SOKERIKLUBI II

täs mitään ideaa. Kokeile siis kaikki raikas ja viileä etenkin nuo kesän tuoreet vihannekset, marjat ja hedelmät ne kun on vähän niin kuin silleen selasta hyvää. :whistle: ;) Jospas vaik ne jotenkin pienin annoksin sisuksissas pysyttelisivät edes hetken.
Ai, niin ja voisithan kokeilla noit sälyke hedelmii myös.

Mä muuten tein tuos jokin aika sitten sellasen salaatin johon tuli sälyke persikoita ja ananasta sekä tuoretta kurkkua, vesimeloonia ja sit kiinankaalia (tuon kiinankaalin voi teitty vaihtaa vaik keräsalattiin) lisäks laitoin raejuustoa. Oli muuten tosi raikasta ja melkoisen täyttävää.

Omaa (.)
En muuten käy vaaàlla minäkään tai ainaskaan en teille kerro mitä se näyttää. sillä niin olen itselleni nyt suuttunut jotta pois alta. meinaan kun tuos viikolla vaaka jo näytti parin kilon pudotusta, niin johan sitä sitten piti hyvä tulos mennä hettämään romukoppaan syömällä usiamman palan piirakkaa jonka tein. :kieh: Joten plussalle oli sit paino heilahtanut sitten viime viikon. :/
Millähän tämän typerän päänsä saisi uskomaan et ei se paino putoa jos mättää sapuskaa posket pullollaan jatuval syötöl. |O
 
- exän kanssa :/

Taidan olla hullu,

Paino oli eilen aamulla alle 80. En mene pariin päivään vaa'alle. Katotaan saanko sen laskemaan. Vaikka ei vielä laskiskaan, niin kyllä se siitä lähtee.

Raikasta syötävää,*hmm* mulle tulee mieleen kurkku ja vesimeloni. Salaattiin saa kivaa näköä kun kaivaa vesimelonista sellasia pyöreitä palloja pikkumuotilla.

Tai ihan vaan ananasmurska omassa mehussaan, vesi on hyvää kun siihen laittaa sitruuna- tai kurkkuviipaleita - ööö- välipalaksi mehukeittoa ja siihen tuoreita marjoja.

Light Kingis on sallittua :p

Joku marjarahka? Valmiina tai itsetehtynä- onko jo ehdotettu?

Maustamatonta jogurttia, makeutusainetta ja hedelmiä tai marjoja.

Mä en kyllä keksi mitään muuta
 
Alkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:
heipat todella pitkästä aikaa tänne teille kaikille!!!
ette varmasti edes muista minua enää, mutta olen entinen pikkuviikinki... :wave:
menimme miehen kanssa 2.6 naimisiin ja sain laihdutettua 60kg asti, nyt sitten paino noussu takas 62kg ja kasvoleikkauksen takia en saa liikkua kovin rankasti 4kk aikana.
kävelen kuitenkin joka päivä reippaasti n.8kg ja syön 1400 kaloria.
tavoitteena olisi 05kg-1kg viikossa pois ja edelleenkin se ainainen ihannepaino 155 senttiselle varrelleni ,eli 54kg. :saint:
tässä sitten joka ma annan palautetta tuloksista ja katselen omaan napaan, sillä en oikein ehdi lukea ja kirjoitella kauheesti muille. :ashamed:
ai niih ja linnea ,mites sulla painoa nyt sitten on ja miten pidät kurissa?? :heart:
Hei moi!
Hirveesti paljon jaksat kävellä. Mä kävelen mielelläni keskustaan aina kun saan isommille lapsenvahdin, pienempi on mukana rattaissa. Kaikilla meillä on joskus se oma napa tärkein - mulla ainakin, mutta olenpa tässä jo 12 vuotta tuijotellut muiden napoja eli on aikakin satsata omaan-. Kiva kuulla susta ja onnea avioliittoon

:heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Darelbeida:
:xmas: miun kans.. eilen taas vesistelin :'( ..ko esikko oli skypessä ja kerto että oli lento menny lontoosta sao paulon kautta rioon hyvin vaikka oliki ollu turbulenssia aikastakkin paljon huonon sään takia atlantin yllä...ja miulla ei pysy sisällä mikään ja mennä touhotan silti pää kolmantena jalkana.. eilen meinasin pyörtyy ko lähin yläkerrasta tulemaan.. ja ukko pakotti syömään..oikea oppisesti kasatun ruoka-annoksen.. joka kyl sit tuli pois ko ei viel siihen mennessä ollu kukaan brassista soittanu vaik tiesin että lennon pitäis olla perillä..

vaakaan mie en mee ja muutenki yritän olla oksuumatta tuonne elokuun alkuun asti ja sitten ko esikko on kotona niin katotaan kuin äiti on kuihtunu jos oon kuihtunu.. :whistle:

mut oikeesti hei onks kellään mitään vinkkii mikä ois mahollisimman kevyttä *näkymätöntä* ruokaa joka saattais pysyy sisällä..hiivatti ko on hirvee olo ko poika on siel maapallon toisella puolella ... :eek: :headwall: :D :xmas:
Älä sie huoli, se poika vetää jo Mamboa siellä täyttä häkää. Tai jotain muuta latinotanssia, jos siis Brasiliaan mennä hutkahti.

En tiedä, mutta jossain on esitetty rankkoja väitteitä omenaraasteesta ja hailakasta (huoneenlämpöisestä) teestä. Että ainakin se omena sisältää jotain ainetta, joka tasaa oloa. Nyt lukemaan viestejä, jaksamista.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kipinätär:
- exän kanssa :/

Taidan olla hullu,

Paino oli eilen aamulla alle 80. En mene pariin päivään vaa'alle. Katotaan saanko sen laskemaan. Vaikka ei vielä laskiskaan, niin kyllä se siitä lähtee.

Raikasta syötävää,*hmm* mulle tulee mieleen kurkku ja vesimeloni. Salaattiin saa kivaa näköä kun kaivaa vesimelonista sellasia pyöreitä palloja pikkumuotilla.

Tai ihan vaan ananasmurska omassa mehussaan, vesi on hyvää kun siihen laittaa sitruuna- tai kurkkuviipaleita - ööö- välipalaksi mehukeittoa ja siihen tuoreita marjoja.

Light Kingis on sallittua :p

Joku marjarahka? Valmiina tai itsetehtynä- onko jo ehdotettu?

Maustamatonta jogurttia, makeutusainetta ja hedelmiä tai marjoja.

Mä en kyllä keksi mitään muuta

:hug: Niin, ei kai ne tunteet minnekään hetkessä hälvene. Ja teillä on toisaalta tuota yhteistä historiaa, jotta ymmärrettävee.

Mutta tee nyt pelisäännöt suht selkeiksi, jotei ole pian taas paha olo.

Anteeksi jeenustus ja elekee nyt miun neuvoja uskoko, mutta siun parastahan mie vaan. :ashamed: :hug:
 
Heissan!

Tervehdys kaikille! Kirjottelen ensiks vähä omaa (.) ja luen kohta teitin kuulumisia! :wave:
Nikkikin vaihtui palstatauon aikana Vio-lasta Wiolaksi ku olin unohtanu salasanan :ashamed: Meinas viime kierrossa ylikuumentuu vauvakuume niin rajusti et päätin pitää taukoa. Nyt onkin sitten kiertopäivät onnellisesti sekaisin (ehkä 31-32/ 28-34). Oikeesti luulin et olis ollu jo 34. tai 33. päivä ja tein tänään r.-testin ku meinasin alkaa tiukalle dieetille ja aattelin et on pakko kattoo se nega... Meinasin heittää koko testin roskiin suunnilleen kattomatta ku olin niin varma ettei taaskaan mitään ja keksin vaan oireita... No, haalean vaaleanpunainen viiva siinä oli ja on edelleen ja mieskin sen kuulemma näkee. Ollaan sitä tässä ihmetelty koko päivä enkä oo kyllä vielä tajunnu, mikä voikin olla hyvä jos se ei kiinnitykkään kunnolla ja menee kesken. No, huomenna meenm tekeen verikoetestin labraan, jänskättää, saa nähä onko kuutti siellä! :x

Nyt pitää sitten ottaa ruokavalio syyniin muuten ku tiukalla kuurilla. Käyn katteleen noi ruokalistat tuolta!
Hyvää kesäiltaa kaikille! :wave:
 
kaikille keventäjille...kauppalistalta löytyy kaikilta jotain..just näin brassin aamu lämpötilan..19 plussaa..ihan kiva...

esikko elää ihan prinssinä..oma iso huone ja iso sänky, oma kylppäri ja oma wc.. :D

no olkoon..eläköön ko elopellossa mut kuitenki on kiltti poika eikä mee tyhmyyksiin mukaan..se on kkuitenkin tiukka seskaluokan alku esiklolla eessä..

ja Wiola.. et oo ainoo joka jännittää..mie lähinnä kyl siun puolesta.. :wave:

meillä nuorin osaa mennä jo ite massulleen.. :heart: ..jäähään leikkimään hyrrää ennenko toiset herää.. moi ja kohta kaupalle..
 
:eek: Meinaan vaan ko tuos muutama pv sitten tänne ilmoittelin jotta suuttunu ihteeni olen kun paino jälleen kerran huitoo mihin ihte tykkää. :eek:
Niin tänään sitten kurillani aamul puntarille kipitin :whistle: ja kas ihmeitä se näyttikin ihan siedettävää lukemaa ->88kg :D Juu tietty se paino/vaaka oli nyt nätisti kun minä menin ja tilasin tuos just yks päivä PV:n kirjekurssin aloitus paketin. :headwall: No, vaan ehkäpä se on kuitenkin tarpeeseen tuo pv:n materiaali.

Vaan arvatkaas millä mä tässä samalla herkuttelen, kun tätä viestii napsuttelen.
:snotty:
Puoliks sulaneil mustikoilla, maitorahkalla, kaurahiutaleil. Ton kaiken laitoin sekasin ja lisäks kyl laitoin siihen ihan oikeeta sokeria, mut en paljoo. :whistle:
Vaan kuulkaas namii on uskokaa pois. :p :p :p
:LOL: Teki meinaan aivan älyttömästi mieli jotain hyvää. :LOL:
 
:heart:
Teen säännöt selviksi.
Katsotaan pystyykö tuo elämään niiden kanssa.
Ovimatoksi en ala.

MÄÄ OON PAKSU |O 81kg. Ja kaksosten synttärit on tänään ja huomenna ja ens tiistaina. - on se yks *rumasana* kun ei voi tulla edes kahtena päivänä. Tulisivat niin että toisena lapset ja toisena sukulaiset mutta ei! ANopille lasten synttärit tulee näköjään joka vuosi yllätyksenä!!!!! Kele! no saavat olla anoppi ja lanko ukon luona, mun kotiin en epämieluisia ihmisiä ota.
 
En päässykkään siihen verikokeeseen, olin saanu neuvonnassa väärää informaatiota. Perjantaina testasin 25 yksikön testillä negan ja aavistelin pahaa... Tänään alkoi alavatsakrampit ja vuoto, ei kiinnittynyt tämä Kuutti kohtuun. Kyllä nyt itkuksi meni. :'(

Aattelin, että alan sitten tiukemmalle kuurille, kun sen takia alunperin sen testinkin tein... Voihan vitsiläinen, jos en olis edes tienny, että pikkuinen oli vieraillu, vaan ei kiinnittyny, potisin vaan tavallista menkkatuskaa... Sitä ei osaa surra mistä tiedä.

No, ei kai auta ku mennä eteenpäin kuin mummo lumessa... Tänä iltana en ehkä jaksa kuitenkaan mennäkkään mihinkään vaikka oli tarkotus... Huomenna oon kutsunu kavereita kylään ja en haluu olla silloin ihan palasina ku en halua kaikille niille kertoa asiaa. Parhaalle ystävälle ja siskolle oon kertonu mitä kävi. Ihana saada niiltä lohdutusta.
 
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
En muuta edes yritä sanoa.

-touhis-

ps. Saanko kuitenkin udella millaiselle tiukemmalle dietille olet aikeissa ryhtyä, vallan paastoako meinasit?
Kyselen/utelen kun itselleni olisi ilmeisesti jokin ns. pika-startti tarpeen. :ashamed: Vaik tänään kyl tuli melkoinen askelmäärä mitä todenäköisimmin kerätyksi, kun tuon meidän koko pihan nurmialueet leikkasin sellasel tynnettäväl-bensakäyttösel leikkuril. :whistle: Harmi vaan kun en tullut laittaneeksi sykemittaria "töihin" niin olis nähnyt edes kulutettujen kaloreiden määrän. No, oli miten oli niin hiki siinä touhussa kuitenkin tuli. :p
 
Kiitos Touhis! :hug: Kyllä lämmitti mieltä tulla täältä löytämään iso kasa virtuaalihaleja. :'( :)

Vähän on vielä pohdinnassa tuo dietin luonne... Mietin, että ehkä semmonen salaatinsyömiskuuri olis hyvä. Siis että terveellisiä lisukkeita saa pistää sinne salaatin sekaan, esim. tonnikalaa ja raejuustoa. Nyt kun nuo vihannekset on aika halpoja niin vois kokeilla semmoista. Ja niitä vähäkalorisia mehukeittoja ja marjoja myös. Miksei muutama hedelmäkin, niitä vaan ei pidä alkaa mättään ihan olan takaa ku niissä on monissa aika lailla hedelmäsokeria. Aattelin, että tuo vois olla semmonen tehostartti, mutta kuitenkin järkevissä rajoissa ja vitamiineja ja kaikkea sais reilusti. Oi, oot kyllä ollu reipas tuon ruohonleikkuun suhteen! :saint: Mie oon huomannu tässä, että tommonen hyötyliikunta on ihan äärettömän tehokasta ku oon monesto pitäny sykemittaria. Sitä jaksaa paljon kauemmin kuin kuntosalilla rehkimistä, niin kaloreita palaa enempi. On se saleilu kyllä siitä hyvä, että saa muotoa kroppaan. Mut molempia tarvitaan, tai ainakin sitä arkiliikuntaa, kyllä se on se perusta kuitenkin. Oon yrittäny nyt käyä 2-3 kertaa viikossa salilla ja mies on alkanu käyä mun kaa yhessä, se on tosi mukavaa. =)


Mulla alkaa viikon päästä semmoinen rankka työrupeama, että oksat pois ja pala latvaa... Tarjoilutyötä yli 12 tuntia päivässä 9 päivää putkeen. Meen työkeikalle jossa mulle maksetaan matkat ja majoitus, mutta eipä siinä kerkiä paljon nauttia, ku ensin aamupalavuoro, sit tauko ja iltatarjoilu ravintolassa... Koko ajan jalkojen päällä ja siis koko ajan liikkeellä ja raskasta nostelua ja kantelua. Tuossa kyllä varmaan kilot tippuu kolisten, jos vaan pystyn olla syömättä herkkuja. Tuota ennen siis meinasin tuon salaattikuurin ja siellä sit jatkaa syömällä järkevästi. Monesti tuolla ravintolassa tulee syötyä mitä sattuu ku energiavaje on huutava monen tunnin juoksemisen jäljiltä ja yleensä aikaa ei ole ruokataukojen pitämiseen, niin pitää vain syödä jotain minkä voi juostessa survoa naamariin. Tällä viikolla oli ihan kauhee työpäivä yks, ihan liian vähän väkee töissä ja piti keretä n.3 henkilön työt tekeen... olla yhtäaikaa pöytiin tarjoilija, tiskari ja blokkari isossa ravintolassa... 8 tuntiin ei yhtään taukoa, huomasin kotona etten ollu edes pissalla käyny... Yritin syödä vähän salaattia tiskauksen lomassa, mut eihän siitä meinannu mitään tulla ku siinä rouskuttamisessa menee niin paljon aikaa, oli pakko vetää pala pitsaa ettei olis pyörtyny. No, kulutin sitten melkein 4000 kaloria sinäpäivänä, jotain positiivista siinäkin riehumisessa. :eek: Tuskimpa edes se pitsapala sitä pilasi. Seuraavan päivän vaan suunnilleen makasin sängyssä ja podin kipeää niskaa, selkää, jalkoja... ja mietin, että tuolla en voisi käydä vakitöissä ku tarvn toisen päivän siitä toipumiseen...
Toivon mukaan tuo työkeikka on vähän rauhallisempaa menoa, eihän sitä muuten jaksa erkkikään. Pitää yrittää venytellä, etten mee ihan jumiin. No, positiivista on se, että tuolla 9 päivän työrupeamalla saan suunnilleen sen verran palkkaa ku saisin jos kuukauden kävisin joka arkipäivä töissä, et voi sitten lomailla loppukuussa ja opiskella. B)
 
:hug: ..wiolalle hali...
mie oon ollu ihan tööt seis en oo jaksanu mitään ihmeempiä...ko esikosta ei kahteen kokonaiseen päivään kuulunnu mitään... :eek:

mut eilen illalla sitten toinen soitti tietsikan kautta ja miulle tuli itku heti ..varsinki ko kuva ei näkyny mut ääni kuulu..ja kuulin toisen äänestä semmosen ikävä/itkun vivahteen..

isi sitten kysy haluuko toinen jo kotiin niin sano *en mie viel ko eioo viel toisille tuliaisii ostettu..mie vaan saanu uudet kengät (kahet) ja pari hienoo paitaa lippiksen ja silleen..koris ja tuliaset puuttuu..*

30 päivää vielä ja sitten mie saan hengittää tasaseen ja rauhassa ko kaikki lapset kotona!

mie kans :xmas: ..alan syödä tonnikalalla/pastalla/kanalla lisättyä sekasalaatia ja ruisleipää ja marjakeittoo ja rasvatonta maitoo ja hedelmiä.. :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wiola:
En päässykkään siihen verikokeeseen, olin saanu neuvonnassa väärää informaatiota. Perjantaina testasin 25 yksikön testillä negan ja aavistelin pahaa... Tänään alkoi alavatsakrampit ja vuoto, ei kiinnittynyt tämä Kuutti kohtuun. Kyllä nyt itkuksi meni. :'(

Aattelin, että alan sitten tiukemmalle kuurille, kun sen takia alunperin sen testinkin tein... Voihan vitsiläinen, jos en olis edes tienny, että pikkuinen oli vieraillu, vaan ei kiinnittyny, potisin vaan tavallista menkkatuskaa... Sitä ei osaa surra mistä tiedä.

No, ei kai auta ku mennä eteenpäin kuin mummo lumessa... Tänä iltana en ehkä jaksa kuitenkaan mennäkkään mihinkään vaikka oli tarkotus... Huomenna oon kutsunu kavereita kylään ja en haluu olla silloin ihan palasina ku en halua kaikille niille kertoa asiaa. Parhaalle ystävälle ja siskolle oon kertonu mitä kävi. Ihana saada niiltä lohdutusta.

:hug: Jaksamista! Ja aattele, sie ainakin voit tulla raskaaksi. Laiha lohtu, mutta lohdutti itseäni vastaavassa tilanteessa reilut kaksi vuotta sitten. Eli laskettuaika peruuntui heinäkuulta tuolloin ja uusi tilaus toimitettiin jo syyskuussa. Eli tsemiä. :hug: :'(
 
nostan tätä pinova hieman.

eilen oli paino yli sallitun, onneksi vain puoli kiloa. kuitenkin lievä ärtymys pukkaa, kun kotiin kantautuu perunalastuja (less fat-megapussi :LOL: ) ja mitä lienee makarooninyyttejä, jotka ei tietty kelpaa kellekään muulle, joten nuuka nainen eli mie ne syömään.

ja vaikka tuo paino on oikeesti hyvässä mallissa, niin pelko elää pehvauksessa, jotta jos alkaa oikeesti taas ote herpaantua, niin niin...

voikaa hyvin ja syökää terveellisesti! keittova naamaan sanoi sammakko soppapadassa. :wave:
 
........... viikko aluillaan ja vaaka oli hiukan suopeammalla tuulella kuin aikoihin. Tosin nytkin se kyl jotain temppujaan yritti tehdä, kun sille astelin. :whistle:
Elikkäs ensin se näytti jotta paino olis 87.8kg kun sille pari kertaa nousin. No, enhän minä tuota voinut uskoa joten nousimpa uudelleen vaa`alle ja sitten se näyttikin 87,4. Ei ei voi olla tuo totta joten vielä uusi punnitus ja sit oli vaaka sitä mieltä jotta painoni on 87,6kg. :kieh: :headwall: (mulla siis on suht uusi digi-vaaka ja pariston olen hiljan vaihtanut.)

Joten taidan nyt sitten viralliseksi maanantai painoksi ilmoitella tuon 87,6kg.

:p Vaan kyl olen tuohon painoon todella tyytyväinen kun se piiiiiiiiiiitkäääästääääääääää aikaaaaaaaaaaaaa on alle 88kg:n B) . Meinaan kun on tuo paino jojoillut välillä 90-88kg ainaskin kahden kk:n ajan. :ashamed:

No, nyt on sitten tiukan kurinalainen painon pudottelu aloitettu, kun sain tuon tilaamani PV:n kirjekurssin materiaalin viime perjantaina postista haetuksi.
Tosin eteen taitaa tulla heti tällä viikolla melkoinen tulikoe kun ollaan menossa ukon yhden veljen 50v synttäreitä juhlistamaan ja tiedossa on hyvää ruokaa + melko toden näköisesti juomaakin. :p :whistle: Öh, vaan ei taida kyl tuo juoma puoli niinkään ongelmia tuottaa, kun on tuo oma ukko apsolutisti niin ei tule minunkaan päätäni täyteen kiskotuksi ja onhan kuopuksesta huoli pidettävä. Mut toi ruoka :whistle: :eek: :kieh: sillä tiedän et hyvää se tulee olemaan->karjalaista pitoruokaa. Äh täytyy vaan mättää niit rehupuolen antimia sisuksiin niin et ei sitten karjalanpaistit ja muut herkut enään mahdu ilman ähkyä. :LOL: :headwall: Joo niin se kakkukin varmaan sitten viel jälkiruuaksi löytyy, niin et kyl koetuksia taitaa olla kasapäin.

Mut mut ei auta kuin ottaa tiukkalinja ja yrittää päästä jossain vaiheessa lenkille ja voihan sitä nyt täs alku viikon syödä noit pisteitä hiukan saasteliäämmin, ni sitten on vähän varaa herkutella. :p

Muuten dare kurki ikkunasta jos vaik näkisit kun ohi ajettaes vilkutan auton ikkunasta. :wave: Mikäli sieltä teidän kotikaupungin liepeiltä ajellaan tuonne ylös päin suomi-neitoa itärajaa hipoen.
Ai, niin ja jokos on olo helpottunut sinul itselläs? Vai vieläkö öklii kun on yksi lapsista mailmalla?

linnea Nyt on kurinpalautus paikallaan ja heti!!!!!! ;) Ai ai ei saa lipsua noin. :headwall: (Siis paraskin olen kuria sanelemaan, kun oma paino vaan jojoilee. :snotty: )

:wave: kipsulle, Wiolalle ja kaikille muille kans tervehdys. :wave:
Nyt on lähdettävä tuonne keittiöön ruuan pariin.

Meillä on muuten kuopuksel vaippa-vieroitus meneillään ja tuloksia alkaa jo "näkymään". Nimittäin potta-kauhunen lapsi menee jopa itse potalle omineuvoin. :D
 
ja muut kans.. :wave: .. kummi täti toi tohmajärveltä meille domino keksejä ja simpson karkii niin enkö mie syöny ne kaikki melkeen yksin :ashamed: ANTEEKS.. :ashamed:

mut meil o ens viikolla ruokaterapeutin käynti ja muuteki pakko päästä ruotuun ko miun laps palajaa kolmen viikon päästä kotiin..
esikolle lupasin tehä mariannemurtu kääretortun ja 'hermannin'..ja poika ite tilas ison kasan ruisleipää ja 'oikeeta' kahvii.. ei espressoo tai cappuciinoo..eli olen alkanu jo hamsteriks leipä ostoksilla..pakkasessa oottaa jo ne ruisleivät.. :heart:

miut ei enää öklötä..mut en mee kyl vaakaankaan... :ashamed:

siitä tuli mieleen että miehen veli siel brasilias on puottanu reilusti painoo yhel tee juomal ja hedelmil..mie kuulema saan tuliaisiks sitä teetä.. :wave:

kaikille tsemppiä.. nyt meen nukkumaan.. :wave:
 
Kenelle annat juuret? Mulla ei ollut hirveesti sellasia ystäviä kenelle antaa ne juuret, kukaan ei oikeen leivo kakkuja :/

Tuosta jojottamisesta. Paikkareissa joskus sanottiin että ne stopit tulee aina sellasiin kohtiin missä on joskus ollut pidemmän aikaa. Mulla on tällä hetkellä tää +-80kg jonka ympärillä on nyt pyöritty kohta kuukausi. 4 kertaa olen saanut alle 80kg ja nyt en meinaa edes mennä vaa'alle vähään aikaan, (käyn normaalisti joka pääivä ja sitäkään ei sais tehdä, kerran viikossa vaan sais mennä) koitan nyt sitten syödä rasvatonta sokeritonta vähähiilarista ruokaa.

Ainoot viljat tulee aamun ruisleivästä (jälkiuuni leipä ravintokuitua 15% tai marjamysli :ashamed: (kaloreita yli 400/100g- mutta-kun-se-on-hyvää-ja-syön-sitä-vaan-ihan-vähän)

Linnea kyllä tietää mitä pitää tehdä ja on meistä varmaan ainut kellä on tarmoa siihen ihan tosta vaan. Siis me muut joudutaan tappelemaan asioiden kanssa Linnea vaan tekee ne. Pyritään me muutkin siihen :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kipinätär:
Kenelle annat juuret? Mulla ei ollut hirveesti sellasia ystäviä kenelle antaa ne juuret, kukaan ei oikeen leivo kakkuja :/

Tuosta jojottamisesta. Paikkareissa joskus sanottiin että ne stopit tulee aina sellasiin kohtiin missä on joskus ollut pidemmän aikaa. Mulla on tällä hetkellä tää +-80kg jonka ympärillä on nyt pyöritty kohta kuukausi. 4 kertaa olen saanut alle 80kg ja nyt en meinaa edes mennä vaa'alle vähään aikaan, (käyn normaalisti joka pääivä ja sitäkään ei sais tehdä, kerran viikossa vaan sais mennä) koitan nyt sitten syödä rasvatonta sokeritonta vähähiilarista ruokaa.

Ainoot viljat tulee aamun ruisleivästä (jälkiuuni leipä ravintokuitua 15% tai marjamysli :ashamed: (kaloreita yli 400/100g- mutta-kun-se-on-hyvää-ja-syön-sitä-vaan-ihan-vähän)

Linnea kyllä tietää mitä pitää tehdä ja on meistä varmaan ainut kellä on tarmoa siihen ihan tosta vaan. Siis me muut joudutaan tappelemaan asioiden kanssa Linnea vaan tekee ne. Pyritään me muutkin siihen :D
:ashamed: Joopa joo. Tietää ja ei tiedä. Tietää ja ei jaksa. Siis paino nousee kuin pullataikina. Eilen vedin kaksi ryynimakkaraa. Möö.

Saatan veikata, että joka kuukausi (onneksi) saapuvilla riesoilla on jotain tekemistä tän ihme fiiliksen kanssa. Väsyttää vaan ihan Simeonina ja pää kuumenee ihan nollasta kahteensataan hetkessä. Lukekaa; Rouva Raivo Härkä on oikea luontoni.

Kuopus puree, raapii, nipistelee ja potkii ihan Erkkinä. Mie sain oikean raivarin ja pistin vaan sitä takaisin sänkyyn ja karjuin, että siellä pysyt. Et todellinen :saint: joo.

Välillä sitten oikeen päivä paistaa ja mustikat maistuu ja toisinaan taas ei. |O

Kiitos Touhulle kanssa tsempistä, ihan oikeen, laita vaan ruotuun miut. Testasin jostain lehdestä minkä tyypin ihminen olen syömisessä ja tulos oli "kohta entinen solakka". Karua kertomaa.

Dare, kaiva ne ruisleivät sieltä pakkasesta ja syö, siinä on tuhtia tavaraa ja vähän kaloreita. Haa, pääsimpäs neuvomaan...

:hug: kaikille!

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kipinätär:
Mikä juttu toi omenaraaste ja tee on?
Jos se oli se miun ehdottama, niin sen pitäisi olla semmoista mitä kandee syödä silloin jos mikään ei pysy sisällä. Ainakin oksutaudissa, joten loogisesti tuumasin, jotta eiköös sitä voisi yrittää muuhunkin yrjötykseen. :snotty:
 
laitan itelleni nykysin yhen tupla juuren ja yhen laitan äidilleni ja yhen veljeni vaimolle..äiti keksi myös että jakamis vaiheessa osan voi laittaa pakastimeen ja tehdä sitten sieltä kun on hermannia ikävä..vaikka ohjeessa onkin että älä laita kylmään niin ei ole ollut pahaakaan.. siis jos on pakastetusta juuresta kasvattanut ..

JUU LINNEA..mie olen puputtanut ruisleipää ihan innolla kun se maistuu ihan sulkaalle.. se siinä on huono homma ko se ärsyttää hiukkasen zakarian massua.. mut taitaa muutenki olla kohta viimesiä äitittelyjä.. ko poika syö jo soseita ..'samperin' :LOL: maitoo ja kohta saa alkaa vellittelemäänki.. :heart:

juu.. taas kerran ois huonekalujen siirtelyä.. kunhan tuo isäntä vaan alkais hoksimaan että asiaa pitäs hoitaa sillon ko kaikista pienin nukkuu..

tsemppii kaikille ja mie ainaki oon nyt nenä kohti ruotuun palaamista..syötköön muut mitä huolii..
 
..........kotiuduttiin eilen iltapuolella. :p Joten pitihän sitä koneelle tulla norkomaan jotta mitä teille mahtaa kuulua. :wave:

no, siis reissu synttärijuhlan pöydän antimineen on siis ohitse ja arjen "aherrukset" alkaneet.
Joo ei ollut vaikeuksia pysyä ruodussa siinä notkuvan juhlapöydän äärellä, kun oli vaan tunti aikaa ahtaa herkkuja sisuksiinsa. Kun olivat toiselle porukalle heti perään ruokailun sovittaneet.
Höööö, vaan kaakkua sitten syötiin toisaalla ja siihen oli aikaa reilusti (=koko ilta ja vaik yökin, jos vaan olis kaakkua piisannut). Äh, vaan loppui kaakku ennen aikojaan ja sitten jatkettiin sillä nestepuolella, jota minä en sitten oikeastaan etes välittänyt ryystellä. Niin että ei voi painon nousua ylensyönnillä/-juonnilla selitellä. Meinaan kun tuo vaaka näytti aamusel 88,2kg, joten hiukan on ylöspäin päässyt liikahtamaan. :ashamed:
No, nyt kuitenkin tiukkaa yritystä jatketaan jotta sais painon alamäkeen kulkemaan ja siinä samalla mielen ylämäkeen. :p :headwall:

tervehdys KAIKILLE!!!!!!!!!!! :wave: :wave: :wave:

 

Yhteistyössä