Jyväskylä ja lähiympäristö tapaamiseen!!!

Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Noniin, eli tähän mennessä ihan hyvin valittu päivä :)

Mut mites se ravintola puoli? Olisiko ehdotuksia paikasta, niin ja kuinka moni olisi valmis pienille/isoille jatkoille tai ylipäätänsä jatkoille :D ;) ?
:wave: ... niinkuin tiedät, aina valmiina. riippuen tietty siitä että onko rysselin reissu vienny mun kaikki rahat :LOL: :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
uskaltaisikohan sitä lähtä mukaan...
meinaan vaan olla vähän ujonpuoleinen jos on vähänkään tuntemattomampi porukka...
Tule vain :) Ja tietty uskaltaa, ei me purra :D
Itsekin olen ujonpuoleinen jos ei ketään tunne. Mutta hyvin se on aina mennyt ja saanut uusia tuttavuuksia =)

Rohkeasti vain mukaan :hug:
 
Voisin mäkin, jos uskallan. Täysin tuntematonta porukkaa kaikki ootte.
Päivä käy mulle kans.
En oo käyny tuolla Jalossa koskaan, mut nettisivuilta kattelin ja ihan kivalta näyttää. Pitääksinne varata pöytä etukäteen?
Jatkoille lähden kans :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:
Sohwissakin on mainiot sapuskat ja hinta kohallaan... minä meen porukan mukana tai tuun :D
No myö vartoojan kanssa jo päätettiin että se on tuo Jalo :LOL: ( paljoa muilta kyselty :ashamed: )

Eiks sohwi oo aika kaukana? :/
Ja missäs tuo Jalo muuten on :D Mä oon taas hyvin perillä kaikesta :LOL: :saint:
 
Mukana :wave: =)
Minen varmaan kovin jatkoille lähde. On tuota matkaa ajella kotiin sitten vielä. Ja siis missään baarissahan ei voi kuivin suin istua :whistle: Joten parempi kun en lähe ollenkaan :D
Mutta siis syömään tuun ilman muuta ja vaikka muita ilman :D
Pitääpäs alkaa googlettelemaan tuota Jaloa että mikäs paikka se sellanen on ja missä =)
 
:wave: Voisin minäkin ehkäpä rohkaista itteni ja tulla mukaan tapaamiseen. Päivämääräkin olisi ihan hyvä, kun meilläkin vauva vasta syntymässä mutta tuohon aikaan jo parin kk ikäinen pitäisi käärön olla :heart: Niin ja saattaisinpa sinne jatkoillekin päästä =)
 
En osaa sanoa, mutta pistän ainakin harkintaan. :) Mukava olisi toisaalta tutustua uusiin ihmisiin kun melko tuntematon paikka tämä jyväskylä on mulle vielä, ja ihmiset samoin :D Mutta jos lähden, niin sitten vain syömään, jatkoille en luultavasti ollenkaan. Maha silloin jo luultavasti näkyy niin katson parhaaksi jättää baarit väliin :wave:

Ja jalo on kuulemman tosi hyvä paikka ja hyvää ruokaa!

Mutta minäpä ilmottelen uskallanko tulla :)
 
Ihan uteliaisuuttani kyselen kun ois kiva tietää teistä vähän jo alkuun jotain ennenkuin sitten ihan livenä näkee.. niin että ollaanko me tapaajat minkä ikäisiä ja onko minkä ikäisiä lapsia? Ei tietenkään ole pakko kertoa mutta olis kiva saada jotain käsitystä siitä millasta porukkaa on tulossa. Moni on ainakin sanonu et on ujo, mut eiköhän päästä kumminkin juttuun ihan hyvin =) Itse olen 21 vuotias ja meillä on miehen kanssa esikoinen vasta tulossa, laskettuaika oli jo 15.1 ja nyt parin päivän sisällä jos ei itekseen synny niin käynnistetään, eli ihan kohta on uunituore käärö meillä :heart:
 
Juu elikkäs minä olen 22v. Lapset on molemmat tyttöjä ja ovat syntyneet 03/06 ja 06/08 :) Kaksi ihanaa prinsessaa tekemässä äidin päivästä "vaikeaa" :D
Onnea sativa tulevaan. Toivottavasti käärö on pian sylissä =) :hug:
 

Yhteistyössä