SOKERIKLUBI II

:kieh: :p miepä tiiän missä työ kaikki muut ootte...

syömässä suklaata ja rahkaherkkuja..ja mämmiä kermalla ja sokerilla.. :p ;)

arvasinko oikein..?

mie syönki kohta kermakakkua..ihan tunnusta sovinnolla..sen kunniaks ko meil on nimiäiset..ihan pienel porukal tosin..mut kumminkin...

:wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.04.2007 klo 11:40 Darelbeida kirjoitti:
:kieh: :p miepä tiiän missä työ kaikki muut ootte...

syömässä suklaata ja rahkaherkkuja..ja mämmiä kermalla ja sokerilla.. :p ;)

arvasinko oikein..?

mie syönki kohta kermakakkua..ihan tunnusta sovinnolla..sen kunniaks ko meil on nimiäiset..ihan pienel porukal tosin..mut kumminkin...

:wave:
Hauskaa nimenantoa!!!

Mie unohdin mämmit kauppaan, sehän olis ollut ihan tervehenkistä, luumua ja ruista. Paino meinaa karata, nyt pitää muka loman aikana ainakin vähän ryhdistäytyä. Jos mie alan taas kasvaa ja komistua, niin ottakaa korvasta kiinni. Ja kovaa.

Meillä vaihtuu lasten hoitopaikka, ei sen kummenpaa. Ihan huipullista vähän huilia, kun tuntuu krooninen aikapula joskus olevan.

Voikeehan hyvin! Ja laithan Kipsukin kuulumisia, niin ei paatti aivan uppoa. Ja Seltzuus, sie ja kans. :)
 
:heart:..mansikoilla koristellussa kakussa oli sydämen mutoinen *nimikyltti* .. Zakariya... :heart:
ja miun kaveri oli miun muodoista kasteydesta vihree :LOL: ..*etkö sie tuon isompi enää oo..*..vitsi ko tuntuu hyvälle.. olla alle 100..
vaaka näyttää 98kg :D :wave:
 
:ashamed: Täällähän on tapahtunut vaikka mitä :ashamed:
- Mä olin hulinoilla ja sitten hunningolla.

ONNEA DARE.
Vähän käy kateeks kun toisella on vauva.
Ja paino tippunut ihan uskomattoman hyvin.
Ja toihisko piti ruokapäiväkirjaa? Toimiskohan se mullakin? äääh, en haluu muistaa mitä kaikkee oon syöny :D
Paino oli aamusta 87.1. Eli 7.1kg kesäks vielä pois. Niinku että bikinikuntoon :LOL: -huonoo huumorii- tiedän.

Mun mies sopis yhden mun nettitutun (ollaan kyllä jo tavattu parikin kertaa) kanssa että lähden heidän kanssa eestiin 20 päivä. siis mun ukko! Viimeeks järjesti mulle jotain - ööö- no ei tällasta ikinä ennen.

Linnealla on vieläkin se sanan -juttu-säylä/säilä hallussa.
Meillä on täällä sellanen Rouva-teen-töitä-nyt-en-ehdi-ulkoilla -tai siivota.
Mulla on sormet ihan turvoksissa. Joku väitti että johtuu siitä kun hartiat on jumissa :/ Mahtaisko pitää paikkaansa?

Nyt pysyn ruodussa ja käyn täällä useammin.
Otettaisko maanantai raportti käyttöön?
Tai siis käydään muutenkin mutta että maanantai olis virallinen raporttipäivä?
 
Iltoja!!!

Tulin lukaisemaan jotta mitäs se kuuluu linnealle ja kipinättärelle kun näkyivät linjoilla käyneen. Niin ja teitty muidenkin kuulumiset kiinostaa. :p

Juu kipinätär minä se tosiaan olen yrittänyt pysyä kapeilla raiteilla tuon ruokapäiväkirjan avulla. Vaan hyvin se alkoi, kun muistin kaiken ylös kirjata. Mut noin viikon kirjailujen jälkeen alkoi dynastia vaivata. :ashamed: :kieh: Ja sen seurauksena meni pakkivaihde päälle. :(

Mut nyt kyl sain itseni suht pian takaisin raiteille ja eilen aloiton kirjanpidon uudelleen. Vaan illalla huomasin jotta yli äyräiden oli mennyt ja niin on tänäänkin.
Joo ja sitten lisävahvistukseksi kaivelin pv:n materiaalit esiin, mut niitä siinä sitten tutkiessa totesin, jotta pistehakemisto on lähtenyt muuton myötä omille teilleen ja se on melko tärkeä työväline jos pisteillä aikoo. :( Sillä vaik noit pv:n opuksia on tullut luetuksi usiammat eri versiot niin ei kaikki ole päänuppiin tallentunut. :kieh:

Niin et ei sattuis kellään olemaan sallaista ylimääräistä pv:n pistehakemistoa points, syö ja nauti versiona?
Joo ja jos pv:n cd-romppu olis ylimääräisenä niin sekin kiinnostais.

Mut mut näin alkuun kyl kävin tuon linnean laittaman rd:n dietin ohjeet kans tarkistelemassa ja sieltä kans hiukan apuja sain muistin viekistykseen. :p

Dara Mukavan kuuloisen nimen sai poikanne :D Mut se ei taida ihan kotimaista alkuperää olla niin mitenkähän pitäisi lausua?
 
..juu on vähän ulkolainen nimi..mut se lausutaan ihan *sakaria*..vähän ässää suhuttamalla..siis niinko sanois 'zorro'...

kavereiden kesken onkin sitten Sakke.. :heart:

niin ja mitä miuhun tulee niin kai mein vaaka on rikki kun se nyt aamusta näytti 96kg.. pakko käydä terkkarilla pika visiitillä..mie en muuten usko..
isäntä kyl sano eilen että olen selvästi kutistunut.. :D

mut nyt soittelee asioita..ennen ko poika herää..

:D ..voi ressua..hää on potkiutunu varpaat ulos potkupuvun neppareiden välistä.. :heart: ..
 
Linnea 75 duunista
Hello kaverit, siisti nimi; Sakari á la arabia. Onnittelut hyvän valinnan johdosta! :flower: *kumartaa juhlavasti*

Kipsu, ottakaa vaan se maanantai, mie itse taidan ottaa lauantain, kun on vapaa päivä. Yleensä silloin on tultuakin noustua puntarille, sitten on karjuttua ja reivitty hiuksia, sitten oltu yrmeä viidestä kymmeneen minuuttiin. Sitten on laitettu mies hakemaan kaalia kaupasta ja kypsennetty sitä. Illalla on syöty jäätelöä, sillä niinhän lauantaisin tehdään. Maanantaina on menty hyvin aikein töihin, aikein jotka ovat unohtuneet ruokatuntiin mennessä. Kahvitunnilla on syöty kaloreita tai kerran jopa näkkäriä (jolloin kalorit piti hakea sitten tunnin päästä). Eli ei vasta kuin 55 kiloa, mutta olihan se välillä kolme kiloa vähemmän, joten tarkkana ollaan tai pyritään olemaan (mutta ei olla) jottei ala taas kalsarit ahdistamaan.

Nyt mentävä, mutta Touhulle myös tervehdys.
 
Darella tippuu paino- vähäks oon kade :/
Mulla on taas kasikasi, mut katotaan maanantaina.
Eilen oli freedom of the seas laivan pippalot åker yardsin työntekijöille.
Oli hieno paatti. Ja samppakalja oli makusta :D

Linnea, ei kannata ottaa lauantaita- perjantaina kuitenkin herkuttelee vähän ja lauantai on se päivä kun se nääkyy...

Järvenpäässä on syksyllä kestovaippahulinat. Sinne ollaan tulossa.
sama sokeriklubialennus jatkuu, kuten salossakin 29.4. - ette tule kuitenkaan :D

Ja ruotuun. Yks kaks kolme neljä, vasen kaks kolme neljä. - näättekste?
 
Darelle onnea vauvasta!!! :flower: :hug: :) Ja onnea myös painon laskusuunnasta, jeejee! :)

Mä taas soudan ja huopaan painon kanssa, taas oli noususuhdanne päällä ja ryhtiliike tehtiin tiistaina jonka tuloksena tähän aamuun mennessä oli jo tippunut 1,4 kiloa :D Äkkiä se sit näköjään lähtee kun niin päättää. Toisaalta, äkkiä se kyllä myös takasin tulee... Liian helposti ja liian äkkiä. Kyllä tää on näköjään tätä syömisten kyttäämistä koko loppuelämä, mutta olkoot...

Mä oon puurtanut aamupäivän orapihlaja-aidan aluskasvillisuuden kanssa koko aamupäivän, vitsi että on hieno ilma! Nyt pientä lepotaukoa kun tytöt nukkuu (lue: yrittää nukkua).

Hauskaa kevään jatkoa kaikille, vanhoille ja uusille

t. Satunnainen Seikkailija Seltsu
 
:D HUOMENTA!...

se on sitten eka maanantai punnitus takana...ja vaaka näytti 96.6kg.. :)

mutta tottan on sekin että se mikä tässä rytinällä lähtee on jotakuinkin pelkkää nestettä...mutta silti..keventyneenä on helpompi liikkua..

tsemppiä kaikille ja alhaisia lukuja vaakoihin!

:wave: :hug:
 
Heipä hei!

Tänne taidan itseni mukaan tuuppasta, jos vaik auttas tähän kilo-projektiin kun ilmoitelee jossain oman edistyksensä/takapakit myös.

Elikkä nyt oli aamulla vaa`assa lukemana tasan 88kg. niin et on mistä karistella. :( Kun tavoitteena sitten jossain tulevaisuudessa olis sellaset 59-65kg, mut nyt alkuun kun sais edes viitisen kiloa kesäkuun alkuun mennessä. Meinaan kun tuo vaaka näytti jo viikko sitten lähemmäs 87kiloa.

Juu ja tuo BMI on muuten n.33, joten sekin on valtaisa.

Ai niin huolitehan minut mukaan? Meillähän on vauva haaveissa/toiveissa (ollut jo lähes kaksi vuotta ja yksi km koettuna tuona aikana). Niin ja onhan tuo raskaus ajan diabeteksen uhka melkoinen, kun on reilu ylipaino ja suvussa esiintyy kakkostyypin diabetestä.

ps. Tosin tällä hetkellä vaaditaan minulta melkoista tahdonlujuutta/-voimaa jotta noihin tavoitteisiin pääsen. Kun ei ole mikään paras mahdollinen aika kiloja karistella. Sillä oma olo on todella kehno=masentunut. Vaikka toisaalta uskon/oletan jotta mikäli vain suinkin onnistun kiloja karistelemaan niin olonikin kohentuu.
Elikkä yksi johtaa toiseen ja toinen taas toiseen jne.
-touhis- <br><br>
 
Kyl mä kävin eilen vaa'alla oli, 88.
Tänään olikin sitten 89.4.
Mä olen niin turvoksissa että mahdoinkohan olla kertaakaan raskausaikana.
MISTÄ TÄÄ JOHTUU???
Meillä on Touhiksen kanssa sama tavoite. Tosin mä tuskin päsen alle 60 kiloon, mutta normaalin yläraja on 62 tai 63.
No viikko aikaa saada turvotukset pois. Katotaan miten ens viikolla :)
Miten darella menee vauvan kanssa? KAikki ok? Ihana pikkunen käärö.
Palaillaan taas.
 
Kipsu...aamu ja ilta paino voi vaihdella jopa 2kg ja on viel normaalia..
ja turvotukset on sitten oma vitsauksensa.. mut vettä.liikuntaa ja jalkoja ylös aina kun voi on hyvä keino..ja vältä suolasia ja vichyjä!!!!!...

miul ei oo viel kasarin puolella paino mut kyl se sinne joskus menee...

ja mein pikku miehen kans menee hyvin..isommat hoitaa ihan innoissaan ..vielä.. ja isi pitää huolen että mie syön ja lepään tarpeeks..
mummonkin tämä herra on saanut ihan höperöks..

eilen oli kontrolli sairaalassa ja sydämen sivuääni on pois ja keuhkot kuullostaa kans puhtaalle.. sit viel kysyin aukileesta kun neuvolan terkkari sanoi että on epätavallisen pieni.. niin lääkäri sanoi että on ihan normaali kokoiset...muuten miuta ois informoitu asiasta ennen kotiutumista sairaalasta..

niin ja tiiättekö..eilen teki mieli ostaa irtokarkkeja ja suklaata ja syödä jätski puistossa..mut mie vaan hörpin vettä pullosta..ja se mieliteko hävis..namittelin sit vesimelooilla(joka oli hyvää vaikka ei oo viel sen kausi oikeesti) appelsiinilla ja mansikoilla...
 
Huomenia päiviä!

:flower: :D Kiitti dare, tuo kuulusti mukavalle ja mieltä virkisti kun joku tuumaa etten oli "niin iso". :heart: Sillä itsestä kun tuntuu et on niin niin perhanan iso et ei mahdu mihinkään ja kaikki kahtoo jotta eikös tuo mamma osaa ihteään kurissa pitää. :ashamed:

Vaan minkä pirhulainen ihtelleen tekee kun kaikki hyvät maistuu niin hyvältä. :( :kieh: Joo ja tää mun tunne-syöminen on kyl pahinta laatua mitä voi olla. :( Sillä syön niin suruun, iloon, masenukseen kuin yksinäisyyteen ja tekemisen puuteeseen jne. eli milloin vain kun olotilassa tapahtuu muutoksia. :kieh:

Ai, niin muuten linnea ehdotteli jotta jätän herkut kauppaan ja syön samalla kuin lapset kun neuvoja kyselin "syömis-ongelmiini" sekä siihen jotta miten mahduttaa useampia sallittuja syömisiä päivään.

No, tuota herkkujen jättämistä kauppaan olen yritänyt kokeilla, mut tuo lasten kanssa yhtä aikaa syöminen ei oikeen toimi. Sillä meillä lähes jokainen perheenjäsen syö eriaikaan kun lapset pääsevät opinahjoistaan niin eriaikoihin ja sit ukko, minä + kuopus ollaan kotosalla ja lämpimän ruuan laitan vain kerran päivässä. Joo vaik kyllähän noi isommat lapsoset ovat jatkuvasti huomautelleet tuosta toisen lämpimän aterian puutteesta. :/ Jossain vaiheessa kokeilinkin laittaa iltapäiväksi ruuan valmiiksi ja jokainen söi kun kotiutui. Mut siitä ei seurannut muuta kuin minun hermojen kiristyminen kun kaikki touhus sitten keittiössä omia aikoajan ruokaa lämmitellen ja tietty samalla sotkien. :kieh: Juu ja arvatkaa vaan kelle ne sotkut jätettiin vaik kuin sanoin jotta jäljet korjaa jokainen itse.
Niin et ei toiminut, ei. :headwall:

:eek: :( Joo joo ja meni muuten jo tämäkin viikko tuonne penkkien alle vaik kuin viikonlopulla ja viel eilen aamulla kuria ja järjestystä itselleni paasasin. Meinaan vaan kun eilen kaupas käydes takertu mukaan kääretorttu ja pitihän sitä sitten "maistella" (= lue syödä puol torttua). Ja nyt tietty on sitten karsee morkkis kun tuolleen menin tekemään. :ashamed:
Niin et taitaa se tuo kipsu olla ennen minua tavoite mitoissa vaik tavoitteet suht samat onkin meil molemmil.

Minä muuten olen nyt kyl totaalisen kyllästynyt itseeni, masentuneisuuteeni, herkutteluun sekä tähän saamattomuuteeni. Niin et eilen ostin luontaistuotekaupasta jo sellasii aineksia joiden on kehutti auttavan masenukseen jne. Joten katsellaan ja kuulostellaan minkälaisia vaikutuksia niillä alkaa olla jonkin ajan päästä. :headwall: :headwall: Lisäksi olen jo jonkin aikaa napsinut niin sinkkiä, kromia, B-vitamiinia, omega-3 jne. Mut en kyl ole huomannut et olisivat nuo purkkien tuotteet auttaneet.

Joopa joo -touhis- täällä syvällisissä mieteissään lähtee kohti keittiötä ja ruuan laittoa. :wave: :wave: :wave:
 
Heipparallaa!!
muistaakos kukaan mua...? Eipä oo juuri tullu käytyä edes palstalla moneen kuukauteen oikeestaan..
Meillä ollaan jo 9kk :eek:
paino seilaa siin samas ku välillä menee paremmin ja välillä huonommin. jotain tiettyä dieettiiä en nyt noudata mut yrittää pitää takaraivossa vanhat opit..
oisko paino jotain 64-65 nytten. nyt taas kerran yritän alkaa ihan aikuisten oikeesti säännöllisesti liikkumaan enemmän. käyny muutaman kerran salilla ja täs talven/kevään mittaan yrittäny jumppailla ihan kotosalla.
töissä ollu sillon ku miehellä vapaata ni ei oo oikein liikkunu niin paljon ku pitäs... :ashamed: Mut kyllä se tästä, eipä olla enää sentääs sitä 108kg mitä oltiin ku esikkoo lähettiin synnyttämään joulukuussa 04... joskus toissavuonna syksyllä ku olin jotain 95kg sanoin et vappuna oon sen 30kg kevyempi, olin minä melkeen mut raskauduin niin jäi kesken.... mut tänä vappuna mä aattelin juhlia sitä et kyllä mä sentääs johonkii vapuun mennessä sain sen =)
pitää viel kattoo etten oo lihonu ku vaalla en oo käyny. =)
mitäs muille? ei taida aika nyt riittää selailla sitä miljoonaa sivua mitä ootte varmaan viimekerran jälkeen naputellu :LOL:
 
meillä herra Z on jo neljä viikkoo!!!!! :D :heart:

miulla tuliterä twist stepperi, olkkarissa ihana punos rahipari ja keittiössä siro pyöree ruokapöytä.. vieläkun sapuis elloksen kerrossänky niin sais sänky järjestelyt päivitettyä... :whistle:

NIIN ja mitä painoon tulee niin se on jotain 95kg:n tietämillä JO! :D

yks iltapäivä tyrskähin nauruun kun 5v sanoi * äiti kyl siulla rasva palaa kun haiset pahalle maidolle ja margariinille..*

:LOL: :LOL: ja totta on että miun uus parfyymi on ' maito á la mami' :LOL: :whistle: :xmas: :wave:
 
touhu tenava
Houmenta sokru klubilaiset!

Jaahas, ny pitäs varmaan jättää painon ilmoittelut sikseen. :/
Mut en jätä vaik saankin hävetä itteäni :ashamed: Sillä ei ole kehitystä tapahtunut suuntaan eikä toiseen vaan vaaka junttaa tuos 88 lukemassa. :kieh:
Joten jotain varmaan tarvis tehrä toisin jotta alkas luku pienentyä. :headwall:

Tervehdys Miimu (oh, meniköhän toi oikein?) No, oli mten oli niin täällä ainakin yksi joka sinut heti muisti ja kateena mietti jotta silloin aikanaan samois pinois "liikuttiin". Tosin sillä erolla jotta sinul vaavi sylis ja meilla edelleen vaavista haaveillaan. :( :whistle: Ei oo meinaan mitään/ketään kuulunut meille tulevaks sen reilun vuoden takaisen km:n jälkeen. :'( Niin et kyl meinaa nyt ola kaikki toivo ja usko mennyttä vaavin saannin suhteen.
Eikä muuten ota tämä painokaan laskea sitten millään, vaik tuon elämän muutos päätöksen teen lähes viikottain aina vain uusiksi. :whistle: Jos muistat niin minähän pääsin aikoinaan jo alle 85:den, mut sit sain sen plussan testiin ja paino pomppas het ylös päin ja siitä se sitten onkin pomppinut väliin taivailla ja tullut toisinaan hiukan alas päin. Joten varsinainen vouristorata on paperilla jos alan painokäyrää siihen piirtelemään. :kieh:

Mut nyt on lopetettava ja lähdettävä koululaisia herätteleen. Moi! :wave:
 

Yhteistyössä