Hakutulokset

  1. lissuhissu

    Voiko 7 vuotiaan jättää yksin kotiin ?

    Meillä nyt kohta 8v jäi yksin kotiin ensimmäisiä kertoja 6 vuotiaana. Ihan hyvin on pärjänny. Ei aluksi kauaksi aikaa. Nyt onki jo sen verran iso, että voi olla vähän pidempiäkin aikoja päivällä.
  2. lissuhissu

    laihdutuksesta, naiset auttakaa

    Tuolla laihdutus-palstalla on vinkkejä ja pinoja, joista saa apua ja tukea B)
  3. lissuhissu

    nyt naiset auttakaa, löllyvä vatsa pois...

    netistäkin varmaan löytyy ohjeita. Ja korsettiin tehoaa ainakin sellainen vatsaliike, kuin lankku. jossa ollaan vatsallaan, kyynärpäiden ja varpaiden varassa ja koetetaan pitää keskivartalo ilmassa (lankku) niin pitkään kuin pystyy. Siihen on monia eri variaatioita, mut en osaa sanoa kuinka ne...
  4. lissuhissu

    nyt naiset auttakaa, löllyvä vatsa pois...

    miten olis pilates?
  5. lissuhissu

    SOKERIKLUBI II

    Ja onnea kaikille painonpudottajille :flower: Ja tsemppiä kaikille myös jatkoon :wave:
  6. lissuhissu

    SOKERIKLUBI II

    Ja sorry kaiki typot :ashamed:
  7. lissuhissu

    SOKERIKLUBI II

    Hei kaikille :wave: En oo piiiiitkään aikaan käyny palstailemassa kunnolla. Kevät ollu yhtä hässäkkää.. Oon äitiysloman jälkeen ravannu työhaastatteluissa ja oli pakko sitten tänne pääkaupunkiseudulle (missä siis tällä hetkellä oon..) suuntautua. Noh, lapset on pohjoisessa ja mieski (ollaan...
  8. lissuhissu

    taapero herää liian aikaisin

    hei meillä esikko (8v) heräs pienenä kans jo 5.30-6.00 ihan järjestään ja vielä nykyäänkin herää viimeistään 7 :headwall: no, mutta mielestäni siinä oli hyvätkin puolensa, kun meni tosi aikasin nukkuu ja sai omaa aikaa.. kuopus 1v3kk, herää n. 7 kun muutki ja isänsä kanssa vkl nukkuu jopa 9...
  9. lissuhissu

    Miks nuilla tenavilla ei pysy nuo vaatteet päällä??!!

    Heh, meillä kohta 8v ja talvellaki on kotona vaatteet mytyssä jossain nurkassa ja pelkät pöksyt tai kalsarit jalassa (poika), siis vaikka kuinka sanoo, että ne vaatteet vois pysyä päällä. No, onneks on edes ne pöksyt :)
  10. lissuhissu

    HELMIKUU 2006

    Hei pitkästä aikaa :wave: Onnea kaikille, jotka ootta jo uutta tulokasta :flower: :heart: En oo aikoihin kirjotellu, mut nyt aattelin repästä.. Meillä poitsu kävelee ja kälättää ja pukkaa hampaita normaaliin tahtiin. Oltiin miehen kans syksyllä erossa ja palattiin takas yhtee ja...
  11. lissuhissu

    HELMIKUU 2006

    hei vaan :wave: Meilläkin 1v juhlittiin sunnuntaina. Poitsu on kyllä ihana persoona. Tykkää tutkia joka paikkaa ja itsekseen touhuta pitkiä aikoja. Sitten se tykkää halia ja pusia ja olla tosi mustis jos esikkokin herkeää hempeäksi äitiä kohtaan :D Siinäpä sitten soppa, kun koiruuskin on...
  12. lissuhissu

    mutta kuitenkin

    \ jeps :hug: multaki. Tiedän tunteen.. ex petti koko suhteen ajan (kuulin juttuja, kun viimein paljastu..) Kuopus on tällä hetkellä 10kk. Tosi rankkaa tehdä päätöksiä ja kun yksin täytyis pärjätä. Voimia tosi paljon :hug:
  13. lissuhissu

    Rahat loppu

    Tuttu tunne tuo rahat loppu. Itsellä ei on vajetta useampi satanen ja mietin miten saan vuokran maksetuksi.. Lainoja on turha hakea, kun oon kotona ja töitä oon yrittäny ettiä, mut eipä sekään taida auttaa.. Alkaa pikkuhiljaa tuntumaan, ettei jaksais enää, mut pakkohan se on.. Ei varmaan...
  14. lissuhissu

    mutta kuitenkin

    hmm.. minäkin olen välillä katkera. En exälle vaan elämälle. Jo kaksi pieleen mennyttä pidempää suhdetta. Juuri kun on päässyt elämässä hieman eteen päin, niin olenkin taas palannut takaisin alkuun. Mitään muuta en oo saanu elämässä aikaseks ku lapset. Ei työtä tällä hetkellä (opiskellu...
  15. lissuhissu

    pino -74 äideille

    lapset 7v ja 7kk. Poikia molemmat. Rovaniemeltä.
  16. lissuhissu

    Ekaluokkalaiset

    meillä ekaluokkalainen on menny ihan mielellään kouluun. Tosin välillä mittailee kuumetta iltaisin, jos vaikka sais jäädä välillä kotiin :laugh: Eskari oli hänellä aika vaikeata aikaa, mutta tämä eka kouluvuosi on lähteny tosi kivasti liikkeelle.
  17. lissuhissu

    Kotiäidin huoli tulevaisuudesta

    Mulla myös tilanne, et valmistuin ja olinkin raskaana.. Mietityttää, että saanko koskaan sen alan töitä. Ja huolettaa, että menee monen vuoden opiskelut hukkaan.. Lisäksi jäin yksin lasten kans juuri, kun mies ei enää kestäny. Välillä tuntuu epäreilulta (sukupuolten välillä), mut pakko kai se on...
  18. lissuhissu

    Ammattipino

    it insinööri (työtön..), äippälomalla vielä..
  19. lissuhissu

    Tunteita

    mullaki vähän samat fiilikset ku ap:llä. Ahistaa myös se, et jos vaikka löydät uuden miehen, ni sitte jonku ajan päästä taas oot yksin. Onko tää loppuelämä sitten tätä.. Ja tällä hetkellä oon niin sidottu tähän kotiin, etten mihinkää pääse ja jos pääsisin niin kenen kans, ku kaikilla tutuilla on...
  20. lissuhissu

    Onko muilla eskarilaisilla tällaista "vaihetta"?

    eskari-ikä voi olla hankalin kaikista lapsen kehityksen vaiheista. ainakin toivon niin, sillä tämä minun entinen eskari menee nyt ekalle :D :headwall: Kiukku, uhma, oma tahto, omat taidot, kaverit, levottomuus.. Tosi paljon eskari-ikäisellä on kasvettavaa sen vuoden aikana. Joillakin se...

Yhteistyössä