merkkisen testin apteekista ja tsekkaan sillä ennen kuin riemastun. Jos vaikka tuo toinen viiva olis tullut virheellisestä testaamisesta, viallisesta / yliherästä testistä tai jotain... Yhtään en uskalla vielä innostua, vaikka testiä olen tuijottanut tänään ainakin 60 min.

Peukkuja teille testailuun, tulkaahan kertomaan heti kun tiedätte lisää!

..kiva kuulla susta.Itsekin ajattelin tehdä testin viikonloppuna,jos ei alkaneet.Mulla edelleen selkää kyllä vihloo ja "munanjohtimia".Toiveikkaana ajattelin jo kun tuntuu että väsyttäs vaan(syksyisin kyllä aika yleistä :LOL:)että jos olisinkin raskaana,mutta ei ole eka kerta kun näin luulen..D-vitamiinia vaan poskeen pimeänä vuodenaikana..Nuo testit kyllä on välillä sitten kummia,siksi ajattelinkin odottaa mahd.pitkään,että tulos olisi sitten varma.Keltarauhashormonit(Luget) on näköjään ainakin auttaneet mulla siihen tiputteluvuotoon,mikä on hyvä kun se oli ärsyttävää.Ihmettelen vaan miten niitä ei mulle aikasemmin ole määrätty,jos se kerta on lääke siihen?!Eikös sulla sitten ole joku n.30kp menossa,toiveikkaan hieno juttu!Keep in touch,tää on nyt tätä hermostuttavaa odottamista vaan mutta onhan tätä jo harjoteltu aika pitkään..

Moikka! Mulla ei varsinaisesti menkat oo vielä myöhässä. Eli eilen tuli tosiaan se kaks viikkoa täyteen inssistä, mullahan ovis oli tosi aikaisin jo eli kp 8. Viime kierto oli 24 päivää pitkä ja ovis oli silloin kp 9. Jospa tässä kierrossa olis sama juttu, mulla on siis perjantaina kp 24, jotenka kaiketi ne menkat on sitten lauantaina vasta sitten virallisesti myöhässä. Mulla kun tuppaa olemaan kans tuo kierto ihan mitä sattuu, niin en oikein uskalla lähteä sitten varmaksi sanomaan millon ne on myöhässä ja millon ei.. On tää niin vaikeeta!!

Tosi sekavaa tekstiä taas, sori siitä!

Mikäs kiertopäivä sulla on Annimari menossa? Ja mites Susalla, mikä sulla kun testaat?

Palataan taas, ja en oo vielä heittäny sitä kirvestä kaivoon -ehkä.

...taas täällä.Tänään aikaa vähän enemmän olla koneen kimpussa..
Sitä just aikasemmin kyselinkin että pitäiskö tuloksen olla muka varmaa jo n.2vkoa oviksen jälkeen vaikka kierto norm.pidempikin(mullakin siis epäsäännöllinen kierto)?No jos lauantaina esim.testaan on mulla sillon kierron29pvä.Viime kuussa oli 31kp(-tiputteluvuotoa ennen sitä).On tää vaikeeta,mutta täytyy sit ostaa lisää testejä(jos tarvii),jos se ei viikonloppuna näytä mitään...sekavaa tekstiä tuli tästäkin mutta niin on ajatuskin!

Mun käsittääkseni 14 päivää oviksesta voi testata riippumatta kiertopäivästä, koska HCG:tä alkaa tulla kun alkio kiinnittyy, joka taas riippuu oviksesta eikä kp 1:stä. Tosin joskus HCG näkyy vasta oviksen jälkeen 16.pv tai myöhemminkin. Toi 14 pv oviksen ja menkkojen välillä on lähes vakio kaikilla, mutta kp1 ja oviksen väli vaihtelee, siks meillä on eripituisia kiertoja. Kertokaa jos oon väärässä. Että testit esiin vaan tytöt... ;-)

Yhteistyössä