SOKERIKLUBI II

:eek: iik!!! mie luulin että on maanantai!!! :ashamed: :eek:
en kyl käyny vaakalla mut tuli ihan kylmä hiki!!!!

mie lähen kohta viipottamaan pihalle..jos vaikka näyttis en maanantainan vähemmän kuin viime maanantaina..

:wave: ..sekasin kuin seinäkello kun oli eilen pyhä 'keskellä'viikkoa... :xmas:
 
Kipsu ihan harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 17:08 linnea75 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 08:56 Kipinätär kirjoitti:
MITEN NIIN KIRJOITUSVIRHEITÄ?
-Eino roikkuu sylissä eikä anna kirjottaa. Ymmärsitte varmaan kuitenkin?
Mie en huomannut ainakaan mitään. Siis vieheitä :D Hyvä kehitys siun painolla. :hug:
Joo olispa elämälläkin.
5-pojan yksinhuoltajana on vähän stressiä. Laittakaa voimia tulemaan matkahuollon rahtipusseissa... :ashamed: :'(
Aamulla on 82.7kg
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 08:20 D-mamma kirjoitti:
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Kipsulle voimia!! (ja kiitokset,Ville konttailee susi-pyllyllä =) )

D
Kiitos, ja kiitos muillekin. Eilen oli taas sellanen kiukkupäivä. Katotaan miten tää lähtee käyntiin :/
Toivottavasti sudet on pelittäneet. Kun jos sisäpuoli on täynnä voi joutua uloskin asti...

82.4
Voi kun saisin 80 kiloon ens viikonlopuksi. Olen lähdössä tyttöjen kanssa ulos sillon, tosin mun likkakaverin ex tulee hakemaan mut, niin että mun mies näkee... On kyllä lapsellista ja ilkeetä, mutta pakko kokeilla jotain. Tosin en pysty varmaan vielä vuosiin olemaan kenenkään muun kanssa.

Juu laihdutuksesta... öö... ei kyllä tuu mitään mieleen muuta kun että ruoka on aika ällöttävää, tupakka taas on kahvin kanssa tosi hyvää :D
- älkää kokeilko kotona-

*elämääää! Missä ooot!?*
 
miulla on kyl matkustus 'kielto' tai jos matkustan autolla ne ois tunnin pätkiä korkeintaan.. ja kun yks menee brasiliaan niin sitten toiset..paitsi mie,pienin ja 2v ..lähtee marokon mummolle..joten vaikka haluisinki korkeasaareen niin en ainakaan heinäkuun aikana saa sitä aikaseks.. :ashamed: :headwall: ..

niin ja mie oon tollo.. syön ko kone kaikkee mitä edestä löytyy.. ja sit viel ihmettelen miks kokko ajan nukuttaa.. ja oksettaa jaeikun taas pullaa ja kahvii.. :ashamed: ..
MUT NYT TULI STOPPI.. vaaka näytti 99..ja mie oon saanu punkerosta tarpekseni..vaikka mie en kulekkaan minissä ja koroissa ja silleen tai tillitä bkinit äällä rantsussa vaik oisin kuin laiha mut se lääkärin jutskaus meni kalloon.. varsinkin kun tul perjantaina soittopyyntö käsky tälle maanantaille tuonne lääkärille.. kuulema haluu jutskata miun verisuonista ja sydämestä.. :eek: :ashamed: :heart:

joo mut nyt hätiin kun pikkumies juuttui tyynyjen väliin..meille muuten rantautu eilen mahatauti.. 2v on ihan kipee.. :(
 
Hei.
ei ole manantai mutta kerron silti että vaaka näytti 81.9kg aamulla...
Painoa tippunut vappuviikon keskiviikosta 8kg ja vuoden 2005 joulusta 24kg.

Mies kävi eilen illalla kotona kääntymässä, on kanssa laihtunut vapun jlkeen kymmenkunta kiloa. (Tosin oli vaan normaalipainonsa ylärajalla).

Tarinan opetus: Pettäkää toisianne ja ottakaa asumusero :kieh: Se laihduttaa \|O

Oikeesti sinne korkeasaareen olis kyllä ihana päästä. Nyt loman alussa mennään päiväksi tohon liedon zoolandiaan, mutta heinäkuussa (hyvällä tuurilla olen sillon muuttanut uuteen kotiin) olis kyllä mahtavaa päästä...

*Dare= Kyllä se siitä. Ihan oikeesti. Ei pelko ole kiva syy laihduttaa, mutta muistele miltä tuntui olla hoikka... Mulla se toimii. Ja tietty dr phillin elefantti vertaus.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 06:14 Kipinätär kirjoitti:
Hei.
ei ole manantai mutta kerron silti että vaaka näytti 81.9kg aamulla...
Painoa tippunut vappuviikon keskiviikosta 8kg ja vuoden 2005 joulusta 24kg.

Mies kävi eilen illalla kotona kääntymässä, on kanssa laihtunut vapun jlkeen kymmenkunta kiloa. (Tosin oli vaan normaalipainonsa ylärajalla).

Tarinan opetus: Pettäkää toisianne ja ottakaa asumusero :kieh: Se laihduttaa \|O

Oikeesti sinne korkeasaareen olis kyllä ihana päästä. Nyt loman alussa mennään päiväksi tohon liedon zoolandiaan, mutta heinäkuussa (hyvällä tuurilla olen sillon muuttanut uuteen kotiin) olis kyllä mahtavaa päästä...

*Dare= Kyllä se siitä. Ihan oikeesti. Ei pelko ole kiva syy laihduttaa, mutta muistele miltä tuntui olla hoikka... Mulla se toimii. Ja tietty dr phillin elefantti vertaus.
Vau kipsu! En edes älynnyt et sultakin on tippunut noin paljon painoa! Mehän ollaan oikeasti onnistuttu suurin osa täällä olleista :D Yritin selailla noita viestejä tuolla taakse päin mutten jaksanut mennä kovin pitkälle joten kysäsen et mitä sulle ja sun miehelle on käynyt? Olette erossa, mutta miksi?

Ja SELTSULLE onnea tuleviin häihin B)
 
Moi seltsu.
Mun mies kyllästyi leikkimään kotia ja remonttireiskaa ja löysi itselleen töistä 10 vuotta nuoremman naisen jolla tosin on jo perhe :/
Tänään mennään pankkiin ja perjanteina lastenvalvojalle... Mietin vaan että otanko yksinhuoltajuuden vai en... Taidan ottaa että pääsen anopista.

Paino oli yli 82 aamulla, söin suolaa illalla.
Missä Linnea?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 06:38 Kipsu kirjoitti:
Moi seltsu.
Mun mies kyllästyi leikkimään kotia ja remonttireiskaa ja löysi itselleen töistä 10 vuotta nuoremman naisen jolla tosin on jo perhe :/
Tänään mennään pankkiin ja perjanteina lastenvalvojalle... Mietin vaan että otanko yksinhuoltajuuden vai en... Taidan ottaa että pääsen anopista.

Paino oli yli 82 aamulla, söin suolaa illalla.
Missä Linnea?
:kieh: sikajätkä!!!!! :kieh: ..siis kuin miusta tuntu että tunti turpaan ja jos inahtaa niin toinen tunti uusintaa...anteeks vaan jos kuulostaa hullulle, kun en edes tunne mut pettäjät on sikoja \|O

meil oksu taudis muut paitsi vauva ja 5v.. saa nähdä tuleeko näihinkin..

meistä ( mies ja minä) sanottiin että ollaan 'katoava luonnonvara' kun ollaan oltu 13v ja risat naimisissa...ja ihan vaan toistemme kanssa..

:hug: paljon jaksamista kipsulle!!! :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 14:49 Kipinätär kirjoitti:
D-mamma:
Jos se haluaa meistä eroon niin miksi ihmeessä kieltäisi?
ei maistu ruoka. Oksettaa vaan. Onkohan tämä sellainen parempi vai huonompi päivä?
siks ett kun alkaa kettumaiseks niin niillä suostumuksilla on hyvä ukon sua kiristää..näin kävi kaverille,ei saanu lapselle passia ennekuin suostu miehen sanelemiin tapaamisoikeuksiin. ja jos vaikka haluat muuttaa toiseen kaupunkiin,voi kieltää sen.. mä olen päättäny ett jos ero tulee niin en suostu yhteishuoltajuuteen.vaikka luulenkin että miestä ei sen jälkeen meidän asiat kiinnosta pätkääkään,eihän ne kiinosta nytkään \|O
 
paino aamulla 81.1.

Yhteishuoltajuudessa on kuitenkin se hyvä puoli että jos minä olen vaikka viikonloppumatkalla, ja lapsille tapahtuu jotain niin että joutuvat sairaalaan, voi mieskia allekirjoittaa siellä paperit eikä niiden tarvitse siellä odottaa että minä ehdin paikalla, ennen kun alkavat tehdä mitään.

Tai kun noita lapsia on 5 ja mulla ei ole autoa, Toisella kaksosista on hammaslääkäri ensi kuussa. Mies voi viedä mutta jos on yksinhuoltajuus niin ei saa tahdä mitään päätöksiä siellä oikojalla.

Vaikka meillä nyt asiat näin onkin en usko että mun mies alkiristää nua lapsilla. Johan sen velikin sellasesta suuttuis ja antais sille selkään :)

Paikkakunnalta muuton vois kyllä estää, mutta niin estäisin minäkin jos olis asiat toisinpäin.
En tiiä *huoh* huomenna päätettävä...
 
Huh huh, luin teidän kirjoituksianne ja tuli aika kurja olo kipsun puolesta. :(

Voimia kipsu :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Itse olen tuon samaisen huoltajuusprosessin käynyt läpi n. kuusivuotta sitten. :kieh: Eikä ollut helppo tehtävä päättä haluaako/hakeeko yhteis- vai yksinhuoltajuuden. No, me päädyimme yhteishuoltajuuteen ja suht hyvin on toiminut. Toki on matkanvarrella niitä seiniäkin vastaan noussut, mutta meillä taitaa olla niin et minä olen se joka on enemmän hanttiin laittanut. :ashamed: :whistle:
Lähinnä olemme olleet erimielisiä vanhimman lapsen asuinpaikasta (=isällä vai minulla). Eikä tuo lapsikaan ole itse oikein osannut "päättää" kummalla asuisi. Vaan hän kun täytti 12v. "sai" itse valinnan tehdä ja tuolloin ilmoitti jotta isän luokse haluaa. Tosin ei ollut tuo valinta mikään itsestään selvyys vaan siitä käytiin useammat keskustelut kaikki yhdessä ja erikseen lastenvalvojan kanssa.
:'( Itkua vääntäen lopulta "luovutin" vanhimman isän kanssa asumaan ja vieläkin väliin tulee surku kiun mietin lapsen pärjäämistä.

Vaan viel tuosta muutosta ja passin hakemisesta. Meillä minä olen muuttanut jo useamman kerran ja nyt viimeiksi parintunnin junamatkan päähän lasten isästä. No, vaan ei ole suurempia murinoita kuulunut muutoihin eikä ole vastaan laittanut passejakaan, kun on tuo isä halukkaampi lasten kanssa matkustelemaan. Niin hän jopa maksoi puolet minun luona asuvien lasten passeista. Joo ja tapaamisetkin on saatu vihdoinkin luistamaan niin että pystymme jopa sopimaan muutoksista. tosin alkuu juuri nuo tapaamiset oli se pahin ongelmakohta ja lastenkannalta harmillisin. Sillä isä tuppasi "jakamaan" heidät eli ei ottanut luokseen kaikkia samalla kertaa.

Mut juu mennäänpä noihin painoihin kun en ole niitäkään hetkeen ilmoitellut.

Eilen näytti vaaka lukemaa 88.6kg joten tuossa se nyt kieppuu eikä suuria muutoksia näy.
Vaan olen minäkin joskus ollut hoikka en painanut kuin 59-60kg. Mut se oli silloin joskus kun olin n.18v. Vaan tuosta onkon sitten ollut lähes koko ikäni noususuhdanne. Tosin eron aikoihin paino laski melkoisesti ja muistenen et vaa`an numerot olis olleet 65-70kg välillä. Eli kyllä nuo sydänsurut laihduttaa. :headwall:

Hoh hoh nyt on pakko lopettaa kun kuopus roikkuu käsivarressa ja huutaa minkä ennättää. :whistle: :whistle: :whistle: :kieh:
Meillä kun on nyt kovatajat meneillään, kuopuksen on luovuttava maitopullosta ja kesän aikana opittava kuivaksi.
Maitopullosta luopuminen on siis nyt meneillään.

Tsemppiä kaikille joka tilanteeseen. :hug: :hug: :hug:
 
käväsinpä labrassa.. sokeri/munuais/kilpirauhas kokeessa ja oli siinä vissiin kolesteroolikin..ja hyvä niin ens viikon puolivälissä on tulokset valmiit.. sa nähä mitä näyttää..

paino killuu siinä 99..ja sen vaan sanon (puolustusko lie :ashamed: :whistle: ) että naisten vaivat palasi ja jalkoja turvottaa ns. kolmella plussalla...en oo ees suolasii syöny enkä vissyy juonu.. :headwall:

no jos nuo arvot on jotenki omituiset niin meen sit omalle lääkärille..tai jollein kesäapulais kandille... ;)

MUT JIPPII HEI oksu tauti on ohi ja pikkunen säily terveenä.. :heart:

..asiasta poiketen.. onko kukaan tietonen avonin 'kauneus' tuotteista..? :wave:
 
Moi. paino oli 81.1 nyt se on 81.7 kai, voi olla että oli 81.9.
Menkat turvottaa... täälläkin :)
Avonit on ihan ok, käsisaippuoissa joissain vähän vahva tuoksu mutta ne on paljon hellävaraisempia kuin oriflamet, joista mulla tulee naama ja kädet ihan punasia läikkiä...
Menen baariin illalla. Toivottavasti tulee kiva ilta.
Mahtaa olla Jarin uudella vaimolla kestämistä kun jari on koko yön katsomassa lapsia mun kodissa... Taidan olla piiiitkälle aamuun... :kieh:
Tosin se muija nukkuu oman AVIOMIEHENSÄ vieressä ja huutelee sietä jarille että jari ei saa nukkua täällä edes sohvalla :headwall:

No ei se oikeesti enää mulle kuulu. Jatketaan harjotuksia.
Hakkaa päälle pohjan tyttö!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 07:05 Kipinätär kirjoitti:
Moi. paino oli 81.1 nyt se on 81.7 kai, voi olla että oli 81.9.
Menkat turvottaa... täälläkin :)
Avonit on ihan ok, käsisaippuoissa joissain vähän vahva tuoksu mutta ne on paljon hellävaraisempia kuin oriflamet, joista mulla tulee naama ja kädet ihan punasia läikkiä...
Menen baariin illalla. Toivottavasti tulee kiva ilta.
Mahtaa olla Jarin uudella vaimolla kestämistä kun jari on koko yön katsomassa lapsia mun kodissa... Taidan olla piiiitkälle aamuun... :kieh:
Tosin se muija nukkuu oman AVIOMIEHENSÄ vieressä ja huutelee sietä jarille että jari ei saa nukkua täällä edes sohvalla :headwall:

No ei se oikeesti enää mulle kuulu. Jatketaan harjotuksia.
Hakkaa päälle pohjan tyttö!
kiitti vinkistä..avonin suhteen.. yks 'kamu' teki miusta kauneuskonsulentin.. :whistle: ..mitenkä mie niitä kelleen möisin kun en oo ite kokeillu enkä tiiä mitään, mut nyt tiiän edes vähän.. :saint: ..ja siulle ISO :hug: ...elä täysillä..lapsille halit ja pusut kans :heart: .. olkaa vahvoja yhdessä.. :hug:

mie olen muuten kuin ilmapallo.. :ashamed: ..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 06:38 Kipsu kirjoitti:
Moi seltsu.
Mun mies kyllästyi leikkimään kotia ja remonttireiskaa ja löysi itselleen töistä 10 vuotta nuoremman naisen jolla tosin on jo perhe :/
Tänään mennään pankkiin ja perjanteina lastenvalvojalle... Mietin vaan että otanko yksinhuoltajuuden vai en... Taidan ottaa että pääsen anopista.

Paino oli yli 82 aamulla, söin suolaa illalla.
Missä Linnea?
Täällä. #&%?$!* ukko!!! :hug: :hug: :hug: :hug:

Yhteishuoltajuus olisi varmaan helpompi. Laitat lapset vuoroviikon äijälle, niin eiköhän ala arki astua siihenkin suhteeseen. :kieh: Pääset itse välillä vähän huilimaan ja pitämään huolta itsestäsi. Ja sitten jahka aika parantaa haavat, niin otat jonkun komeemman. Ainakin siksi aikaa, että tää ällö-ettäs kehtaa!-tyyppinen vanha ukko näkee sen. Tsemppiä. Saisi lailla kieltää tuommoiset äijät. Anteeksi. Yritä jaksaa, kaveri. :hug:
 

Yhteistyössä