JYVÄSKYLÄ!

Mä soittelen sinne Passioniin juhannus viikolla ja kyselen sitä ennen kaikilta, jotka on lupautuneet tulla, et vieläkö ovat tulossa.

Perskeleen JanuLiitus! Ei olla nähty sit ku viimeks, voitas tulla vaikka käymään teilläpäin joku päivä..
 
No joo ei olla nähty :kieh: Saa täällä tulla käymään, kuhan ensin kaikki oltais terveitä :D Niin ja voisinhan mäkin joku kerta sinne ajella :snotty: Mä vaan ooooon niiiiin laiska lähtemään mihinkään :ashamed:

Niin ja voipi olla että tuo päivä käykin ku kummipojan ristiäiset tuona v.loppuna, joten pitäis omat menot perua, perskule :kieh:
 
mä joudun peruun syömään tuloni.... tuo on ainoo viikonloppu ku on mahollista lähtee miehen kanssa reissuun koko kesänä ni tilattiin tuossa miniristeily ja lähetään just tuollo lauantaina... saatiin poikaki hoitoon tuoks viikonlopuks ni pitää käyttää hyväks :D
 
Mä saatan lähteä jatkoille... Poika on sillon mulla, Hessu sitä varmaan mielellään kahtois, mutta en halua seuraavalle päivälle ihan hirmusta kankkusta, ku kullalla on sillon synttärit :D ... Ja tunnetusti mie en osaa nätisti tota alkomahoolia ottaa :LOL: . Son joko tai :kieh:
 
Pääsen sittenkin tulemaan :D Piti perua ristiäisten takia muut menot. Jatkoille EN lähde koska tosiaan nuo ristiäiset sit seuraavana päivänä ja jos jatkoille lähtisin niin musta ei niihin olis :whistle: :saint:
Ja tuo aika sopii ihan hyvin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja unensieppaaja:
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Pääsen sittenkin tulemaan :D Piti perua ristiäisten takia muut menot. Jatkoille EN lähde koska tosiaan nuo ristiäiset sit seuraavana päivänä ja jos jatkoille lähtisin niin musta ei niihin olis :whistle: :saint:
Ja tuo aika sopii ihan hyvin :)
Koittaa nyt päättää :D
Juu mä yritän :D Mut siis joo tähän tietoon ei nyt pitäis muita menoja olla ;)
 
Kannattaa sitten vielä samana päivänä kun sinne ollaan menossa syömään, niin soittaa ja muistuttaa niitä että ollaan tulossa. Kävin siellä juuri vkl syömässä ja sinne tuli polttariporukka jotka olivat varanneet pöydän. Joutuivat sitten terassille syömään kun ne paikanpitäjät olivat kokonaan unohtaneet niiden pöytävarauksen..
 

Yhteistyössä