Jyväskylä ja lähiympäristö tapaamiseen!!!

Mie en nyt sit muistanu sinne vielä soittaa, mutta soitan huomena sitten... Kyllähän sinne varmaan porukkaa mahtuu mutta joudutaan tosiaan erillisissä pöydissä istumaan... Tarttee kysyä jotta saako niitä pöytiä milllläään yhistettyä sitten :D
 
Luulis että ne pystyy niitä yhistelemään. Mukavampihan se olis kun kaikki pääsis samaan pöytään. Ettei istuttais eri ryhmissä ympäri ravintelia :D huomenna aikasintaan selviää miun kohtalo pääsenkö tulemaan. Viimestään kuun lopussa sitten ihan varmana. Muttaah jos minä tulen niin kyydissä pääsee neljä tahi ainakin kolme, unensieppaaja jo yhtä paikkaa 'varaili'. Tulossa ollaan Tikkakosken suunnalta..
 
Ainiin me tossa LillaSysterin kanssa pohdittiin vähän sitä jatkopaikkaa... Kun siis mehän ei olla lainkaan mitään yökerho immeisiä...
Niin että mitäs porukka sanoo jos mentäs joko Annneliin tai Wankkuriin, karaokepaikkoja nuo siis :ashamed:
 
jadal
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
mies käski kysyä pääseekö mukaan jatkoille :D
sen suosikki baarit nuo anneli ja wankkuri :)
Heh, no tottahan toki, ei me miehiä kaihdeta :D
Hmm.. Tiedänköhän mä sun miekkosen!?! Oon meinaa ite tuolla Annelissa töissä :)
se ei nyt oo pariin vuoteen niin usein sinne päässyt, mut ennen oli vakio asiakas :D
Jos muistat, niin se oli se jolla silmät haritti mihin sattuu ja puheesta ei varmaan pahemmin selvää saanut, ainakin loppuillasta tuo kuvaus piti... :whistle:
 
Juu minulle käy tosiaan tuo anneli/wankkuri. Onpahan rauhallisia paikkoja ja pystyy tutustuu ihmisiin paremmin ku ei niin hirveästi porukkaa eikä kauheaa hälinää :) Yökerhoissa aina tuppaa hukkaamaan seurueensa ja sit siel saa huutaa jos on asiaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
mies käski kysyä pääseekö mukaan jatkoille :D
sen suosikki baarit nuo anneli ja wankkuri :)
Heh, no tottahan toki, ei me miehiä kaihdeta :D
Hmm.. Tiedänköhän mä sun miekkosen!?! Oon meinaa ite tuolla Annelissa töissä :)
se ei nyt oo pariin vuoteen niin usein sinne päässyt, mut ennen oli vakio asiakas :D
Jos muistat, niin se oli se jolla silmät haritti mihin sattuu ja puheesta ei varmaan pahemmin selvää saanut, ainakin loppuillasta tuo kuvaus piti... :whistle:
Ai se on se :LOL:
Mut ihan oikeesti melkeen kyllä uskosin tietäväni, ite meinaa ollu Annelissa jo 6 vuotta töissä...
 
jadal
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
mies käski kysyä pääseekö mukaan jatkoille :D
sen suosikki baarit nuo anneli ja wankkuri :)
Heh, no tottahan toki, ei me miehiä kaihdeta :D
Hmm.. Tiedänköhän mä sun miekkosen!?! Oon meinaa ite tuolla Annelissa töissä :)
se ei nyt oo pariin vuoteen niin usein sinne päässyt, mut ennen oli vakio asiakas :D
Jos muistat, niin se oli se jolla silmät haritti mihin sattuu ja puheesta ei varmaan pahemmin selvää saanut, ainakin loppuillasta tuo kuvaus piti... :whistle:
Ai se on se :LOL:
Mut ihan oikeesti melkeen kyllä uskosin tietäväni, ite meinaa ollu Annelissa jo 6 vuotta töissä...
mietin jo hetken pitäiskö ottaa kuva mukaan, niin voisit tarkistaa onko tuttu naama, mutta sitten mietin uudestaan, ja tulin siihen tulokseen, että en varmasti ota, jos satutkin tunnistamaan :D en nimittäin takaa, että se olis aina osannut käyttäytyä :D
 

Yhteistyössä