Jyväskylä ja lähiympäristö tapaamiseen!!!

Minä jo kerkesin suunnitteleen itelle ja miehelle kahden keskistä iltaa lauantaille ennenku se muistutti että mun pitäis olla lauantainen teiän kanssa syömässä :D sama pää joka talvi. :D mutta juu, unensieppaaja on ainakin näillä näkymin tulossa mun kyytissä mut jos joku kaipailee vielä kyytiä niin kyydissä pääsee. Reittinä on Tikkakoski - Jyväskylä. Että jos matkalle sattuu niin teretulemast kyytissä. Ainakin menosuunnassa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja inny-:
Minä jo kerkesin suunnitteleen itelle ja miehelle kahden keskistä iltaa lauantaille ennenku se muistutti että mun pitäis olla lauantainen teiän kanssa syömässä :D sama pää joka talvi. :D mutta juu, unensieppaaja on ainakin näillä näkymin tulossa mun kyytissä mut jos joku kaipailee vielä kyytiä niin kyydissä pääsee. Reittinä on Tikkakoski - Jyväskylä. Että jos matkalle sattuu niin teretulemast kyytissä. Ainakin menosuunnassa..
Ihana mies sulla :)
 
Voi kökkö :| Mie en pääsekään tulemaan :/
Tänään soittivat sairaalasta että pääsen perjantaina peruutus paikalle toimenpiteeseen.
Eli empä varmaan ole kovinkaan sosiaalisessa vireessä lauantaina kun perjantaina olen nukutuksessa. Leikkaavat viisaudenhampaan pois.
Voi helevetti! Mut pakko mennä. Tää särky vie järjen.
Eli sori vaan :/ :| :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:
Voi kökkö :| Mie en pääsekään tulemaan :/
Tänään soittivat sairaalasta että pääsen perjantaina peruutus paikalle toimenpiteeseen.
Eli empä varmaan ole kovinkaan sosiaalisessa vireessä lauantaina kun perjantaina olen nukutuksessa. Leikkaavat viisaudenhampaan pois.
Voi helevetti! Mut pakko mennä. Tää särky vie järjen.
Eli sori vaan :/ :| :(
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:
Voi kökkö :| Mie en pääsekään tulemaan :/
Tänään soittivat sairaalasta että pääsen perjantaina peruutus paikalle toimenpiteeseen.
Eli empä varmaan ole kovinkaan sosiaalisessa vireessä lauantaina kun perjantaina olen nukutuksessa. Leikkaavat viisaudenhampaan pois.
Voi helevetti! Mut pakko mennä. Tää särky vie järjen.
Eli sori vaan :/ :| :(
No voi höh... Sille ei mitään voi. Onnea hampaan poistoon!
 
Alkuperäinen kirjoittaja inny-:
Paljonkos meitä nyt on tulossa? :)
10 tai 11, vippis on vielä hieman epävarma, mutta mä nyt ton 11 kuitenkin huomenna ilmotan sinne ravintolaan...
Ihan kivasti kuitenkin, onneks oli alunperin niin paljon ilmottautuneita että oli varaa muutaman jäädä poiskin... Tietty ois ollu mukavaa että kaikki ois päässy...
 
Nonii, tänään sit soittelen sitä varausta Jaloon... Sativa ei nyt oo vieläkään ilmottanu mitään, mutta jos nyt sattuu tulemaan ilmottamatta niin eikähän mukaan kuitenkin mahdu... Vähänkö mä ootan jo lauantaita :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:
Vieläkö mä saan tulla kuokkimaan :ashamed:
Siis selviskin että se mun aika ei olekaan toimenpideaika vaan pelkkä tarkastus vasta :kieh:
Eli mukaan oisin tulossa jos vaan saan tulla :whistle:
JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO... Ihanaaaaa!!!! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
 
Noniih, nyt on varaus varmistettu eli mukana on joko 11 tai 12 hölöä, vippis on siis vielä vähän epävarma... Päästään kuulema yhteen pöytään, jee jee!!!
Näkemisiin siis lauantaihin!!!!
*ihan innoissaan*
 

Yhteistyössä