SOKERIKLUBI II

:wave: Heipä hei kaikki! :wave:

Oli ihan PAKKO tulla piipahtamaan tänne "teitin klubille", kun täälä edelleen kamppailen näiden ylimääräisten kilojeni kanssa Eikä meille vaaviakaan kuulunut ole sen vuosi sitten olleen km:n jälkeen. :(

No sen verran on elämässä vuoden aikana tapahtunut jotta uusi on asuin paikka kunta. B) Me jätimme taaksemme siis pk-seudun ja lähdimme "maalle", (tosin kaupugnissa asutaan ja palvelut löytyy kävelymatkojen päästä.
Öh, vai olinkohan jo tuon kertonut? :headwall:

No, joo mut näihin kiloihin. Siis välillä olen saanut poistetuksi ylimääriäsiä jopa lähemmäs viisikin kiloa, mutta aina kun tuohon vaa`an vähentyneeseen lukemaan pääsen niin jo alkaa taas noususuhdanne. :'(
Joten tulin siksikin tänne jotta saisin muistiani hiukan vetrymään tuon etusivun "diettien" avulla.

Mut nyt on lähdetävä ruuan laittoon, joten nähdään. :wave: :wave: :wave:

ps. Vaavin yritys edelleen "käynnissä" ja mulla suuri uhka tuo paino sokereihin. Niin ja ilmeisesti suvunkin "rasite" on olemassa II-tyypin diabetekseen-äidilläni todettiin alkava II-tyypin diabetes hiljatain.
 
no niin..

touhis moi... :wave: .. mie uskon ainaki että joskus teille viel vauveli tulee.. :hug:

ja kipsukos se oli joka vauvelin tahtoo.. no jos ukko ei ihan heti suostu niin semmonen hempee pehmittely about puolvuotta voi tehä ihmeitä.. ;) ..

ja sitten mie.. eilen kävin sokerikontrollissa.. kuulema erittäin hyvät miun tasapainot..ja niillä jatketaan synnytykseen asti jolloin loppuu insuliinihoito..ja jatkossa sokerit mitataan synnytyksen jälkeen 1-2x/kk ja sitten puolivuosittain...ja samalla kuulema painoo alas mielellään kuulema 70 kiloseks pitäis päästä aikastakkin pian niin ei ois NIIN ISO RISKI saada aikuisiän diabetestä..ja sanoipa vielä että jos vielä iltatähteä yritellään niin sokeri seuranta alkaa heti + tulokesta..

sydänkäyrä pomppelilta oli ihan hyvä.. mitä välillä karkaili kun kuuli hoitsujen kolisteluja niin meni 'leikit sekasin'.. :D ..pikaseen hoitsulle vihjasin mahollisuudesta sektioon joka sanoi että vaan jos tulee joku pikanen tarve jomman kumman probleemien takia, mutta muuten ootellaan ihan alatietä...no kunhan syntyy..paineetkin muuten eilen oli 137/80..

suikeroita ei tee enää mieli..onneks..eikä oikeesti muutakaan naposteltavaa..paitsi omenia..eikä niitäkään voi ihan kilotolkulla olla syömässä... :ashamed: :whistle: ..

ja miun paino vilkku eilen sen +113kg..joten vaikka sairaalaan jäis jonkun verran kiloja niin kyllä miulla on oikeesti iso urakka viel edessä... :wave:
 
Heippa!
- hyvä Dee!
- moikka Touhu, hauska nähdä taas.
-Kipulle päivee, ei pääse myyjäisiin, vähän matkaa pukkaa.
- Darelle jaksamista. Jatka sillä ruokavaliolla synnytyksen jälkeen niin pysyy olo hyvänä ja ne kilot saattaa lähteä vaikka ketkaravilla, jos ihan villiintyvät.

Täällä, miulla on synttärit. Kaikki olis ihan jee, mutta ei vaan ole jee. Oliskoos vaikka jotain pmsssssss-vaivoja jotain. Ukkeli oli ostanut jonkun ihme sokeripitkon tän ikääntyvän iloksi ja mie äkäistä, kun kävin jo kaupungilla imaisemassa bebe-leivoksen. Miulla kun ei nuo herkut kaapissä säily, sillee nää sokerihommelit on ja pysyy. Mutta hyvä kun tiedostaa, niin iskee kontrollikin päälle ajoissa. Tulin pahalle tuulelle niinkin fiksusta syystä, että kaupassa näytin henkkareita ja siinä kuvassa olin minä, mutta naama leveempänä versiona. Otti kupoliin takautuvasti.

Niin, että suuret on murheet ja oma napa, se napa on. :ashamed:

Yrittäkää jaksaa siskot kautta Suomen! :hug:
 
Kipsu hunningolla
Touhis, MOI :wave:
Kyllä kohta varmasti tärppää :)

Dare, mulla oli lähtö tähän laihikseen 106kg.
Kyllä sekin siitä...
Nyt mässyttämään luvattomia herkkuja ja lukemaan - mitäs muuta kun potteria. (sais seuraava ilmestyä)
Paino oli 87.7kg aamulla. Huomenna on enemmän.
Olen vaan istunut ja ommellut *huoh* Mutta sekin olis kivaa jos sais rauhassa ilman keskeytyksiä ommella.
Seuraavat hulinat on salossa 29.4.07.

Onko kukaan teistä lukenut koraania?
Kun tutustuin yhteen TOSI mukavaan suomalaisnaiseen joka on muslimi, tuli siitä mieleen että jos ihan yleissivistyksenkin takia lukis sen . (Taitaa olla perhe aika keskeinen asia siinä kirjassa) Sitäpaitsi onhan toi raamattukin tullut luettua...

 
KIPSU...siehän oot hyvän kirjan löytäny.. siis KOraanin..enkä tuputa.. mutta se on sellanen kirja että kuule karvat nousee pystyyn.. siis ko siinä on esim lapsen kehitys kuvattu alkusiemestä synnytykseen ja kaikkee semmosta muutakin tästä maailmankaikkeudesta mitä tiedemiehet ei hokannu vielä..ja toinen ihan hurja on profeetta muhamedin elämänkerta..

no meillä nuo on tuolla hyllyssä tän uskonnon takia ja mie en oo lukenu vieläkään ko pätkiä kummastakaan kirjasta.. :ashamed: ..kai mie viel kerkeen.. :saint: ..

tuli mieleen että olin silloin ennen tätä viidettä plussaa aika pulskassa kunnossa.. siis tammikuussa -06..silloin oli 111.4kg..joten kyllä kai nämäkin kilot joskus karisee..

ja mie oon päättäny olla *leikisti* oikeesti valmis synnyttämään..tänään on viikkoja 37+6 ja eilen oli taas supistelu ilta/yö..huomenna ois viel kummipojan kakkukahvit .. saa nähdä suoriudunko sinne...(ei luulis olevan vaikeuksia kun on kakkuu tiedossa :ashamed: :headwall: :xmas: )
 
Mä olen ihan turvoksissa, siis ihan nakkina, sormet ei taivu kunnolla :/
No hyviä uutisia =
Sain uuden kävelykaverin. Toivottavasti tutustutaan kunnolla, ja tullaan toimeen niin että jaksetaan käydä kävelyllä piiiiitkään.

D-mamma: Dare on varmaan synnyttämässä, koska kerran ei ole 3 päivään kirjoittanut, hä kun on se joka sivuja on pitänyt pystyssä viime viikot.
 
:D ..lälläslää.. enpäs oo...VIELÄ poksahtanu.. :wave:

mie vaan oon ollu niin turvoksissa jaloista että ukko on pakottanu pötkölleen ja jalat kattoon.. :heart: ..eli kun ei oo läppäri niin kommunikoi sitten ulkomaailman kans tuolta sängyn pohjalta!!!! :headwall: :D

mutta vis mii lak ;) ..niinko enklantilaiset sanoo.. miul on kohta äpolille lähtö..käyrä+ultra...ja tietty verenpaine ja muut kivat..

olo on sellanen tuolla mahan suunnalla että saattaa tulla käsky sisälle tai sitten sovitaan jotain ensviikoks...

kapsäkkini on valmis vauvan vaatteita :heart: myöten jos joudun sisälle niin ei sitten miehen tarvii muuta ko huoltaa nää neljä kotona olijaa ja tuoda se kassi sinne sairaalalle...

mutta semmonen vielä että elämäni ensimmäisen sokerikohtauksen eli mikälie insuliinituntemuksen sain viimeyönä kolmelta... onneks meni ohi appelsiinin syömisellä.. kyllä se vähän säikäytti.. :eek:

kuuluillaan ja syökää ja juokaa kohtuuella!!!

JOSkotiudun vielä niin käyn vaikka vilkuttamassa :wave: :wave: :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.03.2007 klo 21:36 Kipsu hunningolla kirjoitti:
Touhis, MOI :wave:
Kyllä kohta varmasti tärppää :)

Dare, mulla oli lähtö tähän laihikseen 106kg.
Kyllä sekin siitä...
Nyt mässyttämään luvattomia herkkuja ja lukemaan - mitäs muuta kun potteria. (sais seuraava ilmestyä)
Paino oli 87.7kg aamulla. Huomenna on enemmän.
Olen vaan istunut ja ommellut *huoh* Mutta sekin olis kivaa jos sais rauhassa ilman keskeytyksiä ommella.
Seuraavat hulinat on salossa 29.4.07.

Onko kukaan teistä lukenut koraania?
Kun tutustuin yhteen TOSI mukavaan suomalaisnaiseen joka on muslimi, tuli siitä mieleen että jos ihan yleissivistyksenkin takia lukis sen . (Taitaa olla perhe aika keskeinen asia siinä kirjassa) Sitäpaitsi onhan toi raamattukin tullut luettua...
mie saan semmoisen ensi kesänä. pyysin ihan arabiankielisen version, vaikka se aito on taivaassa muslimien mukaan. eli tuttu on, mutta en ole itse lukenut. kiva on uusiin kulttuureihin tutustua ja islam ja kristinusko, nehän on vähän niinkuin samaa perhettä (kuten myös juutalaisuus).

tsemia Darelle ja muille halimoit!
 
:wave: Heissan!

Moi vaan kaikille jotka tervetulo-toivotukset viskeli, joo ja muillekin myös.

Tulin taasteittii moikkaamaan kun ei tästä kilojen karistelusta tuu mitään. :'( :'( :'( :'( :'( :'(
En pääse alkuun sitten millään :ashamed: aina kun päätän kauppaan mennessä jotta nyt ei mukaan tartu mitään mikä ei ole ns. sallittua. Niin hiiskatti vieköön kotiin tullessa huomaan jotta ylimääräistä on muillekin jaettavaksi. :kieh: :ashamed: Ei auta muuten sekään et olen just syönyt kun kaupoille lähden.
Joo ja ravitsemusterapeutin puheillakin kävin n. kuukausi sitten ja siellä kyl täti totes jotta taidan syödä liian vähän. :/ Mut kun en sitten millään saa päivään mahtumaan useampia syöntikertoja. Joo joo siis kyllähän noit herkkuja saan syödyks vaik tuhat kertaa päivässä, mut siis ne oikeat ruokailut ei mahdu mun päivään.

Jotenka oliskos teillä mulle mitään hyviä vinkkejä tuohon syömisajan löytämiseen.
Ai, niin ja miks ne herkut muuten hyppää aina jostain paljon helpommin esiin kuin ne ns. sallitut ruoka-aineet????????? :headwall: :headwall: :headwall:

darakos se sitten perjantaina synnyttämään pääsi :D ? Voi kun minäääääääääkin pääsisin viel joskuuuuuus. Niin no tai tietty pitäs ensin raskaasikin tulla, eikä sekään näytä helppoa olevan. :(
Mut jospa jollain poppa-konstilla saisin sellaset 10 kiloo karisemaan, niin ehkä sitten. :headwall: Mut noi kilot pitäs häipyy kyl nyt just eikä joskus sitten-milloin lieneen.

-touhis-
 
MIE OON TAKAS!

Ja jos viel millonkaan meen synnyttämän niin se on varma sektio!!!!!!

miulla käynnisteltiin 23.3.07 ja siitä hyvästä löi kestosupparin päälle klo 00.15 ja ei ko synnyttämään.. siinä sitten aikovat ottaa käyrää ja hyvä ko saivat miut siihen koneeseen..ja sit viel ehoteltiin peräruisketa mut ei...
ei kerenny ees tippa kanyylia laittamaan ko alko hommat luisuu käsistä.. ekakski ei kerenny puhkasee kalvoo ja kakara on ylhäällä ko taivas.. ja paikat auki ko taivaallisen aukion temppeli..ei siis kivunlievitystäkään ja sitten...meni vedet ja saman tien toinen alko tuijottaa käyrää ja hokemaan ponnista.. no mie tein töitä.. ja sitten tulikin happimaski naamaan ja työt jatku täysillä ja it kuulu soita gyne, käänny kontilleen ja ouske koko ajan miulta menínas mennä taju ja itku alko ko kuulinm imukuppi mut periks en antanu.. perkel...sattu ihan kauheesti mut luojalle kiitos AL HAMDULLILLAH niinko meikäläiset sanoo mie jaksoin ja lääkäri sai toisen yhellä vedolla ulos.. MUTTA.. vauva ei hengittäny.. :\| :'( ..ja sitten meni elvytykseen.. :\| ..napanuora oli kerran kaulan ja kakskertaa vartalon ympäri.. mut sykkeen hiljenemisen aiheutti istukan irtoaminen jonka aiheutti se suunnaton supistus..


LOPULTA kätilö tuli kertomaan että vauva oli onnistuttu elvyttämään ja viety teholle hapetukseen..ja sokeritippaan ..
mie otin suihkun ja miulle ehoteltiin etä menisinkä sängyllä kattomaan poikaa.. mie sanoin mie vaan synnytin en oo invalidi.. ja kävelin..yläkerrassa odotti ihana pallero..

POIKA :heart: 4095g/51.5cm päänymp:36cm

aivojen ultrakuvissa kaikki ok joten vaan seurataan että oikeesti oli ok ja sydämen sivuääniä kontrolloidaan myös lastenpoli käynneillä..vaikka EKG oli ok..

eli nyt on insuliinit ruodittu pois ja silleen ja alkaa kunhan ensin kokonaan toivun se kauhee urakka..mutta ekaks pitäs pysyy kokonaan tolpillaan että vois liikkua kunnolla joten pikku hiljaa hyvä tulee... :wave:

luin muuten hyvää kirjaa- Profeetta Muhamed-sairaalassa..aion jatkaa sen loppuun.. tosi hyvin kirjoitettu kirja.. :wave:
 
touhu tenava
ONNEA dara :flower: :flower: :flower:

Kaiken tuon kokemuksesi jälkeen halaan :hug: :hug: :hug: ja rutistan sinua toivotaen jaksamista ja voimia arkeen ja toipumiseen.

Pojalle myös :hug: ja voimia elämän alkutaipaleelle. :heart:

Muulle perheellesi dara myös onnen toivottelut lennätän. :flower: :wave:

Muillekin heit vilkuttelen. :wave:

Omaa (.)
Täällä alkoi eilen armoa antamatin ruokapäiväkirjan pito. Joka jo taitaa tuloksia tuottaa. Sillä paristaa grammaa vähemmän näytti vaaka eilen kuin maanantaina. Niin tai oikeammin aloitin tuon syömistarkailun jo tuolta maanantailta silleen ns. pehmeällä laskulla ilman kirjanpitoa. :p

-touhis-
 
KIITTI :hug: :sta...

yö meni hyvin kun tiesin että mein pikku jätti valvoo noin 21-23 ja sillävälillä syö tupla annoksen ja silti herää n.klo 24-01 ja syö ja nukkuu kolmeen ja sitten syödään seitsemältä.. vaikka tänään kolme olikin neljältä ja seitsemän kasilta ;)

aamu toimetkin meni ihan kivasti ja 2v oli ihan häpi ko pikku veikka sai olla sylissä... :heart:

saa nähdä millon päivänä nää turvotukset laskee..ja polvi jos ei rauhotu niin menen terkkarille.. se nimittäin naksati rappusissa jo ennen synnytystä ja nyt kerää ihan selvästi vettä polveen....
:/

mutta nyt menen tankkaamaan vettä ja silleen tuhinasta päätellen kohta ollaan ylhäällä... :heart: .. :wave:
 
ONNEA DARALLE! :hug: :flower: Oli dramaattista, mutta loppu hyvin kaikki hyvin. Jaksamista sinne.

Touhu, syö samalla kun tenavatkin. Vaikka kellon kanssa, jos ei muuten muista. Ja herkut jätät sinne kaupanhyllyille, niin kotona on enempi terveyseineitä, jotka sitten siun suuhun hyppäämään.

:hug: kaikille
 
onnea Darelle :hug: :flower: ,aikas hurja synnytys ja kaikki.. onneks kaikki meni hyvin ja poika on kotona.

mun joditon dietti on nyt loppu ja palaan normaaliin kevyeeseen syömärytmiin.sairaalasta pääsin pois mutta kotiin ei vielä pariin viikkoon ole asiaa,tai meen kyl kotiin mutta pysyttelen yläkerrassa.

D,kera säteilyn :D
 
Hellou sisters!

Mites sujuu elo kevään korvilla?

Toisaalta on hyvä, että Herra Iso Aa houkuttelee (ainakin teoriassa) ulos esim. sauvakävelemään. Toisaalta myös Rouva Aurinkoinen Raukeus, omaa sukuaan Lorvikatari, viihtyy meilä kylässä. Ja sitten se inhottavin Herra Herkkuhimo... ai jai. "Jäätelöö, jäätelöö...", sitä se kokojan loilottaa.

Pari kiloa on salakavalasti hiipinyt meikeläisen takalistoon. Vaaka on ollut pölynpeittämänä, kun eihän sitä koskaan aamulla ehdi ottaa (alas turvapaikastaan) muka, kun pitää häätää villi hullutusikäinen siitä mittaustilanteesta. Ja muka on kiire, ja lattia märkä ja vaaka niin upee, jottei sitä voi kosteudelle altistaa. Hienot tekosyyt, eikö vaan?

Summa summarum, ryhtiyritys menossa. Ekä päivä. Mingonmunat, penteleet, yritän, ei vaan vastustan. Aatelkaa immeiset, miten helposti semmoisen hulauttaa ja sitten kannetaan sitä munaa mukana seuraaviin kilonkaristajaisiin saakka. On tää niin väärin. Ja kevyt jäätelöt, sikakalliita! Kyllä minä nyt syytän tätä yhteiskuntaa ja markkinataloutta näistä kiloista.

Niin. Nyt haen vetyä (ei lihapiirakkaa vaan vettä) ja yritän saada kaalinpalat jotenkin kypsentymään. Meinaa maha järkyttyä taas moisesta kuidunmäärästä lepsunyn elämän jälkeen.

Voikaa hyvin ja rakastakaa ainakin kaikkea mikä nukkuu tai sukeltaa.

t. Hörhö-Linnea (huom. kerrankin kera isojen Alkukirjainten)
 
MOI :wave: .. tästä se kutistuminen alkaa.. turvotukset laskeneet jo pikkusen ja se on hyvä se!! :D

ja se että mie oon ko kaksjalkanen lehmä :LOL: ..eilenkin pikku jätti illalla veti maitoo henkeen asti ja tänä aamuna syödessään aivasti niin maito turskahti nenästä.. :D ..meillä onkin korvike käytössä ns. apumaitona, jos mie haluun huilia..ja lapset tai isi syöttää poikasta..

no nyt aamupalan kimppuun.. :p
 
HUUUUUUUUU HUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!

Täälä huutelen kun tuo armoton kaiken paljastava ruokapäiväkirja oikeeeeeeeeestiiiiiiiiii tomiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!! :D :D :D

Meinaan vaan kun viikossa on kaksi kiloa karisteltu historiaa mun kropasta.
( :p Salaa siis itsekseni toivon jotta nuo kilot todellakin jäävät hirtoriaan. Vaik itedän jotta nurkan takana ne piileksivät hyäkätäkseen jos vain annan mahdollisuuden.) :x

Tämä oli tämmöinen pikainen piipahdus ennen laskujen maksuun ryhtymistä. Joten moikka ja hei samantien kaikille. Nauttikaa keväästä kohta on kesä.

:wave: :wave: :wave: :wave: :wave:

Ps. Vaik mulle kevät ja sen tuomat pölyt kylläkin on kauhistus. Mut silti yritän nuo ikävät silmien kutinat ja hengityksen vaikeutumiset työntää pois kilojenkeristeluprojektin tieltä ja työnnän nenäni lenkkipolulle kaiken uhallakin.

-touhis-
 
moikkelis :wave: ..sitä vaan että oma vaaka näytti 105.. mikä ois -10.7kg vähemmin ko synnytyskäynnistys päivänä...

torstaina meen neuvolaan ja huvikseen katon paljon vaaka näyttää..tässä 'laihiksessa' on kevyt alku.. :whistle: :wave:
 

Yhteistyössä