JYVÄSKYLÄ!

Alkuperäinen kirjoittaja äitykkä72:
Alkuperäinen kirjoittaja äitykkä72:
täällä kans kiinnostunut tapaamisesta :wave: :flower:
kiitos unensieppaajan :hug:
:hug:

Porukkaa rupee siis kasaantumaan, kiva =) Oisko kenelläkään ehdotella jotain päivää? Ja jos taas menis syöpöttelee ja juopottelee (ne jotka haluaapi) niin mihikäs päin lähettäs ravitsemaan itteemme, ehdotuksia?
 
Nimra
Mun täytyy jättää väliin. Isäntä lähtee sinne ulkomaille ja mä olen tytön kanssa kahden, joten viettäkäähän hauskaa :LOL: istumaan sit ehdottomasti Annelissa biljardipöydän viereen :whistle: :xmas: Mä olen tytön kanssa siis "yksin" marraskuuhun asti. Seura kyllä kelpaa, mutta baariin tai syömään en viitsi tulla/pääse, sillä ei ole tytölle hoitajaa :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Food Bar&Kitchenissä (jos en väärin muista niin se on Passionin ruokapuoli ) näyttäs olevan ihan kohtuuhintasta ruokaa :)
Tuolla on hyvää ruokaa ja isot annokset..eikä mitään kovinkaa kallista :)
Kukas kehtais ehottaa jotain päivämäärää tälle miittingille :D mulla itellä on noi työt nyt sillee että pari seuraavaa vkonloppua on vapaata ja sitte on töitä..ja sit alkaaki kesälomat koululaisilla...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Food Bar&Kitchenissä (jos en väärin muista niin se on Passionin ruokapuoli ) näyttäs olevan ihan kohtuuhintasta ruokaa :)
Sinne siis, jos kukaan ei laita vastaan =)

Pitäskö tapaaminen sopia ens kuulle, niin on kaikilla aikaa järkkäillä menojaan siihen malliin et pääseepi paikalle?

Ehdotan lauantaita 27.6?
 
nyt saatiin epäviralliset vuorolistat tietoon ja näillä näkymin mulla on vapaa vkonloppu...että mahollisuus olis lähtee...vielä en vaan tiiä että onks mulla noi isommat kotona tuollon....mutta kyl mä ainaki syömään voisin lähteä :) aina hyvä ruoka kelpaa :LOL:

nii ja tosiaan kannattaa varata tuolta pöytä koska paikka on suht pieni ja aina on ollu porukkaa syömässä jonku verran ku on tuolla käyty...
 

Yhteistyössä