Jyväskylän äiteet syömään :)

Saataiskos taas pitkästä aikaa porukkaa syömään jonnekkin kivaan paikkaan?
Itellä kun on tuo "ihana" vuorotyö ni mulla olis vapaata isommista muksuista ja töistä 19. tai 20.3.... ja paikkaehotuksiakin otetaan vastaan :)

*MUOKS* eli syömään meno päivä olis tuo la 20.3 :)
 
jadal
joskohan mulla tällä kertaa onnistuis :)
Jos mies ei joudu töihin, olen mukana. Tuo kuopus ei suostu muiden kuin mun tai mieheni hoidettavaksi, niin on rajalliset mahdollisuudet päästä mihinkään...
Mutta yritetään :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
No mie ihan isse ehotan sitten Genghiskhania :p Siel on lauantaisin lounasaika klo. 13-17. Ja maksaa 15-19?
Onks tuo se kiinalainen kävelykadulla? Ei huonompi ehdotus tuokaan :) mulle käy oikeestaan mikä paikka vaan, kuhan syömistä saa :D :D
 
mulle käy noista kolmesta oikeestaan mikä vaan...Tuol Jalossa vaan on aika suppee se lista, mutta iha hyvää ruokaahan sielläkin... Toisaalta olis kiva mennä jonnekki uuteen paikkaan, mutta eipä tosiaan väliä sit loppujen lopuks minne mennään. Päättäkää te muut :D
 
jadal
Mulle käy mikä vaan, kaikki Ahjogrilliä suuremmat paikat on luxusta mulle :D

Mites muuten, onko ihan mahdoton ajatus ottaa tuo Miska syömään mukaan, jos mun mies on töissä silloin? Kun on toisaan ongelmia hoitoon jättämisessä :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Mulle käy mikä vaan, kaikki Ahjogrilliä suuremmat paikat on luxusta mulle :D

Mites muuten, onko ihan mahdoton ajatus ottaa tuo Miska syömään mukaan, jos mun mies on töissä silloin? Kun on toisaan ongelmia hoitoon jättämisessä :|
Kyllä mein tapaamiset on ollu aina lapsettomia, joten toivottavasti miehelläs ei ole töitä... Sori kun oli pakko sanoa näin :ashamed: Mie todellakin haluan että sie pääset mukaan...
 
jadal
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Kyllä mein tapaamiset on ollu aina lapsettomia, joten toivottavasti miehelläs ei ole töitä... Sori kun oli pakko sanoa näin :ashamed: Mie todellakin haluan että sie pääset mukaan...
Juu näin mä oon se käsittänytkin, ajattelin kuitenkin varmistaa vielä :)

Ja eihän sitä tiedä vaikka tää pahin äitikausi olisi tohon mennessä ohi :)
 

Yhteistyössä