SOKERIKLUBI II

:snotty: ..*urheilija ei tervettä päivää nää*.. :snotty:

tosi kiva olo..niinko oisin syöny villasukan..(ehkä siellä varaston ja vaatekaapin siivoiksessa mie jonkun sukan söinkin.. :ashamed: ;) :LOL: :snotty: )


no..syön taas jugurtii ja appelsiinia.. ja vettä.. kuumaa ja kylmää vettä..ja vissyvettä..se on muuten 'villasukkakurkulle' hyvää..raapii kivasti kurkussa.. :LOL: ;) ..miul on kait kuumettakin..ko oon ihan höpö :D :xmas:
 
Sateista huomenta! :/

No, joo täällä ei kyl tuu painon pudotusesta sitten yhtikäs mitään. :'( \|O Tänä aamuna kun hiivin ekan wc käynnin jälkeen tuonne kodinhoitohuoneen rauhaan vaa`alle hyppimään. Niin järkytys oli totaalinen. :kieh: \|O :'( :headwall: Vaaka näytti lukemaa jossa se oli vuoden alussa eli lähtölukemassa 90kg. \|O

Jotenka sinne on valunut maan sisälle kaikki punnistelut ja hallintayritykset, voihan kökköööööööööö!!!!!!!!!!!!

:headwall: Mut ehkä mä voin hiukan itseäni lohduttaa sillä et nuo naisten hormonit kun jylläävät niillä ilkeimmillä päivillä niin paino saattaa nousta useamman kilonkin. Saanhan mä lohduttautua et siitä johtuu nuo vaa`an lukemat? :ashamed:

Äh, ja lenkkeilytkin on edelleen vain ajatustasolla vaik eilen oli mitä parhain ilma. Niin jämähdin tuohon pihalle kumisaappaat jalassa kiskomaan voikukkia ylös nurnikolta. Joten ei siinä paljoo liikuttu kun nurmi ei oikeastaan muuta kasvakaan kuin noit voikukkia. :kieh: :LOL: Tai no, saihan yläkroppa sentään liikuntaa niin et nyt tuntuu hartioissa aika makoisalle kun käsiään nostelee. :LOL: :whistle:

:headwall: :LOL: :wave: Päässäni takoo ajatus lenkille, lenkille mene nyt jo. Mut en vaan ole sitä "lenkkipolkua" vielä tavoittanut. :headwall: Ehkä se lenkkipolku löytää ennemmin minut kuin minä sen. :LOL: :kieh:

:wave: :wave: :wave: Moikka nyt mä meen miettimään jotta lähteäkö vai eikö lähteä tuonne vetiseen ulkoilmaan edes pikku-lenkille. :headwall: :wave:
 
:hug: naisten vaivoja ei oo ikävä..ne on niiiiiiiiin ilkeitä..ain kiusaamassa kilojen kanssa!!!!! :hug: ..touhis kamuseni.. siulla on hyvä syy olla buff-girl niinku tuli kommentti mein 8v neitiltä kun kysyin mikä vois olla turvonneesta kivempi sanonta.. ;) :LOL:

ja sit jos siihen liittäs raivoamisen, raivopäisenä siivoamisen ja muutenkin semmmoset henkiset kipinät niin sitähän vois sanoo että on powerpuff girl..eli suomeks tehotyttö :LOL: :D ..viitsii ko tolla 8v.llä välähti.. vaikka se ei näistä jutuista viel omakohtasesti tiiäkkään..

ja mie :snotty: oon ihan yskänen ja nenää kirvelee.. :snotty: ..kaikkee muuta kuin keväisen pirtee olo.. :xmas:

mut silti meen kävelee..ettimään lituskoita kiviä tuolta yhen tienrakennus alueen reunamilta tuohon kukkapenkin reunukseen.. :wave:
 
Yllätys yllätys! Tulin vierailulle huhuilemaan mitä kaikille kuuluu :D Meni kaks tuntia lukea viestejä täällä kun en ole aikohin ehtinyt koneelle! osapäivääitiys on vaihtunut koko päivtyöksi ja vaaka näyttää 69,3kg, ei siis enää 96kg B) näin tällä suunnalla :) Saapi nähdä palaanko joukkoon pysyvästi kun meillä tuo kolmas vauva ollut pienenä puheenaiheena, mutta katsotaan nyt... :whistle: Täytyy nyt odottaa ainakin heinäkuulle kunhan saadaan kaverin häät juhlittua ensin ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 00:26 Champion kirjoitti:
Yllätys yllätys! Tulin vierailulle huhuilemaan mitä kaikille kuuluu :D Meni kaks tuntia lukea viestejä täällä kun en ole aikohin ehtinyt koneelle! osapäivääitiys on vaihtunut koko päivtyöksi ja vaaka näyttää 69,3kg, ei siis enää 96kg B) näin tällä suunnalla :) Saapi nähdä palaanko joukkoon pysyvästi kun meillä tuo kolmas vauva ollut pienenä puheenaiheena, mutta katsotaan nyt... :whistle: Täytyy nyt odottaa ainakin heinäkuulle kunhan saadaan kaverin häät juhlittua ensin ;)
helou :wave: ..ihan kivat lukemat siulla..ehkä oisin vähän kade..mut en jaksa..joskus miekin oon noissa numeroissa (VAIKKA VÄKISIN! \|O :headwall: :D :D )

Nyt meen valmistautumaan lääkärireissulle...pääsempä tarkalle vaa'alle ainakin..
:ashamed: :eek: :xmas: :wave:
 
Moikka :wave: Champion minunkin puolesta. Kivaa huomata jotta tuttuja käy tääl meit kurkkimassa. meistä toiset kun näyttää ikuisuuksia jo täällä jumittaneen. :kieh: Niin no tai ainakin minusta siltä itsestäni tuntuu et olen tänne juuttunut. :( :eek: Enkä saa mitään aikaiseksi; ei laske paino vaan jojoilee ylös/alas kaiken aikaa ja ei tuota vaaviakaan ole meille viel annettu. :( Joten täällä ollaan ja taidan jonkin aikaa pysyäkin. :ashamed:

Hoh hoh, vaan kyllä sitä ihminen kaikkeen joutuu kun opiskelusta haaveilee. Siis se eilinen soveltuvuustesti oli aivan karmea. :eek:
Siin joutu tekeen jos millaista palikka-testiä = piti täytellä kellon kanssa kilpaa jos jonkinmoista tehtäväpaperia ja sitten viel ryhmissä keskustella ennestään täysin tuntemattomien henkilöiden kanssa. :kieh: :whistle:
Joo ja päivän lopuksi oli viel henkilökohtainen haastatelu kahden psykologin kanssa (n. 5min.) :headwall: . Mut kyl jäi vahaän kummastuttamaan jotta mitä tuosta lyhyestä keskustelusta selvisi kellekään. :headwall: Vaan sen tuo psykologi mulle mainitsi jotta olin pärjännyt hyvin siinä ryhmäkeskustelussa :xmas: :D Joten vähänkös mä olen hyyyväääääää. :saint:

Elikkä nyt sitten kärvistellään niitä testituloksia odotellen tuonne kesäkuun puoliväliin ennen kuin saan tietää hyväksyvätkö opiskelemaan. :whistle:

Dare :LOL: Kylläpä makoisat naurut täällä koneen äärellä pääsi kun noit tyttäresi kommenteja näihin inhoihin naisten vaivoihin lueskelin. :LOL:
Vaan kyl on sinul viksu 8v. neitonen. :heart: Etenkin toi powerbuffgirl laittoi suun kaarelle ylöspäin. :D

Mut joo se lenkkipolku odottelee mua edelleen ja taitaa saadakin odotella ainakin tänään. Sillä meinasin jotta pyöränsatulaan hyppään ja otan kuopuksen peräkärriin lisähaasteeksi kun asioille lähden. + Sitten kun tulen takaisin niin on rinkkä seläs täynnä painavii elintarvikkeita kun näyttää nuo kaapit tyhjentyneen aivan itsekseen. Joten tarvii täydentää, mut en kyl herkuilla ajatellut täyttää vaan ihan tuollasil "kuivillatarvikkeilla" (jauhot, näkkärit ja sellaset mitkä säilyy).
Nimittäin EU-kassin ajattelin käydä noutamassa. Kun työttömin ollaan niin kait meidät lasketaan noihin vähävaraisiin ja perhees suita ruokitavaksikin on. :eek: :p

Jotenka eiköhän tuossa liikuntaa tälle päivälle ole ku takastulles on oikeastaan pelkkää ylämäkeä.

Jep nyt on mentävä tarkistaan kiehuvatko perunat jo yli kattilasta ja onko viel tuli hellas, et ylipäätään kiehuu kattilas. :wave: :wave: :wave:
 
VOI KEHVATSU!!!

Siis ei ikinä :headwall: ...miulla oli jälkitarkastus... no pissan proteiinit plussalla.. saattaa olla alkava tulehdus.. :headwall: ..

hemoglobiini tasan 100 pakko syödä kaksviikkoo rautaa ja uus koe.. :headwall:

PAINO OLI 99.1 KG :eek: \|O :eek: :headwall: :headwall: \|O :xmas:

Siis että mie suutuin.. viikatteen vappu ja karkit..ja munkit ja lasagne ja silleen..NO OPPIA OTIN..ja sekin että kun olin insuliinilla niin kun Zakariya täyttää vuoden miulla on iso kontrolli syömisten, liikunnan ja sokereiden suhteen..ja sama kun mr.Z :D täyttää 4v...miulla kun on ikä rasite tuohon kakkostyypin diabetekseen..

ja mein 5v pääsee ruokaterapeutille kun miun pää ei raksuta millä saan kolesterolin tasottumaan ja sokeriresistanssi on edelleen koholla.. toivottavasti päästäis ilman insuliinia..

touhis..pyörä on ihan jees..sekin liikkuu..mie en uskalla pyöräillä kuin kuntopyörällä, kun oisin ekassa ojassa.. :LOL: :ashamed: :whistle:

meillä oli kans just puhetta että jos sais jonkun *eväskassin*.. telkussa oli mll:n kassista mut mistäpä sen sais..meni ohi missä niiden jakoa on.. ja EU-kassistakin kuulin just eilen mut eipä muista mihin pitäis suunnistaa että semmosen löytää..

NIIN ja se lääkäri muuten antoi miulle toistaseks lenkki kiellon..kun oon yskänen..ja nuhassa :snotty: ..ei kuulema kipeenä saa..no huomenna kuitenkin kaupungille..

nyt meen taas paimeneksi laumalleni.. ;) :heart: :D <br><br>
 
Jepsis!

Tulipa sitten eilen noit EU-sapuskoja haetuksi ja niiden painon lisäksi antoi polkemiseen lisävastusta melkoisen kiitetävästi perkuleen moinen tuuli. :p :p :p :whistle:

Juu sinä dare tunnuit kans mietiskelevän jotta mistä noit EU-kasseja vois kysellä. :headwall:
No, täällä meillä ainakin niitä jakaa eräs paikallinen hyväntekeväisyys yhdistys ja erään paikkakunnan tiedän jossa jakajana on työttömien yhdistys. Joten ainakin tuollaisilta tahoilta voisit kysellä kasseja, jos he eivät itse niitä jaa niin voisivat tietää missä jaetaan. Niin ja toisin paikoin noit kasseja saa seurakunnilta ja sos.soimelta (tämä ehkä melko tarkka siitä kelle antavat).
Eikähän kukaan kiellä sua soittamasta paikalliselle MLL:n osastolle ja kasseja kysellä.

Eli ei muuta kuin puhelinta kilauttelemaan ja kyselemään.

Vaan se noissa kassien sisällössä kyl on, jotta eivät sovi erikoisruokavaliota noudattaville esim. keliakia, laktoosiintoleranssi (ei hyla tuotteita). Eikä ne mun mielestä ole kovin hyvin valittuja tuotteita diabetikollekaan. :(
Mut muuten niissä kyllä on ihan käyttökelpoista tavaraa, jos ei ole kovin nuuka sisällön suhteen. Meille ainakin on jo iso apu pelkästään niistä jauhoista näkkileivistä mitä niissä kasseissa on. Itse kun leipoo niin kyllä monet sämpylät ja herkutkin saa tehdyksi eikä tarvii kalliilla kaupasta ostella. :D

Hoh hoh! Täällä elämä hiukan muutosta tietää kun kesä koittaa. Sillä ukko eilen sai teitää jotta seuraavat n. neljä kk:ta kursseilla hän on. Joten siinä meni sitten vapaa kesä, noin niin kuin lomamatkailua ajatellen. :/ Vaan hyvähän se on et oppimaan pääsi jos vaikka sitten töitäkin olis helpompi saada, kun tuntuu täällä olevan lähes joka alan työt kivikasojen alla. :(
Tämän olemme saaneet todeta kumpikin. Siis minäkään jolla on työkokemusta vaik muille jakaa en ole töitä saanut. :headwall: Joten olenkin nauranut et olen liian kallis töihin otetavaksi - mulle kun on maksettava täys taulukon mukainen palkka. :LOL:

Vaan nyt on suunattava tuonne keittiöön ruokapuuhiin joten moikkis ja hyvää viikonloppua kaikkille, jos vaik en koneelle enään tänään jouda. :wave: :wave: :wave:

ps. Muistakaahan ulkoilla! B)
 
Hei kaikille :wave:

En oo piiiiitkään aikaan käyny palstailemassa kunnolla. Kevät ollu yhtä hässäkkää.. Oon äitiysloman jälkeen ravannu työhaastatteluissa ja oli pakko sitten tänne pääkaupunkiseudulle (missä siis tällä hetkellä oon..) suuntautua. Noh, lapset on pohjoisessa ja mieski (ollaan siis päästy sopuun..). Ihan kamalaa oli lähteä, mut päätettiin ukon kans et täytyy kokeilla. Vapun jälkeen tulin tänne. Ja eilen aamulla soitettiin "kotoa", että oon päässy sinne töihin :D :D :D B) B)

Eli tänään takas kotia :heart: :heart:

Nyt tuntuu, että paistaa se päivä risukasaanki =) Ja täytyy yrittää nauttia näistä hetkistä. Yrittää muistaa, että hyviä asiotia on mahdollista tapahtua silloinkin kun elämä murjoo. Ja yrittää luottaa siihen, että asioilla on tapana järjestyä.

Ja jos vielä jotain positiivista, niin mulla on kilot karissu tässä juostessa :D Puntari näyttää 58, vaikken oo kummemmin laihduttanu. Ei oo ehtiny vaan syömään ja tosiaan oon saanu juosta pää kolmantena jalkana.. Yhtenäki aamuna (hki) olin menossa töihin (junalla) ja istuin vaihdon jälkeen paikalle ja jonkin ajan kuluttua ihmettelin kun menin heurekan ohi, että mitä täh... Sitte olinki jo Tikkurilassa, ja ei ku metsästää, että miten pääsee takaspäin :) :whistle:

Liian iso paikka tämmöselle maalaiselle :ashamed:

No, nyt pääsee kotiin.. Ei sillä, kivat kelit, kivat ihmiset työpaikalla ja onpahan tullu taas nähtyä vähän muolimmaa.. vai miten se meni :)

Kauhea ikävä poikia, mut kohta taas näkee.. Esikolla loppu kohta eka kouluvuosi ja täytyy sanoa, että paremmin on menny ku ikinä kuvittelinkaan. Ja kuopus kävelee (ihan ku pikku huppelissa :heart: )ja pölöttää omiaan ja pukkaa hampaita ihan normaaliin tahtiin..

Täytyy käydä lukemassa teidän kuulumisia tarkemmin ja tässä oli minun tällä hetkellä..

Hei, mun sisko sai 2vk sitten tytön. Ihanaa, vihdoinkin tyttö :heart: Hänki joutu piikittää ja sokerirasitukseen ja sai ihan laiheliini vaavin :)

huh huh, taisin tehä oman ennätyksen rustaamisessa :wave:

Ja hyvää äitienpäivää meille kaikille :flower:
 
:flower: Lissuhissu ja kaikki muutikin..ONNEA ÄITIENPÄIVÄNÄ..

ja muutenkin...hampikipee tuli nuhan ja yskän lisäks ja aamulla tee poltti kieleen rakkula... :headwall:

..kun päästin lapset pihalle (5v ja 2v), jotka aina on olleet kiltisti leikkipaikallakin, vaikka sinne ei nää, niin eikö 5v kadonnu jonnekkin siitä (kaverin terassin tapaselle talon taakse) ja jätti 2v. yksin..

no tätä tää on suurperheen arki.. :wave:
 
:D ..juu ..kiloja 99 ja rapiat.. mut nyt mie oonki aikeissa alkaa olla jämptimpi..

:x öklötys vvikonloppu oli.. mies syötti..(no ei oikeesti :ashamed: ) koko ajan suolasta ja makeeta vuorotellen..ja miul on nyt ihan pahaolo.. :x

ei viisut voittanu vaik miul jäikin suomen kappale päähän soimaan.. siis kyl miun veli oli oikeessa..HP osaa laulaa.. ne, miun veli ja HP oli aikonaan samassa musiikin ryhmässä koulussa..

ei tullu kiekostakaan kultaa.. mut mitä välii.. :D ..koulupoika sanoi *meil on niin monta serkkuu kanadassa että on niinko myö ois voitettu..* :D

eli silleen..yskän ja nuhan voisin antaa jollein huolivalle..nukkuminen muutyenki katkonaisdta kun pikkumies keksiny alkaa kierii mahalleen..mutsit tulee hätä kun ei pääse viel takas..eli äiti kääntää... :heart:

mutta nyt raivolla kiloja poistamaan..aamiaisen aloittaa puolilitraa vettä..<br><br>
 
Hip hurraa!!!! :p :p :p

Täällä tuulettelen kun oli tuo vaaka tänään minulle kilttiiiiiii!!!!!!!!! Se meinaan näytti jotta olis 1,8kg painosta poistunut jonnekin. :saint: :D Joten painolukema on aamulla ennen aamupalaa (näin ovat edellisetkin lukemat) 88,2kg.
Kyl tuli mieli hyväksi näin heti viikon alkajaisiksi. Vaik ukko suuntasikin toiselle paikkakunnalle siskoani ja hänen miestään talon maalauksessa avittamaan ja viipyy siel ainakin tämän viikon. Mut joo eipä tarvii kuitenkaan ukosta erossa olla koko viikkoa kun taidan itsekin suunnata tuonne siskoni luokse loppuviikosta. ;)

Vaan ennen tuota "lomailua" on pärjättävä muutama päivä "yksinhuoltajana" neljän lapsukaisen kanssa. (Juu kyllä minul on oikeesti lapsia viisi, mut yksi asuu toisaalla.) No, mut eiköhän tuo vanhasta muistista toimi, kun olen enenkin pärjännyt yksin. ;) Niin ja on niin paljon menoja jokaisella tälle viikolle, jotta ei kerkiä muuta kuin vahtimaan jotta on jokainen oikeassa paikassa oikeaan aikaan. :p


-touhis- :wave: :wave: :wave: <br><br>
 
:wave: moi vielä..

miullakin osan kesästä on vaan neljä lasta.. kun vanhin 12v lähtee brasiliaan..en oo yhtään kade..

ja semmonen vielä, että lääkärin kans just jutskasin..vilautti vaihtoehoks laihutuslääkettä.. mie en siihen kuitenkaan suostu kun siinä on kaikkee sivuvaikutuksia niin paljon ja sitä paitsi mie en viel oo valmis luopumaan imetyksestä...viikonloppuna olikin ihan erimeininki mein maidoissa..korviketta meni odotettua vähemmän.. :D

no kuitenkin heitti miulle vielä harkintaan nutriletin käytön ainakin muutaman viikon ajan.. no saa nähä kuin käy.. ois se ainakin paljon halvempaa kuin se reseptilääke..

no nyt pitää poikaset päästää pihalle ennen kun repäsevät miun viimeset hermot riekaleiks..
 
Dare
Kuulehan miten tuo nutrilet-kuuri jota lääkäri sulle suositteli toteutus? Oliskos se niin et käyttäsit noit samoja Nutrelet-tuotteita joita saa kaupoista ostaa vaan sillä erotuksel et oilsit lääkärin valvonnassa?

Meinaan vaan kun minä yritin kokeilla niistä sellasta aloitus-pakettia vähän niin kuin vauhtia antamaan. :whistle:
Niin mul jäi kyl kokeiluksi. Siinä vaiheessa kun niistä yhtä keittoa (oliskohan ollut joku tomatti-keitto) maistoin. Meinas nimittäin samantien takas lautaselle lennähtää koko "sapuska". \|O Sen verran karmeen makuista se oli. :x Vaan kyl alas sain niitä pirtelöitä ja lounas-patukoita sekä jälkiruokia. Mut mulle tuli sellanen olo jotta en kyl ikinä pystys pelkästään niillä päivän aterioitani korvaamaan, kun ovat makeita. :headwall: Joten jo vajaan päivän kokeilulla kaipasin suolasta ja sellasta ruokaa jota saa/täytyy kunnolla pureksia. :kieh:
(Siis se keittokin maistui makealle). Yök! :eek:

Jotenka mun kokemuksen perusteella suosittelen et viel yrität saada painon laskusuuntaan ihan oikeilla ruuilla eikä millään korvikkeilla.

:hug: Täältä kannustus haleja lähettelen, kyllä me yhdessä viel onnistutaan niin et saahaan monet kateeliset katseet peräämme. :D Eiks joooooooo?

Hei, viel tuli mieleeni jotta pidäpä ruokapäiväkirjaa omista syömisistäsi ja vilauta sitä sille ravitsemusterapeutille samal kun menet sinne lapsesi kanssa. Etkös ollutkin menossa?
Meinaan vaan jotta hän saatas hyvinkin löytää ne "virhe-kohdat" mitä itse et ole oivaltanut. Mulle kävi just niin et en itse ollut kaikkia virheitäni hoksannut.
Vai oletkos jo tuon konstin käyttänyt?

Vaan viel yks kannustus. Muista tosiaan laittaa sitten kaikki suupalat siihen ruokapäiväkirjaan ylös. Siis sekin kun vaan maistat lasten lautaselta onko ruoka mahdollisesti viel kuumaa. ;)

:ashamed: :whistle: Joo joo täällä minä neuvon toisia kuin paraskin "pyhimys" ja itselläni paino on pinkonut ylämäkeen minkä on ehtinyt. :LOL:
Mut joo siis teoriassa hyvii neuvoja, toteutus onkin sitten eri.
 
..touhis... :wave: ..Siun kirjotus oli pääosin ihan niinkuin miun ukkoin suusta.. ;)

juu en mie muuten ko lääkärin valvonnassa tai vähintään sairaanhoitajan valvonnassa noita juttuja käyttäs.. ja siks toisekseen mie en sais niitä viel käytää kun pitäis vielä sinnitellä tuota rintaruokintaa..joka on onnistunut viimepäivinä paremmin kuin viikko sitten! :D ..Eilen poika veteli unta kaaliin viistuntii pelkällä miun maidolla.. :D ...ja sit yöllä veteli maitoo ihan väärään kurkkuun kun meinas nukahtaa kesken syönnin..

niin ja ravitsemusterapeutille ollaan menossa ja siellä tosissaan mie saan miejhen kans avitusta siihen miten myö osataan tasapainottaa koko perheen ruoka systeemit..

ja niinhän se on.. lautasmalli, terveelliset välipalat (vain jos tarvii!) ja vettä sekä lisää liikuntaa niin kyllä ne kilot joskus lähtee.. ja hitaammin on aina paremmin kuin liian nopeesti.. nopeella pudotuksella on tapana tulla nopeesti takas.. :ashamed:

eli hitaasti ja rauhallisesti..tse,pataan toisiamme.. sie ja mie, touhis, ja muut kans..ketään ei hylätä eikä jätetä..

:hug: halit kaikille täältä sateen keskeltä..(en kastu..ollaan sisällä :whistle: ;) :D )..poika on tutustumassa eskariin.. isi kelpas kaveriks.. äiti kun vaan pälättäis tätien kans.. :ashamed: :whistle: ..

että silleen.. nyt siivoomaan kun kamuni soitti ja sanoi tulevansa meille pikkuisensa syötön aikoihin..syöpähän nuo keksit tuolta kaapista pois .. ei oo miulle kiusoja.. ;) :saint:
 
Laihtuuko jos syö pizzaa ja sipsejä? Ja suklaatakin?

Elävä esimerkki Seltsu: EI LAIHDU! SILLÄ TAVALLA KUULKAAS LIHOO! :kieh:

Perkule häät painaa päälle, enää 10 viikkoa, ja morsian sen kun pyöristyy, eihän tän nyt näinpäin pitänyt mennä?! :eek:
 
EJK
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 10:27 Seltsu kirjoitti:
Laihtuuko jos syö pizzaa ja sipsejä? Ja suklaatakin?

Elävä esimerkki Seltsu: EI LAIHDU! SILLÄ TAVALLA KUULKAAS LIHOO! :kieh:

Perkule häät painaa päälle, enää 10 viikkoa, ja morsian sen kun pyöristyy, eihän tän nyt näinpäin pitänyt mennä?! :eek:
Oih, onko teillä isotkin häät? Millainen puku sinulla on?

Oletko lihonut paljonkin?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 10:27 Seltsu kirjoitti:
Laihtuuko jos syö pizzaa ja sipsejä? Ja suklaatakin?

Elävä esimerkki Seltsu: EI LAIHDU! SILLÄ TAVALLA KUULKAAS LIHOO! :kieh:

Perkule häät painaa päälle, enää 10 viikkoa, ja morsian sen kun pyöristyy, eihän tän nyt näinpäin pitänyt mennä?! :eek:
:hug: onnee etukäteen!!! :flower: :hug:

ja tsemppi ajatus....JOS LAIHDUT KILON VIIKOSSA NIIN SE ON -10KG HÄIHIN MENNESSÄ!!!...

nyt vaan sipsit pizzat ja suklaat piiloon.. niin miullekkin tehtiin.. :ashamed: :wave:
 
Elossa ollaan, minä ja omanapani. Eli mies sanoi, et olet lihonut. Minä vaakaan kiipeämään ja sen todeksi toteamaan. Hurjat ;) :hug: 55,5 kiloa. Raja on 55. Sen yli ei mennä. Saavutetut edut; en luovu!

Viikonloppuna Prismassa katsomaan hyllyä. Sielä oli semmoinen lilliputin kokoluokkaa oleva pussi kuivattuja banaanilastuja. Vieressä oli tuhti puolenkilon (se puolikas kilo on nyt osa ahteriani) vastaava paketti tätä sokerin ja rasvan miellyttää yhdistelmää, joka oli halvempi kuin se kohtuu kokoinen. Tarkan markan mammana otin ja söin sen isomman. Melkein kerralla, kun menee ne kuivatut banaanilastut niin hempukan nopeesti vanhaksi. Järkevät perustelut, eikö? Sitten mökillä vähän makkaraa ja vähän piirakkaa, no paljon, niin, no, ruoturajat soi.

Että tämmöistä pientä vääntöö täällä. Muuten kivaa ja duunin kyllästämää, mutta kohta alkaa loma ja sitten roikunkin täällä langoilla teidän kiusana alvariinsa. Nyt menen lukemaan teitin juttua, jos ei kuopus hyökkää. :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 08:38 touhis kirjoitti:
Sateista huomenta! :/


:headwall: Mut ehkä mä voin hiukan itseäni lohduttaa sillä et nuo naisten hormonit kun jylläävät niillä ilkeimmillä päivillä niin paino saattaa nousta useamman kilonkin. Saanhan mä lohduttautua et siitä johtuu nuo vaa`an lukemat? :ashamed:

Äh, ja lenkkeilytkin on edelleen vain ajatustasolla vaik eilen oli mitä parhain ilma. Niin jämähdin tuohon pihalle kumisaappaat jalassa kiskomaan voikukkia ylös nurnikolta. Joten ei siinä paljoo liikuttu kun nurmi ei oikeastaan muuta kasvakaan kuin noit voikukkia. :kieh: :LOL: Tai no, saihan yläkroppa sentään liikuntaa niin et nyt tuntuu hartioissa aika makoisalle kun käsiään nostelee. :LOL: :whistle:

:headwall: :LOL: :wave: Päässäni takoo ajatus lenkille, lenkille mene nyt jo. Mut en vaan ole sitä "lenkkipolkua" vielä tavoittanut. :headwall: Ehkä se lenkkipolku löytää ennemmin minut kuin minä sen. :LOL: :kieh:

:wave: :wave: :wave: Moikka nyt mä meen miettimään jotta lähteäkö vai eikö lähteä tuonne vetiseen ulkoilmaan edes pikku-lenkille. :headwall: :wave:
Siis mie oisin voinut kirjoittaa KAIKEN tuon. Vettäkin sataa. :headwall:
 

Yhteistyössä