Jyväskylä ja lähiympäristö tapaamiseen!!!

Hei hou... Kohta alkas olemaan viimeset mahollisuudet ilmottautua mukaan ja varmistaa tulemisensa... Eli 12pv mun pitää soittaa tuonne Jaloon ja ilmottaa kuinka monta tulijaa on... Mut jos vaikka 10pv viimestään varmistatte tulonne niin olis huisin kivaa... Mä varmaan vielä kyllä laittelen kaikille yytä ettei vaan pääse unohtuu ja jos joku ei täällä käy tsiikailee...
 
Tää myös lähössä edelleen, jatkoista en tiedä vielä.. Ei raaski tänne sitte taxilla ajella itekseen ni voipi olla että autolla köröttelen kaupunkiin :) eli jos täältä muuramen rajaseudulta on tulossa joku ni mä voisin ottaa kyytiin mukaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
AARGGHH!!! nyt alkoi jännittää ihan oikeesti... Mut kiva nähä porukkaa :)

Vartooja
mun mies oli ettiny sua annelista tässä taannoin... Ehkä onni ettei löytänyt :D
Ai oli vai :LOL: Mä olin siellä nyt pe ja la ja sitä edellisenä lauantaina :D

Niin ja ihan turhaan sie jännität, mukavaa siitä tulee :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Voih, teillä on nyt jännä viikonloppu edessä sitten =) Harmi kun ei pääse, tulee niin pahaan saumaan nyt ja ite oon ihan finaalissa. Mutta jotain kivaakin siitä seuraa että saa rietun kylään :whistle:
No mutta me varmaan kesällä sitten otetaan uutta tapaamista (tai ainakii mää lähen jos ei muut :LOL: ) niin sitten lähet mukaan :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Voih, teillä on nyt jännä viikonloppu edessä sitten =) Harmi kun ei pääse, tulee niin pahaan saumaan nyt ja ite oon ihan finaalissa. Mutta jotain kivaakin siitä seuraa että saa rietun kylään :whistle:
No mutta me varmaan kesällä sitten otetaan uutta tapaamista (tai ainakii mää lähen jos ei muut :LOL: ) niin sitten lähet mukaan :)
Nonnih, tuohan kuulostaa houkuttelevalta :p

Ai sä olet ollut Annelissa töissä jo 6 vuotta? Oonkohan sattunut käymään siellä sun aikana, toivottavasti en :ashamed: :snotty: Heh. Harrin kanssa juteltu paljon, mun oli tarkoitus tulla myös sinne vetäjäks silloin tällöin, mutta en mä taida jaksaa enää sitä hommaa. Annelissa on aika hektistä noi viikonloput :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Nonnih, tuohan kuulostaa houkuttelevalta :p

Ai sä olet ollut Annelissa töissä jo 6 vuotta? Oonkohan sattunut käymään siellä sun aikana, toivottavasti en :ashamed: :snotty: Heh. Harrin kanssa juteltu paljon, mun oli tarkoitus tulla myös sinne vetäjäks silloin tällöin, mutta en mä taida jaksaa enää sitä hommaa. Annelissa on aika hektistä noi viikonloput :whistle:
Joo kyl mä varmaan sen kuus vuotta oon siellä jo ollu... En mä ainakaan muista että oisit miun aikana käyny, mulla kuitenkin aika hyvä kasvomuisti on enkä muista sua :)
Joo viikonloput on aika häslinkiä siellä aina, mutta mä niiin tykkään olla siellä, vaikkei tietty meidän muissakaan paikoissa vikaa ole...
 

Yhteistyössä