JYVÄSKYLÄ!

Moneks muuten varattu? :)

*muoks* Ihan varmaan kannattais lukee itekin joskus vähän tarkempaan :whistle: Eli siis klo. 17 :D

*muoks2* Niin sillä siis van mietin että JOS joudun töihin siinä vielä illasta niin ehdin varmasti syödä :LOL:
 
Tällä hetkellä näyttää siltä että en joudu töihin, joten mie olen sitten jatkoille lähdössä :) En tiedä mitä muut on suunnitellu jatkopaikasta, mutta mie melkovarmasti taas suuntaan sinne Anneliin :ashamed: Miul kun sattuu olee sinne muutama sidukkalipuke, ei tartte tuota omaa rahaa käyttää...
Niin ja miun ystävä on muutes keikalla Ale Pubissa siinä kauppalaispihalla sitten sillon lauantaina et siinäkin vois halukkaat lähteä pyörähtää :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja unensieppaaja:
Mä kans aattelin et alepupis vois kans pyörähtää, ku karaokekin alkaa jo seiskalta :wave:
Ja se on siinä niin sopivasti ihan lähellä... Annelissakin kyllä alkaa seiskalta karaoke :whistle: :wave:
Mut jos alepup, anneli ja sitten jotain... Freetime mua tietty houkuttaa :D
 
Sie ja Äitykkä ootte uusia mein muitten joukossa :)

Niin, missäs muuten kokoonnutaan? Suomalaisen kirjakaupan eessä siinä penkkien kohilla?

Me huudellaan toisiamme palstanimillä sitten :LOL:

Ainiin ja me The Siskot tullaan taas porukalla, joten jos sattuu olee ajoissa paikalla niin meidät huomaa siitä kun kolme pientä ihmistä kävelee rinnakkain :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Sie ja Äitykkä ootte uusia mein muitten joukossa :)

Niin, missäs muuten kokoonnutaan? Suomalaisen kirjakaupan eessä siinä penkkien kohilla?

Me huudellaan toisiamme palstanimillä sitten :LOL:

Ainiin ja me The Siskot tullaan taas porukalla, joten jos sattuu olee ajoissa paikalla niin meidät huomaa siitä kun kolme pientä ihmistä kävelee rinnakkain :D
En tiä onko sulla vartooja ollu liituksen kanssa puhetta, mutta voin tulla hakemaan teijät, nii ei tarvii monella autolla männä... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Sie ja Äitykkä ootte uusia mein muitten joukossa :)

Niin, missäs muuten kokoonnutaan? Suomalaisen kirjakaupan eessä siinä penkkien kohilla?

Me huudellaan toisiamme palstanimillä sitten :LOL:

Ainiin ja me The Siskot tullaan taas porukalla, joten jos sattuu olee ajoissa paikalla niin meidät huomaa siitä kun kolme pientä ihmistä kävelee rinnakkain :D
Muppe tunnistaa varmaan meidät äänestä :D Ja äitykän kanssa tuun samaa matkaa ja inny kuskaa meitä juoppoja :D Nähään vaik vähän ennen viittä siinä penkillä :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja unensieppaaja:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Sie ja Äitykkä ootte uusia mein muitten joukossa :)

Niin, missäs muuten kokoonnutaan? Suomalaisen kirjakaupan eessä siinä penkkien kohilla?

Me huudellaan toisiamme palstanimillä sitten :LOL:

Ainiin ja me The Siskot tullaan taas porukalla, joten jos sattuu olee ajoissa paikalla niin meidät huomaa siitä kun kolme pientä ihmistä kävelee rinnakkain :D
Muppe tunnistaa varmaan meidät äänestä :D Ja äitykän kanssa tuun samaa matkaa ja inny kuskaa meitä juoppoja :D Nähään vaik vähän ennen viittä siinä penkillä :wave:
Ja minä tulen kanssa tuossa "juoppokyydissä"!!!! See you!
 

Yhteistyössä