Jyväskylä ja lähiympäristö tapaamiseen!!!

JanuLiitukselle jo ehdin kertoakin aiemmin, että kälynen on päättänyt mennä naimisiin juuri tuona kyseisenä päivänä :kieh:
Suostuisikohan nuo muuttamaan päivämäärää mun menojen vuoksi :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
JanuLiitukselle jo ehdin kertoakin aiemmin, että kälynen on päättänyt mennä naimisiin juuri tuona kyseisenä päivänä :kieh:
Suostuisikohan nuo muuttamaan päivämäärää mun menojen vuoksi :whistle:
:kieh: No jo on kumma jos ei suostu hääpäiväänsä muuttamaan kun olis palstatapaaminen :whistle: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
JanuLiitukselle jo ehdin kertoakin aiemmin, että kälynen on päättänyt mennä naimisiin juuri tuona kyseisenä päivänä :kieh:
Suostuisikohan nuo muuttamaan päivämäärää mun menojen vuoksi :whistle:
:kieh: No jo on kumma jos ei suostu hääpäiväänsä muuttamaan kun olis palstatapaaminen :whistle: :LOL:
:D Älä muuta sano..
 
Mä olen edelleen mukana, vaikka ne bileet tosiaan on silloin samana päivänä... alkaen klo 18 - et mä vähän mietin, että miten teen... tosin jos meil on tapaaminen klo 17, niin kyllähän mä ehtisin siinä syömässä käydä, kaverin kans jo puhuinkin, että ei tuo alkamisaika oo niin tarkka... meen siis sinne sitten siinä 19 maissa tjsp.

Olette itseänne esitelleet... kiva :). Mä oon 30 v., poika täytti just 3 v. Kuokkalasta tulen.
 
Hei kiva Elopompelo et pääset mukaan... Luulis tosiaan että siinä kyllä ehdit hyvin syömään ja sitten pääset lähtee juhlimaan kamuasi...
Ja kivaa jenksu että siekin olet tulossa...
Nyt on niin kivasti porukkaa jo tulossa että kyllä me hyvä tapaaminen aikaan saadaa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja nyssäkäinen:
Uskaltaisinkohan miekin mukaan.. Olen kyllä lähinnä taustahahmona täällä, mutta kiva olis tutustua toisiin äiteihin JKL alueelta :)
Uskallat tietenkin =) Uusia äitejä on aina mukava tavata. Sano sitten kun olet varma että lähdetkö mukaan niin lisään sinut listaan :)
 
huomasimpa tälläsenki rimpsun täällä...uskaltautuskohan sitä ite kanssa lähtee syömään ja tutustuun uusiin ihmisiin...ujohko minäkin enkä usko tuntevani teistä ketään... että mut vois vaikka lisäillä tuolle listalle josko vielä joukkoon mahtuis.... Mä oon 31v ja mulla pojan 11/98, 7/00 ja 6/08 sekä tyttö 9/02 :) nii ja keljonkankaan perältä olisin tulollaan :)
 
Oikeesti tosi ihanaa kun on näin paljon tulossa mukaan, tietty peruutuksia saattaa tulla, mutta onneksi alustava porukka on jo niin suuri että ei silleen haittaa... Tietenkään en toivo että peruutuksia tulee...
 
:wave: täällä yks joka ei tunne tulijoista ketään.. ja se tosiaan hiukka jännittää kun hiukka ujo oon vieraitten seurassa..mut sitte kun tutustun ihmisiin ni tulee pölötettyä enemmänkin... :D
 

Yhteistyössä