Jyväskylä ja lähiympäristö tapaamiseen!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Ei tulis kyllä kalliiks vuokrata se sauna jos kaikki ois halukkaita saunomaan :whistle:
:LOL: :LOL: Het ollaan jo saunomassa ku uusia tavataan :D
Voi vitsit, mitähän tuosta illasta oikein tulee :whistle:
Niin no... Siis miehän oon ite tosi arka kyllä saunomaan, varsinkin uusien tuttavuuksien kanssa :ashamed: Mutta siis jos halukkaita on niin en mie sen takia pois jää siitäkään...
Mä se vasta ujo olenkin. Hyvä ku teidän siskojen kanssa edes samaan saunaan uskallan :D Joten taitaa kyl mulla saunomiset jäädä väliin :D Tai jos koko uimapuvussa saa saunaan mennä niin mikä jottei :xmas:
 
nonni, hyvä. mie ainakin oon valmis saunomaan. tuotaah, joko luin keskustelun huonosti tai sihte oon tulossa sokeeks mutta mones aikaan ollaan rehvaamas tuollon 14.3? eikös se 7.3 mennessä pitäny varmaks ilmottaa? tiedän että jos tulee työvuoroihin muutoksia, niin osaan tännepäin ilmotella.
 
Ja jos jollakin ei ole kyytiä niin mun kyydis ainakin pääsis. Autoon mahtuu neljä mun lisäks. Olen tikkakosken suunnalta tulossa. Jatkoille en varmaan pysty jäämään mut näillä näkymin kyyti olis järjestymässä sitä tarvitseville ainakin meno-suuntaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja inny-:
nonni, hyvä. mie ainakin oon valmis saunomaan. tuotaah, joko luin keskustelun huonosti tai sihte oon tulossa sokeeks mutta mones aikaan ollaan rehvaamas tuollon 14.3? eikös se 7.3 mennessä pitäny varmaks ilmottaa? tiedän että jos tulee työvuoroihin muutoksia, niin osaan tännepäin ilmotella.
Klo 17.00 olis tapaaminen. Tuolla aloituksessa se lukee myös =) Juu 7.3 mennessä on hyvä ilmoittaa, koska pöytävaraus tehtävä ajoissa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja inny-:
Ja jos jollakin ei ole kyytiä niin mun kyydis ainakin pääsis. Autoon mahtuu neljä mun lisäks. Olen tikkakosken suunnalta tulossa. Jatkoille en varmaan pysty jäämään mut näillä näkymin kyyti olis järjestymässä sitä tarvitseville ainakin meno-suuntaan.
:wave: Tikkakoskelta voisin hypätä kyytiin ellen muuta kyytiä saa, mikäli sopii =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja unensieppaaja:
Alkuperäinen kirjoittaja inny-:
Ja jos jollakin ei ole kyytiä niin mun kyydis ainakin pääsis. Autoon mahtuu neljä mun lisäks. Olen tikkakosken suunnalta tulossa. Jatkoille en varmaan pysty jäämään mut näillä näkymin kyyti olis järjestymässä sitä tarvitseville ainakin meno-suuntaan.
:wave: Tikkakoskelta voisin hypätä kyytiin ellen muuta kyytiä saa, mikäli sopii =)

sopii vallan mainiosti :) mä ilmottelen vaikkapa tän kuun loppuun mennessä pääsenkö tulemaan.
 
Voi jukra, mä en pääse mitenkään 14.3. :( Lastenhoito ei järjesty silloin. Voihan plääh, no eipä tarvi saunaosastosta haaveilla sit :LOL: (Heh, ihan ku mä oisin johonkin saunaan tunkenut vieraitten mammaraisten kans!) Hyvä ku kehtaan ihteni kans saunaan mennä :ashamed: :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Voi jukra, mä en pääse mitenkään 14.3. :( Lastenhoito ei järjesty silloin. Voihan plääh, no eipä tarvi saunaosastosta haaveilla sit :LOL: (Heh, ihan ku mä oisin johonkin saunaan tunkenut vieraitten mammaraisten kans!) Hyvä ku kehtaan ihteni kans saunaan mennä :ashamed: :snotty:
Nöööööyyyyyy :'( Eiks kukaan, ei siis yhtään kukaan suostu muksuja katsoo? :( Entäs miehes, onks se töissä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Noku sattuu just olemaan miehellä yövuorot mitä ei voi siirtää :| Harmittaa kyl hirveesti!
No mut miten olis pienet Rietun "etsintä" kierrokset niin eiköhän sitä vapaata löydy ku mies taas kipeänä :D
Ihan tylsää :(
Heh, jos ei nyt kuitenkaan.. ei passais olla koko ajan kipeenä työssäkäyvän ihmisen :snotty:

Ootteko siis varmasti lyönyt tuon 14.päivän lukkoon?
 
Juu kyl tuo päivä on lukkoon lyöty :/ Ääh, ihan tylsää :(
Juu kyl niitä tapaamisia varmaan tulee vielä lisää, mut se on taas eri asia että kuinka pian :/

Niin kipeenä ei kyl ole kiva olla :| kylläpäs mä valitsin huonon päivän tapaamiselle!
 
Nimra
Hei, mä voisin kanssa tulla (mikäli isännälle ei satu mitään yllättävää, kun on sit tytön kanssa ) Elikkäs saapi lisäillä listoille :wave: (ainakin tähän tietoon :D )

Jatkoille en pysty jäämään, mutta mielelläni kyllä tulen mukaanne syömään :p vaikka en aiemmin olekaan ko. paikassa käynyt :) Kiva tavata uusia ihmisiä Jyväskylästä, kun ei täällä oikeen tuttuja vielä ole :ashamed:

Ja esittelyä: Naimisissa oleva 27 vuotias rakennusalan ihminen, joka tuli pitkän ja raskaan taipaleen jälkeen äidiksi vihdoin 5.12.08 ihanalle tyttölapselle :heart:
 
Nimra
Jep juttelin isännän kanssa ja lupasi vahtia tuota pikkuista sen aikaa :saint: Harvoin on sen kanssa yksistään ollut... Vielä en tiedä, että tulenko autolla vai bussilla... :whistle: Jos tulen bussilla niin saattaisin maistaa ruoan kanssa ihan vaikka jotain siideriä :p Mä en olekaan juonut kahden vuoden aikana kun jonkun 5 sidua :snotty: Ja nykyään en tahdo tuolla baareissa niin viihtyä :ashamed: Mä olen vaan kotosalla ja kuuntelen iskelmää :ashamed:
 

Yhteistyössä