Niin siis jo aikaisemmin tuos illal yritin vastailla, vaan otti tuo bittiavaruus kirjoitukseni kitaansa eikä teille asti sitä luetavaksi tuonut. :kieh: :headwall:
Mut koitetaas nyt uusiks.
dare ja linnea utelivat mikä on tilanne.
Joo testin tein aamulla eikä siitä plussaa löytynyt > selkee nega oli vaan ruudussa, kun käytin tuot clearbluen testiä jossa tosiaan on - ja + merkit tuloksina. Joten nyt ovat sitten varovaisesti hehkuneet hiilet sammuneet eikä toivoa ole et syttyisivät uudelleen ainakaan neljään viikkoon. :'( Luonto-äiti ei näköjään ole meille suotuisa tai ainakin nyt tältä vaikuttaa vaikka ei kyl ole se punanuttunen armeijakaan täällä näyttäytynyt,
ainakaan vielä. :snotty:
linnea ota sinä vaan se vuohi omakses mul on nimittäin se karhu pihas vuohen lisäks.
:kieh:
Hoooo.... vaan on se niin mukavaa kun koululaisil on lomaaaaa. Perskatti sanon minä sillä on tuos tullut huomatuks et olisvat saaneet koulut viel jatkaa opetustaan, mut sil erotuksel et olisvat opettaneet kuin tehdään kotihommia mukisematta ja niin et jatkuvasti niistä on huomauteltava. Sillä meillä on nuo koululaiset ymmärtäneet loman niin et ei tarvii nyt sitten edes omista huoneistaan huolehtia,
kun on loma. Ja siitäkös on ukko-kultani suivaantunut, kun itse on tottunut siihen et lähes ilmaisena työvoimana kaiket nuoruutensa kesät on joutunut/saanut töitä painaltaa. Eikä silloin kuulemma tullut mieleenkään, et sanottaisi aikuisille vastaan. :kieh:
Joten lopun saatte itse päätellä mitä meillä tapahtuu..... sotatila välillä kolme vanhinta lasta ja ukko-kultani. :kieh: + Minä parhaani mukaan yritän siin välis erotuomaria leikkä puhaltelemalla rankkareita puolin ja toisin.
Mut minäpä olinkin ovela ja otin vanhan hyvän konstin kaapista esiin, tosin tuon teinin ehdotuksesta. :saint:
Siis pienen viikorahan (2-5? iästä/taidoista riipuen) kaikille lupasin jos huoneet pysyy kurissa ja lisäk tehdään tietyt kotihommat ilman huomautuksiakin.
Se tepsiiiiiiii vanhin tiskas seuraava laitto kerta käskyllä huoneen kuntoon ja siit alaspäin iäs mentäes seuraava kyseli jotta mitäs hänen vielä tulisi tehdä oman rahansa eteen.
Jopa nuorin 3v. oli siskonsa apuna kyselemäs mitä vois "tehdä" vaik ei taida hän viel asian ydintä ymmärtää eikä rahoja tarvita.
Vaan mennääs asiaan eli painoon.
Mul vaaka vilautti aamul jotta laskusuunta olis vihdoinkin taas löytynyt. Mut sit päivän aikana on herkku hirviöt vallanneet mieleni ja olen
syönyt ei sallittuja aineita. :kieh: joten ei taida laskusuhdanne olla pysyvää laatua.
Vaan siit en nyt paineita ota sillä sain tänään tietää jotta ensi viikolla olis yksi opiskelupaikka haastattelu tiedossa ja toisesta odottelen tietoa pääsikö vai ei opiskelemaan.
Vaan sittenpä onkin tällä mammalla vaikea paikka jos molemmat tärppää. Kun toinen olis täällä kotipaikkakunnalla ja kestää kaks vuotta ja toinen olis n. 1-1,5h(/per suunta) matkan päässä julkisilla kulkien. Elikkä haluanko nopeasti ammatin ja vähemmän aloja jonne suuntautua vai ammatin jossa opiskelu kestää pidempään, mut ammattialavalikoima on laajempi. :headwall: :headwall: :headwall:
Niin et ei ole elämä helppoa vaik on näinkin vanhaks (neljän kymmenen paremmal puolel) jo elellyt.