Hakutulokset

  1. Marzu76

    Jyväskylän mammojen miitti elokuussa!

    Ilmoitelkaahan milloin olisi uusi yritys miittingille... En tosiaan olisi päässy tuollon 13.8. tulemaan. olisi kiva nähä vanhoja tuttuja ja tavata uusia tuttavuuksia :)
  2. Marzu76

    Jyväskylän mammojen miitti elokuussa!

    En vielä uskalla varmaksi luvata tulevani, koetan järjestää... Muistaakseni oli jo jotain tuolle päivälle sovittuna mutten kuitenkaan muista mitä :) Tarkennellaan lähemmin ;)
  3. Marzu76

    JKL Mammat hohoi!

    Tätä mammaa on hieman jänskättäny pääseekö tää sittenkään mukaan... Mut enhän mä teitä pulaan jätä, nyt on varmistunu et pääsen tulemaan!!! Lauantaita innolla ootellen :wave: !!!!
  4. Marzu76

    JKL Mammat hohoi!

    Tää laittaa päivä muistiin ja on näillä näkymin mukana! Ilta kuulostaa todella loistavalle!!! Tää oottaa innolla! Ja jotka ei mua tunne, oon 34v, kolmen muksun äitee Laukaan puolelta!
  5. Marzu76

    JKL Mammat hohoi!

    Jos vaan tapaamispäivä mulle sopii niin messissä ollaan taas!!! En olekaan missään käyny viimeaikoina...
  6. Marzu76

    Jyväskylän äiteet syömään :)

    Minulle paikalla B ei ole suurempaa väliä... Kunhan saa hyvää ruokaa :D :D
  7. Marzu76

    Jyväskylän äiteet syömään :)

    Ja minäkin pääsen tulemaan!!! Jee!!! Lauantaina nähdään... :wave: :wave:
  8. Marzu76

    Jyväskylän äiteet syömään :)

    Amarillo käy mulle! Ihan 100 varma en ole pääsenkö tulemaan, mut ilmoittelen sit ku asia selviää...
  9. Marzu76

    Jyväskylän äiteet syömään :)

    Tää kans vois ilmottautua. Toivottavasti ei tule mitään estettä tapaamiselle... :D Näkemisiin!!! :wave: :wave: :wave:
  10. Marzu76

    JYVÄSKYLÄ!

    Ja minä tulen kanssa tuossa "juoppokyydissä"!!!! See you!
  11. Marzu76

    JYVÄSKYLÄ!

    Täälläkin ootellaan huomista innolla!!! Voipi olla et pikkusysterini liittyy porukkaan josain vaiheessa iltaa, mut tuskin haittaa menoa!?
  12. Marzu76

    JYVÄSKYLÄ!

    Kiva päästä pitkästä aikaa syömään muiden tekemää ruokaa :D Täällä ootetaan jo sitä päivää...
  13. Marzu76

    Kuinka pitkät päikkärit?

    Meillä keskimmäinen jätti päikkärit kokonaan pois kahden vuoden iässä... On ollu vähäuninen koko pienen ikänsä... Nukkumaan ei nenty kun puol kaheltatoista (en saanu rauhottumaan) ja herättiin seiskalta, jos nukuttin kunnono päikkärit. Sit ku jäi päikyt pois niin rauhottu yötkin. JA jaksoi...
  14. Marzu76

    Heinäkuiset 2007

    Meilläpä tulee toi 2v täyteen vasta parin kuukauden päästä, mut silti... :hug: Neiti osaa jo juosta, hyppiä ja pomppia (äitiä karkuun mennään kakkia noit taitoja käyttäen) Sanoja ei tule kun muutamia, mut viime aikoia on ruvennu tapaileen ensimmäisiä tavuja sanoista. Esim. mai = maito...
  15. Marzu76

    Vau-kirjan abc-sarja?

    Meillä koko sarja ja tyttö tykkää opiskella kirjaimia. (Lähtee eskariin syksyllä) On ollu kiva lueskella koululaisenkin kanssa... Tai esikonen lukee pienimmilleen :) Kirja-sarjaopettaa ihan kivasti kuvien kera.
  16. Marzu76

    JYVÄSKYLÄ!

    Mitä, missä, millon... Tää on mukana mikäli aika passaa...
  17. Marzu76

    Jyväskylä ja lähiympäristö tapaamiseen!!!

    Tää pääsee sittenkin vähäks aikaa jatkoille ja ilman autoa... Ihana siskoni lupas kyyditä kunhan en ihan mahdottoman myöhään ole :D
  18. Marzu76

    Jyväskylä ja lähiympäristö tapaamiseen!!!

    Mut kanssa voi laittaa mukaan... Jatkoista en tiedä, kun toi kyytihomma kotiinpäin on hakusessa. Kai voin vähäks aikaa lähtee istumaan, vaikka autolla joutuisin tulemaankin. :D
  19. Marzu76

    Jyväskylä ja lähiympäristö tapaamiseen!!!

    Eikös tuolla etusivulla lista ole nähtävissä...
  20. Marzu76

    Jyväskylä ja lähiympäristö tapaamiseen!!!

    Elikäs... Mä oon 32v. Poika on 8v, tytöt 5v ja 1½v. Sativalle paljon onnea tulevaan!

Yhteistyössä