Jyväskylä ja lähiympäristö tapaamiseen!!!

Alkuperäinen kirjoittaja unensieppaaja:
No hyvä, ni en oo ainut :wave: Mua jännittää jo nyt :snotty: Tuun kauheessa kännissä sinne nolaamaan itteni :LOL: No ei vaan :ashamed: Ehkä käyn yhen rohkasu siiderin ottamassa :D
No sä mitään nolaa :D Kyl muakin jännittää vaikka porukassa tuttujakin on :snotty: Ja sit ruoan jälkeen otetaan muutama rohkasu sidukka viel lisää? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Alkuperäinen kirjoittaja unensieppaaja:
No hyvä, ni en oo ainut :wave: Mua jännittää jo nyt :snotty: Tuun kauheessa kännissä sinne nolaamaan itteni :LOL: No ei vaan :ashamed: Ehkä käyn yhen rohkasu siiderin ottamassa :D
No sä mitään nolaa :D Kyl muakin jännittää vaikka porukassa tuttujakin on :snotty: Ja sit ruoan jälkeen otetaan muutama rohkasu sidukka viel lisää? :D
Iliman muuta :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Kyllä se uusien tapaaminen jännittää aina ja joittenkin vanhojenkin... Ton meidän "kuokkavieraan" kanssa on ekan kerran nähty vuonna 2004 ja sen jälkeen ei olleskaan, joten jännittää sekin :) :hug:
Onko siitä niin kauan :eek:
Ja pöh, ei minua kannata jännittää. En minä purase :D
Hitsi kun ois kyllä kiva lähtee jatkoille. Mut vaikka siellä sukulaisia asuukin niin en voi kyllä niille mennä baari illan jälkeen yöksi :whistle:
Pitäisköhän varata hotellihuone... Vai pitäskö mennä palokkaan miehen yrityksen liikkeelle yöksi... No ei ehkä. Saisin kuitenkin hälärit päälle siellä ja kohta ois koko liikekeskus piiritettynä :LOL:
Pitää miettiä tuota yöpymis juttua...
 
Alkuperäinen kirjoittaja unensieppaaja:
Hienoo kyllä että porukkaa on näin paljon kasassa =) Onks muita semmosia tulossa, jotka ei tunne yhtään ketään? :wave:
En tunne kuin ton vartoojan, sillai yhden kerran tosiaan nähty. Mutta siinä onkin ollut sulattelemista kaikki nämä vuodet :D On se vaan sellanen persoona ;)
 
No mutta ursus =) Onhan tuo mun systeri jonka luo voi varmaan mennä yöpyy :D Niin ja vaikka ei tunnetakaan niin on meillä vuodesohva mihin mahtuu koisii, jos tuo vartooja ei sua huoli ( tai sinä keksi muuta paikkaa ) :D Tottakai sä nyt jatkoille tuut, aina yöpaikka löytyy :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
No jospa mäkin yrittäisin sitten päästä, tosin yöpymisongelma voi tulla jos menee myöhään :whistle: Olis kyllä hauska nähdä palstalaisia... Niin ja mä voin ilmeisesti vanhimpana sitten pitää jöötä :LOL: :whistle:
Oi jesh jesh :D :heart: =) Tätä mä ootin :D
Meillä riittää tilaa kahdelle ;) Et sulle on kyl paikka täällä meillä jos huvittaa :hug: Sinut kun jo tunnenkin, ihanaa =)
 
Kovasti tässä kiinnostuneena luin teidän keskustelua ja ajattelin kysäistä että olisiko porukkaan mahdollista lyöttäytyä mukaan vaikkei noita lapsia olekaan. Olen ihte lähiaikoina muuttanut Jyväskylän ja olis mukava tutustua muihin oman ikäsiin, tällä seudulla asuviin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja inny-:
Kovasti tässä kiinnostuneena luin teidän keskustelua ja ajattelin kysäistä että olisiko porukkaan mahdollista lyöttäytyä mukaan vaikkei noita lapsia olekaan. Olen ihte lähiaikoina muuttanut Jyväskylän ja olis mukava tutustua muihin oman ikäsiin, tällä seudulla asuviin :)
No tottakai voit tulla mukaan vaikkei lapsia olekaan :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Ei tulis kyllä kalliiks vuokrata se sauna jos kaikki ois halukkaita saunomaan :whistle:
:LOL: :LOL: Het ollaan jo saunomassa ku uusia tavataan :D
Voi vitsit, mitähän tuosta illasta oikein tulee :whistle:
Niin no... Siis miehän oon ite tosi arka kyllä saunomaan, varsinkin uusien tuttavuuksien kanssa :ashamed: Mutta siis jos halukkaita on niin en mie sen takia pois jää siitäkään...
 

Yhteistyössä