Mä en kyl pääse tulemaan tuona päivänä sittenkään. Tuli muita suunnitelmia juuri sille v.lopulle =)
Eiköhän vielä suurinosa oo pääsemäs tuona ajankohtana... Mie ainakin otin vapaaks sen viikonlopun ja yritän järkätä lapsenvahtia...Alkuperäinen kirjoittaja inny-:Milläs mallilla tää syöminen nyt on?
No mie ainakin mielellään lähtisin jatkoille Riippuu ihan siittä et saanko hoitajaa muksuille...Alkuperäinen kirjoittaja unensieppaaja:Huom! Jos vaan saa pöydän, ni varaisin sen sit klo 17.
Ketkäs tulee jatkoille?
:wave:
Koittaa nyt päättääAlkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Pääsen sittenkin tulemaan Piti perua ristiäisten takia muut menot. Jatkoille EN lähde koska tosiaan nuo ristiäiset sit seuraavana päivänä ja jos jatkoille lähtisin niin musta ei niihin olis :saint:
Ja tuo aika sopii ihan hyvin
Juu mä yritän Mut siis joo tähän tietoon ei nyt pitäis muita menoja ollaAlkuperäinen kirjoittaja unensieppaaja:Koittaa nyt päättääAlkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Pääsen sittenkin tulemaan Piti perua ristiäisten takia muut menot. Jatkoille EN lähde koska tosiaan nuo ristiäiset sit seuraavana päivänä ja jos jatkoille lähtisin niin musta ei niihin olis :saint:
Ja tuo aika sopii ihan hyvin
9 tulossa =) Tuolla ekassa viestissä lista kaikista tulijoista.Alkuperäinen kirjoittaja muppe-78:Montako on tulossa yhteensä. Mäkin oon edelleen tulossa vaikkei musta oo kuulunu mitään ja jatkoillekkin varmaan oon lähdössä. Jännittää kyl nähä vieraita ihmisii!
Eli pöytä varattu yhdeksälle, vai mahtuuko siihen enemmän? Mietin vaan et jos sais vielä jotain mukaan...Alkuperäinen kirjoittaja unensieppaaja:Nyt on pöytä varattu meille =)
Joo yhdeksälle varattu, mut eiköhän mahdu jos joku ois vielä halukas tulee.Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Eli pöytä varattu yhdeksälle, vai mahtuuko siihen enemmän? Mietin vaan et jos sais vielä jotain mukaan...Alkuperäinen kirjoittaja unensieppaaja:Nyt on pöytä varattu meille =)