en kyl käyny vaakalla mut tuli ihan kylmä hiki!!!!
mie lähen kohta viipottamaan pihalle..jos vaikka näyttis en maanantainan vähemmän kuin viime maanantaina..
:wave: ..sekasin kuin seinäkello kun oli eilen pyhä 'keskellä'viikkoa... :xmas:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 17:08 linnea75 kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 08:56 Kipinätär kirjoitti:MITEN NIIN KIRJOITUSVIRHEITÄ?
-Eino roikkuu sylissä eikä anna kirjottaa. Ymmärsitte varmaan kuitenkin?
Mie en huomannut ainakaan mitään. Siis vieheitäHyvä kehitys siun painolla. :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 08:20 D-mamma kirjoitti::hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Kipsulle voimia!! (ja kiitokset,Ville konttailee susi-pyllyllä =) )
D
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 06:14 Kipinätär kirjoitti:Hei.
ei ole manantai mutta kerron silti että vaaka näytti 81.9kg aamulla...
Painoa tippunut vappuviikon keskiviikosta 8kg ja vuoden 2005 joulusta 24kg.
Mies kävi eilen illalla kotona kääntymässä, on kanssa laihtunut vapun jlkeen kymmenkunta kiloa. (Tosin oli vaan normaalipainonsa ylärajalla).
Tarinan opetus: Pettäkää toisianne ja ottakaa asumusero :kieh: Se laihduttaa \|O
Oikeesti sinne korkeasaareen olis kyllä ihana päästä. Nyt loman alussa mennään päiväksi tohon liedon zoolandiaan, mutta heinäkuussa (hyvällä tuurilla olen sillon muuttanut uuteen kotiin) olis kyllä mahtavaa päästä...
*Dare= Kyllä se siitä. Ihan oikeesti. Ei pelko ole kiva syy laihduttaa, mutta muistele miltä tuntui olla hoikka... Mulla se toimii. Ja tietty dr phillin elefantti vertaus.
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 06:38 Kipsu kirjoitti:Moi seltsu.
Mun mies kyllästyi leikkimään kotia ja remonttireiskaa ja löysi itselleen töistä 10 vuotta nuoremman naisen jolla tosin on jo perhe :/
Tänään mennään pankkiin ja perjanteina lastenvalvojalle... Mietin vaan että otanko yksinhuoltajuuden vai en... Taidan ottaa että pääsen anopista.
Paino oli yli 82 aamulla, söin suolaa illalla.
Missä Linnea?
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 14:49 Kipinätär kirjoitti:D-mamma:
Jos se haluaa meistä eroon niin miksi ihmeessä kieltäisi?
ei maistu ruoka. Oksettaa vaan. Onkohan tämä sellainen parempi vai huonompi päivä?
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 07:05 Kipinätär kirjoitti:Moi. paino oli 81.1 nyt se on 81.7 kai, voi olla että oli 81.9.
Menkat turvottaa... täälläkin
Avonit on ihan ok, käsisaippuoissa joissain vähän vahva tuoksu mutta ne on paljon hellävaraisempia kuin oriflamet, joista mulla tulee naama ja kädet ihan punasia läikkiä...
Menen baariin illalla. Toivottavasti tulee kiva ilta.
Mahtaa olla Jarin uudella vaimolla kestämistä kun jari on koko yön katsomassa lapsia mun kodissa... Taidan olla piiiitkälle aamuun... :kieh:
Tosin se muija nukkuu oman AVIOMIEHENSÄ vieressä ja huutelee sietä jarille että jari ei saa nukkua täällä edes sohvalla :headwall:
No ei se oikeesti enää mulle kuulu. Jatketaan harjotuksia.
Hakkaa päälle pohjan tyttö!
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 06:38 Kipsu kirjoitti:Moi seltsu.
Mun mies kyllästyi leikkimään kotia ja remonttireiskaa ja löysi itselleen töistä 10 vuotta nuoremman naisen jolla tosin on jo perhe :/
Tänään mennään pankkiin ja perjanteina lastenvalvojalle... Mietin vaan että otanko yksinhuoltajuuden vai en... Taidan ottaa että pääsen anopista.
Paino oli yli 82 aamulla, söin suolaa illalla.
Missä Linnea?