JYVÄSKYLÄ!

Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Kai me systeri edes yhdillä voidaan käydä jossain terassilla :snotty: Terassilla en ookaa viel kertaakaan käyny.. :D
Minen voi sitä yhtäkään ottaa, ku lähtee mopo käsistä sen jälkeen :LOL: ... Tyydyn vaan jääveteen :D
Ei lähde ku muistat että oot autolla ;) :D no mut mä ainakin tahtoisin ruoan jälkeen sen yhden :) Maltat sä odottaa vai onko kiire kotia :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Kai me systeri edes yhdillä voidaan käydä jossain terassilla :snotty: Terassilla en ookaa viel kertaakaan käyny.. :D
Minen voi sitä yhtäkään ottaa, ku lähtee mopo käsistä sen jälkeen :LOL: ... Tyydyn vaan jääveteen :D
Ei lähde ku muistat että oot autolla ;) :D no mut mä ainakin tahtoisin ruoan jälkeen sen yhden :) Maltat sä odottaa vai onko kiire kotia :D
Enköhän mä sen verran malta oottaa... Ja ei se mitään meinaa vaikka autolla oon, jos jotain sattuu karkaamaan käsistä :LOL: :kieh: . sen takia taidan olla veslinjalla, ihan vaan varmuuden vuox :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Kai me systeri edes yhdillä voidaan käydä jossain terassilla :snotty: Terassilla en ookaa viel kertaakaan käyny.. :D
Minen voi sitä yhtäkään ottaa, ku lähtee mopo käsistä sen jälkeen :LOL: ... Tyydyn vaan jääveteen :D
Ei lähde ku muistat että oot autolla ;) :D no mut mä ainakin tahtoisin ruoan jälkeen sen yhden :) Maltat sä odottaa vai onko kiire kotia :D
Enköhän mä sen verran malta oottaa... Ja ei se mitään meinaa vaikka autolla oon, jos jotain sattuu karkaamaan käsistä :LOL: :kieh: . sen takia taidan olla veslinjalla, ihan vaan varmuuden vuox :D
:LOL: :LOL: Luotat ittees ihan kympillä :LOL: :D
 
Kiitos kiitos kaikille, oli kyllä mukavaa taas :D
Koskas otetaan uusiks? :whistle: :LOL:

Joo mä lähin sitten tosiaan Londonissa käymään, maksoin 8? sisälle :eek: olin siellä ehkä 15min ja sit pois :kieh: Että turhaan meni sekin raha, mutta tulipahan käytyä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja EverLastinglove:
heei en tiennykkää et täällä tämmönen on :)

mä vaan taian olla liian nuori teiän piiriii :| :ashamed:
Hei kuules ei "meidän piireissä" ikää kahota :) Joten seuraavaan tapaamiseen vaan mukaan...

Hmmm, koskas järkätään siis uus :whistle: :wave: :attn:
 

Yhteistyössä